Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Ben nog ff film aan het kijken met mijn mannetje, kom zo gezellig bijkletsen!

Zoooo ben ik ook weer ff. Mijn mannetje kwam vanavond naar met toe of we lekker met zijn tweetjes op de bank zouden gaan liggen film kijken. Echt heerlijk. Wouden eerst

Indiana Jones kijken, maar die had geen ondertitel, heel vreemd. En ikke is nou ook weer niet zo'n ster in Engels, mijn mannetje kan dat wel. Maar toen op rtl 5 the Bourne sup.... weet ik veel hoe die verder heet, moelijk woord, hihih. Maar enorm goede film. En daarna Indiana Jones nog verder afgekeken, dit keer met ondertiteling. En was nog de making of van de nieuwe Indiana Jones film. Nu ben ik lekker in bed gaan liggen met de laptop. Mijn vriend wou ook nog ff mail kijken enzo. Dus kan ik hier nog ff gezellig kletsen hè. Had in de pauze namelijk gezien dat Joepie terug was en Mickje en Dotje ook gepost hadden, dus dacht leukleuk, dalijk ff lezen

Ben benieuwd of je morgen al telefoon krijgt van de VK Dotje. Nu is het wachten op dat. Wij zitten nog te wachten op onze NOD das veel irritanter hoor, hihih. Maar wachten is idd magisch woord hier. Laat je het morgen ff weten?

Yippieeeeeeeeeee onze Joepie is terug. Ohhh ik dacht dat je lekker met je mannetje weg was. Maar met hele schoonfamilie dus. Pff ja ik kan daar ook niet tegen hoor als een kleine helemaal zijn of haar zin krijgt. Echt extreem bedoel ik dan. Dan denk je, dat doe ik zelf later heel anders, hihih. Maar tuurlijk geven wij onze kleintjes dalijk ook wel hun zin. En opa's en oma's zijn voor het verwennen word er altijd gezegd. Maar hoe wij onze kid(s) opvoeden hebben hun natuurlijk geen zeggen over.

Spannend spannend. Als ik morgenvroeg de wekker gaat zet ik meteen mijn lappie aan, hihih. Ben wel benieuwd hoor meis. Al is het misschien nog wat vroeg testen, maar tis wel goed teken dat nog geen rd-tjes zijn. Maar jij hebt toch eigenlijk dinsdag pas je nod of vergis ik me nou? Je wilt dus een test doen om te kijken of je de rd-tjes idd voelt aankomen? Maar besef je ook wel dat als je te weinig hormonen in je urine hebt je dan ook negatief test. Ook al kan die test 4 dagen voor je nod gebruikt worden. Sommige testen pas positief als ze 2 weken overtijd zijn meis, dus alles zegt het natuurlijk nog niet.

Er zijn wel weer lekker veel meiden rond hun nod, dus we kunnen weer vollop meegenieten en hopelijk positieve verhalen. Nu weet ik ff niet meer wat Mickje allemaal had gekletst, chips! Ff leze hoor!

Liefs Nathalie

Kwam erachter dat ik nog niet alles had gelezen van je berichtje, vandaar dat ik het niet meer kon herhinneren, hihih. Tis wat met mij!

Wat houd een zwangerschapsverklaring precies in? Die moet je aan je baas geven als bewijs dat je zwanger bent en dus voor verlof in aanmerking komt? Ik hoorde dat je als je zwanger bent je ook al meteen kraamzorg moet regelen. Weten jullie dat wel zwangere kippies?

Gezellig dagje gehad dus zo te lezen Mickje. Jeetje broer in scheiding, das niet fijn. Allemaal druk druk druk dus, dan is dit een prima oplossing. Was het bij jullie ook redelijk mooi weer vandaag? Mis die zon wel een beetje hoor.

