Hoi hoi
Hee Bolle, wat fijn dat alles goed gaat! En wat lijkt me dat bijzonder, zo'n eerste echo! Geniet er lekker van!
Joepie, ik zit inderdaad in een tijdelijk lokaal, daar heb ik jaren geleden nog eens met een kleutergroep gezeten, maar hadden ze later als lokaaltje over en werd toen gebruikt door onze adminstratief medewerkster, als extra toetsruimte en computerles voor de kleuters. Maar in januari moest ik mijn klas dus uit, en ging ik naar dit lokaal. En moest de administratief medewerkster ook weer een ander plekje zoeken. En waar ze nu de computerlessen voor de kleuters doen...? Geen flauw idee....
Wel lastig (voor iedereen hoor), maar ja.... maar na de zomervakantie ben ik er dus weer weg, dus wel logisch dat ze nu hier geen digitaal schoolbord gaan hangen, want daar hebben ze volgend jaar in dit lokaal niet zo veel aan.
Mijn parallel-collega heeft 'm al wel hangen, dus dinsdag al tv gekeken (kinderen: oooh juf, het is net een bioscoop!) en vrijdag mag ik tijdens de gym met mijn kinderen in zijn klas effe lekker spelen, zeg maar
Trouwens leuk dat je volgend jaar kleuters gaat doen! Heb ik zelf ook 5 jaar gedaan! En als ik nu een kleutergroep voorbij zie huppelen dan denk ik: aaaaahhhh, wat een schatjes toch!! Maar groep 3 vind ik ook super!
Ga je met een methode werken? (bv Schatkist)?
Ik weet even niet meer wie het gezegd heeft, maar ik las ergens dat een zwanger kluskippie nog even haar mond dicht wil houden tegen familie.... ook tegen je naaste familie??????? Ik zou echt mijn mond niet kunnen houden tegen mijn ouders en broer en zus. Nee wacht... ik zou mijn mond niet willen houden....
Hoe denken de niet zwangere kluskippies daarover? Ik respecteer ieders idee daarover hoor, maar ben gewoon benieuwd.
ik zei toch dat ik eigenlijk weinig voelde..... (zeg maar; niks!)
Nou, vandaag echt een rare dag gehad; de hele tijd maagpijn, last van mijn buik (steken, opgeblazen gevoel) en van mijn gewrichten (???? is echt helemaal nieuw voor me!!!) en het LIJKT wel of mijn borsten zwaarder aanvoelen dan normaal (heb toenstraks mijn pyama al aangetrokken.. lekker met een kopje thee op de bank... en ik voel ze steeds "hangen" zeg maar... ja, hoe leg ik dat nou uit... hahahah!!! Klinkt natuurlijk erg maf...)
En MOE.....!!! Pfff.... maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik na 2 weken vakantie weer ben gaan werken, hahaha! (sja, en als je dan in de buurt van de 30 komt, hahahah)
Nouja, maak mezelf maar niet al te blij, het zal waarschijnlijk niets te betekenen hebben, maar vond het toch een beetje raar dat ik de afgelopen tijd echt niks gevoeld heb, en vandaag ineens vanalles....
Nog een paar daagjes geduld. Het begint weer spannend te worden.... ook voor Geriden en Joepie en Antoinette heeft toch ook haar NOD nu???
Hahha, staat er volgens mij 3x op deze pagina een NOD-lijstje, maar ik weet het nu niet meer uit mijn hoofd.
Volgende keer maar weer 2 schermpjes openen, maar computer is op het moment zoooooooooo traag... ik krijg er wat van!
Meiden, nog een fijne avond en alvast welterusten!
groetjes, Mickje