Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Meiden!!!!!!!!!

Wat ontzettend rustig is het hier zeg! Gaat het wel goed met jullie allemaal??!! Ik hoop het toch!

De dinsdag is alweer voorbij, het gaat toch wel weer hard als je aan het werk bent hoor! Gelukkig maar, want dan zijn we ook eerder bij m'n NOD...Ben wel benieuwd naar Antoinette...die heeft vandaag haar NOD...maar we horen er maar niks van!! Spannend!

Vandaag te horen gekregen dat ik volgend jaar 3 dagen krijg (ma-di-wo) en dan tot (of tot en met, dat kon ik er niet uithalen) februari 2009...
Hihihi, mocht ik zwanger zijn, dan red ik dit natuurlijk niet, want ben dan 27 jan. uitgerekend! Kom ik na de vakantie weer, euh, oh ja...ik ben trouwens 20 weken zwanger...hihi...naja, kan het al wel zeggen, maar dan zoeken ze vast iemand anders en dat wil ik niet!

Maar krijg toch steeds minder het gevoel dat ik zwanger ben...heel vreemd, hoe vol ik er eerst ook van was! Ik voel ook helemaal niks, al was dat de vorige keer ook niet zo, toen begon het pas echt 5/6 dagen van te voren...moet nu nog 7 dagen, dus het kan nog! Maarja, dat was ook geen goed gevoel he, want toen werd ik gewoon ongesteld!
wachten wachten wachten...het scheelt dat ik a.s. vrijdag een weekendje weg ga, met vriendjelief en zijn ouders en broer + vrouw! Wel gezellig en dan schiet de tijd mooi op! Ga zondagavond wel weer terug, want moet maandag de hele dag werken,maar dan ben ik dinsdag lekker vrij!!! (maar dat had ik geloof ik al gezegd, hihi!)

Poeh, heb je de dokter gebeld???Wat zei hij/zij??? En weet je al wanneer je voor je eerste echo moet? zal nog wel even duren he?

MamaJM...wat goed dat je nog niks gezegd hebt! Was het niet van je gezicht af te lezen???hihi...zooooooooooooo stralen natuurlijk!!!

Lieve meiden, ik spring ff onder de douche! Fijne avond en misschien tot straks!

Liefs Joepie

Hallo allemaal!!

Daar ben ik weer even snel, want moet nog de was opvouwen maar wilde toch eerst even jullie berichtjes lezen. Vandaag was op t werk het internet kapot dus maar hopen dat die t morgen weer doet.

@joepie, morgen komt mijn dokter pas terug van vakantie dus dan kan ik pas bellen.
@Nathalie, wat jammer dat ze je autotje afgenomen hebben, echt KLOTE zeg.
@Bolle, ben heel benieuwd naar je echo morgen!! Kan ook niet wachten tot het zover is. Lijkt me fijn als je het hartje ziet kloppen.

Ik ga er weer snel vandoor. Tot morgen!!

Groetjes poeh

Hoi meiden

Nou, Nathalie.... wat enorm KL*TE voor je!!! Ik kan me voorstellen dat je je helemaal  voelt op het moment!!!! Echt frustrerend!!! Ik hoop dat je je ei (duuh) goed kwijt kan bij je vriend en dat er een andere oplossing voor je komt!
Ik merk zo weer wel dat er sommige dingen echt veel beter in België geregeld zijn als in Nederland.... (maar sommige ook niet hoor.....). Maar ziektekosten en zorg enzo, daar weten ze hier in la Belgique wel raad mee! Ik ben gewoon voor €150,- verzekerd tegen ziektekosten... PER JAAR!!!! En je krijgt veel vergoed hoor.
Het zit je niet zo mee he meid! Ik  voor je dat alles weer een beetje in orde komt.

