Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hallo allemaal,

Wat gebeurt er toch veel deze week he. Zijn weer een hoop meiden overtijd.

Gerdien ik zal voor je duimen dat de volgende test duidelijk positief is!!!

Elmoo, je hebt al een echo gehad, wat spannend!! Ik mag pas 2 juni, dus ik moet nog 13 dagen wachten, wat duurt dat wachten toch lang!! Wij willen het ook gaan vertellen als we de echo hebben gehad.

Nathalie proficiat met je broertje!! Mijn vriend heeft ook dislectie, dus weet hoe moeilijk dat soms is.

Ik voelde me gisteren niet lekker, heb de hele tijd het idee dat ik over moet geven. Voel me nu ook niet super. Maar dat zal er wel bij horen denk ik. Als het maar niet de hele zwangerschap zo doorgaat want dat is geen pretje.

Allemaal een fijne dag.

Groetjes poeh

Ha lieve meiden,

Hier ben ik toch weer...heb net even een lekker stuk gewandeld met de hond en mezelf eens lekker streng toegesproken...
Ik heb eigenlijk nog helemaal niks om me druk om te maken...ik begin nog maar net! Meer dan de helft van de vrouwen wordt tussen een half jaar en een jaar zwanger! En ik maak me druk als het na 3x niet lukt! Ben ook 10 jaar aan de pil geweest en da's ook niet niks! Ik heb nog geen miskraam gehad, ben nog niet lang bezig en ik heb het ook hartstikke leuk met m'n vriendje en m'n lieve hond! Dus ik ga geen afstand van jullie nemen, ik ga afstand nemen van die Marloes die zich te druk maakt!
Zo...hopen dat het helpt!

Gerdien, lief hoor, dat je me even een hart onder de riem steekt! Ik sport al wel hoor, doe aan spinning en fitness...dus het is niet zo dat ik niks anders te doen heb, maar ik maak me altijd zo druk...Ik heb vroeger altijd alles gehad...mijn 2 oudere zussen hadden eigenlijk niks, qua dokteren (ja ze hadden wel eens wat, maar daar kon dan altijd wat aan gedaan worden!) en ik was altijd degene die wat chronisch had...chronisch verkouden, hooikoorts, allergisch voor teveel om op te noemen, chronisch vermoeid, astma, fibromyalgie, keelonstekingen, borstverkleining (da's nie chronisch, hihi..maar toch!) En nu ben ik dus ook bang, omdat m'n ene zus al zwanger was als m'n zwager haar aankeek, bij wijze van, dat m'n andere zus ook snel zwanger kan raken en dat ik degene ben die weer aan het dokteren kom...
Misschien dat het daar door komt...zo van...bij mij gaat toch alles mis, dus zal dit ook wel niet lukken...
Maar ik ga me daar proberen overheen te zetten, want heb m'n eisprong rond dezelfde dagen en heb een cyclus waar je U tegen zegt...dus...ik moet maar eens gaan genieten!!!

Gerdien, ik hoop echt dat je zwanger bent en ze zeggen het he, een streep is een streep! Knap van je dat je zolang kunt wachten tot morgen!!! Heel veel succes en ik duim echt voor jullie allemaal!! Ik ga gezellig met Miranda mee naar de volgende ronde!

Tot gauw!

Liefs wispelturige Joepie

Hey lieve meiden, goh Joepie wat herkenbaar meis. Ik heb ook zo dag van grrr $#%(^*%! Ben verdorie de jongste met hydrotherapie. Allemaal oudjes, waarvan sommigen zelfs mijn opa of oma konden zijn. En vandaag kraakt alles, kon niet eens normaal doen met de oefeningen, zakte door mijn heup, doet pijn e.d. Dus ik baalde echt ff behoorlijk. Ik herken het helemaal wat je zegd over dat doktorren en altijd wat hebben. Zo voel ik me ook. Maar dan spreek ik mezelf idd weer ff toe. Of ik ga hier leuke verhalen lezen, hihih. Zoals het duimen voor Gerdien. Dat helpt mij gewoon een beetje, omdat ik het zo van me af kan kletsen wat er allemaal in me om gaat. En met jullie te delen hoe het gaat. Ik vind het gewoon erg fijn om te lezen allemaal. Ook al is het soms een traantje van verdriet door rotsituaties zoals gisteren. Maar de andere keer zit je weer lachend achter het scherp omdat er iemand een leuke opmerking maakt, zichzelf toespreekt, hihih of zulke iemand die zulke mooie ervaringen mee maakt nu. Ik bedacht me vanmorgen, jeetje dalijk misschien naar ronde 4. Zit nu al in ronde 3, terwijl het nog maar kort lijkt en soms ohh zo lang. Tuurlijk willen we graag allemaal zwanger worden. Maar dit met elkaar delen maakt het wachten we een beetje dragelijker vind ik. Jullie zijn gewoon top meiden!

