Goedemorgen,
Ik ben wel vrij vandaag, maar toch vroeg uit bed. Ben niet zo;n uitslaper. Doordeweeks sta ik 5.45 op, dus dan ben ik in het weekend ook zo laat wakker
Nog steeds niet gerookt, heb het er soms heel erg moeilijk mee. Gisteravond bruiloft gehad. Kennis van ons is 35 weken zwanger en ze was er ook en rookte gewoon de hele avond. Ze heeft de hele zwangerschap gerookt, een pakje per dag. Neee... dat vind ik toch ook geen gezicht met zo'n dikke buik.
Ander kennisje is 30 weken zwanger en is besmet geraakt met Taxoplasmose, hoe weet ze zelf ook niet, ze heeft niet eens een kat ofzo, maar ze heeft het in haar ogen en kan bijna niets meer zien. Gelukkig was die taxoplasmose niet in het bloed gekomen, anders moest ze opgenomen worden. Ze heeft alleen spuiten in haar ogen gehad .
En nog een kennisje die was al 3 weken over de uitgerekende datum en het ziekenhuis hier in Apeldoorn heeft haar daar maar mee laten lopen. Toen is ze naar Utrecht gegaan en huppekee, bevalling opgewekt, je hebt er nu lang genoeg meegelopen.
Iedereen zegt dat Apeldoorn zo'n slecht ziekenhuis heeft en dat je daar niet heen moet gaan!
Dus lekker gekletst over zwanger zijn en baby's. Heb dus niet gerookt en niet gedronken, zo dat ik daar al vast aan kon wennen.
Vandaag ga ik lekker een lui dagje houden, het is toch rotweer.
Ohja, ik heb nog geen verschijnselen, vind spannend dat ik op het wachtbankje zit!