Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hoi hoi,

Bolle, wat een prachtige ervaring he, om zo'n levendwezentje in je buik te zien zitten, fijn dat alles er goed uit lijkt te zien!
Nathalie, ik wens je veel kracht nu alles even niet op rolletjes loopt, succes meid. Ik ben van plan om wat minder op het forum te zijn, ben er teveel mee bezig en dat voelt nu even niet goed. Ik laat me wel weer horen als ik er aan toe ben. Tot die tijd wens ik iedereen een zwangerschap toe.
Liefs Jolie

ps: de bruiloft komt eraan, erg druk dus ook enne....na de bruiloft klussen? Mijn mannetje heeft beloofd niet te drinken (doet ie toch bijna nooit) en we maken er een feestje van! We willen nu echt geen dag missen....wie weet...

Bolleeee & Mannetje echt super dat jullie de kleine zo goed hebben kunnen zien. Echt bijzonder dat er nu al armpjes en beentjes van het hoofdje enzo te onderscheiden zijn. Ben echt super blij voor jullie

MamaJM werkse vanavond en wens je hele fijne dag morgen. Waar gaan jullie heen als personeelsuitje? Vandaag lekker geshopt, lekker hoor, het was weer heerlijk weer!

Jolie goed van je dat je voor jezelf ff de beslissing hebt genomen wat minder hier te komen, als je merkt dat je je daar fijner bij voelt meis, moet je dat zeker doen. Wens je heel veel plezier met de voorbereidingen voor de bruiloft. En natuurlijk heel veel klusplezier. We zullen je wel missen hoor. Kom je rond je nod ons wel ff op de hoogte houden?

Meiden ik heb vandaag niks gehoord van het uwv, en dat had die vrouw wel beloofd. Vanmiddag ffies gewerkt. Nu aan het eten koken en natuurlijk lezen hoe het met jullie allemaal gaat.

Misschien komt de baas vanavond nog langs met mijn contractje. Als mijn handtekening er onder staat ben ik pas gerustgesteld en ben erg benieuwd heo het nu allemaal verder gaat.

Fijne avond en tot later! Liefs Nathalie

Ohhh trouwens Poeh ik vind het wel raar dat je niet eerder bij huisarts terecht kan. Hij heeft toch dagelijsk spreekuur? Als je nou ziek was dan kon je toch ook meteen morgen terecht of hooguit vrijdag of maandag, tsss!

Wel fijn dat je 2 juni echo hebt zeg. Wat klinkt dat ook nog ver weg, maar voor we het weten is het zover. Tis zo leuk om jullie verhalen te lezen over VK.

Er kwam vandaag een mama haar zoontje in schrijven voor zwemles, maar ze had ook kleine meid mee. Eerst had de badmeester haar ff vast omdat de mama ff inschrijfformulier moest invullen, maar die moest ineens weg. Dus kon ik haar ff vast houden. Ohhh *kriebel kriebl* echt onzettend lief mooi meisje. Viep (speen/fopper, hoe noemen jullie het, hahah ja viep is weer brabants sorry, toch?) in haar mond, klein knuffeltje mee!

Volgende week vrijdag heb ik nog meer kids om op te passen ruim half uurtje, leukleuk, want dan gaan de papa's en/of mama's met hun kinderen zwemmen en zijn een paar wie dus ook nog kleine mee hebben.

Ik ga nu ffies eten, smakelijk en tot later!

Liefs Nathalie

Hee meiden,

Snel even een reactie van mij!

Natalie: Wat vreselijk wat ze allemaal doen met jou zeg.. wat ik ook al even langs zag komen.. hebje geen rechtsbijstand verzekering? want ik neem aan dat ze je dit echt niet kunnen maken.. want als ik het god begrijp meot je hem inleveren omdat je er geen gebruik van maakt om er geld mee verdient wordt

MamaJM: Van harte gefeliciteerd met je zwangershcap.. beetje laat maar ik had het zodruk..

meiden.. slaap lekker!

xxx Mamoetje

Hoi hoi

Hee Bolle, wat fijn dat alles goed gaat! En wat lijkt me dat bijzonder, zo'n eerste echo! Geniet er lekker van!

Joepie, ik zit inderdaad in een tijdelijk lokaal, daar heb ik jaren geleden nog eens met een kleutergroep gezeten, maar hadden ze later als lokaaltje over en werd toen gebruikt door onze adminstratief medewerkster, als extra toetsruimte en computerles voor de kleuters. Maar in januari moest ik mijn klas dus uit, en ging ik naar dit lokaal. En moest de administratief medewerkster ook weer een ander plekje zoeken. En waar ze nu de computerlessen voor de kleuters doen...? Geen flauw idee....
Wel lastig (voor iedereen hoor), maar ja.... maar na de zomervakantie ben ik er dus weer weg, dus wel logisch dat ze nu hier geen digitaal schoolbord gaan hangen, want daar hebben ze volgend jaar in dit  lokaal niet zo veel aan.
Mijn parallel-collega heeft 'm al wel hangen, dus dinsdag al tv gekeken (kinderen: oooh juf, het is net een bioscoop!) en vrijdag mag ik tijdens de gym met mijn kinderen in zijn klas effe lekker spelen, zeg maar
Trouwens leuk dat je volgend jaar kleuters gaat doen! Heb ik zelf ook 5 jaar gedaan! En als ik nu een kleutergroep voorbij zie huppelen dan denk ik: aaaaahhhh, wat een schatjes toch!! Maar groep 3 vind ik ook super!
Ga je met een methode werken? (bv Schatkist)?

