Haaaaaaaaaaaa lieve kippies van me!!!!!!!!!!!!!
Ben weer veilig thuis in m'n nestje...hihi! Heb het erg gezellig gehad, maar ben blij dat ik thuis ben...'t is toch met je schoonfamilie he en da's toch een beetje aanpassen...m'n vriendjes broer en vrouw hebben ook een kindje van 1,5 en alles draait daar gewoon om...alles wat ze wil krijgt ze ook, van ouders en opa en oma...pfff...beetje verwend...kon er niet zo goed meer tegen, 't is maar goed dat ik weer thuis ben!
Was idd zoooooo nieuwsgierig hoe het hier ging, veel aan jullie gedacht enz. en toen vriendjelief en ik vanmiddag in die speelhal waren heeft hij even een voetbalquiz op zo'n speelkast gedaan en ik heb even op internet gespiekt!!!
Nathalie, je bent weer flink aan het typen geweest meisje, hihi! Onze topics komen echt zo vol!!! Toch gaat het wel snel hoor, want over een kleine 2 weekjes sta jij ook alweer op de lijst! de dagen vliegen toch wel voorbij!
Esseltje, spannend hoor! Wat knap dat je gaat wachten met testen...maar snap het wel! Nog geen voortekentjes dat ze er aan komen??? Voel je al wat anders dan???
Dotje, groot gelijk dat je het eerst zelf aan de rest wilt vertellen! stel je voor dat ze er via iemand anders achter komen, da's toch nie zo leuk he! Maar kan me voorstellen dat oma gewoon heel trots is en het ook het liefste van de daken afschreeuwd, hihi!
Gerdien en Mickje, hoe is het bij jullie???????? Voelen jullie al wat?? Wordt nu wel erg spannend he...ik ga trouwens morgenvroeg testen...ga dan uit van de cyclus van de vorige keer...26 dagen..die andere was 27...maar ben zo gespannen en heb ook wel last van krampjes, maar andere dan toen ik ongesteld moest worden...moet vaak plassen en m'n temp blijft nog hangen tussen de 36.5/36.6...niet echt hoog, maar als je bedenkt dat ik normaal tussen de 36.0/361 zit...en als ik morgen negatief test, dan voel ik dus dat m'n ongesteldheid eraan komt en dan kan ik daar rekening mee houden...heb een test die zegt dat hij 4 dagen voor je NOD kan testen, dus dan moet morgen toch lukken...DUIM MAAR VOOR ME!! (al ga ik er heel sterk vanuit dat hij toch negatief is of dat ik vannacht ongesteld ben!
Maureen, wat fijn dat je er weer bent...we hebben je gemist! Dus je NOD is ook al bijna weer! Spannend hoor, heb je er een goed gevoel over? We blijven duimen...!!!
Ik type morgen weer verder, nu ga ik ff douchen en dan nog even lekker bij vriendlief zitten! Fijne avond en tot morgen!
(Als ik zwanger ben, dan zet ik gelijk om 7.15 de computer aan, dus dan weten jullie het snel, als het negatief was, dan type ik pas op school...dan heb je een beetje een idee...als het dus wat langer duurt, dan ben ik niet zwanger!)
Doeidoei!
Liefs Joepie