Hey meiden,
Jeetje wat is er veel gebeurd!
Mamajm wat enorm balen voor je zeg, schrok er echt van... Ik vind wel dat je er heel knap mee omgaat! Wat apart ook dat je buurvrouw op het forum had gelezen dat je positief getest hebt, kan me daarom heel goed voorstellen dat je dit even niet meer wilt..
Groot gelijk heb je meid, maar wel fijn dat je gewoon blijft meekletsen!
Joepie, kan me voorstellen dat het toch een hele tegenvaller is, maar het kan nog altijd he... Hou moed en dan hoop ik dat je een van de volgende dagen positief test. Dat hoor je veel vaker...
Esseltje, oh spannend meid.... En dat je kan wachten met testen, pffff respect hoor...!
Hoop zo voor je dat het raak is meid...!
Nathalie, gefeliciteerd met je broer!! Goed hoor....!
Hier ook veel gebeurd... Maar gelukkig positieve dingen dingen. Vind het wel een beetje raar om dit hier nu neer te zetten, nadat mamajm vandaag zulk vervelend nieuws verteld. Maar ik wil jullie het ook niet onthouden...
Vandaag ben ik voor een echo geweest. Dat dit nu al was had te maken met dat de vorige ongi 3 dagen te laat was en anders dan anders. Toen ik dit aan de huisarts vertelde stelde hij voor om een termijnbepaling te doen. Ook al was ik wel overtuigd dat het nu 6 weken is (dit heb ik niet de huisarts verteld) want was wel heeeeeel erg nieuwsgierig naar een echo... En zodoende vanochtend heen geweest.
In eerste instantie kreeg ik een uitwendige buikecho, maar daar was niks op te zien en toen wou ze graag een inwendige echo doen om zo alsnog de termijn te bepalen.
En daarop was heel klein een stipje te zien en zelfs het hartje hebben we al heel duidelijk zien kloppen!!! Kreeg wel een beetje tranen in mn ogen en een brok in mn keel, ineens wordt het dan echt werkelijkheid!!
Maar ze zag nog iets op de echo, het kan een klein bloedpropje zijn of iets anders maar dat wist ze zo niet, dat kon ze niet zien. Het was in elk geval geen gevuld vruchtzakje (ben zelf 1 van een tweeling, en hoop zelf dat het minstens een generatie overslaat hihi)... Maar goed, wat het wel is kan door de baarmoeder weggedrukt worden en dat het dan straks gewoon weg is, maar het kan ook zijn dat het toch bloed is en dat ik dan nog kan gaan bloeden, maar staat los van de baby...
Kan dit ook het geval bij jou zijn mamajm? Ik hoop het zo voor je...!!!!
Vanavond gaan we het vertellen aan onze ouders en aan mn tweelingzus. Heb 4 fopspenen gekocht met I love oma en I love opa en dat geven we straks... Denk dat in elk geval onze moeders zullen gaan janken... Mijn vriend zijn moeder wil het al zolang zo graag en mijn moeder is al oma van mn broer zijn dochtertje maar die mogen ze niet zien, vandaar....
Nou het is weer een heel lang verhaal geworden... Ik ga nog gauw even wat dingen doen..