Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Dank je voor de peptalk Esseltje! Weltrusten meis.
Ik heb om 16.00 uur afspraak in de stad, dus tja kan nu nog ff gaan rusten,
maar dat heeft ook weinig zin. Ik ga wel met een dekentje lekker rustig op de bank zitten. Maar nu eerst nog ff snel wasje ophangen.

Beterschap!

NOD lijstje:

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           22-05-08

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Miranda                                  5e ronde 1e kindje                            14-06-08    
Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             16-06-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08

Mickje                                      3e ronde 1e kindje                               21-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                             1e echo                                   14-05-08

Hey allemaal,

Hier alles prima, afgezien van de enorme vermoeidheid en toch elke dinsdag van 9.00 tot 21.00 werken, maar goed...
Gisteren hebben we het onze ouders verteld, waren heel erg blij, huilen natuurlijk... Zelfs mn vader had de tranen in zijn ogen staan en is zelfs helemaal vergeten mn vriend te feliciteren haha...
Mn schoonmoeder stuurde nog een smsje dat ze steeds eraan moest denken en dan telkens weer helemaal volschiet, lief he...
Nu weer wachten op de volgende echo, die is vrijdag 6 juni. Blijft natuurlijk erg spannend deze eerste   maanden en daarna natuurlijk ook nog wel... Gelukkig weten we dat het hartje nu al klopt, dat is al heel bijzonder om mee te maken.

Heb het vandaag ok mn beste vriendin verteld, zij is 10 weken zwanger en had vandaag op de echo voor het eerst het hartje zien en horen kloppen. Toen ik het zei wist ze het eigenlijk al vertelde ze... Grappig he.. NU hopen dat we gezellig samen ervan kunnen genieten en dat beide zwangerschappen goed gaan, I hope so.

En dat hoop ik ook voor alle andere meiden hier. Heel veel succes......!!!

NOD lijstje:

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           22-05-08

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Miranda                                  5e ronde 1e kindje                            14-06-08    
Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             16-06-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08

Mickje                                      3e ronde 1e kindje                               21-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08               2e echo        06-06-08

Dank je voor de glitters Elmooo die kunnen we hier wel goed gebruiken. Zekers na de misschien positieve test van Gerdien, ben zo benieuwd, hihih. Dan kunnen er nog met meer glittsers gestrooid worden.

Ahhh wat lieve reacties allemaal zeg! Kan me voorstellen dat ze heel blij zijn meis. Geniet er lekker van. En 6 juni 2e echo, fijn zeg. Duurt ook niet zo heel lang meer.

Vandaag zijn mijn mannetje en ik 3 jaar samen

Ik moet nu helaas gaan, maar spreek jullie vanavond weer ffies!

Smakelijk eten voor dalijk en fijne avond!

Liefs Nathalie

Gefeliciteerd Nathalie, gaan jullie dat nog vieren?

Inmiddels heb ik vandaag al 1000 x op de test gekeken. Ik zie toch echt een vaag streepje. Ik begin langzaam te beseffen dat ik misschien wel echt zwanger ben. Mijn borsten doen ook enorm zeer, heb zuurbranden en nog niet ongi.

Over een uur komt mijn vriend thuis, ik ben gewoon zenuwachtig om het hem te vertellen. Ben zo benieuwd hoe hij zal reageren. Ik denk dat hij het niet geloofd, zoals ik.

Morgenvroeg doe ik nog een test, die van kruidvat.

En En En hoe reageerde je mannetje Gerdien? Ben echt benieuwd wat de test morgen ochtend zeg!

Dank je voor de felicitaties  ik heb lekker gekookt (zoals dagelijks, hihih) en heb hem een kaart geschreven, maar nog niet gegeven. Verder doen we er niks aan. Heb hem er ook nog niet over gehoord, hihih.

Liefs Nathalie

Hoi Elmoo super dat t zo goed met je gaat. en schitterend hoe vooral je ma reageerde..schattig. echt gelukkig dus! fijn hoor! en leuk en spannend de echo's! hopelijk is alles oke! geniet er maar van meid!!
En Gerdien, jij zit ook in onzekerheid...moeilijk hoor..ik hoop echt dat je zwanger bent! heerlijk, en dat t goed verloopt! ik duim voor je meid!
En Nathalie: leuk zeg al 3jaar saampjes.... gefeliciteerd! nog geen trouwplannen verder ofzo? of vinden jullie samen wonen prima? kan ook..ieder zn keuze. ik vind trouwen gewoon heel bijzonder en mooi. vooral ook als je kinderen krijgt... Maar geniet ervan joh, ik wens jullie nog heel veel gelukkige jaartjes samen!
Net belde mn schoonzusje nog weer. ze heeft t met dr moeder over gehad hoe dr zus dus deedt. die vond t ook echt erg en niet normaal en die zou haar bellen. ik heb gezegd dat zij nu niets moet doen, maar initiatief van dr zus moet afwachten want ik vind dat die op dr minst dr excuses ofzo kan aanbieden...maarja dat is verder aan hen.. Wel nog steeds heel sneu voor mn schoonzusje. tis zo'n lieve meid. dr ma begreep haar gelukkig heel goed, want die heeft een keer een doodgeboren kindje gehad, dus begrijpt best hoe zij zich nu voelt...Het blijft gewoon moeilijk...en over naar het ZH gaan zat ze wel steeds meer te denken dus ze gaat misschien wel een keer. ook omdat ik er op internet het 1en ander over gelezen had. dat het kan zijn dat ze gewoon geen ei sprong heeft en daar zijn pilletjes voor ofzo. dus ja dat gaf dan wel weer hoop zei ze. dus wie weet..ik ga haar natuurlijk niet dwingen, maar zo is ook niet gezond dus ze moet wel wat ondernemen... ik zei binnen een maand moet je wel wat gaan doen hoor. ja dat was dan misschien wel zo. ze moest t eerst allemaal ff laten bezinken..dus hopelijk komt dat ook goed
Ik merk aan mezelf dat ik nog snel moe ben en dan ga zweten enzo... heb vanmiddag wel ff een uurtje geslapen dat had ik wel nodig en zal ik van de week nog wel meer doen.
Morgen probeer ik gewoon anderen zoveel mogelijk te laten doen. sochtends komt mn schoonma en buurvrouw en vriendin, die weten er dan allemaal van dus begrijpen wel beetje hoe ik me moet voelen..en smiddags komt mn oma en tante en nog2 vriendinnen en mn ma ff...dus komt ook wel goed. en savonds is manlief er natuurlijk weer om te helpen en de familie ook...dus ik kom de dag denk ik wel door..... jullie horen van me..... misschien morgen niet, maar dan vast donderdag weer...
xxFijne avond allemaal ik kom heel misschien nog wel ff langs....xx

Terug
Bovenaan