Hee Joepie, nou het was wel weer even wennen vanmorgen hoor, haha! Ineens weer van alles moeten en overal aan denken enzo.... Maar ik zit er altijd binnen de kortste keren weer in. Enneh... in groep 3 moet ik sommige kinderen ook weer na de vakantie in het gareel trekken hoor.... Voor sommige kinderen is vakantie (= thuis erg ongestructureerd) eigenlijk helemaal niet zo goed.
Mijn collega groep 3 heeft in de vakantie al een digitaal schoolbord, hebben we vanmiddag schooltv zitten kijken... kinderen vonden het geweldig!!! Echt gaaf hoor, helaas krijg ik hem dit jaar nog niet omdat ik in januari naar een tijdelijk lokaaltje moest omdat ze van mijn oude klas kinderdagverblijf gingen maken.... Was wel errug vervelend zo halverwege het jaar (en al de 5e keer dat ik moest verhuizen in 7 jaar tijd!)  .... en iedereen van gr 3 t/m 8 krijgt een digitaal schoolbord vóór de zomervakantie... behalve wij dus!!

Tja, ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je je de ene keer wel zwanger voelt... ik kan er helaas niet over meepraten, want ik voel gewoon niks anders dan anders...
Ik heb van het weekend wel wat dingen op internet zitten lezen en daar werd ik in ieder geval niet vrolijk van!!! Over ongesteld worden zonder eisprong (had een of andere naam; anovulatie ofzo).... en toen dacht ik; zou ik eigenlijk wel een ei hebben elke maand? Ik voel het namelijk niet echt. Ja, alhoewel... ik heb vorige week wel een paar dagen zo'n beetje zeurende buikpijn gehad.
Naja, ik weet het ook allemaal niet! Ik weet wel dat te veel internet niet goed is hoor... er staan zooooooooooooooo veel nare verhalen op...
Mijn vriendje zei vanavond bij het eten, toen ik zo iets zat te vertellen over zwanger worden (ik had nl even uitgerekend wanneer ik uitgeteld zou zijn als ik de volgende ronde zwanger zou raken.... op mijn eigen verjaardag!!!); ja...ja... maar... eeeh... als je zwanger bent.... dan ga je toch niet ineens allemaal zitten stressen over van alles he???? Het komt allemaal wel goed!!
Whahahaha, want kent ie me toch goed....

Gerdien.... mijn hemel... zijn dat allemaal zwangerschapskwaaltjes? Pfffff... je moet er maar wat voor over hebben he, hahaha!! Ik hoop voor je dat wat je voelt een voorbode is en dat je echt zwanger bent!
Nog een weekje wachten...............

Poeh... hahaha, jeetje ja, dan sta je wel even met je mond vol tanden als je schoonvader dat zegt, hihi! Ik zou me ook geen raad weten en een knalrode kop krijgen denk ik!
Vanmorgen kwam ik weer op school en toen riep een collega (we hadden het over baby's, want een ex-collega van ons is bevallen van een tweeling): jaaaa, en ik heb in de vakantie gedroomd dat JIJ (en toen wees ze errug duidelijk naar mij.... in een volle koffiekamer.....) ook zwanger bent!
Toen sloeg mijn hart ook even over, en ik lachte het maar wat weg (oooh? dan weet je meer dan ik, haha).
Zo heb ik eens jaren geleden aan diezelfde (oud)collega (van die tweeling, alleen toen was ze zwanger van nr 2, alleen dat wisten wij nog niet) gevraagd: hey, en.... denken jullie al aan een 2e? (overigens zou ik dat nu niet meer zo snel vragen hoor... als ik zo lees wat voor moeite het bij sommigen kost!) waarop zij met een stalen gezicht antwoorde: oh jawel hoor, maar dat duurt nog wel even!
En 2 weken later vertelt ze dat ze 12 weken zwanger is! hahaha
Ze moest zo lachen toen ze het tegen mij vertelde... voor haar gevoel kreeg ze het namelijk ook even benauwd, maar daar had ik helemaal niks van gemerkt!

Nou Bolle... heel veerl plezier morgen bij de vk! Een eerste echo, wat bijzonder! Laat je ons weten hoe het is geweest?

maMaJM.... elke ochtend ontbijt op bed!! Wauw, jij mag in je handjes klappen meid! Dat kunnen er denk ik niet veel zeggen... Die van mij geeft geen ontbijt op bed... "want dan krijg je kruimels".... *zucht*... naja, dan niet dus!
Ach... die van mij heeft weer andere kwaliteiten, zullen we maar zeggen... hihi!

Meiden, een hele fijne avond en tot gauw!

