Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Goedemorgen allemaal!!!

Nou ik kom even zeggen dat ik gister ochtend ongi ben geworden  Me mannetje zei eergister al nou wordt jij maar snel ongi want je bent super saggo!! Toen d8 ik nou dan zal het wel weer niet gelukt zijn en ik was dus ook totaal niet verbaast toen ik ongi werd!! Als me ventje zegt dat ik ongi wordt word ik het ook hij weet het soms beter dan ik!!!
K heb wel een mijlpaal berijkt.... hahaha heb me tweede potje foliumzuur moeten kopen van de week, hoop bij deze ook gelijk de laatste  Me nieuwe NOD is 13 juni heb het nu gerekend op 28 dagen.
Sorry maar k heb verder even geen tijd nu om te reageren want me pa komt zo om mijn inloopkast te maken!! (jeeeej kan ik eindlijk me kleren uitpakken, wordt echt gek van al die dozen!) Dus ik moet echt wat gaan doen nu!!

Dikke knuf Miranda!

Goede morgen kipkes,

Hier nog steeds niks te zien.... JIPPIE door naar het overtijd bankje.... nu blijven zitten tot 26 mei, en dan testen... We gaan der voor.!!!

@ Nathalie: meid, ik heb het weer n stapje verder geschopt. Ik heb nog niet op hyves gekeken, wilde eerst kijken of der meiden bij zijn die ook overtijd zijn al getest hebben, maar ik zie dat de meeste kipkes nog op het stokje zitten... haha...

Maar aangezien er nog geen kipkes wakker zijn, kom ik strakkies nog wel ffkes spieken..

Kippies, het wordt weer spannend....

Hugs Esseltje

Meiden onze post heeft elkaar gekruist.... haha...

@ Miranda, wat jammer, super balen zeg, maar wel knap dat je mannetje het aanvoelt... Die van mij heb ik het gevraagd, maar hij weet het niet. Hij zei alleen dat het tijd word dat ik aantel, hihi... hij wil zo graag papa worden...!!!

@ Gerdien: super meid, gewoon volhouden, wie weet wordt het snel beloont... En geloof me het wordt steeds makkelijker. Ik had alleen de eerste week het best moeilijk, vooral op die vaste prikken, na het eten, 's morgens ... tja je kent het wel. Maar nu na 4/5 weken totaal geen last meer van, denk er nog niet meer aan...

xxx Esseltje

NOD lijstje:

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Miranda                                  5e ronde 1e kindje                            14-06-08  

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
MamaJM                  1e bezoek                             09-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                             1e echo                                   14-05-08

hallo meiden.

even heel snel vanaf landal in de veluwe! Jammer miranda van je ongesteldheid
hoop dat je snel zwanger bent!

voor de rest nog spannend!!!!hier ook nog niks   te zien, maar heb het gevoel dat
het zo komt! ik hou   jullie morgen verder op de hoogte, want dit is een rottoetsenbord
en m'n geld is bijna op!!!hihi!!!

succes allemaal!!

dikke knuffel joepie!!

Goede middag allemaal,

Miranda jammer dat je ongi bent geworden. Wel lekker dat je vriend dat lekker aanvoelt dat heb ik bij die vanmij nog nooit gemerkt.

Verder is het hier best wel spannend met die meiden op het wachtbankje en het overtijd bankje. Wij hebben hier vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna lekker ontbijtje gehad met natuurlijk weer verse jus. We gaan misschien woensdag lekker naar babyplanet om alvast wat ideetjes op te doen. Een babykamer hebben we al gevonden bij de ikea, maar goed dat is dan maar te hopen dat die kamer na augustus in de collectie blijft. Ik schrik wel iedere keer van die prijzen echt belachelijk die prijzen van een kinderwagen. Heb gisteren even gekeken op marktplaats. Nog maar eens ff kijken wat we gaan doen, want dat kan best veel geld schelen.  Ik snap nu wel waarom de zwangerschap 9 maanden duurt das niet alleen voor het groeien maar ook zodat we nog ff kunnen sparen.    Vandaag lekker niks doen heerlijk ff tot  rust komen ben gelukkig woensdag wel vrij dus hoef ik deze week maar 4 dagen te werken. Mijn vriend heeft weer wat nieuwe films gedownload ff kijken wat het nu weer is. Spreek jullie laterz.

Goedemiddag lieve meiden, hier was ik ook weer ffies.

Gerdien ontzettend goed van je dat je nog niet gerookt hebt meis, zijn best een beetje trots op je hoor! En ook nog spannend   zo rond je nod. Hoop voor je dat je di of wo een positieve test in handen hebt.

Miranda, jammer dat de rd-tjes zijn gekomen meis. Wel bijzonder dat je vriend het dus aanvoelt. Kan je volgende ronde vragen en en voel je al iets, hihih.

Esseltjeeee je zit op het overtijd bankje. Meis van harte! Tis je zo gegunt. 1e x wachtbankje, 1e x overtijd bankje, gaat de goede kant op! Ik wou je vannacht al op het overtijd bankje zetten, maar dacht is leuker als je het zelf doet, hihih.

Ahhhh en onze Joepie mist ons, hihih. Ik dacht ohhh Joepie terug, maar dacht al tis toch zondag. Zit ze gewoon in Landal ons te bezoeken, wat is het toch een schatje hè, hihih. Meis, fijn om te horen dat rd-tjes nog niet zijn. Hoop voor je dat ze weg blijven. Morgen ben je weer op school met je digi bord dus willen we meteen ff weten hoe het gaat hoor. Duim heel hard voor je meis!

Dan nog ff een huishoudelijke mededeling, hihih. Ik heb Miranda26 aka Mir gesproken, ff gezellig op hyves gekwekt. Ze leest nog steeds mee, maar heeft ff wat afstand genomen. Ze zit inmiddels in dan 74, nog geen rd-tjes te bekennen en helaas ook geen positieve test. Haar temperatuur bleef twee weken hoog, maar is vandaag gezakt naar 36.2. Ze begint dinsdag met accupunctuur. Dat heeft ze haar vorige zwangerschap ook gedaan, 3 behandelingen, in mei en in juli was ze zwanger (geloof dat het zo zat, hihi) Heb haar beloofd jullie allemaal ff de groetjes te doen en  nu weten jullie weer een beetje hoe het met haar gaat.  

En dan nu nog wat over mezelf lullen.  Uhm weinig te melden.  Ging vanmiddag broodje  smeren en toen werd ik ff niet lekker. Ben ff  op de bank gaan liggen en toen verder brood gaan  smeren. Verder weinig nieuws.  Lekker rustig dagje vandaag.

Liefs Nathalie  

Oeps helemaal vergeten Dotje gedag te zeggen, sorry meis, hihih. Woensdag lekker vrij en dan lekker rond neuzen. Heerlijk zeg. Maar rust je ook wel een beetje uit, anders heb je nog niks aan je vrije dag!

Fijne dag nog en tot snel!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan