Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum

Oooohhh...lieve lieve lieve mamaJM...

Wat een nieuws zeg...ik ben er even stil van! Wat ontzettend rot voor jullie!!!
Dus je had het gevoel al wat langer??? Heb je al vaker een miskraam gehad of is dit je eerste keer? (sorry als ik erover heen heb gelezen!)
Bij jou vergeleken lijkt mijn verdriet zo klein...bij mij zit er nog niks, maar jij hebt/had zo'n heerlijk frummeltje in je buik!
Weet je nu al zeker dat het mis is dan, of wacht je het nog even af?

Ik kan me voorstellen dat je niet op het lijstje wil en ik vind je een supersterke meid! Ik hoop dat je er goed over kunt praten en dat je je snel weer ietsjes beter voelt!  Zal het lijstje veranderen!

Sterkte meis en hoop snel te horen hoe het met je gaat!

Liefs Joepie!

NOD lijstje:

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           22-05-08

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Miranda                                  5e ronde

1e kindje                            14-06-08  

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08

Mickje                                      3e ronde 1e kindje                               21-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************
*** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                             1e echo                                   14-05-08

Kut zooi! Sorry voor mijn taalgebruik, maar zit hier echt met tranen in mijn ogen en krijg er kramp van in mijn buik. Wat een afschuwelijke dag dit. Joepie helemaal overstuur, MamaJm een miskraam, grrr! Tis toch echt niet eerlijk hè het leventje soms. Ik weet wel dat het soms gewoon zo moet zijn, dat er dus blijkbaar iets niet goed zat met de baby, maar dit lijkt me zo ontzettend moeilijk voor je meis. Zag dat Joepie je al van het lijstje had afgehaald. Verlies je al echt veel bloed dan meis? En hoe gaat dat nu verder, moet je maag schoon ofzo? Sorry voor de vragen. Daar staat je koppie natuurlijk nu helemaal niet na.

En Joepie meis er is nog wel een klein beetje hoop voor jou hoor. Je zit nu in dag 26, dus misschien moet je het ff wat meer tijd geven. Ik hoop echt niet dat de rd-tjes komen, want dan word het wel heel stil hier. Maar snap heel goed dat je dan wat meer afstand wilt nemen. Ik heb gelukkig jullie op hyves, dus dan kan ik ff af en toe een mailtje sturen om te vragen hoe het gaat.

Essel ik had ook predictor testen. Daar moest dan in het ene vakje controle streep komen en in het andere vakje ook een streep, dan was je zwanger. De 1e test mislukte, kwam het controle streepje amper in beeld. En tweede was negatief, maar vond ze niet echt duidelijk. Maar er zijn mensen die het wel goede test vinden. Ik heb nu 3 test thuis liggen van testjezelfnu net als Joepie geloof ik. Die kan je dus 4 dagen voor je nod testen, maar ik zal al blij zijn als ik mijn nod haal en paar dagen overtijd mag zijn.

Meiden ik denk aan jullie en leef met jullie mee!

.........................  ................

Lieve Joepie en mamajm,

ik kan wel allerlei cliche's gaan opschrijven, maar daar schiet je natuurlijk niets mee op!
Ik wens jullie allebei veel sterkte en hoop dat je er samen met je mannetje door deze moeilijke periode komt.

Liefs, Mickje

Lieve Mamajm,

Jeetje zeg, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen!!! Dit gun je niemand, echt vreselijk. Maar weet je het helemaal zeker?? Ik begrijp je wel, dat je even niet meer op het lijstje wil!! Je moet dit immers verwerken... Wel doen he, en niet wegstoppen!! Ik denk aan je, en wens jullie heel veel sterkte.

Hele dikke knufff Esseltje

@ Joepie: meid, geef de moed niet op, je NOD dag is morgen pas!! Mijn vriendin was ook te vroeg met testen (ook negatief) zij testen een week later positief.  Meid kop op, geen bloed geeft moed!! Als je nog geen RD voelt, en ze zijn morgen niet present dan kan het goed zijn dat je toch zwanger bent, ik zou sowieso wachten tot na dag 27 omdat je zelf al aangeeft dat je cyclus een beetje schommelt tussen 26/27 dagen!! Ik las dat je temperatuur wat hoger is rond de 36,5??? (als ik het goed heb??) Heb je vorige ronde ook je temperatuur bijgehouden??? Don't give up!!

Knufff Esseltje

Het was zelfs 36,7 las ik en normaal heb je toch 36 of 36,1 Joepie las ik dat goed? Dus dat is dan weer een klein pluspuntje! Pff zelfs ik kan geen lange verhalen nu typen, hihi

Liefs Nathalie

Lieve MamaJM wat een verschrikkelijk nieuws zeg, heel veel sterkte voor jou en je man!!

@joepie, kan ook goed zijn dat je te vroeg getest hebt, dus gewoon over een paar dagen nog eens testen meid.

Groetjes poeh

(Ik typ even geen lang berichtje want ik voel me niet zo lekker)

Terug
Bovenaan