Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

He Naat,

Wat een dag he, ongelovelijk!!! Niet veel goed nieuws.
Ja idd een pluspuntje wat betreft de temperatuur van Joepie.

Hou jij je temperatuur bij?? Ik heb n complete lijst, hihi... met temp./ afscheiding en ovulatie- en NOD dag, hihi.... erg he. Maar moet zeggen dat ik er nu wel wat aan heb, ik kan terugkijken hoe mijn vorige cyclussen verliepen, en hoe ik me voelde, en mijn afscheiding e.d..

Knuffs Esseltje

Nee ik hou nog geen temparatuur bij en zit te twijfelen of ik dat misschien volgende maand eens ga doen (als dat nodig mocht zijn, denk het wel of misschien ook niet, pff hihih) en heb ook ovulatietesten thuis, maar ben bang dat ik er dan teveel mee bezig ben. Wel hou ik op pc soort dagboek bij, dus dan kan ik altijd dingen terug lezen. Alleen deze maand nog niet veel geschreven. Dus heb net ff bij getypt. Maar niet specifiek van afscheiding e.d. Mijn afscheiding is nu wat dunner dat weet ik wel. En als mijn berekeningen kloppen is 22 mei innesteldag. Tot nu toen geen vreemde kwaaltjes ofzo. En nog 11 dagen te gaan.

Tis idd een vreemde dag vandaag!

Liefs Nathalie

Ps. Hoe gaat het met solliciteren meis?

Bedankt voorjullie lieve reacties allemaal! echt super!
En Joepie bedankt dat je me zo snel van de lijstjes hebt gehaald! fijn... geeft me ff rust... jij ook sterkte joh. maak je hoofd aub niet te gek meid. het kan ook al test je dus positief er na ook nog tegenvallen.
Ik wil jullie natuurlijk niet bang maken nu, maar het is de realiteit.. en hoe meer je ergens op hoopt hoe erger het dan erna tegenvalt...
Weetje,ik vind het wel echt heel erg. vooral baal ik gewoon, je had er toch wat plannen over omdat zoonlief dan naar de zolder moest, dus moesten we daar n kamertje gaan maken enzo en dat wordt nu dus allemaal op n laag pitje gezet zeg maar...
Maar echt meiden, heel erg verdrietig ben ik niet.. kan ik niet zeggen, van nature ben ik ook wel nuchter ingesteld en we hebben natuurlijk al een heel mooi zoontje. dat scheelt denk ik ook iets. Heb je afleiding aan.. en je weet dat t kan...
Jullie moeten nu niet denken dat ik het niet erg vind ofzo hoor! natuurlijk. vreselijk..en vooral die rompslomp eromheen. je verliest bloed, heb al wel met de vk gebeld maar gezegd dat ik het liever ff afwacht hoe erg ik bloed ga verlieze en dan volgende week ff bel en dan kijken ze misschien of alles goed weg is. maar ik was natuurlijk nog niet zo ver. dat scheelt. dan stoot je lichaam het vaak redelijk goed af. en het scheelt ook dat je gewoon weet dat dit niet voor niets gebeurt. het is moeder natuur om het zo maar te zeggen. er was ws iets niet goed met t vruchtje dus ja... je hebt gewoon geen keus!
Je leven gaat opeens weer een andere weg zeg maar, dat moet je accepteren en leren mee om te gaan.
Weetje wat me nog het allermoeilijkste lijkt....
Om er nu weer mee bezig te gaan zeg maar en dan weer positief testen en dan weer zo bang zijn dat t misschien weer mis gaat. dat heb je dan heel erg in je achterhoofd denk ik... maarja ik heb net al met n vriendin gebeld die 6miskramen had gehad, nou die begreep ook heel goed dat ik het aanvoelde. ze zei: dat zij dat op den duur ook had. het is alleen maar juist fijn dat je lichaam zo goed op alles inspeelt dat je het vermoeden zeg maar al hebt.... maar dat maakt t niet leuker hoor.. het blijft rot..
Ik wil nu ff rustig aan doen. ik denk dat we misschien wel klussen als het bloeden weer over is en van binnen zeg maar weer schoon. maar dan wel met condoom. ik wil mn lichaam ff rust geven dat lijkt me beter!
Dus vandaar dat ik ook ff van de lijstjes afwilde.. dan ben je er niet zo heel erg mee bezig!
Ik blijf wel bij jullie   hoor meiden. veel te lief zijn jullie en allemaal met hetzelfde bezig, dat is heerlijk om over te praten!
Ik hou jullie op de hoogte..
dikke   knuf van mij... niet meer wij.... dat is wel ff rot maarja....xx

Pfff 6 miskramen, dan begin je volgens mij heel erg aan jezelf te twijfelen je jezelf de schuld te geven, al kunnen we het natuurlijk geen een van allen voorkomen. Het kan ons allemaal overkomen (helaas) Je moet idd door en uitgaan van het positieve. En ook dit is nu onderdeel van je leventje, hoe moeilijk het soms ook zal zijn. Af en toe is het leventje gewoon zo oneerlijk, maar krijgen we er op den duur iets zo ontzettend moois voor terug!
Liefs Nathalie

Hee ja idd dat was toen een enorm moeilijke periode voor haar. en toen opeens ging het wel goed. ze heeft dus nu een kleine van maart. dus net 1 jaar en is weer zwanger. ging opeens heel vlot. hadden ze toen ook niet verwacht. dus zo kan het allemaal snel gaan opeens en veel dingen veranderen in je leven idd....
Ach zo kan het gaan bij iedereen..... Het is moeilijk..maar ik ben deze week toch druk, dus heb genoeg afleiding dat is op zich wel fijn....
Heb net maandverband in gedaan, heb ik eigenlijk heel hekel aan. gebruik eigenlijk altijd tampons. maar dan kan je toch minder goed zien hoeveel je verliest vind ik. en dat moet ik nu wel ff     beetje in de gaten houden. verlies ook nog geen stolstels ofzo. dat kan wel. dus zie wel hoe het loopt....
Ik denk aan jullie en hou jullie op de hoogte Dikke knuf

Ben benieuwd hoeveel je verliesd idd. Misschien heel misschien is het gewoon wat bloedverlies, maar je zei net al op hyves dat het wel wat blijft komen, niet echt veel maar toch. Kijk het gewoon ff aan meis, meer kun je niet doen op het moment.

Nou de was zit in de wasmachine hoor meiden. Moest van MamaJm anders ging ze niet meer met me kletsen. En ik luister braaf, dussss! hahaha

Tis alweer bijna 15.00 uur zeg, pff. Gaat de tijd best wel snel! Ik haat het alleen dat ik zo'n onrustig gevoel voer me heen heb, en niet echt tot dingen kan zetten, die ik eigenlijk wel ff moet doen.

Maar goed zal mezelf eens ff tot de orde roepen, hihih. Liefs Nathalie

Haha die arme Nathalie, door mij aan het werk gezet. kwam omdat ik mezelf ook soms ergens echt toe moet zetten. anders kom je nergens aantoe... ik hier ook 2wasjes gedaan. Morgen druk met taarten maken voor mn verjaardag. dus wil ik de was zo'n beetje weg hebben... en dan woensdag ff mn zinnen proberen te verzetten en te genieten van de vrienden, familie en kadootjes!!! haha lijk net een klein kind, maarja moet toch ergens van genieten nu he..... nou na deze shit...
Heb iets leuks gemaakt...kijk eens.... een ander bannertje...ahahhaha
 Verjaardags afteller..haha

Terug
Bovenaan