Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

natuurlijk, ben ik een dagje vrij en dan zijn jullie allemaal druk met werk en andere dingen. Beetje jammer maar niks aan te doen. Ik ga hier dan maar verder met opruimen.

See Ya

Hallo allemaal,

Even snel een berichtje want ik ben weer aan het werk. Wie vroeg dat wanneer dat we het gaan vertellen? Nou wij willen het nog even voor ons houden, omdat we eerst meer zekerheid willen hebben dat alles goed is. 2 juni gaan we naar de VK en krijgen we een echo, de zondag daarna is het vaderdag en dat lijkt ons wel een leuke dag om het te vertellen.
Dotje, ik heb gewoon de verzekering gebelt naar welke VK ik kan gaan en er toen zelf eentje uitgezocht en opgebelt. (vaak hebben ze ook een website zodat je een indruk kan krijgen)

Ik ga weer werken. Allemaal een fijne dag!!

Groetjes poeh

Lieve lieve kippies van me!!!

Dotje, lekker rustig he...ook niet leuk voor je! Ik reageer ff heel snel, want ik ben aan het koken...

Wil jullie even laten weten dat ik een weekendje weg ga, dus pas maandag weer kan typen! (wel vroeg hoor, want moet ma. werken in groep 7!!!!!!!!!JAAAAAAAAA digibord!!)
We gaan zo eten, daarna douchen, daarna de hond weg brengen naar een vriendin (woon 3 kwartier bij ons vandaan!) daarna slapen en morgen de hele dag werken op een andere school, dus kan niet inloggen en daarna gelijk weg naar bestemming veluwe!

Dan weten jullie dat...ik hoop dat de meiden op de wachtbank lekker zwanger zullen zijn en ik natuurlijk ook...en Mickje en Gerdien...ben heel benieuwd!

Ik spreek jullie maandag weer, ik zal jullie missen!

Liefs Joepie

Hey Meiden, ik ben er wel hoor, maar ik moet nu ffies naa rmijn papa en mama. Ohhh mama is hier ineens. Ik ga dus heel snel afsluiten.

Joepieeeeeee Fijne Vakantie! Zal je missen meis  

Liefs Nathalie

Heee Joepie,

veel plezier meid! Lekker een weekendje weg samen, heerlijk! Ik hoop dat het weer mee zit!
Wij gaan volgende week, ik ben dan vrijdags vrij en eigenlijk zou vriendje moeten werken, maar hij mag van de arbo en dokter t/m eind mei niet werken.... dus gaan we er ff lekker tussenuit! Zal blij zijn als ik even weg ben uit de BENDE hier!!! (maar het gaat wel erg mooi worden)
En dan gaat de tijd wat sneller he! :) Heb woensdag mijn NOD, maar als de RD er nog niet zijn, dan denk ik dat ik test als we weg zijn.... mocht ik zwanger zijn, dan kan ik het tenminste een paar dagen voor me houden.... hahahah, zou anders meteen naar mijn ouders gaan!! hihi

Groetjes, Mickje

Hallo hier een blondie, nou ja bijna, hihih  Mijn mams heeft me blonde plukjes gemaakt. Ze wou het eerst met folie doen, maar toen begon ze te twijfelen dus ik zei gebruik die muts maar. Maar dat andere zat er dus nog wel in. Dus heb nu een plekje wat blonder is. Maar het valt eigenlijk precies goed. Zal morgen eens ff kijken hoe het er dan uit ziet en als ik mijn haren dan goed heb gekamt enzo.

Ik zit nu lekker rustig, ff beetje bijkomen. Vanmiddag weer heftig en emotioneel gesprek gehad en geregeld enzo. Maar ik heb het eindelijkkkk voor elkaar dat ik tot 01-07-08 mijn auto mag houden  Uitstel van executie dus, maar geeft me ff wat meer ruimte. Ik grijp alle strohalmen aan om een oplossing te vinden. Dus dat is wel een positief pluspuntje dacht ik zo. Wat een strijd!

En dan nog een pluspunt. Ik heb een nieuwe baan! (alcohol vrij)
Ik heb eindelijk mijn handtekening mogen zetten. Heb nu een nulurencontractje gekregen. En dat maakt me niet uit, tis iets en het staat zwart op wit. Hopelijk lost dit ook een beetje de problemen op die er nu zijn. We zullen zien hoe het verder gaat.

Esseltje gezellig dat je hebt toegevoegd op hyves meis. En hier ook weer gezellig aan het kletsen las ik. Wel spannend allemaal. En jaaaa jij eindelijk op het wachtbankje  Ikke is trots op je meis, hihih. Ik ga dalijk ff spieken op je hyves, daar had ik nog geen tijd voor gehad.

Joepie lekker op vakantie, morgen avond lekker hoor! Is goed voor je, dan heb je misschien ff wat meer afleiding en dan dinsdag je nod al. Ben erg benieuwd. Geniet er van meis, tis jullie gegunt!

Poeh ohh krijg je 2 juni ook al echo, leukleuk!

Mickje volgend weekend lekker weg. Dan kan je dan testen meis, wel bijzonder, maar ja dan moeten wij wel lang op de uitslag wachten, hihih.

Ik ben ff tv aan het kijken en ga hier lekker ff lezen. Tot strakkies misschien nog eens meiden.

Liefs Nathalie

Nog ff extra glittertjes voor Joepie! Tot maandag meis!

De rest weltrusten en alvast hele fijne vrijdag! Liefs Nathalie

Goedemorgen,

Veel plezier Joepie, op je weekendje weg!

Wat fijn Narhalie dat je nog even de auto mag houden!

Ik ben sinds gisteren helemaal gestopt met roken. Ik rookte namelijk nog steeds.
Gisteren heb ik met 2 andere vriendinnen een lasertherapie gehad. Tot nu toe nog niet gerookt en het gaat me best wel goed af, gelukkig. Nu smorgens mis ik mijn sigaretje wel, maar ik ga dit zeker volhouden!

Maar we waren daar met zn drieën in die kamer met die mevrouw die de behandeling gaf. Ik had twee dagen daarvoor gebeld dat ik mogelijk zwanger ben en of dat geen kwaad kon.
Dat kon geen kwaad, maar toen zei die vrouw gister: Wie van jullie is zwanger???
"Eeeehhh..." Ik kreeg een rode kop. Die meiden kéken me aan!
Ik dus vertellen...
En toen zei die andere vriendin:   Ik ben vorige maand ook met de pil gestopt. En die andere was er ook mee bezig.

Wel fijn dat we er nu met elkaar over kunnen praten. Maar ik vind het toch wel slecht van die vrouw dat ze dat zo vroeg waar ze allemaal bijzaten.

Nouja, ik ben nu een niet-roker en ik ben blij dat ik van dat vieze spul af ben!!! Nu kan ons kindje tenminste goed en fijn groeien in mijn buik.

Terug
Bovenaan