Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Nathalie,

Wat leuk dat je in Apeldoorn was. Ik heb altijd vlakbij de Grote Kerk gewoont. Mijn ouders wonen er nu nog. Als ik dat had geweten, hadden we kunnen 'meeten'!

Het is rustig hier zeg.. ik heb verder ook geen nieuws ofzo

Doeidoei

Jaaaaaaaa want ik stond vanaf 16.00 tot 19.25 uur daar te niksen, hihih. Nou ja wel gezellig te kletsen met een aantal meiden. Dan heb ik wel wat uit te leggen aan die meiden denk ik, hihih.

Tis rustig hier! Waar is iedereen? Tis rot weer buiten hoor!

Liefs Nathalie

Hihi... spannend, ik zit ook weer op het wachtbankje! Ik ben benieuwd..... Duim voor ons allemaal!

Nathalie, waar was je geweest gisteren? Bij een concert ofzo? (heb het denk ik gemist, sorry)
En las op het andere forum (overgewicht) dat jij daar ok wat last van had.... ik was daar een beetje verbaasd over, want ik heb ooit op hyves gekeken (iemand had een keer haar hyves hier neergezet, ik weet niet meer wie, en toen ben ik verder gaan kijken en heb toen jou en Gerdien gezien.... maar kan dat berichtje niet meer terug vinden, dus kan jullie niet meer vinden op hyves, hahha)
Maar ik heb dus eens een foto vanje op hyves gezien, en daar zou je helemaal niet zeggen dat je overgewicht hebt....?!? Dus was er een beetje verbaasd over.

Gerdien, knap van je dat het vol blijft houden om niet te roken! Ik vind het vreselijk als ik een zwangere vrouw zie roken. Je doet je kind dan echt te kort hoor!!!!!!!! (vind ik)
Dus hou vol!

Groetjes, Mickje

Hahha nee dat komt misschien door mijn lengte van ongeveer 1.85 en heb best wel smal bekkie gekregen omdat ik al best veel afgevallen ben. Maar gezien mijn lengte en gewicht val ik wel onder overgewicht. Ben gewoon wat steviger. Mijn bovenlichaam gaat wel redelijk. Ja beetje buikje, die ik haat. Gek is dat hè we willen straks niks liever dan een dikke buik terwijl we nu zitten te klagen over ons gewicht, hihhi.

Heb je al meiden gevonden op hyves? Ik ben ook vriendinnetjes met MamaJM in de ballenbak, dus misschien vind je me dan zo terug. In de topic meiden van maart kun je er eventueel ook dingen over terug lezen toen ik er met Mama22 en MamaJm over had.

En heb Joepie als vriendinnetje, en Gerdien ook en uhm wie nog meer Mir. Meer weet ik ff zo niet van hier. Moet je maar ff kijken of je me kan vinden.

Liefs Nathalie

Hoi piepeloi kipkes,

Hier nog steeds geen RD te bekennen!!! Maar het zou  best morgen ns kunnen komen, want heb toch wel weer ongi krampjes en steekjes... en erg prikkelbaar... whoeeee, mijn mannetje word gek van me volgens mijn... Zit de hele dag al op hem te katten... hihi

Ja Mickje, gezien ik een rare menstruatie verloop heb, is het voor mij moeilijk te bepalen wanneer mijn NOD dag precies is!!! Mijn cyclus is wel regelmatig, maar ik begin eerst 7 dagen met roze afscheiding dan heb ik 2 dagen bloed en daarna nog ns 2 dagen donkerbruine afscheiding...   dus ik weet het allemaal niet precies. Ik ben deze keer begonnen met tellen op de eerste dag roze afscheiding, ns kijken waar dat ons brengt. Baad het niet schaad het niet, toch.... Maar wel spannend, want ik ben benieuwd hoe het komende dagen gaat, of er roze afscheiding komt of niet....!!!
Ook voor jou wordt het spannend... wanneer wil jij gaan testen???

Nou kipkes, morgen sta ik hopenlijk op de overtijd lijst... hihi... en ik hoop dat vol te houden tot na 26 mei en tot daarna....hihi... Dan zit het goed.

Voor iedereen, klus ze, duim ze.... Dat we allemaal mogen gaan zwangeren...!!

Ik zal zekers weer kaarsjes gaan aansteken...

Knuffels Esseltje

Hey Kattig kipje, ben benieuwd hoe het bij je zal gaan. Of idd roze afscheiding komt of misschien meteen wel rd-tjes. Maar die willen we natuurlijk niet! Daar gaan we niet op wachten. Gaan er gewoon voor dat je voor de eerste keer wachtbankje doorstroomd na de eerste keer overtijd. En als je dan nog verder door zou stromen zou het helemaal geweldig zijn of niet dan meis.

Had je mijn mailtje van hyves laatst nog gehad?

Liefs Nathalie

Ik zet ons nog ff wat verder omhoog hoor, voordat ik dalijk denk ik lekker in bedje ga liggen. Weltrusten lieve meiden, tot morgen!

Liefs Nathalie

Goedemorgen,

Nog steeds niet gerookt, het wordt nu gelukkig wel iets makkelijker. Heb gisteren al een test gekocht, maar wil wachten tot dinsdag of woensdag, ik hoop dat de dagen snel om zijn.

Terug
Bovenaan