Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Hoi hoi meiden.

Ben ik gelukkkig weer.
Was jullie al kwijt en miste jullie heel erg
Er is weer veel gebeurd zie ik!!!!
Ik heb geen nieuws helaas te melden ben wel nu 3 dagen overtijd dus we wachten het gewon maar weer af!!!!
Wel weer spannend hoor.

nou meiden hoop niet datr jullie me al te veel hebben gemist.

Spreek jullie snel weer.

Dikke knuffel van maureen

Ohhh Maurreen gezellig dat je langs komt. 3 dagen overtijd? Ohhhh we wisten je Nod helemaal niet. Ik ga je meteen op het overtijdbankje bij Esseltje zetten. Hou je ons op de hoogte meis. Hoe voel je je? Kwaaltjes? Hoop dat je dit nog leest voordat je weer foetsie bent, hihih

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Miranda                                  5e ronde 1e kindje                            14-06-08  

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           15-05-08
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
MamaJM                  1e bezoek                             09-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                             1e echo                                   14-05-08

Natuurlijk ga ik die dag ook lekker uitrusten Nathalie. Dat heb ik echt nodig ben nu ook al de hele dag aan het niks doen. heerlijk.

Heb me net via internet aangemeld bij een verloskundige dus zal deze week wel een telefoontje krijgen van de praktijk voor een eerste afspraak. En als ik het goed lees krijg ik op de eerste afspraak ook direct een echo (spannend!!!). Zal het laten weten als ik meer weet.

Mijn moeder belde net hoe het ging en vroeg ook direct ff of ze het aan haar vriendin mocht vertellen. Mocht natuurlijk niet van mij want mijn broer en schoonzus weten nog van niks en die gaan we het een paar dagen voor de eerste echo vertellen. We gaan daar dan heen en nemen beschuit met roze en blauwe muisjes mee, ik denk dat ze het dan wel door hebben. Ik ga nu maar eens opzoek naar mijn rijbewijs want die ben ik al een paar dagen kwijt en die heb ik wel nodig.

See ya

Hhahah moeders, ze is helemaal trots natuurlijk. Maar wel lief dat ze het eerst ff vraagd.
Succes met zoeken! Hoe kun je je rijbewijs nou kwijt raken, heb je die nooit op vaste plek liggen. Je bent verstrooid, je lijkt wel zwanger, hihihih.

Fijne dag meis en succes. Ben benieuwd wanneer de VK belt!

Liefs Nathalie

Ja ik heb hem weer gevonden. Hij zat in een tas die ik maandag had gebruikt alleen had ik daar al ingekeken maar kom hem toen niet vinden. Nu maar ff heel goed gezocht en nu wel gevonden. Moet zo nog even naar de kerk voor de tieners en dan ga ik met de auto en op die route hebben ze nogal vaak een onverwachte controle dus rij ik liever niet zonder rijbewijs. Maar ik ben wel vaker dingen kwijt dus dat is niet zo raar alleen hou ik het altijd heel erg in de gaten en probeer ik dingen echt op dezelfde plek terug te leggen maar dat gaat nu wel vaker fout. Ik ga nu proberen mijn vriendje zover te krijgen om te gaan koken, zal wel niet gaan lukken want hij zit een vage tv serie te kijken dus ben bang dat ik zelf moet koken.

See ya

Hoi hoi,

Sorry verkeerd gekeken!!!
moet pas donderdag 22ste ongi worden.
Balen dus!!!!
Maar dan ben je weer op de hoogte van mij.

Nogmaals sorry!!!!!!!!!

Dikke knuffel van mij

Hhahah nou dan zet ik je nog ff op het wachtbankje hoor Maureen. Je hebt ons nu in elk geval weer gevonden, dus kunt weer gezellig met ons mee kletsen.

Hahah dotje, fijn dat je je rijbewijs weer hebt gevonden meis. Ik ken het hoor. Ik was laatst mijn portomonee kwijt. En dan weer mijn sleutels, word af en toe gek van mezelf. En ben niet eens zwanger, kun je nagaan, hihih. Tja hier wil ik ook wel dat mijn mannetje gaat koken, maar ben bang dat ik het ook zelf moet gaan doen, maar ja. Ik weet nog niet eens wat ik wil gaan maken, pff. Dus heeft iemand nog tips? hihih

NOD lijstje:

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Miranda                                  5e ronde 1e kindje                            14-06-08  

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           22-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
MamaJM                  1e bezoek                             09-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                             1e echo                                   14-05-08

Terug
Bovenaan