Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hallo meiden!

Ben nu mijn mn ouders, dus ff kort, want we gaan zo weer, maar ik word/ben ongesteld hoor! Heb weer van dat roze/rode slijm en dat had ik de vorige keer ook voordat ik ongesteld werd...reken nu 27 dagen, op naar de volgende ronde!
Ik type vanavond denk ik wel weer!

Naath, gefeliciteerd met je broer!!!

Liefs Joepie

NOD lijstje:

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           22-05-08

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Miranda                                  5e ronde 1e kindje                            14-06-08    
Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             16-06-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08

Mickje                                      3e ronde 1e kindje                               21-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                             1e echo                                   14-05-08

Hoihoi

Hoe is het nu Joepie? Is het allemaal weer wat gezakt? Slim van je om vandaag een dagje thuis te blijven, want het is niks om anders voor de klas te gaan staan!!
Jammer meid, dat de  nu doorzetten! Ik duim voor je in de volgende ronde!

MamaJM, wat vervelend voor je dat dit nu gebeurt! Knap van je hoe je er mee om gaat! Lijkt me wel belangrijk dat je erpver kunt praten met wat mensen, want het is hoe dan ook niet niks wat er gebeurd is! Sterkte meid, en ook voor jou duim ik!

Nathalie, gefeliciteerd met je broer! Mijn zusje is vorig jaar aan de uni van Maastricht afgestudeerd en ik was echt zo trots als een pauw!!!

Elmoo, wat leeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuukkkkk dat jullie het gaan vertellen!! Wat zullen ze blij zijn, vooral door dat gedoe met je broer!! Geniet ervan!

Hoest met Gerdien? Ben je je lange dag doorgekomen meid?
We zitten nog samen op het wachtbankje meid... spannend.... ik voel (wederom!) nog niks..... weet alleen niet of dat positief of negatief is....... pfff......

Iedereen een fijne avond, welterusten en tot de volgende keer!

Groetjes, Mickje

Ohhhh jammer zeg Joepie. Had je nu maar niet getest vanmorgen, of dacht je zo niet toen je het zag dat de rd-tjes zijn gekomen? Echt jammer voor je. Morgen ben je lekker dagje vrij toch? Dan heb je nog ff wat tijd voor jezelf en dit allemaal plekje te geven. Ik duim voor je de volgende ronde meis.

Mickje & Gerdien voor jullie is het nog wel heel spannend! Ik hopelijk goed nieuws, dat kunnen we hier wel ffies gebruiken. Dat je nog niet teveel voelt kan idd positief zijn Mickje. Volgens mij waren er meer meiden die niet veel voelde. Weten jullie al wanneer je wilt testen als nod uitblijft?

Ik ben net weer thuis van mijn ouders. Was wel gezellig avondje. We gaan als mijn broertj 18 juli zijn diploma mag ondertekenen nog een keer met zijn allen bbq-en, maar zover is het dus nog lang niet. Het bleek dat hij vandaag stage/werkbeoordeling had gehad en zijn eind scriptie nog moet presenteren, maar dat al niet meer kan verpesten. Vandaar dat ie dus nu ook al weet dat ie geslaagd is. Wel fijn!

Ik moet morgen om 8.30 uur al in het zwembad liggen voor hydrotherapie. En deze week heel druk met alle therapie. Woensdag start eindelijk de fysio van het revalidatietraject. Ik hoop dat ze er nu uitzijn over wat ze met me willen. Fysio werkte tot nu toe steeds averechts met mijn nek, dus sta niet te juichen. Maar ook weer wel, want heb hier lang op gewacht, ga gewoon mijn best doen en hopelijk word het allemaal wat makkelijk voor me.

Meiden alvast weltrusten en spreken elkaar morgen!

Liefs Nathalie

OH MY GOD
OH MY GOD

Ik heb toch een test gedaan toennet.
En er staat een hééél wazig streepje!

Echt het is bijna niet te zien, alleen als je heel goed kijkt. Ik heb geprobeerd foto's van te maken, maar daar is het ook niet op te zien.

Maar ik ging net weer even kijken... ja er staat toch wel een heeeeeel wazig streepje. Ik heb deze testen altijd en heb er inmiddels wel 10 van gedaan ofzo en dit heb ik nooit gehad.

Durf het bijna niet te geloven, wil nog een test doen. Misschien doe ik dat straks ook wel (eerst even kopen) of morgenvroeg misschien....

Ik weet het niet zeker hoor, misschien zie ik echt dingen die er niet zijn.

Voel me blij, voel me raar, het zal toch niet??? JA!!! ik hoop het natuurlijk wel!!

oooh ooh ooh hoe kom ik deze dag door???

@ Gerdien en Mickje: Kippies, hierboven wat extra ******GLITTERS******* speciaal voor jullie, en ik hoop dat ze jullie succes brengen.... Gaat er iemand testen vandaag, of wachten jullie nog ff geduldig af???? Wachten is erg moeilijk hoor, ik ervaar het ook, maar ik weet dat ik nu zeker niet negatief kan testen... Ik wacht netjes tot zondag/maandag, als ik dat haal!!!

@ Gerdien: wauw...... Je meent het, ze zeggen altijd een streep is een streep, dus ik ga je heel voorzichtig feliciteren meid... GEFELICITEERD!!!, maar ik zou gewoon morgenvroeg met ochtendurine nogmaals testen... Voor alle zekerheid... Heb je ook kwaaltjes waaraan je evt. kan zeggen dat je zwanger bent???

