Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hey ladies,

daar ben ik weer een keer. Heb het hier erg druk gehad met werk en moederdag enz. Er zijn 2 mensen op vakantie op mijn werk dus mag ik extra aan de bak. Niet echt handig als je in het begin van de zwangerschap zit. Ben namelijk steeds heel erg moe. Maar vriendje zorgt wel erg goed voor mij. Maakt zelf lekkere milkshake's of smoothies en op moederdag had ik een lekker ontbijtje met verse jus. echt heerlijk alleen eet ik heel weining dsu dat was wel een beetje jammer voor hem.

We zouden zondag het aan onze ouders vertellen maar afgelopen donderdag hoorde ik dat mijn vader dan in frankrijk zou zitten. Dus wij op donderdag avond snel een leuk boekje gekocht met tips voor opa en oma. en snel naar mijn ouders. Mijn moeder dacht dat wij het moederdag cadeautje zouden geven, maar ze was wel verbaasd dat zowel mijn vader als moeder het samen moesten uitpakken. En toen ze de titel van het boekje lazen waren ze helemaal verbaasd zo van Ben je zwanger. Ze waren echt helemaal aan het stralen. Maar het leukste was de reactie van mijn broertje. Die hadden we gebeld of hij thuis was (woont nog bij mijn ouders) maar hij was bij een neef van ons aan het helpen. En hij vroeg dus of er iets was ik dus gewoon gezegd dat er niks was. Komt hij thuis en normaal gesproken wordt hij boos als onze auto op zijn plek staat, komt hij gewoon binnen met een bigsmile en zegt "nou kom op zeg het maar" dus ik zo wat moet er zijn? Nou zeg maar dat je zwanger bent. zegt die gek gewoon met een bigsmile echt zo mooi. Hij was natuurlijk ook erg blij voor ons.

Zondag hebben we het aan mijn schoonouders verteld die reageerden ook erg verrast hadden het ook nog niet verwacht dus dat was heel tof. Mijn zwager vond het ook super. 's avonds zijn we nog uit eten geweest. Mijn schoonvader zou ff bij mijn vriend meekijken op de menu kaart, maar hij kon zijn leesbril niet zo snel opzetten. Zegt mijn schoonmoeder ineens 'hey OPA schiet eens op" echt lachen.  Het moeilijke komt nog ze mogen er nog steeds niet over praten alleen met mijn ouders. Want voor de rest van de fam en vrienden blijft het nog een aantal weken geheim.

Ik ben net helemaal bijgelezen en weet nu niet meer echt met wie wat is gebeurd weet alleen dat mamajm zwanger is VAN HARTE. en ook nog eens 10 januari uitgerekend zullen we afspreken dat we tegelijk gaan bevallen?

En nathalie wat stom van dat uwv. Daar snap ik niks van alsof je alleen je auto nodig hebt voor je werk echt belachelijk. Hoop dat er toch nog iets gaat veranderen.

Ik ga nu maar mijn bedje in ben echt weer heel erg moe maar gelukkig ben ik morgen vrij.

Weltrusten allemaal.

Ohhhhhhhhh dotje wat leuk om weer iets van je te lezen zeg. En super de reactie van je ouders, schoonouders en vooral die van je broertje, hihih. Echt onwijs lief allemaal. En lachen van je schoonmoeder dat ze al zegd: hey opschieten opa, hhahha. Geniet er lekker van meis! Wel toevallig Mickje vroeg net over wanneer we het iedereen gaan vertellen als we zwanger zijn en kom jij met zo'n leuk verhaal.

Mijn paps had vanavond over de telefoon ook weer over een kleine en mijn schoonmoeder vanvaond op msn, hahah. Tis wat met mijn ouders en schoonouders hoor. Tijdje zitten kletsen met schoonmoeder. Ze blijkt na een half jaar zwanger geraakt te zijn, dus er is hoop, hihih. Van mijn vriend zijn broertje weet ik het niet, kon natuurlijk niet teveel gaan vragen. En af en toe ff van die opmerkingen er tussen door dat ze ging denken van dat het niet waar was, want anders, hihih. Maar volgens mij vermoeden ze allemaal wel iets. Toen we laatst ik Luxemburg samen bij kidsspullen zaten te kijken zal ze wel iets van een glinstering in mijn ogen hebben gezien, hihih.

Weltrusten Dotje, doe je wel rustig aan meis, ondanks dat je veel moet werken. Heb jij al afspraak gemaakt met VK of HA?

Liefs Nathalie

Heej Dotje, leuk je verhaal te lezen..en tegelijk uitgeteld... jaja misschien wel tegelijk bevallen...hihi vorige keer was ik 4 dagen overtijd dus zie wel...is nog laaaaaaaaaaaaaaaang niet zover mallerd...haha... eerst dikke toeter krijgen!
vinden jullie t niet vlot, nu al aan je fam. verteld??? doen wij nog niet hoor..proberen het toch nog wel zo'n week of 4 geheim te houden... voor diegene die het tot nu toe hier dus nog niet gelezen hebben...haha je hebt van die nieuwschierigen, die gaan overal zoeken, maarja boeit me niet, hopelijk gaat gewoon alles voorspoedig!
Meid geniet er lekker van he, doe ik ook...leuk leuk en mooi!
knuf mij

NOD lijstje:

Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08
gefeliciteerd meis je zit op het wachtbankje hoor

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger
Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
MamaJM                  1e bezoek                             09-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                             1e echo                                   14-05-08

Hallo allemaal,

Dotje, wat leuk hoe je ouders en schoonouders reageerden!
Met mij gaat alles goed, ik heb weinig verschijnselen.

