Hallo hier een blondie, nou ja bijna, hihih Mijn mams heeft me blonde plukjes gemaakt. Ze wou het eerst met folie doen, maar toen begon ze te twijfelen dus ik zei gebruik die muts maar. Maar dat andere zat er dus nog wel in. Dus heb nu een plekje wat blonder is. Maar het valt eigenlijk precies goed. Zal morgen eens ff kijken hoe het er dan uit ziet en als ik mijn haren dan goed heb gekamt enzo.
Ik zit nu lekker rustig, ff beetje bijkomen. Vanmiddag weer heftig en emotioneel gesprek gehad en geregeld enzo. Maar ik heb het eindelijkkkk voor elkaar dat ik tot 01-07-08 mijn auto mag houden Uitstel van executie dus, maar geeft me ff wat meer ruimte. Ik grijp alle strohalmen aan om een oplossing te vinden. Dus dat is wel een positief pluspuntje dacht ik zo. Wat een strijd!
En dan nog een pluspunt. Ik heb een nieuwe baan! (alcohol vrij)
Ik heb eindelijk mijn handtekening mogen zetten. Heb nu een nulurencontractje gekregen. En dat maakt me niet uit, tis iets en het staat zwart op wit. Hopelijk lost dit ook een beetje de problemen op die er nu zijn. We zullen zien hoe het verder gaat.
Esseltje gezellig dat je hebt toegevoegd op hyves meis. En hier ook weer gezellig aan het kletsen las ik. Wel spannend allemaal. En jaaaa jij eindelijk op het wachtbankje Ikke is trots op je meis, hihih. Ik ga dalijk ff spieken op je hyves, daar had ik nog geen tijd voor gehad.
Joepie lekker op vakantie, morgen avond lekker hoor! Is goed voor je, dan heb je misschien ff wat meer afleiding en dan dinsdag je nod al. Ben erg benieuwd. Geniet er van meis, tis jullie gegunt!
Poeh ohh krijg je 2 juni ook al echo, leukleuk!
Mickje volgend weekend lekker weg. Dan kan je dan testen meis, wel bijzonder, maar ja dan moeten wij wel lang op de uitslag wachten, hihih.
Ik ben ff tv aan het kijken en ga hier lekker ff lezen. Tot strakkies misschien nog eens meiden.
Liefs Nathalie