Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

HUUU, wat raar.... snap der niks meer van die bannertjes maken... ze springen nu ineens om op , 1 dag tot testen... vreemd...

Maargoed, ik ga pas 26 mei testen, als ik zover kom... hihi..

Knuffels Esseltje

Wauw Essel..... je NOD als bijna en toch wachten tot de 26e om te testen! Knap meid! Ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!

Nathalie, wat fijn dat je nog even van je autootje kan genieten! Ik zou ook niet zonder kunnen, maar voor jou is het helemaal een belangrijk/noodzakelijk iets!!! Ik hoop dat je in de tussentijd iets geregeld kunt krijgen...
En van harte gefeliciteerd met je baan!! Wat ga je doen en wanneer ga je beginnen? (sorry, weet niet of je dat al eens verteld hebt)

Groetjes, Mickje
(gaat ook bijna op het wacht bankje zitten)

Ooww... Gerdien!! Knap van je joh, stoppen met roken!! Ik heb het zelf nooit gedaan, maar ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is! (vooral als er misschien in je directe omgeving mensen zijn die nog wel roken)
Hou vol he meid, niet alleen voor je toekomstige kindje (en hopenlijk komt die erg snel!) maar natuurlijk ook voor jezelf! Veel succes!

Miranda, voor jou is het ook spannend nu!!! Hou ons op de hoogte!

Groetjes, Mickje

Wil je zwanger worden of ben je zwanger?
Ben jij ook zo'n mama die er niet genoeg van kan krijgen om over je kindje te kletsen?
Meld je dan aan op klik hier en klets gezellig met ons mee.

Het is een besloten forum en je moet je eerst voorstellen voordat je toegang krijgt.
Er wordt goed gecontroleerd op alleen mensen die nooit reageren zodat je lekker veel privacy hebt.

Er zijn aparte gedeeltes voor mensen die zwanger willen worden,mensen die zwanger zijn en mensen die al een kindje hebben.

Goede morgen allemaal,

De meesten van jullie zullen nu wel een lekkere vrije dag hebben. Ik niet  moet nog de hele dag werken. Zal straks eens ff kijken of ik komende woensdag vrij ben. Een collega van mij die wou woensdag wel werken en aangezien ik steeds ontzettend moe ben en weer een drukke week voor de boeg heb dacht ik dat komt mij wel heel goed uit. Maar goed de ass, bedrijfsleider deed een beetje vaag toen ik dat vroeg dus hoop dat mijn collega gisteren nog een duidelijk antwoord heeft gekregen. Zoniet dan sms ik gewoon mijn bedrijfsleidster die is eigenlijk op vakantie maar begint volgende week alweer. Ik hoop dat het lukt. Ik zag dat er een boel kippies weer hun NOD hebben en ik hoop dat jullie allemaal naar beneden mogen op het lijstje. Heeft iemand trouwens alweer iets van antoinet gehoord die ben ik hier al een poosje niet meer tegen gekomen.

Ik heb zelf niet veel last van  zwangerschaps kwaaltjes.  Heel af en toe een vlaag van misselijkheid en verder wel last van mijn borsten die zijn echt zwaar aan het worden en momenteel ook pijnlijk. En ja verder die vermoeidheid dat vind ik trouwens wel heel vervelend heb al een paar keer tijdens mijn pauze mijn ogen dicht gedaan en mijn wekker op mijn telefoon gezet zodat ik optijd weer in de winkel stond.

Ik ga nu maar veel plezier vandaag.

Goedemorgen,

Ik ben wel vrij vandaag, maar toch vroeg uit bed. Ben niet zo;n uitslaper. Doordeweeks sta ik 5.45 op, dus dan ben ik in het weekend ook zo laat wakker :)

Nog steeds niet gerookt, heb het er soms heel erg moeilijk mee. Gisteravond bruiloft gehad. Kennis van ons is 35 weken zwanger en ze was er ook en rookte gewoon de hele avond. Ze heeft de hele zwangerschap gerookt, een pakje per dag. Neee... dat vind ik toch ook geen gezicht met zo'n dikke buik.