Heb verder weinig nieuws, ik ga weer aan het werk... Ik rijd 's ochtends schoolkinderen, een bus van 8 kinderen en die gaan naar speciaal onderwijs. 4 ervan hebben ADHD. Ze zitten in groep 8 (godzijdank nog een paar weken).
Ja sorry, maar het is soms heel heftig. Gisteren weer ruzie in de bus. Ik heb ze ook ruim een half uur in de auto, soms zit ik echt met de handen in het haar.

Nouja, hopen dat het vandaag weer meevalt!

Fijne dag allemaal!

Goedemorgen meisjes,

Hah... nathalie: JIPPIE op het bankje, voor het eerst in 4 rondes. Ik ben gaan tellen vanaf mijn 1e dag roze afscheiding! Dus ben erg benieuwd, ik voel nog niet veel, als alleen een zeurend gevoel in baarmoeder, en natuurlijk weer pijnlijke borsten, alleen deze keer zijn ook wat gespannen, dat had ik de vorige rondes niet. Niet misselijk, geen harde ontlasting enz enz.... we shall see... zal ik dan maar zeggen. Ik ga pas testen als ik 26 april nog niet ongi ben want dat is mijn 2e NOD dag, gaan tellen vanaf de eerste dag bloed.

Maar Joepie en Gerdien, ook voor jullie wordt het erg spannend!!!

Nathalie hoest bij jou???

Miranda: spannend he, hoe voel je je???

Voor alle andere dames, blijven klussen hoor.

En voor de gonna be moms, geniet maar lekker van het zwanger zijn. In ben toch wel jaloers op jullie hoor....

Dikke knuf,

Esseltje

Joepie: ik heb er geen problemen mee dat je spring en britt eraf hebt gehaald, wat ik me wel kan herinneren is dat een van deze meiden het niet makkelijk heeft gehad ivm een overlijden van iemand binnen de familie, volgens mijn was dat spring!! Maar ze melden zich vanzelf wel weer, dan kunnen we ze weer op de lijst plaatsen, misschien zijn ze wel al zwanger, wat ik ze natuurlijk van harte gun!!!

@ Bolle: meid, super dat jullie een mooie ontroerende echo hebt gehad, van harte gefeliciteerd!!! Nu heb je wat meer rust, en kun je met een gerust hart echt gaan genieten. Jullie zullen nu wel langzaam iedereen gaan informeren over jullie kleine geluk, heel veel plezier daarbij gewenst!

Zo nu ga ik weer verder met klussen hier in huis, en kijken of er nog vacatures op internet zijn bijgekomen. Bolle hoe gaat het eigenlijk met jou solliciteren??? Zal wel moeilijk zijn als je zwanger bent??? Ik ben bang dat dat mij straks ook gebeurd, hoewel ik dat niet erg zou vinden, haha ik hoop dat dat mij gebeurd, want dan ben ik tenminste zwanger, en dat vinden wij op dit moment het belangrijkste!!!!!!

Knuffels Esseltje

!!

Hey allemaal

Dit  is de derde keer vandaag vorige twee keer kreeg ik weer een foutcode. Dus nu het verhaaltje nog maar een keer. Plus aanvulling.

Essel ik denk dat je 26 mei bedoelt he. Want als je 26 april pas gaat testen dan mocht je zwanger zijn is het kind al geboren. En ben je te laat voor een test. Wel spannend hoop dat je onderaan het lijstje bij de zwangeren komt en dat hoop ik natuurlijk ook voor de rest.

Ondanks mijn vrije dag was ik er vanochtend al om half 8 uit. Ik kan gewoon echt niet uitslapen. Niks aan te doen. Mamajm Ja we hebben het nu al verteld omdat ik zoiets niet voor mijn moeder verborgen kan houden. Dan kan ik haar niet meer aankijken. Maar met de rest inlichten wachten we nog rustig een paar weken. Ik zeg netjes rustig maar dat ga ik dan ook proberen. want eigenlijk wil ik het wel van de daken schreeuwen. Ben vast niet de enige. Bolle hoe reageren de mensen op jouw echo. Kan niet wachten totdat wij ook zover zijn. Heb jij zelf je VK uitgezocht of ging dat via je HA? Verder weet ik niet meer wat ik er nog meer in had gezet. Ga nu lekker genieten van mijn dagje. Hier een beetje opruimen en zeer rustig aan doen. Moet vrijdag en zaterdag ook nog de hele dag werken.

Have fun.

Terug
Bovenaan