Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hai lieve kluskippies. was ik ook ff door een druk weekendje heen... ben toch steeds zo benieuwd of er zwangeren bij komen! zou ik echt heerlijk vinden voor jullie!
Miranda wat ontzettend sneu dan ook weer als die stomme rd'tjes doorkomen..pff om moedeloos van te worden he meis. maar hou vol he! in mei leggen alle vogels een ei! niet opgeven en gewoon lekker proberen veel te klussen deze maand! hopelijk sta je volgende maand bij mij in het lijstje!! zet m op!
Ik denk aan jullie meiden, echt.... ik kan er aankomende week ff niet zoveel zijn. hoop woensdag 23 te worden, en ben morgen ook druk met vanalles en nog wat.... maar lees hier zeker mee! en ik denk vooral ook echt veel aan jullie en duim dat er snel veel zwanger mogen raken! jullie hebbe't verdient!
Nathalie, succes met koken hoor, flans maar wat lekkers en snels in elkaar he....hihi doen wij ook vaak op zondag...relax.....!
Dikke knuf voor jullie allemaal en totgauw! fijn weekend verder en succes met alles de komende week!
Hier verders ook weinig te melden hoor, gaat lekker met me. niet misselijk of andere klachten dus kan niet mooier! heerlijk genieten van mn mannetjes en zwangerschap! zo bijzonder!!!xx

Gezellig ff weer een kluskippie om mee te kletsen. Ik heb zin in soep, maar dat heb ik niet in huis. En ook niet de ingredienten om zelf lekker pannetje soep te maken. Dus dat word ff wat anders kiezen. Als ik mijn vriend vraag is het vaak: het maakt mij niet uit. Maar ja aangezien dat meestal uitverkocht is in de supermarkten  moet ik zelf maar weer wat bedenken hè.

Fijn om te horen dat het goed met je gaat MamaJm. Geniet lekker de komende dagen. Ik las idd al op hyves dat je bijna jarig bent. Leukleuk. En de hele week lekker vrij, ook al moet je dan vanavond werken. Maar in elk geval fijn vooruitzicht.

Fijne avond nog allemaal en tot strakkies maar weer hè

Liefs Nathalie

Gezellig ff weer een kluskippie om mee te kletsen. Ik heb zin in soep, maar dat heb ik niet in huis. En ook niet de ingredienten om zelf lekker pannetje soep te maken. Dus dat word ff wat anders kiezen. Als ik mijn vriend vraag is het vaak: het maakt mij niet uit. Maar ja aangezien dat meestal uitverkocht is in de supermarkten  moet ik zelf maar weer wat bedenken hè.

Fijn om te horen dat het goed met je gaat MamaJm. Geniet lekker de komende dagen. Ik las idd al op hyves dat je bijna jarig bent. Leukleuk. En de hele week lekker vrij, ook al moet je dan vanavond werken. Maar in elk geval fijn vooruitzicht.

Fijne avond nog allemaal en tot strakkies maar weer hè

Liefs Nathalie

Ik wou voor mijn mannetje een lekker roerbak eitje maken met spekjes en kaas, maar was ff niet aan het opletten doordat ik ff tussendoor snel wou internetbankieren en toen brandde de spekjes aan, domdomdom! Dus nu heb ik tosti voor hem gemaakt en zelf gewoon broodje met ei gegeten. Pak dalijk nog wel appeltje ofzo. Had geen zin om aardappelen, groente en vlees te maken. Dat staat voor morgen weer op het programma.

En hebben jullie nog plannen voor vanavond?

Liefs Nathalie

Hello,

Mijn vriendje heeft toch nog lekker voor mij gekookt lekkere wraps en het was heerlijk. Ik hoop dat de verloskundige morgenochtend belt kan nu niet wachten eigenlijk. Maar goed moet toch nog een paar weekjes wachten voordat ik er terecht kan natuurlijk. En ik haat wachten. Weet een van jullie hoe dat gaat met een zwangersverklaring voor je werkgever die kan ik toch gewoon bij de verloskundige aanvragen en dan inleveren? Vind het wel een lekker vooruitzicht eigenlijk heb al ff zitten rekenen. Ik moet nog 7 weken werken en dan 3 week vakantie en nog ff 4 maandjes werken en dan 4 maanden verlof. Klinkt dat niet lekker. Ga nu ff Indiana Jones kijken.

See ya

he bah mijn banner werkt niet meer dat wordt een nieuwe zoeken

Haaaaaaaaaaaa lieve kippies van me!!!!!!!!!!!!!

Ben weer veilig thuis in m'n nestje...hihi! Heb het erg gezellig gehad, maar ben blij dat ik thuis ben...'t is toch met je schoonfamilie he en da's toch een beetje aanpassen...m'n vriendjes broer en vrouw hebben ook een kindje van 1,5 en alles draait daar gewoon om...alles wat ze wil krijgt ze ook, van ouders en opa en oma...pfff...beetje verwend...kon er niet zo goed meer tegen, 't is maar goed dat ik weer thuis ben!
Was idd zoooooo nieuwsgierig hoe het hier ging, veel aan jullie gedacht enz. en toen vriendjelief en ik vanmiddag in die speelhal waren heeft hij even een voetbalquiz op zo'n speelkast gedaan en ik heb even op internet gespiekt!!!

