Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

NOD lijstje:

Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08
gefeliciteerd meis je zit op het wachtbankje hoor

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger
Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hihi...ik wil een nieuwe topic!!!

Sorry, maar het stond elke keer zo scheef! Ik heb die dames er even afgehaald, maar mochten ze weer zover zijn en ze typen weer, dan zetten we ze er uiteraard weer bij op!!!
Als iemand het er nie mee eens is, rustig zeggen hoor!

Liefs Joepie

Nog ff snel een krabbel, jullie zijn schatten! Bedankt voor alle steun
Ik moet nu werken en hopelijk meer duidelijkheid over mijn contract.
Ik sliep pas laat gisteren dus vanmorgen blijven liggen, anders word het wel lastig de dag door te komen. Ik moet nu weg naar mijn werk.

Ben echt zoooooooo benieuwd naar Bolle haar verhaal, hihih.
Ik kom vanavond zowiezo weer gezellig kletsen hoor meiden. Ik wil niet teveel stil staan bij die ellende, laten we het gewoon over leukere dingen hebben.

Ik hou jullie op de hoogte. En ik wil niet 1 zwangere Joepie nee voor minder dan 3 zet ik niet in, hihihih.

Liefs Nathalie

Hoihoi dames!

Goeds nieuws, we hebben de kleine goed kunnen zien en het hartje klopte!! Het was echt geweldig! We kregen allebei tranen in onze ogen. Maar wat duurde het maar kort helaas! Ik zou zo weer terug gaan! De vrouw die onze echo deed was nogal laat, waarschijnlijk door de busstaking en daardoor de drukte op de weg. We waren ipv 8.30 dus pas om 8.55 aan de beurt. En 5 minuten later stonden we weer buiten. Ik denk omdat ze de verloren tijd in moest halen. Maar goed dat mag de pret niet drukken. Eindelijk zijn we van die onzekerheid af en eindelijk mogen we het iedereen vertellen! Vanmorgen mijn zwagertjes al verteld en vanmiddag ga ik het aan mijn zussen vertellen! Mijn mannetje moest helaas gelijk naar zijn werk na de echo, had het te druk om vrij te nemen, dus das wel jammer.
Volgens de echomevrouw zijn we nu al 12 weken, dus op 26 nov uitgerekend! Wij dachten zelf tussen de elf en twaalf weken in, dus het klopt wel aardig. We moeten nu met onze verloskundige overleggen welke datum we aanhouden, dus dat zien we nog wel.
De echo zelf is zoiets moois. Je ziet het wel eens op tv, maar als het echt in jou buik zit is het zo anders! Ik moest dus gelijk op zo'n tafel/ stoel gaan liggen. Toen deed ze gel op mijn onderbuik en zette ze het apparaat erop. Vrijwel meteen was de foetus (zoals het nu heet) te zien en zei ze; dat ziet er goed uit. Dat is zo fijn om te horen. Toen zagen we het hartje kloppen, heel mooi! Helaas kun je het niet horen kloppen, maar je ziet het dus wel op het beeld. Je kon heel duidelijk het hoofdje en de armpjes en de beentjes onderscheiden. Af en toe schokte het, soms leek het wel alsof het trampolinesprongetjes maakte, dan kwam het ineens in een springbeweging omhoog, hihi. Ik zei hij/ zij heeft de hik!
Het is trouwens zo lastig hoe je het noemt, ik ben gewend hij of ie te zeggen, maar misschien is het wel een meisje. Dat kun je nu nog niet zien hoor, maar we willen het ook niet weten.
We hebben twee fotootjes meegekregen. Echt heel erg leuk. Ze zijn ook best duidelijk, je kan echt goed het hoofdje, lijfje en de beentjes zien. Ik heb weleens echofoto's gezien waarin je echt moest zoeken waar het babytje zat.
Ik heb geen goede scanner hier, dus ik weet niet of het lukt om ze hier te plaatsen. Als het lukt zal ik dat zeker doen!

Ik was trouwens de neige op de wachtkamer die voor het eerst kwam. De rest ging voor de 20 weken echo, dus die hadden al een buikje. Lijkt me erg mooi om dat ook aan iedereen te kunnen laten zien, maar nu is er nog niks te zien.

Groetjes en fijne dag nog van een heel gelukkige bolle!

BOLLEEEEEEEEEEE.........Van harte gefeliciteerd met de mooie echo!!!
Ben zooooooo blij voor jullie! Wat leuk dat jullie het nu lekker aan iedereen gaan vertellen! We even vertellen hoe ze reageerden he!!
Jammer dat het maar 5 minuutjes was, je leeft er zo lang naar toe en floep...klaar! Maar wel lekker dat jullie het nu helemaal zeker weten en lekker kunnen genieten!

Ben zo jaloers op je! (In de goede zin van het woord hoor!) Kan niet wachten op het moment dat ik daar lig en dat ik zo'n kleine frummel in m'n buik heb! Het mooiste lijkt me idd de echo en het dan vertellen...al die gezichten!hihi!
Kan me voorstellen dat jullie wel even een traantje weggepinkt hebben!!!Ik zou precies hetzelfde doen!

Meid, ga ervan genieten en luister vooral goed naar jezelf! Hoe zit het trouwens met je baan?Heb je al wat anders???

Dikke knuffel voor Bolle en haar frummel!

Wat leuk Bolle!
Echt goed nieuws dat alles in orde was. Jammer dat het zo kort duurde.

Hoe reageren de familieleden als je het goede nieuws verteld?

hoi hoi meiden, daar was ik ook weer ff....
Bolle gefeliciteerd dat alles goed was joh! super mooi om te zien he!! wij kijken daar ookal weer naar uit!! echo foto's mee gekregen???Geniet ervan meis

En Nathalie heel veel sterkte joh nu je auto echt weg is..pff belachelijk maarja...
Ik vanmorgen met n vriendin naar het dorp geweest hier. wezen shoppen. leuk geslaagd en was gezellig!
Ben nu wel moe. gingen rond kwart over 10 en waren pas rond kwart voor 2 terug.....en dan hele tijd lopen en shoppen...pffff wel lekker broodje en koffie op... en kids heel zoet! heerlijk.
Ik moet vanavond werken en wil zo douche en wc nog ff sopje geven want ga morgen heel dag uit met mn werk dus is manlief thuis en past op zoontje..heeft hij vrij voor genomen zodat ik met gerust hart mee kon! echt n schatje he......
Dus ik ben er vanavond en morgen niet dames....
Wens jullie allemaal het beste. voor de meiden opt w8bankje! heel veel sterkte en ik duim hoor voor jullie allemaal! dikke knuf van mij...xx

Hoi allemaal,
Internet op t werk doet t weer, dus daar ben ik weer!!

Bolle, wat fijn dat je je echo hebt gehad, lijkt mij echt geweldig. Nu lijkt het zeker allemaal een stuk echter. Nu kun je fijn trots aan iedereen vertellen dat je zwanger bent.

Ik heb vanmorgen de HA en VK gebelt, bij de HA kan ik pas 10juni terecht. Maar bij de VK al 2 juni, ze zei dat ik vtv meer moest drinken omdat de echo dan beter te zien is. Dus ik ga ervan uit dat ik 2 juni al een echo krijg. Wel vroeg, dat is met 9 weken. Ben benieuwd of je dan al iets kunt zien, of het hartje kunt horen. Nog 2 1/2 week wachten.
Dat worden lange weken!!

Ik ga weer aan het werk.

Allemaal een fijne dag.

Terug
Bovenaan