Zoooo ben ik ook weer ff. Mijn mannetje kwam vanavond naar met toe of we lekker met zijn tweetjes op de bank zouden gaan liggen film kijken. Echt heerlijk. Wouden eerst
Indiana Jones kijken, maar die had geen ondertitel, heel vreemd. En ikke is nou ook weer niet zo'n ster in Engels, mijn mannetje kan dat wel. Maar toen op rtl 5 the Bourne sup.... weet ik veel hoe die verder heet, moelijk woord, hihih. Maar enorm goede film. En daarna Indiana Jones nog verder afgekeken, dit keer met ondertiteling. En was nog de making of van de nieuwe Indiana Jones film. Nu ben ik lekker in bed gaan liggen met de laptop. Mijn vriend wou ook nog ff mail kijken enzo. Dus kan ik hier nog ff gezellig kletsen hè. Had in de pauze namelijk gezien dat Joepie terug was en Mickje en Dotje ook gepost hadden, dus dacht leukleuk, dalijk ff lezen
Ben benieuwd of je morgen al telefoon krijgt van de VK Dotje. Nu is het wachten op dat. Wij zitten nog te wachten op onze NOD das veel irritanter hoor, hihih. Maar wachten is idd magisch woord hier. Laat je het morgen ff weten?
Yippieeeeeeeeeee onze Joepie is terug. Ohhh ik dacht dat je lekker met je mannetje weg was. Maar met hele schoonfamilie dus. Pff ja ik kan daar ook niet tegen hoor als een kleine helemaal zijn of haar zin krijgt. Echt extreem bedoel ik dan. Dan denk je, dat doe ik zelf later heel anders, hihih. Maar tuurlijk geven wij onze kleintjes dalijk ook wel hun zin. En opa's en oma's zijn voor het verwennen word er altijd gezegd. Maar hoe wij onze kid(s) opvoeden hebben hun natuurlijk geen zeggen over.
Spannend spannend. Als ik morgenvroeg de wekker gaat zet ik meteen mijn lappie aan, hihih. Ben wel benieuwd hoor meis. Al is het misschien nog wat vroeg testen, maar tis wel goed teken dat nog geen rd-tjes zijn. Maar jij hebt toch eigenlijk dinsdag pas je nod of vergis ik me nou? Je wilt dus een test doen om te kijken of je de rd-tjes idd voelt aankomen? Maar besef je ook wel dat als je te weinig hormonen in je urine hebt je dan ook negatief test. Ook al kan die test 4 dagen voor je nod gebruikt worden. Sommige testen pas positief als ze 2 weken overtijd zijn meis, dus alles zegt het natuurlijk nog niet.
Er zijn wel weer lekker veel meiden rond hun nod, dus we kunnen weer vollop meegenieten en hopelijk positieve verhalen. Nu weet ik ff niet meer wat Mickje allemaal had gekletst, chips! Ff leze hoor!
Liefs Nathalie