Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Krijg net een sms van mijn broertje. Hij is geslaagd
voor zijn verzorgende opleiding  Goed hè?
Dus we gaan daar vanavond ff koffie drinken met gebak.
Ohhhhh daar gaat mijn letten op mijn gewicht weer, pfff hihih

Liefs Nathalie

Ps. Hahhaha leuk hoor MamaJM die verjaardagsafteller, beetje ''oude'' baby

Hoi hoi meiden.

Jeetje wat is er veel gebeurd zeg en wat een erge dingen.
Meiden heel erg veel sterkte ik zal aan jullie denken.
Fijn he dat we op dit forum zoveel aan elkaar kwijt kunnen.
Het voelt echt voor mij dat jullie mijn vriendinnen zijn heel erg fijn is dat.

Vandaag niet veel te melden alleen dat ik me erg moe was vandaag maar daar had mijn mannetje ook last van.
En het weer was ook weer balen vond het erg koud vandaag.

Nou meiden spreek jullie snel weer.

Groetjes en dikke knuf van mij

Hej Nathalie, leuk zeg voor je broertje! heerlijk idee! gefeliciteerd en smul lekker van het gebak vanavond... Haha en idd die afteller is beetje oude baby, maarja pech.. voel me toch stom nu en sloom en moe en weet ik wat dus dan doe je beetje stomme plaatjes he...   maar ja net met mn ma gebeld en zat erg te twijfelen of ik het zou zeggen..uiteindelijk niet gedaan. wil het er gewoon eerst met manlief over hebben en ff afwachten hoe het bloedverlies enzo gaat lopen en het dan pas vertellen.. dus ik doe rustig aan.... net lekker op de bank gelegen..voel me echt wel beetje klote hier onder maarja.. komen we wel overheen hoop ik.. zoonlief vraagt de nodige aandacht dus... vermaak me wel... hihi

Fijne avond Nathalie..xx

Heej Naat,

Proficiat  met je broer...!!!

haha... Mamajm, wel leuk die verjaardagsbanner... hihi... Ik heb wel respect voor je hoe je met dit alles omgaat.. Petje af, meid!!! Gun je toch zo snel mogelijk een mooie zwangerschap toe.

Huggsss Esseltje

Dankje Esseltje! super! jij ook 1 dag overtijd! spannend hoor en ook leuk bannertje, hopelijk is het voor jullie ook raak! en idd voor ons over n tijdje hoop ik ook weer en dan op een mooie zwangerschap...maar dat is voor ons allemaal afwachten he....
Liefs mij

Hey meiden,

Jeetje wat is er veel gebeurd!
Mamajm wat enorm balen voor je zeg, schrok er echt van... Ik vind wel dat je er heel knap mee omgaat! Wat apart ook dat je buurvrouw op het forum had gelezen dat je positief getest hebt, kan me daarom heel goed voorstellen dat je dit even niet meer wilt..
Groot gelijk heb je meid, maar wel fijn dat je gewoon blijft meekletsen!

Joepie, kan me voorstellen dat het toch een hele tegenvaller is, maar het kan nog altijd he... Hou moed en dan hoop ik dat je een van de volgende dagen positief test. Dat hoor je veel vaker...

Esseltje, oh spannend meid.... En dat je kan wachten met testen, pffff respect hoor...!
Hoop zo voor je dat het raak is meid...!

Nathalie, gefeliciteerd met je broer!! Goed hoor....!

Hier ook veel gebeurd... Maar gelukkig positieve dingen dingen. Vind het wel een beetje raar om dit hier nu neer te zetten, nadat mamajm vandaag zulk vervelend nieuws verteld. Maar ik wil jullie het ook niet onthouden...
Vandaag ben ik voor een echo geweest. Dat dit nu al was had te maken met dat de vorige ongi 3 dagen te laat was en anders dan anders. Toen ik dit aan de huisarts vertelde stelde hij voor om een termijnbepaling te doen. Ook al was ik wel overtuigd dat het nu 6 weken is (dit heb ik niet de huisarts verteld) want was wel heeeeeel erg nieuwsgierig naar een echo... En zodoende vanochtend heen geweest.
In eerste instantie kreeg ik een uitwendige buikecho, maar daar was niks op te zien en toen wou ze graag een inwendige echo doen om zo alsnog de termijn te bepalen.
En daarop was heel klein een stipje te zien en zelfs het hartje hebben we al heel duidelijk zien kloppen!!! Kreeg wel een beetje tranen in mn ogen en een brok in mn keel, ineens wordt het dan echt werkelijkheid!!
Maar ze zag nog iets op de echo, het kan een klein bloedpropje zijn of iets anders maar dat wist ze zo niet, dat kon ze niet zien. Het was in elk geval geen gevuld vruchtzakje (ben zelf 1 van een tweeling, en hoop zelf dat het minstens een generatie overslaat hihi)... Maar goed, wat het wel is kan door de baarmoeder weggedrukt worden en dat het dan straks gewoon weg is, maar het kan ook zijn dat het toch bloed is en dat ik dan nog kan gaan bloeden, maar staat los van de baby...
Kan dit ook het geval bij jou zijn mamajm? Ik hoop het zo voor je...!!!!

Vanavond gaan we het vertellen aan onze ouders en aan mn tweelingzus. Heb 4 fopspenen gekocht met I love oma en I love opa en dat geven we straks... Denk dat in elk geval onze moeders zullen gaan janken... Mijn vriend zijn moeder wil het al zolang zo graag en mijn moeder is al oma van mn broer zijn dochtertje maar die mogen ze niet zien, vandaar....

Nou het is weer een heel lang verhaal geworden... Ik ga nog gauw even wat dingen doen..

Dank jullie wel voor de felicitiaties. Ben ook best wel trots op mijn broertje. Hij heeft dislectie en is eigenlijk helemaal niet zo'n leerbeer, maar hij heeft het toch maar mooi gered. In de praktijk is ie een kei! Hij werkt en leert en gaat nu aan het werk, waar hij al werkte. Daar heeft ie contract gekregen. Dus echt goed nieuws allemaal.

Ik vind je bannertje juist heel erg grappig MamaJM. Wist niet dat dat voor ons ook kon. Ikke is nog langgggggggg niet jarig, hihih. Pas in januari. Word ik alweer 25 joh. Halve Sara!

Elmootje wat heerlijk je verhaal. Net wat we ff nodig hadden, iets positiefs. Al snap ik niet goed hoe het in elkaar zit met dat je wat bloed niks te maken heeft met de baby. Er zit dus misschien iets van een bloedpropje ofzo in je buik. Maar hoeveel weken was je nou zwanger dan? Want dat heb je nog niet verteld, hihih. En wanneer mag je weer een echo maken. Vind het echt top voor jullie. Heel veel plezier vanavond met het vertellen. Wat zullen ze blij zijn zeg, dat ze jullie kleine teministe wel mogen zien.

Ik ben ff lekker aan het koken. Mijn mannetje is ook vrij nu. Dus strakkies ff hapje eten. Heb nu toch wel een beetje honger hoor. Meiden fijne avond en tot strakkies!

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           22-05-08

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Miranda                                  5e ronde 1e kindje                            14-06-08  

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08

Mickje                                      3e ronde 1e kindje                               21-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                             1e echo                                   14-05-08
Elmoo                          1e echo                                    18-05-08

Was ik nog ff weer. Ik liep net in de winkel en toen voelde ik wat teken rechts onderin mijn buik. Zou ik misschien eerder ongi worden? Of beginnen de kwaaltjes nu al, en dan uiteindelijk toch weer laat ongi. We wachten het maar af!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan