Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Goedemorgen,

Ik weet echt niet wat er met mij is.
Heb soms zo het gevoel dat ik zwanger ben!

Gisteravond had ik bloedend tandvlees  tijdens het tanden poetsen

En nog steeds die rare buikpijn, onder in mijn buik en in mijn liezen. Het borrelt in mijn buik en ik heb enorm een opgeblazen gevoel. Lijkt wel of ik een voetbal heb ingeslikt.
Elke nacht droom ik over zwangerschap.

Maar ik voel niets aan mijn borsten ofzo.

Misschien wil ik het wel te graag en houd ik mijzelf weer voor de gek.

Van een andere site heb ik deze zwangerschapsverschijnselen gehaald, die kunnen gebeuren na de eisprong en voor het testen:
Wat blauw is, dat slaat op mij.
Eigenlijk zijn dit best normale dingen waar ik normaal ook wel last van hem.
GGrrrrrrr...! Ben mezelf weer gek aan het maken. NOG EEN WEEK WACHTEN!

afscheiding is wat cremerig en meer dan anders
slijmkleur

gevoelige borsten/tepels
grotere borsten
grotere tepels met de kliertjes van Montgomery (bobbeltjes op de tepelhof, worden er meer en groter)
aders duidelijker zichtbaar op borsten
opgeblazen buik
pukkels op rug
sterker reukvermogen
jeuk
dorst

duizelig
hartkloppingen
meer zweten
het warm hebben
niet kunnen slapen

geen koffie meer lusten
borrelende maag
vieze smaak in de mond (ijzersmaak)
honger

misselijk
overgeven
zin in lekkere dingen/eetbuien
geen zin in eten
buikpijn/ongi gevoel
spierpijn in de buik
hoofdpijn
vaak plassen
winderigheid
obstipatie
kuitkramp
boeren
bloedneus
bloedend tandvlees
pijn in onderrug

pukkels
rode handpalmen
beter ruiken
rode vlekken in gezicht (bloeddvatclusteringen)
afbrekende nagels

emotioneler/ prikkelbaar/stemmingswisselingen
moe
meer zin in sex
vergeetachtig
chagerijnig
sterk voorgevoel over zwanger zijn
minder concentratie

katten willen dichtbij je zijn/op je buik liggen
nestdrang (zin om op te ruimen/poetsen)

de eerste "verschijnselen" van mannelijk gezichtspunt bezien.
Misschien wel leuk, want het aardige is dat ook mannen in de 'in verwachting-tijd' verschijnselen hebben.

Wat dat zijn?

- Merken dat je heel beschermende gevoelens krijgt,
- Haar ontzettend lief gaan vinden, nog meer dan daarvoor,
- Haar opeens voor je gevoel 'zachter' vinden,
- Het gevoel hebben dat ze opeens 'ronder' is (en dan bedoel ik niet dat ze dikker wordt of zo maar een ronder gevoel geeft),
- Veel meer van haar kunnen hebben,
- Haar ontzettend veel willen knuffelen,
- Een overwelidigend liefde gevoel krijgen,
- "weten" dat ze de liefste en beste moeder gaat worden die er is,
- "weten" dat het kindje het mooiste en liefste kindje gaat worden dat ooit geboren is,
- Ontzettend bang zijn dat je niet de pappa kunt zijn die je kindje zou moeten hebben.

Allereerst MAMAJM HARTELIJK GEFELICITEERD!!! Wat een geweldig nieuws, alweer een zwangere erbij. En dat ook nog op moederdag, een beter cadeau is er inderdaad niet.  En heb je al last van kwaaltjes?

Joepie&Gerdien, Hoop dat jullie vermoedens natuurlijk kloppen en dat jullie allemaal zwanger zijn!!

Bolle, en heb je je echo vandaag?? Wat spannend, laat je ons even weten hoe het gegaan is.

Wij waren met moederdag bij onze schoonouders, zegt mijn schoonvader ineens, weet je wat ik gedroomd heb? Dat jullie kwamen vertellen dat jullie zwanger zijn. Ik slikken, kreeg er geen woord meer uit. Maar mijn vriend heeft het nog aardig kunnen redden. Wij denken nu wel dat ze ons door hebben, maar we wachten toch nog 2 weekjes om het te vertellen.

Ik ga me even omkleden, kom straks nog wel even kijken.

Alvast een hele fijne dag allemaal!!

Groetjes poeh

Goedemorgen Girls! Ff snel berichtje van mij, valt niet mee dat vroege opstaan. Moet ver 15 min in het zwembad liggen, dus snelsnel, hihih.

Kom jullie allemaal hele fijne dag wensen!

Liefs Nathalie

Goeiemorgen allemaal,

Bolle heel veel succes en plezier met je echo!!! Spannend hoor.....

Gerdien, ik had precies hetzelfde zoals als jij je nu voelt, echt exact hetzelfde.... Toen ik de online zwangerschapstest deed kwam er uit dat ik waarschijnlijk NIET zwanger was haha, dus het kan allemaal... Spannend meid....