Ik heb trouwens ook nog 3 testen thuis. Heb die van internetbesteld. Een zwanger worden pakket me 3 zwangerschapstests en 7 ovulatietests. Via testjezelfnu geloof ik als ik me niet vergis. Heb nog helemaal niet goed gekeken naar die tests. Heb ze nu ook nog niet nodig hè. Maar wel fijn om al vast wat in huis te hebben. En die kan je ook 4 dagen voor je nod doen geloof ik. Ik moet geloof ik de 27ste weer naar chiropractie. Teministe hoop ik want heb belbriefje, omdat ze het zo ontzettend  druk heeft. Dus ligt eraan hoe ik me voel, anders moet ik eigenlijk voor die tijd wel weer test. Maar wil het liefst pas voor 10 juni testen, want dan is mijn paps jarig en als ik dan nog niet ongi ben is wel goed teken natuurlijk. Maar ik weet niet goed wat ik kan verwachten deze maand. Heb vanmiddag ff gekeken als mijn cyclus weer 36 dagen is, dan moet mijn eisprong nog komen. Maar ik heb dit keer het gevoel dat ie netjes ronde de 28/29 zit. De vorige keer had ik 33 steeds in gedachten, en werden er 36 dus wie weet hè.

Deze post ik ook weer heel lang geworden, hihih. Ik ga maar snel lekker slapen en dan morgen vroeg vroeg kijken hoe het onze Joepie gaat!

Weltrusten lieve meiden, tot morgen! Liefs Nathalie

Ps. misschien wil MamaJm hier nog eens haar hyvesnaam herhalen, dan vind je haar zo, namelijk in ballenbad en kan je mij ook heel makkelijk vinden.

Goedemorgen,

Spannend Joepie dat je morgen gaat testen! Welke test heb jij? Ik heb van Clear Blue en niet de digitale.
Ik wil proberen morgen af te wachten, morgen zit ik op 28 dagen.

Voel mij ook niet anders dan anders ofzo, ik heb echt geen idee wat de uitslag bij mij zal kunnen zijn.

Ik ga weer werken, heb vandaag echt een lange rotdag, maarja misschien gaat die dan wel snel voorbij.

Doei!

Ahhh aangezien het nu 8.10 uur is en Joepie nog niet heeft gepost is het dus helaas negatief. Of zijn de rd-tjes vannacht gekomen meis?

Ik zit heir met half slapende oogjes. Heb onwijs slecht geslapen, dus duik nog ff mijn bedje in, maar wou ff kijken hoe het hier gaat.

Fijne dag iedereen en dikke knuffff Joepie!

Liefs Nathalie

G
o
e
d
e
m
o
r
g
e
n
Kipkes....

@ Joepie: Ja is zekers spannend, ik voel eigenlijk nog niets anders dan normaal als ik ongi wordt, alleen gisteravond was ik ontzettend misselijk en duizelig, maar dat heb ik meestal de dag voordat ik ongi word. Dus gisteren verdween de hoop een beetje, maar er is nog niks te zien, dus gaat vandaag spannend worden. Ik voel me nog steeds een beetje misselijk. Verder durf ik   niet te hopen, en niets te denken.... Ik wacht het wel af... Voor jou ook spannend he, hoe voel je je???

@ Mickje: dank je voor je duimen, je mag nog ff doorgaan want er zijn nog geen RD te bekennen, dus het helpt... hihi... Ik heb vannacht ietsjes beter geslapen, maar was ik behoorlijk ziek gisteren, lag er al om half 9 in...!!!

@ Gerdien: oehhhh meid, spannend hoor... voel je al RD aankomen of nog niets??? Of heb je het idee dat je mss zwanger zou kunnen zijn??? Ik ga volgende week zondag testen (als ik dat haal). Ik heb een normale predictor zwangerschapstest.... Heeft iemand van de zwangere onder ons hier ervaring mee????

@ Alle andere kipkes: Ik heb gisteren voor mijzelf een kaarsje aangestoken en eentje voor jullie allemaal, met een stille wens erbij.... Mochten de kaarsjes baten.... en dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn....

Ik zal strakkies weer kaarsjes aansteken maar dan doe ik er 3 aansteken, want ik realiseer me dat ik de zwangere meiden ben vergeten, voor een behouden zwangerschap (sorry meiden, ik ga het vandaag goed maken met een  kaarsje) hihi.....

LEKKER BIJGELOVIG

Dikke knuf Esseltje

Hey dames...

