Bedankt voorjullie lieve reacties allemaal! echt super!
En Joepie bedankt dat je me zo snel van de lijstjes hebt gehaald! fijn... geeft me ff rust... jij ook sterkte joh. maak je hoofd aub niet te gek meid. het kan ook al test je dus positief er na ook nog tegenvallen.
Ik wil jullie natuurlijk niet bang maken nu, maar het is de realiteit.. en hoe meer je ergens op hoopt hoe erger het dan erna tegenvalt...
Weetje,ik vind het wel echt heel erg. vooral baal ik gewoon, je had er toch wat plannen over omdat zoonlief dan naar de zolder moest, dus moesten we daar n kamertje gaan maken enzo en dat wordt nu dus allemaal op n laag pitje gezet zeg maar...
Maar echt meiden, heel erg verdrietig ben ik niet.. kan ik niet zeggen, van nature ben ik ook wel nuchter ingesteld en we hebben natuurlijk al een heel mooi zoontje. dat scheelt denk ik ook iets. Heb je afleiding aan.. en je weet dat t kan...
Jullie moeten nu niet denken dat ik het niet erg vind ofzo hoor! natuurlijk. vreselijk..en vooral die rompslomp eromheen. je verliest bloed, heb al wel met de vk gebeld maar gezegd dat ik het liever ff afwacht hoe erg ik bloed ga verlieze en dan volgende week ff bel en dan kijken ze misschien of alles goed weg is. maar ik was natuurlijk nog niet zo ver. dat scheelt. dan stoot je lichaam het vaak redelijk goed af. en het scheelt ook dat je gewoon weet dat dit niet voor niets gebeurt. het is moeder natuur om het zo maar te zeggen. er was ws iets niet goed met t vruchtje dus ja... je hebt gewoon geen keus!
Je leven gaat opeens weer een andere weg zeg maar, dat moet je accepteren en leren mee om te gaan.
Weetje wat me nog het allermoeilijkste lijkt....
Om er nu weer mee bezig te gaan zeg maar en dan weer positief testen en dan weer zo bang zijn dat t misschien weer mis gaat. dat heb je dan heel erg in je achterhoofd denk ik... maarja ik heb net al met n vriendin gebeld die 6miskramen had gehad, nou die begreep ook heel goed dat ik het aanvoelde. ze zei: dat zij dat op den duur ook had. het is alleen maar juist fijn dat je lichaam zo goed op alles inspeelt dat je het vermoeden zeg maar al hebt.... maar dat maakt t niet leuker hoor.. het blijft rot..
Ik wil nu ff rustig aan doen. ik denk dat we misschien wel klussen als het bloeden weer over is en van binnen zeg maar weer schoon. maar dan wel met condoom. ik wil mn lichaam ff rust geven dat lijkt me beter!
Dus vandaar dat ik ook ff van de lijstjes afwilde.. dan ben je er niet zo heel erg mee bezig!
Ik blijf wel bij jullie hoor meiden. veel te lief zijn jullie en allemaal met hetzelfde bezig, dat is heerlijk om over te praten!
Ik hou jullie op de hoogte..
dikke knuf van mij... niet meer wij.... dat is wel ff rot maarja....xx