Groetjes, Mickje

Hoihoi,

Hier ben ik nog even kort. Er is niet veel op tv, dus ben maar even achter de computer gaan zitten. Ik begin nu ineens de spanningen voor morgen te voelen. We hebben er veel zin in; eindelijk zekerheid! We houden wel ook rekening met slecht nieuws, om ons toch een beetje voor te bereiden mocht dat gebeuren, maar ik heb toch voor 90% vooral zoiets van: oh wat mooi dat we morgen eindelijk ons kindje gaan 'zien' en horen! Ik hoop dat ik vanavond kan slapen! Ben nogal een piekeraar in bed, dus ga straks nog even wat lezen, dat helpt meestal. Ik laat jullie het morgen weten hoe het was!

Welterusten alvast allemaal!

Oh ik vergeet mijn bannertje steeds, maar hij is nu zo mooi en morgen staat ie al op elf weken zwanger! Jippie!

Hey lieve meiden, dank jullie wel voor de lieve woorden, doet me goed. Fijn om hier jullie berichtjes weer te lezen.

Bolle gaat het nog een beetje met de zenuwen meis? Echt fijn voor jullie dat jullie morgen jullie kleine kunnen horen en zien. Hopelijk een mooi fotootje mee en maar lekker tegen iedereen mee pronken. Ik zal aan jullie denken en kijk erg uit naar morgenmiddag als je het hier komt vertellen, hihih. Helaas moet ik werken ships, ohh nou dan kom ik gewoon stiekum ff spieken (als ik dat dus, hihih)

Mickje wat dom dat jullie geen digitaal schoolbord krijgen zeg. Ja ik denk zeker dat de kids ook weer ff moet wennen en zeker dat vaak in vakanties een heel ander ritme en structuur is en ook stukje opvoeding natuurlijk, wat per kind verschild. Maar vaak vinden de kids het ook wel weer fijn om na een twee weken vakantie weer naar school te gaan. Ikke vroeger teminste wel.

Joepie jij wel lekker een digitaal schoolbord en hoe beviel het? Lijkt me wel heel apart om te zien en mee te werken zeg, echt top. Dus je voorgevoelens zij weer een beetje afgenomen meis? Soms denk ik wel toen we van alles voelde werden we ongi, misschien nu we niks voelen, wie weet, hihh. Terwijl mijn eisprong natuurlijk nog moet komen, dus hopelijk hier nog alle kansen, want tot nu toe nog niet echt tekenen gehad dat eisprong is geweest. En volgens berekeningen komt ie vrijdag en donderdag meest vruchtbare dag stond er. Dus we klussen gewoon nog ff lekker verder. Als ik dan dat lijstje van Gerdien lees kriebeld het wel hoor. Dan denk ik echt pff wat had ik vorige maand veel van die symptomen totdat dat rot telefoontje van het uwv. Volgens mij moet ik wel een hele sterke baby in de toekomst krijgen, dat die al die zorgen van mij op het moment erbij aan kan. En dan leesik mijn boek van Daniëlle Steel en kunnen ook twee gezinnen geen kids krijgen, omdat bij de een de vrouw onvruchtbaar is vanwege spiraaltje dat ze vroeger heeft gehad (gelukkig heb ik dat niet gehad) en bij het andere gezin de man zijn zaad zo zwak is dat ze geen kinderen kunnen krijgen. Dus dan denk bahbah moet er niet aan denken dat wij ook in het ziekenhuis terecht komen voor al die onderzoeken. Maar das natuurlijk onzin om te denken. Want wij hebben net zoveel kansen al ieder ander en tis voorrecht om kinderen te mogen krijgen. Dus denk dat ik mijn mannetje vanavond maar eens ff bespring, hihih. Ben wel ff toe aan dicht bij elkaar zijn!

Gerdien hoe voel je je vandaag? Neem aan dat je dit waarschijnlijk morgen leest vandaar, hihih. Wel veel symptoompjes meis, echt spannend voor je. Hou je ons beetje op de hoogte? Ik duim voor je, heellll hard. Net zoals voor jullie allemaal.

Tis nog heerlijk weer hè MamaJm, geniet er nog maar lekker van hoor. Leuke dag gehad vandaag? Ik kon niet reageren op hyves vandaag, omdat ik niet thuis was. Heellll veel geregeld en gebeld vandaag, maar dat zal ik zo ff in andere post vertellen, anders word mijn verhaal hier helemaal zo lang. Wou eerst ff al jullie berichtjes lezen en reageren.

