Kut zooi! Sorry voor mijn taalgebruik, maar zit hier echt met tranen in mijn ogen en krijg er kramp van in mijn buik. Wat een afschuwelijke dag dit. Joepie helemaal overstuur, MamaJm een miskraam, grrr! Tis toch echt niet eerlijk hè het leventje soms. Ik weet wel dat het soms gewoon zo moet zijn, dat er dus blijkbaar iets niet goed zat met de baby, maar dit lijkt me zo ontzettend moeilijk voor je meis. Zag dat Joepie je al van het lijstje had afgehaald. Verlies je al echt veel bloed dan meis? En hoe gaat dat nu verder, moet je maag schoon ofzo? Sorry voor de vragen. Daar staat je koppie natuurlijk nu helemaal niet na.
En Joepie meis er is nog wel een klein beetje hoop voor jou hoor. Je zit nu in dag 26, dus misschien moet je het ff wat meer tijd geven. Ik hoop echt niet dat de rd-tjes komen, want dan word het wel heel stil hier. Maar snap heel goed dat je dan wat meer afstand wilt nemen. Ik heb gelukkig jullie op hyves, dus dan kan ik ff af en toe een mailtje sturen om te vragen hoe het gaat.
Essel ik had ook predictor testen. Daar moest dan in het ene vakje controle streep komen en in het andere vakje ook een streep, dan was je zwanger. De 1e test mislukte, kwam het controle streepje amper in beeld. En tweede was negatief, maar vond ze niet echt duidelijk. Maar er zijn mensen die het wel goede test vinden. Ik heb nu 3 test thuis liggen van testjezelfnu net als Joepie geloof ik. Die kan je dus 4 dagen voor je nod testen, maar ik zal al blij zijn als ik mijn nod haal en paar dagen overtijd mag zijn.
Meiden ik denk aan jullie en leef met jullie mee!