Liefs Nathalie

Hai lieve meiden daar was ik dan weer.....weer met een verhaal wat niet leuk is zeg....pfff ik dacht gister nog, nou als dit alles is. de miskraam leek wel mee te vallen. gisteravond heerlijk met mn schoonzusje door het bos gewandeld en enorm veel gepraat samen, ze heeft me dingen verteld die ik dus nu alleen weet dan zij en mn broer dus. dus dat vertel ik verder ook niet. maar vond t echt heftig. ze is dus nog lang niet de oude, maar ziet er erg tegenop om naar het ZH te gaan. ik heb er wel een beetje op aangedrongen maar ze is nu ook vooral erg verdrietig omdat ze van gehoord heeft hoe haar zus over dr praat. dat is dan zeg maar ook weer een goeie kennis van mij van vroeger nog van school en daar was ik pas geweest, nou en die praat echt zo van dat t helemaal niet goed gaat tussen mn broer en schoonzusje en dat ze raar reageert op toen zij zwanger was..nouja toen hoorde ik dus van mn schoonzusje dat die zus haar een sms had gestuurd omdat ze het zo moeilijk vond om te vertellen dat ze zwanger was en nog heel veel meer lul verhalen heeft ze tegen mij verteld. waar ik echt al mn twijfels bij had of dat waar zou zijn...over dingen die die moeder dan van hun zeg maar weer gezegd zou hebben.....nou ja blablabla ik kan het wel allemaal uit de doeken gaan doen, maar hebben jullie ook niks aan. het was al erg genoeg. toen ik er nog was merkte ik al wel dat mn schoonzusje zich erg inhield en ze heeft dus me vanmorgen ook gesmst dat het haar heel veel pijn heeft gedaan dat ze nu heeft gehoord hoe gemeen haar zusje over haar en hun samen praat en dat ze dus nog flink heeft gehuild en nog dikke ogen er van heeft....nou ik vind het zo sneu en zo moeilijk voor dr dat ik mezelf bijna zou vergeten. ik ga haar echt steunen en helpen dat ook zij hopelijk weer snel een beetje de oude is en dat ze misschien toch maar us naar het ZH gaat of hopelijk snel weer normaal ongesteld is??? we wachten het nog ff af.
Maar ja dan ik dus. ik ben vanmorgen flauw gevallen....... jaja echt t was ff heel heftig. ik ging naar de wc zo rond half 7   en haalde de tampon eruit die ik inhad en ik voelde heel veel lopen, ook nog een stolsel en ik werd misselijk. ( niet dat ik niet tegen bloed kan hoor) maar was gewoon ff veel bloedverlies denk ik, ik werd dus misselijk, alles begon te suizen om me heen en bojnk ik kwam bij op de douche vloer. manlief meteen bij me, van kom overeind en ik had echt zoiets van waar ben ik???? helemaal slap en suf pffff was echt ff heftig. ik moest echt bijkomen... nou ja allemaal bloed op de vloer en zo jakkie was echt niet leuk. maar nu ben ik het denk ik wel goed kwijt. ik doe nu dus maar alleen maandverband in dan kan het er beter uit. manlief bleef dus maar ff thuis. belde zn baas en die begreep dat natuurlijk wel. heel fijne baas gelukkig!
Nou toen naar bed gegaan, ging het suizen wel weer over en kreeg ik nog enorm krampen in mn buik enzo maar toch nog weer ff geslapen en toen om 9uur de VK gebeld over hoe en wat en omdat ik was flauwgevallen....dat leek me niet helemaal normaal...nou ja ff gekletst. ik moet gewoon ff heel rustig aan doen. lekker thuis blijven en ga dus relax doen.
Maarja, ik ben morgen jarig....dus daar zat ik nog mee. wil het wel door laten gaan want heb je toch beetje afleiding. ik belde mn ma, die wist natuurlijk nog van niets. die schrok en vond t echt allemaal heel sneu enzo...de schat. nu zorgt zij voor taart en mn schoonma dus ook want die belde ik net ook: die bakt er dus ook 1 ...hihi handig.... nee is serieus wel lekker, anders had ik ze moeten bestellen ofzo of iets simpels maar ze vonden het zo sneu! heel lief ze helpen me allemaal!!! Ga ik wel straks nog een taart zelf maken, heb net ook alle vieze was aangezet dus als ik maar rustig aan doe gaat t wel....
Zoonlief ff bij mn buurvrouw gebracht en daar ff gekletst. die haalt vanmiddag ff het 1en ander voor me int dorp. dan pas ik op haar zoontje op met de foon. echt super hoor zulke buren en familie!! iedereen staat voor me klaar! heerlijk en fijn!
Dus ondanks alles was dit toch nog best heftig vond ik... nu kan ik nog tot zo'n 10 dagen vloeien zei de VK, als ik het fijn vind mag ik daarna nog weer even bellen ofzo maar ze dacht dat ik nu wel alles goed   kwijt ben.... nou dat denk ik ook wel..... pffff sorry meiden voor dit lange verhaal, maar moet t gewoon wel ff van me afschrijven en ik hoop vooral dat jullie dit niet ook mee maken, maar dat jullie of gewoon zwanger raken en het gaat goed of dan normaal de rd'tjes komen, maar een miskraam is echt niet toppie... sterkte hoor allemaal! hopelijk heb ik jullie niet bang gemaakt met mn verhaal....