Hier ben ik dan eindelijk...jullie raden het al: de test was negatief...
Ik was zooooooo teleurgesteld...weet niet wat ik had, maar er knapte gewoon iets, want had er dit keer zo'n goed gevoel over en keek er zo naar uit...we hadden laatst een ooievaar boven onze auto vliegen!!!!! en toen ik gister de tv aanzette begon net dat intro'tje van bevallingsverhalen...enz...al die vage tekens! En dan nog die vrij hoge temp. (vanochtend nog 36.7!)...ik was zo in tranen en kon alleen maar huilen (weet dat we nog maar net beginnen, maar toch)...m'n vriendje heeft m'n werk opgebeld dat ik ziek was...Kan wel tegen jullie zeggen dat ik op m'n werk zit of dat het toch weer terug gedraaid was, maar hier ga ik niet liegen...ik was er gewoon even kapot van...'t gaat nu weer een stukje beter, mannetje is ook lekker vrij, dus we gaan er lekker over kletsen vandaag, want hij was ook erg teleurgesteld...

De enige hoop is dat ik nog niet ongesteld ben en ook geen krampen heb dit keer...maar we zitten nog maar op dag 26, dus het kan nog allemaal! Ik had trouwens testen van

www.testjezelf.nu

... die zijn nu op, heb nu nog 2 predictor-testen, die met dat + en -! Ga nu afwachten tot vrijdag...mocht ik dan nog niet ongesteld zijn (waar ik nu niet meer vanuit ga...volgens mij ben ik echt niet zwanger!) dan doe ik dan zo'n testje!

De meiden die nog moeten testen...ik duim heel hard voor jullie! Ik hou jullie op de hoogte, jullie ons ook!!!?? En het kan zijn, mocht ik ongesteld worden, dat ik dan wat afstand neem, want ik stond echt van mezelf te kijken vanmorgen over HOE overstuur ik was!

Fijne dag dames en tot snel!

Liefs Joepie

Hoi lieve meiden hier ff berichtje van mij...
er is vanochtend iets gebeurd wat ik al echt steeds vermoedde. dat t niet goed zat.
dus ik ben ongesteld geworden . een miskraam dus. moest vanmorgen juist gaan zwemmen met mn zoontje dus dat heb ik ook gedaan. tampon in gehad en was heel benieuwd hoe die eruit zou komen. nou echt wel meer bloed eraan. dus ja balen. ik voel me dan ook rottig. verloskundige gebeld. ik mocht langskomen om te praten ofzo. maar heb gezegd dat ik het liever deze week ff aan zie. of dan mn ongesteldheid weer over is en dan volgende week nog ff bel over hoe of wat om zeker te weten dat t weg is.
Pffff weetje ik zei het steeds al. het zou een wonder zijn alst zo snel raak was en had er gewoon echt niet zo'n super blij gevoel over meiden. daarom hoef ik nu ook niet te janken ofzo. dat komt misschien nog. maar ik baal alleen ontzettend. zo van..je had toch een klein beetje plannetjes gemaakt over de komende tijd en nu ist foetsie. maarja.. hopelijk is alles snel weg en kunnen we er weer voor gaan. al zal ik dat dat niet hier melden. ik wil daarom liever ff van alle lijstjes af. NOD lijstje. wachtbankje enzo.... zodat jullie niet precies weten hoever ik ben, maar als het dan volgende keer verder dan 12 weken is ofzo vertel ik het jullie echt oke?! hopelijk vinden jullie dit niet erg
Dit wil ik ook vooral omdat nu dus mn buurvrouw en een kennis hier hadden gelezen dat ik positief getest had. dat wil ik dus evt n volgende keer voorkomen, dan zouden ze dit nu zeg maar ook niet hebben geweten. dit is nu alleen maar rotter
Ook omdat ik woensdag jarig ben. we willen het gewoon nog ff bij ons houden en dan misschien als ze het aan me merken wel vertellen, en anders over paar weekjes ofzo....maar vanavond ga ik toch al skaten met mn schoonzusje die toen met 11 weken een miskraam had, dus kan ik er met haar goed over praten...
Nou meiden als zoonlief straks op bed ligt kom ik nog zekers weer ff langs... nu weten jullie dit.
Wil iemand mij dus ff van de lijstjes afhalen en er niet meer opzetten voorlopig.
Ik blijf wel bij jullie mee kletsen maar dan is het wat meer prive. oke..?!
Liefs en dikke knuf van mij

Terug
Bovenaan