Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hier ff kort, wat zit er een ook n beetje doorheen.

De rd  zijn in aantocht, ik ben net naar de wc geweest en ja hoor, roze afscheiding... het begin van mijn ongi... dus zit hier nu ff te janken... want ik dacht toch stiekem dat ik zwanger was. Nu natuurlijk weer heel onzeker (zie je wel, ik kan geen kids meer krijgen, door die kl*te infectie aan mijn eierleiders die ik gehad heb) pfff... moeilijk hoor om nuchter te blijven nadenken. En nu wordt ik over 4 weken 30, en wilde zo graag op mijn verjaardag iedereen vertellen dat we een kleine spruit kregen... Maar helaas, nu nog maar 1 kans om voor mijn 30 nog zwanger te worden...

Sorry dat ik even verder niet reageer, maar ben er behoorlijk ziek van...

knuffss Esseltje

Ahhhhhhhh verdorie wat jammer Esseltje! Ging het zo goed, en dan weer die roze afscheiding meis, bahbah wat rot. Maar nu weet je dus wel dat je waarschijnlijk vanaf die roze afscheiding al moet gaan rekenen. Pff kan me voorstellen dat je er ff ziek van bent. Rot rd-tjes  niet leuk!

Tis wat met ons. Gerdien hopelijk fleur jij ons morgen ochtend weer op! Hebben we echt ff nodig.

Oh ik ben zo terug, mijn vader is hier ff!

Liefs Nathalie

Dan nog ff een berichtje voor MamaJM. Ik vind het enorm knap van je schoonzusje met haar moeder heeft gepraat over haar zus. En jou nu ook op de hoogte houd, want je bent er toch wel mee bezig samen.

Probeer de komende dagen een beetje rustig aan te doen meis. Als iets ff niet gaat, laat dan de boel de boel ff en vraag hulp. We moeten niet hebben dat je weer flauw valt.

Wij hebben wel trouwplannen op den duur, maar nog geen daturm of jaartal in gedachten. Ik wacht op een romantisch aanzoek van mijn vriend. Ja ouderwets hè, hihih.Misschien nog wel voordat we onze toekomstige  kleine mogen verwelkomen. Ik vind het idd wel iets speciaals hebben. Ik krijg de bruidsjurk van mijn paps. Dat heeft ie toen ik nog maar klein meisje heeft gezegd. Dus daar houden we hem aan natuurlijk, hihh. Komt vast helemaal goed, maar ik weet dus nog geen datum of jaartal.

Ik kom strakkies nog wel ff langs om je alvast te feliciteren met je verjaardag, hihih.

Liefs Nathalie

FF Maureen op het bankje gezet hoor!

NOD lijstje:

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Miranda                                  5e ronde 1e kindje                            14-06-08    
Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             16-06-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08

Mickje                                      3e ronde 1e kindje                               21-05-08
Maureen                              3e ronde 1e kindje                               22-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08               2e echo        06-06-08

hej bah Essel, wat rot nou ookal die rd'tjes...pffff kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit meis. doe rustig aan geef je lichaam rust en probeer het positief in te zien he..het gaat heus een keer lukken...ik snap dat je dat nu ff niet gelooft en er gewoon heel erg van baal. net als ik maarja..het leven is soms erg oneerlijk lijkt het...Meid sterkte!! ik denk aan je!
En Nathalie wat heb je toch weer lieve woordjes voor me..schattig. jij bent hier echt de drijfveer en steun en toeverlaat in dit forum hoor...echt meid. je bent n schat! lief...maar ik ben pas midden in de nacht geboren dus je mag me eigenlijk pas morgenavond feliciteren hahahaha.... lief van je..
Ik ga ff zoonlief zijn pyama aan doen en manlief moest nog naar een lekkage dus komt later thuis. zou zo rond half 8 zijn...eindelijk...maarja heb je soms...dan ga ik vanavond nog wat hapjes met hem klaarmaken denk ik en dan lekker in bad volgens mij of heerlijk douche... ff relaxe!!!
Totstraks....xx

Ohhhh heerlijk een bad, wil ik ook, wil ik ook, hihih.
Misschien als we ooit grotere badkamer krijgen, dan weet ik wel wat erin komt hoor!

Ik word er helemaal verlegen van  Graag gedaan hoor!

Oh dus als ik vannacht niet kan slapen ben ik nog vroeg genoeg om je te feliciteren, hihih. Ik ga alvast ff leuk plaatje zoeken

Liefs Nathalie

Hihi je mag hier wel x in bad komen hoor!! maar ik ga ws toch lekker met manlief onder de douche..gaat wat sneller en straks kom ik amper dat bad meer uit..dat is altijd het nadeel.....dan lig je zoooo lekker...hihi
succes met plaatje zoeken, ben benieuwd meis
liefs mij

Lieve kipkes,

Thanx voor jullie lieve woorden!! Het gaat wel weer een beetje, mijn mannetje was ook erg teleurgesteld, en kon ff lkkr uithuilen op zijn schouder... We gaan na mijn ongi naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de VK!! We willen nu gewoon zeker weten of mijn eileiders verkleefd zijn of niet. Dit is te zwaar voor me, om nog langer zonder te weten of het eigelijk wel goed zit bij mij. Ik wil gewoon rust hebben, en me geen zorgen maken... Ik word immers 30 en we gaan nu de 5e ronde in (met mss wel verklevingen aan de eileiders). Mocht er idd iets niet goed zitten, dat we meteen verder kunnen.

Maar goed, mss is er toch nog een kansje voor ons deze ronde!!! Geen bloed geeft moed. Maar gezien ik vorige rondes hetzelfde heb gehad, wachten we maar rustig af. Mocht ik zondag nog steeds geen bloed hebben, ga ik alsnog testen... Ik heb nu nog steeds verhoging 37,7 idem aan vanmorgen?????? Dat vind ik wel vreemd!!!!!

Meiden dikke knuff

Liefs Esseltje

Terug
Bovenaan