Verder hier nog steeds niks te zien van de RD!!! Ik had vanmorgen nog steeds verhoging 37,7 en dit is al vanaf de eisprong (soms ietsjes hoger en soms ietsjes lager) Normaal is mijn temp tussen de 36,3 en 36,9. Dus vandaag verwacht ik nog geen RD, ik voel ze ook nog niet komen (maar nu merk ik het sowieso al niet zo) SPANNEND>>>>>>!!!!!

Ik ga maar weer kaarsjes aansteken vandaag, misschien brengen ze geluk..

Knuffsss Esseltje

Goedemorgen, dacht nog ff snel hier kijken voordat ik moet gaan zwemmen. En ohhh wat fijn zeg. Esseltje met hogen temperatuur en Gerdien waarschijnlijk met positief test. Hoop het zo voor jullie meiden. Je zegt zelf dat je al 10 van die testen hebt gedaan en dit nog nooit hebt gezien dus tis echt goed teken. Misschien moet je idd nog een test kopen en dat morgen vroeg doen. Als je het nog zo lang uit kan houden. Of anders over een paar dagen nog eens, want dan is de hormoonspiegel in je urine vast hoger. Dit is in elk geval goed teken. Misschien kan je beter ff wachten tot morgen ofzo, want nu heb je misschien niet genoeg hormonen in je urine zitten omdat je al geplast hebt hè. Dat moet eerst weer ff aanmaken. Toitoitoi meiden, ik duim echt heel erg voor jullie. Ik moet nu snel gaan, maar kom strakkies weer ff langs.

Liefs Nathalie

Hey dames...

Ik denk dat het idd goed is voor mij om nu wat afstand te nemen...weet niet of het lukt, misschien type ik net zo hard weer mee, maar ik schrok echt van mezelf gister...zo overstuur ben ik nog nooit geweest...En ik blijf er maar mee geconfronteerd worden en ik merk dat het voor mezelf niet goed is.
Vanmorgen kreeg ik een smsje van m'n moeder dat m'n nichtje waar ik best veel mee omga een zoontje heeft gekregen...Sem...alles was goed! Echt fijn voor hen, maar ben dan ook best wel een tikkie jaloers...
En ook als ik lees dat Gerdien waarschijnlijk positief getest heeft!
SUPER VOOR JE MEID, IK HOOP DAT JE SNEL MEER DUIDELIJKHEID HEBT!!!
DUIM, DUIM, DUIM...
Natuurlijk ben ik hartstikke blij voor je, maar voelde wel een steekje jaloezie weer...en dat heb ik nog niet eerder gehad...misschien komt het wel omdat ik hier ook elke dag zit...en moet ik dat niet doen!

Vind het wel een beetje stom van mezelf, want ik begin nog maar net, dus het kan ook allemaal nog wel, maar ik wil het zoooooo graag...en ik ben bang dat ik elke ronde verder, me nog rotter voel...en dat wil ik mezelf, maar ook m'n vriendje niet aan doen, die wist niet wat hem overkwam gister...hihi!

Ben vandaag nog lekker een dagje vrij...en flink ongesteld! Heb wel een cyclus waar je u tegen zegt trouwens, want had de eerste keer, dag 27 's ochtends...en nu al 2x dag 26 's avonds...dus ga van dag 27 uit en mocht ik die de volgende ronde zonder slijm doorkomen, dan is er hoop!

Meiden voor wie het spannend is, ik hou jullie zeker in de gaten en hoop echt op goed nieuws, want ik gun het jullie allemaal van harte natuurlijk!!!

Liefs Joepie

Hai Joepie,

Misschien is het goed om wat afstand te nemen. Dat had ik laatst ook gedaan en dat deed mij ook goed. Je bent er niet meer zo mee bezig. Tuurlijk, in je achterhoofd nog wel, maar minder.

En die jaloerse steekjes die ken ik ook heel goed, Marloes. Tis gewoon hardstikke klote.

Laat het los, probeer op wat anders te focussen. Ga desnoods iets van een sport doen ofzo, maar probeer iets anders te vinden waar je al je aandacht aan kan besteden.
En natuurlijk houd je nog wel je vruchtbare dagen in de gaten.

Ik gun het je zo ontzettend meid, echt waar. Ik had stiekem gehoopt dat wij allebei deze maand... dan waren we ook tegelijk uitgeteld.

Ik heb ook elke maand weer gebaald en gejankt en mij somber gevoeld toen ik weer ongi werd. Nu na 5 maand is het -misschien- wel raak. Het is nu voor jou ook zo rot, omdat ineens iedereen zwanger is en jij niet.

Sterkte, meid, ik weet zeker dat het jou ook gaat lukken, niet opgeven en er de volgende maand weer voor gaan!

Met mij gaat het verder goed, durf het bijna niet te geloven. Ik heb wel pijnlijke borsten, de laatste dagen al. Verder nog geen enkele spoor van eventuele ongesteldheid.
Het zou best wel eens zo kunnen zijn, ook omdat ik dat kleine beetje bloed ben verloren.

Morgenvroeg ga ik weer testen met een test van de kruidvat denk ik, die schijnen ook erg gevoelig te zijn.

Terug
Bovenaan