Nathalie, je bent weer flink aan het typen geweest meisje, hihi! Onze topics komen echt zo vol!!! Toch gaat het wel snel hoor, want over een kleine 2 weekjes sta jij ook alweer op de lijst! de dagen vliegen toch wel voorbij!

Esseltje, spannend hoor! Wat knap dat je gaat wachten met testen...maar snap het wel! Nog geen voortekentjes dat ze er aan komen??? Voel je al wat anders dan???

Dotje, groot gelijk dat je het eerst zelf aan de rest wilt vertellen! stel je voor dat ze er via iemand anders achter komen, da's toch nie zo leuk he! Maar kan me voorstellen dat oma gewoon heel trots is en het ook het liefste van de daken afschreeuwd, hihi!

Gerdien en Mickje, hoe is het bij jullie???????? Voelen jullie al wat?? Wordt nu wel erg spannend he...ik ga trouwens morgenvroeg testen...ga dan uit van de cyclus van de vorige keer...26 dagen..die andere was 27...maar ben zo gespannen en heb ook wel last van krampjes, maar andere dan toen ik ongesteld moest worden...moet vaak plassen en m'n temp blijft nog hangen tussen de 36.5/36.6...niet echt hoog, maar als je bedenkt dat ik normaal tussen de 36.0/361 zit...en als ik morgen negatief test, dan voel ik dus dat m'n ongesteldheid eraan komt en dan kan ik daar rekening mee houden...heb een test die zegt dat hij 4 dagen voor je NOD kan testen, dus dan moet morgen toch lukken...DUIM MAAR VOOR ME!! (al ga ik er heel sterk vanuit dat hij toch negatief is of dat ik vannacht ongesteld ben!

Maureen, wat fijn dat je er weer bent...we hebben je gemist! Dus je NOD is ook al bijna weer! Spannend hoor, heb je er een goed gevoel over? We blijven duimen...!!!

Ik type morgen weer verder, nu ga ik ff douchen en dan nog even lekker bij vriendlief zitten! Fijne avond en tot morgen!

(Als ik zwanger ben, dan zet ik gelijk om 7.15 de computer aan, dus dan weten jullie het snel, als het negatief was, dan type ik pas op school...dan heb je een beetje een idee...als het dus wat langer duurt, dan ben ik niet zwanger!)

Doeidoei!

Liefs Joepie

Heee Joepie!!

Ja, altijd lekker om weer in je eigen huis te zijn en lekker 's avonds in je eigen bed te kruipen he? Vind ik ook altijd.... ben best wel een huismusje!

Wat spannend morgenochtend meid, ik ga echt voor je duimen!!!!!! Ik zet morgenochtend meteen ff de computer aan, want ik ben natuurlijkwel nieuwsgierig.
Ik moet zeggen dat ik echt niet zou weten of het bij mij deze maand raak zou zijn.... soms denk ik van niet, want ik voel me dan eigenlijk niet veel anders dan anders.
Maar soms heb ik wel wat vage klachten (laatst zei ik al dat ik last van mijn gewrichten had, en soms echt een opgeblazen gevoel alsof ik VEEEEEEEEEEEEL te veel gegeten heb, soms maagpijn, beetje vage steken her en der.....) Maar niks geen misselijkheid of zere borsten (wel héle gevoelige tepels, maar dat heb ik altijd, haha)
Nouja, ik wacht het nog maar even af. Wat voor testen heb jij? Dat ze   al 4 dagen voor je NOD gebruikt kunnen worden. Ik heb 3 testen inhuis liggen, heb ik eens in de 1e ronde via internet besteld (Sensitest).
Ik hoop dat je vannacht goed kunt slapen....
Geldt ook voor Esseltje..... SPANNEND!!!!!!!!!!!!!! Duim natuurlijk ook voor jou (voor iedereen natuurlijk)

Dotje, vroeg jij dat van die zwangerschapsverklaring? Volgens mij gaat dat via de verloskunidge ja, die kan je er vast mee verder helpen.

Nathalie, heb je niet gevonden op hyves, maar zag bij meiden van maart-topic ook een dikke 400 berichten staan en had geen zin om die allemaal door te nemen, hahaha! Vooral niet met zo'n trage cmputer als dat ik hier thuis heb, krijg er soms wat van!!!!
En vandaag geen tijd gehad, want we zijn de hele dag bij ons pap en mam geweest met de familie, nog alle verjaardagen gevierd vanaf februari, hahah (weinig tijd gehad; wij door verbouwing, broer door zijn scheiding , zusje door nieuwe baan)> Dus was gezellig dagje!!

Welterusten allemaal ennehh.... tot morgen!

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan