Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

ffies snel,

moet zo naar m'n werk!

Gerdien, idd slecht van die vrouw, maar wel toevallig dat jullie alle-3 gestopt zijn! Hopen dat je het blijft volhouden, ik ben in ieder geval supertrots op je!

Meiden, m'n temp zakt een beetje...was elke dag zo rond de 36.7/36.8 en vanmorgen was het 36.5...dus ik ga er vanuit dat ik ongesteld word...krijg ook weer last van m'n buik en dat had ik toen ook...ik zeg nog niet dat het niet meer kan, maar ik denk dat ik na het weekendje kom melden dat de rd-tjes gearriveerd zijn! Maar we duimen nog steeds!

Succes alle meiden rond hun NOD en tot maandag!

Liefs Joepie

Goedemorgennnnn meiden, ikke is wakker gesmst na een nacht weinig slaap dus dacht kom jullie ff gezelschap houden. Ik wist wel dat Joepie nog ff kwam spieken, fijne vakantie meis! Hopelijk blijven de rd-tjes weg en gaan jullie heel veel genieten. Kweet eigenlijk niet eens waar jullie naar toe gaan, hihi.
Gerdien echt super van je dat je gestopt bent met roken  Hopelijk helpt die behandeling. Maar idd wat een *piep* mevrouw dat ze dat zo rond schreeuw. Had ze ook wel wat discreter kunnen doen of niet. Goed van je dat je eerst geinformeerd hebt of het geen kwaad kan. Wel grappig dat die andere vriendin ook met de pil gestopt is. Maar het was veel leuker geweest als je binnenkort kon vertellen dat je zwanger was toch? Maar ja gebeurd is gebeurd, nu hoef je je mond niet meer te houden tegen hun, en kan je lekker met elkaar babbelen.

Ik wens jullie allemaal hele fijne dag. Ik kom denk ik nog wel ff langs voordat ik weg ga vanmiddag.

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08
gefeliciteerd meis je zit op het wachtbankje hoor
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
MamaJM                  1e bezoek                             09-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                             1e echo                                   14-05-08

Hallo  kluskipkes,

Joepie: een hele fijne vakantie, en als je terug bent willen we allemaal horen of je zwanger bent... hihi.... SPANNEND!!!

Nathalie: toch fijn dat je je tuutmobiel nog mag tute...!! Kijk maar gerust op mijn hyves, ik heb die van jou al een beetje bekeken... toch blijf ik rustig aan doen op het forum, wil wat afstand houden. Maar sta nog steeds op het bankje... toppie!!! hihi..!

Gerdien: super meid dat je nu helemaal gestopt bent met roken... Ik en mijn mannetje zijn na stukken minder te roken vanaf februari nu bijna 4 weken helemaal gestopt.... Moet zeggen dat het me super afgaat... Je doet het ergens voor... en dan gaat het stukken makkelijker... volhouden meid, je kan het.!!!!

Nog ffies over ikke, nog steeds niks te zien, GEEN BLOED GEEFT MOED!! maar ik test pas op 26 mei (idd Dotje had me vergist)  Maar hoe langer het weg blijft na 17 mei hoe beter, want ik heb al 3 rondes lichte roze afscheiding gehad 7 dagen voordat ik ongi werd.... dus als dat nu weg blijft dan zou ik best eens zwanger kunnen zijn... Maar ik denk het niet, want ik heb geen rare kwaaltjes, tenminste niet anders als anders....!!

Liefs Esseltje

Hi Essel, nou je bent hier alweer regelmatig aan het kletsen meis, hihih. Vinden we alleen maar leuk hoor. Je eisprong is al geweest meis (waarschijnlijk) dus het magische woord afwachten is nu aangebroken. En tis al goed teken dat je op het wachtbankje zit. Gewoon lekker blijven zitten hoor. Ik wil je alleen na overtijd en zwanger zien gaan niet weer terug naar nodlijstje, hihih. Ach wie weet meis, je hoeft niet zoveel te voelen hè. Tis spannend allemaal. En hier kun je de gekke gedachten die je soms hebt neerzetten. En met je mannetje kletsen en klussen. Dus dan komt het vast allemaal goed.

Zag Mir net ook ergens posten. Nog steeds niet ongi meis? Pff hoeveel dagen zit je nu? En hoeveel dagen na de eisprong die je waarschijnlijk gevoeld hebt?

Ik ben niet heel lang hier meer. Ga strakkies weg en vanavond concert. Dus ik klets of vanavond heell laat nog ffies of morgen pas weer.

Liefs Nathalie

@ Miranda: mied, whoooeee spannend hoor, voel je al wat??? Ik hoop dat die  wegblijven hoor...!!! Wanneer wil je gaan testen???

Have Fun vanavond meis, geniet der maar lekker van.

Ik hoop ook heel erg dat ik niet meteen doorga naar het NOD lijstje, maar dat ik naar het overtijd lijstje doorstroom... hihi (dat hopen we toch allemaal). De vorige keer voor dat ik begon met roze afscheiding, was ik erg ziek (migraine, misselijk enzo) nu helemaal niet, voel me goed!!! Positief teken???????

Ach we zullen het allemaal wel zien.  

Dit is mijn eerste bannertje...

Die andere zijn mijn test bannertjes... 26 mei test dag...

Terug
Bovenaan