Nathalie, werk ze in het zwembad...!!

Iedereen een hele fijne dag vandaag... Ik moet werken van 9.00 tot 21.00 en heb eind van de iddag een gesprek met mn baas, denk dat ik wel ga zeggen dat ik graag andere dingen erbij wil doen, dat ik nu geen uitdaging zie meer hier...

Hallo lieve meiden!

Hier weer een berichtje vanaf m'n werk...groep 7 vandaag, met digibord!!! Dus nog lekker typen en bijlezen vandaag...rustig beginnen he, moet ff inkomen!!!

Gerdien, als ik dat zo hoor, dan ben jij echt zwanger hoor en maak ik mezelf alleen maar gek...hihihi...je hebt wel aardig wat verschijnselen en als je het zelf ook nog eens zo voelt! Ik hoop het voor je meid, je bent ook 'al' in ronde 5! Ik temp. nog wel eens 's ochtends maar niet echt volgens de regels...gistermorgen had ik 36.8 en vanmorgen 36.6...hhhmmm...kijken wat het morgen doet! Heb wel last van meer afscheiding, wittig en slijmerig (sorry) en ook van veel waterige afscheiding...verder soms wat steken in de onderbuik, beetje rommelig en heb weer die bultjes op de tepels...verder heb ik last van puistjes rond mn kin...ook nieuw...
Maar qua voorgevoel wordt het al een beetje minder...wil er toch niet teveel op hopen...hoor net dat ik maandag moet werken i.p.v dinsdag in deze groep i.v.m entreetoetsen, dus ben ik op de dag van m'n NOD mooi vrij!
Dat scheelt...kan ik blij zijn als ik zwanger ben en lekker liggen mokken als ik ongesteld ben of dus niet zwanger!

Poeh, hihi...wat goed dat je vriendje jullie er nog uit heeft weten te redden...ik zou een hele rode kop krijgen en gaan stamelen enz...hihi...ben een open boek!
Fijn dat je je op zich goed voelt meid...ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt als je zwanger bent...mentaal dan...het lijkt me geweldig! Ik kan niet wachten!

Elmoo, goed dat je je baas gaat zeggen dat je wat meer uitdaging wil...dat helpt wel denk ik...ik hoop dat hij wil luisteren en dat jullie tot een oplossing komen!!!toi toi toi!

Jolie, was jij het die ceremonie'meester' bij je zus was???Lijkt me superleuk, maar er moet idd wel heel veel geregeld worden! Hopen dat je er mooi weer bij hebt, wanneer trouwden ze ook alweer!!??

Nathalie blijft maar doortypen he???Hoe was het in het zwembad, lekker gedobberd???Ben je al wat wijzer over die baan daar? Of dat lukt enz??

Mickje, kun je weer een beetje wennen???Ikke wel, sneller dan gedacht...vind het nog wel leuk om te doen weer! Gelukkig maar, normaal heb ik altijd heimwee weer...dan voel ik me zo rot na een lekkere vakantie...maar nu valt het mee...nog maar 7 weken en dan hebben we weer 6 weken vakantie...hihi!!Nog een week en een dag, dan weten we meer...!!!SPANNEND!!!

Dames, ik ga stoppen, we hebben bijna pauze!
Ik spreek jullie later weer!!!

Liefs Joepie

Goedemorgennnn, ik ben uitgeploeterd hoor. Was beestjes aan het vangen uit het water, vliegjes en klein spinnetje en 1000 poot leek het wel. Waar die dingen vandaan kwamen geen idee, maar ze zwommen in mijn baan en ik wil geeen tegenstanders, hihih. Heb ze eerst verzopen en toen op de kant gelegd *knipoog* Wat hebben wij gelachen zeg.

Thuis ff de was buiten gehangen op een rekje, want kan niet zoveel rekken en strekken. En nu ff buiten zitten. Ohhh telefoon moment!

Het is zover ik raak mijn auto kwijt  Volgende week maandag moet ik hem inleveren  Heb het nog zo lang mogelijk weten te rekken, want het UWV wil dat ik hem per direct inlever. De lease maatschappij vind volgende week goed. Ben helemaal brak nu, voelt net of ze met met een dolk in mijn hart steken. 3 jaar lang gevochten om mijn aangepaste auto te krijgen en nu in tijd van nog geen maand word ie afgenomen!

Ik ga dit allemaal ff laten bezinken, reageer later wel op jullie berichtjes.

Liefs Nathalie

Heej meiden!

Morgen heb ik de echo (dus helaas niet vandaag)! We vinden het heel spannend en hopen uiteraard dat alles goed is en we een mooi fotootje meekrijgen die we eindelijk aan iedereen kunnen gaan laten zien! Morgen is het geen geheimpje meer en het mooie is dat echt niemand nog iets door heeft! (behalve dan onze ouders die we het anderhalve week geleden hebben verteld) Mijn moeder denkt dat het er misschien wel eens twee zouden kunnen zijn. Hihi, vraag me af waar ze dat vandaan haalt, want er zitten nauwelijks tweelingen in de familie van mij en mijn mannetje. Maar het zou ons niet veel uitmaken, ook al is dan wel het kamertje wat we in gedachten hebben veel te klein. En veel meer ruimte hebben we niet, dus dat word dan toch verhuizen, hihi... Maar laten we nu maar eens hopen dat het hartje klopt!