Ander kennisje is 30 weken zwanger en is besmet geraakt met Taxoplasmose, hoe weet ze zelf ook niet, ze heeft niet eens een kat ofzo, maar ze heeft het in haar ogen en kan bijna niets meer zien. Gelukkig was die taxoplasmose niet in het bloed gekomen, anders moest ze opgenomen worden. Ze heeft alleen spuiten in haar ogen gehad .

En nog een kennisje die was al 3 weken over de uitgerekende datum en het ziekenhuis hier in Apeldoorn heeft haar daar maar mee laten lopen. Toen is ze naar Utrecht gegaan en huppekee, bevalling opgewekt, je hebt er nu lang genoeg meegelopen.

Iedereen zegt dat Apeldoorn zo'n slecht ziekenhuis heeft en dat je daar niet heen moet gaan!

Dus lekker gekletst over zwanger zijn en baby's. Heb dus niet gerookt en niet gedronken, zo dat ik daar al vast aan kon wennen.
Vandaag ga ik lekker een lui dagje houden, het is toch rotweer.

Ohja, ik heb nog geen verschijnselen, vind spannend dat ik op het wachtbankje zit!

Hey Meiden, ikke is er weer. Net foto's op mijn laptop gezet van gisteravond, maar dacht eerst maar eens ff hier lezen en bijkletsen anders missen jullie me zo  hihih.

Heb gisteravond echt een top avond gehad. Wat bleek nou, gingen pas om 19.30 uur de deuren open, waarom ben ik dan al zo vroeg mee gegaan? Pff die vriendin van me was helemaal hyper, maar er waren meiden die er al vanaf 13.30/15.00 uur zaten. Ik had geen jas mee, domdom  Dus kreeg heel lief van de koster van de kerk een warme deken en later nog warme kop koffie. Echt kei lief Moht ook voordat de deuren open ging en de menigte binnenstormde naar binnen. Ook echt hele aardige mensen daar. Echt kei gezellig gehad met zijn allen. Super sfeer, mooie geluid zo in die grote kerk. Uiteindelijk na afloop nog achter de tafels van de signeersessie geweest. Ff   met de jongens, hihih. En uiteindelijk ook nog saampjes op de foto. Zal dalijk wel alvast ff een aantal foto's plaatsen.

Ik was dus gisteravond in Apeldoorn Gerdien, grappig zeg. In de grote Kerk. was echt top. Jeetje zolang zwanger en dan nog een pakje per dag roken, dat snap ik echt niet hoor. Veel zwangeren om je heen zeg gisteren. Echt super dat je niet gerookt hebt. En jeetje die ene meid zo'n last van haar ogen, erg zeg. Vraag me idd af hoe ze dan besmet is. Misschien werken in de tuin zonder handschoenen, met tuinaarde enzo.

Esseltje, het gaat echt de goede kant op met je. Lillypie telt niet verder als je overtijd bent, die begint gewoon opnieuw dom hè.

Miranda voor jou is het echt spannend nu. Hoe voel je je meis. Ik zal dalijk ons nod lijstje eens ff aanpassen.

Mickje, dank je voor de felicitaties. Ik heb vanaf halfweg januari proefplaatsing gehad bij het sportgezondheidscentrum waar ik zwem. Heb nu een nul uren contractje vanaf 1 mei. Dus voor mij veranderd er eigenlijk niks. Nou ja, zeker wel, dat ik nu betaald krijg, hihih.

Pff wat een weersverandering hè, moet er echt ff aan wennen hoor. Bah die regen. Moet dalijk eigenlijk nog paar boodschapjes doen, maar heb helemaal geen zin

Wens jullie in elk geval nog heel fijn weekend en kom strakkies nog wel ff kletsen.

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08
gefeliciteerd meis je zit op het wachtbankje hoor
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
MamaJM                  1e bezoek                             09-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                             1e echo                                   14-05-08

Terug
Bovenaan