Joepie: Heel veel sterkte joh meid maar beter nu dan net zo als bij mij want dat is ook echt helemaal niks...hou je taai! het komt echt n keer goed. afstand is misschien niet zo'n gek idee hoor. anders ga je ook ff van de lijstjes af. kan je net ff wat meer rust nemen en het voor jezelf hebben

Gerdien: ik duim voor je meid, dat alles goed mag gaan!!! zou SUPER zijn!!!

Nou en voor de andere meiden allemaal een dikke knuffel van mij..... het komt allemaal weer goed meiden....met ons allemaal daar geloof ik in!!!
xx

Je verhaaltje met open mond gelezen meis. Snap niet dat mensen zo over elkaar kunnen praten en niet eens beseffen hoeveel pijn ze daar een ander meer doen. Ik hoop dat jullie goed met elkaar kunnen blijven praten, denk dat dat voor beide heel goed is. Ook dat jij je verhaal bij haar kunt doen en misschien uiteindelijk samen naar zh kan gaan.

Pff meis jij flauwvallen, schrok ervan zeg! Al dat bloed, jeetje wat zal je mannetje ook geschrokken zijn. Echt ontzettend lief dat ie is thuisgebleven. En ook van je moeder en schoonmoeder dat ze ff een taart voor je bakken. Hopelijk voel je je morgen op je verjaardag wat beter meis. Vind het echt heel naar voor jullie dat het nu allemaal zo gaat. Laat die bloed troep er maar snel uitkomen, dat je dat teministe uit je lichaam hebt. Ook al is het natuurlijk met gemengde gevoelens dat besef ik me.

Meis hele dikke knuffff van mij. Misschien dat ik je zo nog ff spreek op hyves?

Jee mamajm,

Wat een verhaal zeg... Ongelofelijk hoe sommige mensen met anderen omgaan, het is toch echt te gek voor woorden, en dat is je familie pffffff

Maar hoe is het nu met jou? Jeetje flauwgevallen, wat heftig allemaal.... Gelukkig heb je een lieve man en moeder/schoonmoeder en super buren... Maar dan nog, je lichaam geeft wel aan dat het ook echt de rustig nodig heeft om te herstellen. Ik hoop zo voor je dat je je snel weer een stuk beter voelt en het een plekje kan geven..
Heel veel sterkte meid...

Ik heb haar naar bed gestuurd *knipoog*
Hhaha we hadden nog ff gekwekt op hyves vandaar!
Ze voelt zich gelukkig iets beter dan vanmorgen en moet het idd rustig aan doen

En hoe is ie met jou Elmoo. Had helemaal nog niet gezien dat je gereageerd had meis.

Ik zal zo eens ff de was ophangen hiero. Moet ook gebeuren hè. En vanmiddag gesprek mbt revalidatie enzo. Nou ja zo iets. Ga er nu nog niet teveel over uitwijken, misschien vanavond, eerst maar eens kijken wat ze te melden hebben.

En hoe is het met onze Joepie, geniet je een beetje van je vrije dag? Of alleen maar aan het piekeren? Niet doen hoor, krijg je hoofdpijn van, ik kan het weten, hihih.

Ben benieuwd hoe het Mickje gaat op het moment. Zal eens ff ons Nodlijstje er weer bij pakken.

Liefs Nathalie

Nou kipkes,

Wat een verhalen allemaal!!

@ Mamajm: meid, ik wens jou heel veel beterschap toe, en ook je schoonzus!! Echt vreselijk allemaal...

@ Joepie: goed van je dat je ff bent gaan wandelen met de hond.. Kom je tot rust en kun je nadenken... op naar de volgende ronde... maar ik ken het wel het jaloers gevoel... Maar we zijn allemaal nog maar pas begonnen.... En ik ben overtijd, maar dat zegt nog niks, omdat ik normaal begin met roze afscheiding dus het kan zijn dat een dezer dagen meteen bloed komt, vandaar ik ook wacht met testen....!!!

Alle andere meiden, voor diegene die zwanger zijn, geniet er nu maar echt van, je ziet hoe het kan lopen....!!  En voor de meiden die nog niet zwanger zijn: kop op, we zijn net begonnen, geeft de moed niet op.... komt goed, er is maar 2 procent wat ongewenst kinderloos blijft van alle koppels!!! Dus dat is niet veel!!! Dat geeft toch weer moed, niet!!!

Ik ga zo ook nog ffies naar bedje, want ik voel me een beetje ziekjes grieperig en moe...

toet strakkies..

Knuffss Esseltje

Terug
Bovenaan