Ik ben vanaf de laatste week ineens ontzettend veel aan het eten! Heb zo'n honger de hele tijd. Ik ben nu ruim een kilo aan gekomen, dus op zich niet erg, maar moet het wel proberen in de gaten te houden. Verder heb ik dit weekend heel veel buikpijntjes gehad, maar dat geeft me juist het gevoel dat het goed groeit, dus vind ik niet erg. Vanaf week 12 is de kans op misselijkheid veel kleiner en aangezien het bij mij dus allemaal is meegevallen de afgelopen 11 weken ben ik dus heel erg blij. Ze zeggen ook dat het bij weinig misselijkheid een jongetje is, dus wie weet, hihi...

Even reageren op jullie berichtjes:

Elmoo wat lullig voor je ouders van je broer met zijn vrouw. Dat lijkt me zo erg om ruzie te maken met je ouders en dan ook nog eens hun kleinkind bij ze weg te houden, echt heftig! Kan me heel goed voorstellen dat je het dan zelf zo snel mogelijk wilt vertellen, maar snap ook heel goed dat je ook nog even een paar weken wilt wachten. Succes met de keuze en wat je ook doet alles is goed.

Naat wat heb je weer veel gekletst, gezellig hoor! Het zit je alleen niet zo mee he, nu ook de gezondheid van je ouders erbij! Hoe is het nu met je vader? Goed van je hoor dat je ondanks alles zo positief blijft. En na slechte tijden komen goede tijden zeggen ze! Dus laten we duimen dat je heel snel zwanger bent!

Joepie; ik hoop ook voor jou dat je voorgevoel klopt en je zwanger bent!
Datzelfde geldt voor miranda! Wie weet meiden! Je hebt wel veel kwaaltjes die erop kunnen duiden dat het raak is!

Mamajm; je bent echt een geluksvogel hoor met zo'n mannetje die je elke dag ontbijt brengt! En ik kan me voorstellen dat je denkt: oh straks zitten we met zijn 3en op de fiets! Hihi, ik dacht juist afgelopen zonmdag: oh dan moet ik een nieuwe fiets kopen met een kinderzitje enzo, haha! Dat wordt niet meer zo hard fietsen als ik nu graag doe.
Kimmie wat lief zeg die kittens! Kan me voorstellen dat zo'n bevalling bijzonder is. Ging het nog een beetje snel? Welke kleuren hebben de kittens? Leuk hoor! Ben een echt kattenvriend! En inderdaad wel opletten dat je na je ei niet meer de kattenbak verschoont! Mijn mannetje doet het nu al bijna drie maanden voor me. Moet hem er soms wel aan helpen herinneren, maar hij snapt heel goed dat ik het niet mag doen.

Jolie; wat leuk dat je zus gaat trouwen (of was het schoonzus?). Altijd leuk een bruiloft! Maar ceremoniemeester zijn is inderdaad veel werk. Maar wel ook leuk om zo betrokken te mogen zijn bij de bruiloftsvoorbereidingen! De kans dat je op het eind van de bruiloft nog gaat klussen zou ik niet te groot schatten, waarschijnlijk zijn jullie helemaal kapot! Ik zou het lekker voor de zekerheid de avond voor de bruiloft doen! Dan weet je zeker dat je je ei niet mist! Bovendien is de kans groot dat je mannetje gaat drinken op de bruiloft en dan is zijn zaad niet zo sterk. Klusse de komende week! En een fijne bruiloft alvast toegewenst!

Poeh, wat toevallig van die droom van je schoonvader! Alsof ze het aanvoelen ofzo! Hihi, ik hoop dat je inderdaad niet te rood werd ofzo, gelukkig dat je vriend erbij was!

Nou meiden ik ga even naar buiten en wat huishoudelijke klusjes doen!
Ik laat morgen uiteraard weten hoe het was met de echo! Hij is al vroeg, maar ik denk dat ik pas tussen de middag even wat kan laten horen.

Groetjes,

Bolle!

Oh Naat lees net over je autootje! Wat een rotsreek zeg, vind het zo sneu voor je! En alles zit je al niet mee! En het erge is dat je er helemaal niets tegen kunt doen tegen zo'n overheidsinstantie!
Ik leef heel erg met je mee en hoop echt dat dit het laatste negatieve nieuws is en dat je vanaf nu alleen nog maar positieve mag meemaken! Wat kan het leven soms hard zijn. Houd alsjeblieft wel moed hoor! Geef nooit op! We proberen je te steunen zo goed als we kunnen.

Terug
Bovenaan