Liefs Nathalie

Nu even jullie wat meer duidelijkheid geven over wat er vandaag allemaal gebeurd is. Zal het niet heel lang doen (zeg ik nu, hihih) want ben echt bekaf na een vermoeide, emotionele dag.

De autoleasemaatschappij belde me dat het uwv hun opdracht had gegeven de auto per direct in te nemen. Ik gaf aan dat er in mijn brief stond dat hier een afspraak over gemaakt zou worden en die afspraak wou hij dus bij deze maken. Pfff moeilijk hoor om af te spreken wanneer je de auto waar je 3 jaar lang voor hebt moeten vecht weer ff in gaat leveren. In tijd van een paar weken word het je gemeld en word het ook al uitgevoerd, pff. Tja het komt natuurlijk nooit uit. Ik wil mijn vrijheid gewoon niet kwijt, want dat betekend de auto voor mij. Ik heb het weten te rekken tot volgende week maandag. Gelukkig was niet man heel aardig en stemde daarmee in.

Vandaag heb ik heel veel telefoontjes gepleegd met verschillende mensen binnen het uwv. De vrouw die ik natuurlijk ook nodig had (die mij het rot nieuws 2 weken geleden vertelde) was alweerrrr met vakantie. Heb je wat aan zulke mensen. Uiteindelijk zou ik terug gebeld worden door de mevrouw die de brief had ondertekenend, dus dan is het wachten en wachten. Ze moest binnen 24 uur terug bellen werd er gezegd. Dus ja dat kon vanmiddag zijn of morgen vroeg. Maar werd uiteindelijk vanmiddag. Ook dat is een heel verhaal, wat geen zin heeft om hier uitgebreid neer te zetten. Maar blijkt dat zij dus een paar essentiele dingen niet wist. En termijn van 6 maanden voor innemen rekenen vanaf ik geen werk meer had. Zij zei okt omdat ik toen in ziektewet raakte maar ik had tot 01-01-08 een contract dussss het halfjaar is helemaal nog niet om. Nu moest ik haar mailen met alle dingen enzo en nogmaals uitleggen (zwart op wit natuurlijk) en gaat ze morgen overleggen en word ik terug gebeld.

Maar het ziet er somber uit, hooguit rekken tot 01-07-08 dan mag ik mijn handjes dichtknijpen, hoop dat dat lukt, dan kan ik in tussentijd bezwaar maken, wat dus nu al kansloos is tegen al die wetten en regeltjes. En proberen een oplossing te vinden, want ik kan gewoon niet zonder auto. Hoe moet ik dan naar therapie enzo. En boodschappen word ik geacht allemaal maar met de rolstoel te doen, blablabla tis heel verhaal meiden.

Nu weten jullie er een beetje van. Er zit veel verdriet en ook wel beetje boosheid in me, om deze hele situatie. Ik had alles. Jarenlang gestudeerd om maar goede kans in deze maatschappij te krijgen, een goede baan. En die had ik na mijn studie. En in 1 klap, ongeluk, 1 sec. weg! Alles weg! Deel van mijn gezondheid, mijn baan, mijn auto en door dit alles, alles met alles, ook een deel van mij, mijn vrijheid!

Maar meiden ik HOOP, ik hoop echt dat ik over een tijdje ook zwanger mag zijn. En dat het een gezonde sterke baby word! Ik heb gelukkig mijn vriend, mijn ouders, broer en zijn vriendin en mensen zoals jullie die me steunen. Mijn positiviteit, wilskracht en doorzettingsvermogen hebben me al ver gebracht in mijn leventje. En er zijn van die mooie zinnen en spreekwoorden, maar soms is het leventje gewoon ff K*T!

Bedankt voor jullie luisterd oor. Ik ga gewoon lekker genieten van het leventje, de dingen die de moeite waard zijn! Zoals morgen de echo van Bolle, hihih. Kan ik jullie berichtjes weer fijn lezen!

Weltrusten lieve meiden!

Liefs Nathalie

Hahhah zegt er ook iemand, ik maak er niet zo'n lang verhaal van

Nog ff mijn bannertje hoor! Die was ik vergeten.

Terug
Bovenaan