Ik weet even niet meer wie het gezegd heeft, maar ik las ergens dat een zwanger kluskippie nog even haar mond dicht wil houden tegen familie.... ook tegen je naaste familie??????? Ik zou echt mijn mond niet kunnen houden tegen mijn ouders en broer en zus. Nee wacht... ik zou mijn mond niet willen houden....
Hoe denken de niet zwangere kluskippies daarover? Ik respecteer ieders idee daarover hoor, maar ben gewoon benieuwd.

ik zei toch dat ik eigenlijk weinig voelde..... (zeg maar; niks!)
Nou, vandaag echt een rare dag gehad; de hele tijd maagpijn, last van mijn buik (steken, opgeblazen gevoel)  en van mijn gewrichten (???? is echt helemaal nieuw voor me!!!) en het LIJKT wel of mijn borsten zwaarder aanvoelen dan normaal (heb toenstraks mijn pyama al aangetrokken.. lekker met een kopje thee op de bank... en ik voel ze steeds "hangen" zeg maar... ja, hoe leg ik dat nou uit... hahahah!!! Klinkt natuurlijk erg maf...)
En MOE.....!!! Pfff.... maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik na 2 weken vakantie weer ben gaan werken, hahaha! (sja, en als je dan in de buurt van de 30 komt, hahahah)

Nouja, maak mezelf maar niet al te blij, het zal waarschijnlijk niets te betekenen hebben, maar vond het toch een beetje raar dat ik de afgelopen tijd echt niks gevoeld heb, en vandaag ineens vanalles....
Nog een paar daagjes geduld.  Het begint weer spannend te worden.... ook voor Geriden en Joepie en Antoinette heeft toch ook haar NOD nu???
Hahha, staat er volgens mij 3x op deze pagina een NOD-lijstje, maar ik weet het nu niet meer uit mijn hoofd.
Volgende keer maar weer 2 schermpjes openen, maar computer is op het moment zoooooooooo traag... ik krijg er wat van!

Meiden, nog een fijne avond en alvast welterusten!

groetjes, Mickje

Net even in het NOD-lijstje gekeken.... vergat ik zomaar Esseltje en Miranda! Voor jullie ook weer spannend meiden!

Ik duim voor ons!

Groetjes, Mickje

Ik heb ff ons Nod lijstje er weer een beetje bijgetoverd hoor Mickje. Ohhh spannend zeg dat je sinds vandaag van alles voelt, hihih. Als ik zo hoor wat jullie allemaal doen op school en terug denk aan mijn basisschooltijd is er echt heel veel veranderd tegenwoordig hoor.

Hey en niet zo piepen over je leeftijd hè is nergens voor nodig. Verder weet ik ook niet meer wat ik wou zeggen, hihih.

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08
gefeliciteerd meis je zit op het wachtbankje hoor

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger
Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
MamaJM                  1e bezoek                             09-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Ohhhh ja over het wanneer vertellen tegen ouders, broer ((s) en/of zussen) Tja tuurlijk denk ik daar wel eens over na. Ik weet het niet goed of ik het zolang voor me kan houden en wil houden. Want tis wel heel spannend allemaal, hihih. Maar ben dan vast ook wel bang dat het mis gaat enzo, maar ja dan deel je alleen het verdriet en anders deel je heel veel vreugde. Als het 30 mei (mijn nod) raak mag zijn wil ik nog wel paar dagen wachten met testen. Mijn paps is 10 juni jarig en zou stiekum ook wel erg leuk zijn om hem dan iets heel speciaals te geven. Ik heb met mijn paps namelijk hele speciale band. Met mijn mams ook wel hoor, zekers. Maar ben wel beetje papa's kindje, hihih. Met mams ging ik vroeger altijd lekker de stad in. Zeker met sinterklaas & kerstperiode als alle lichtjes dan hingen gingen wij eens op donderdagavond de stad in want dat leek dan zo mooi. Nu nog wel af en toe een paar winkels en dan ff broodje eten, heel gezellig.

Wanneer ik het de rest van de familie wil vertellen, ik denk met de 1e echo, lekker pronken. Maar ik denk nu eerst vooral aan, wanneer mag ik zwanger worden?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan