Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hej Essel wat akelig zeg. maar idd wel verstandig om er zsm aan te beginnen dan ja. je ben niet heel jong meer en dat komt er dan ook nog bij kijken...maar hopelijk lukt het natuurlijk voor jullie! heel veel sterkte ermee meis!! ook voor je mannetje... hou ons op de hoogte he. hopelijk kan de HA of VK jullie verder helpen!!! sterkte!! dikke knuf mij

Hi Esseltje, daar zijn we voor hoor meis. Slepen elkaar er wel door heen. Ik zat net op de wc ff te denken, denk dat het hier ook niet raak is. Heb wel voorgevoel welke meiden het msischien wel kunnen zijn, maar ja dat zegt ook weinig. Ik ben erg benieuwd hoe je temperatuur morgenochtend is meis. Laat je ons dat ff weten?

MamaJM lukt het met de hapjes? Ik ga nog ff sinasappeltje eten, heb honger. Vanavond ineens steken in mijn linker zij, heel vaag.

Meiden ik duim voor ons allemaal dat we ons binnenkort allemaal fijner voelen en zwanger mogen worden!

Liefs Nathalie

Naat oja, wiedan??

btw.. ben bericht aan het typen voor iedereen.. dus odnersweg..

xxx Mamoetje

Hee meiden,

MamaJM: O god, wat vervelend meid.. Ik hoop dat je je snel beter gaat voel en snel goed mag gaan voor jou! Je moet wel uitkijken dat je je zelf neit voorbij gaat lopen.. daar heeft niemand wat aan!!

Naat: Gefeliciteerd met jullie jubileum.. Wij zijn 10 juni 2 jaar bij elkaar! nog eventjes.. misschien krijgen we dan wel een mooi kadotje!

Joepie: Ongie wat vervelend zeg!! Hoop dat je snel meer geluk   hebt!!

Gerdien.. Ze zeggen een streep is een streep.. Hopelijjk heb je morgen meer geluk!!

Uhm.. me hoofd is net een zeef vandaag.. maar volgens mij heb ik iedereen gehad..

Er was er alleen nog 1 ognesteld geworden.. Elmo volgens mij.. rot meid.. hoop ook dast het voor jou snel raak is!

Meiden.. ik ben vergeten of ik het van de week al heb gezegd?!? maar dacht opd dag 6 al mijn eisprong te hebben gevoeld.. nou zit ik ondertussen op dag 20 en normaal zou ik de 18e me eisprong gehad moerten hebben.. maar op gevoel van een naderende  eisprong na.. (geen cervixslijm of de echte eisprong) heb ik nog niets gevoeld verder.. toch ga ik pas de 3e testen (als ik het zo lang uithoud..)

Wat denken jullie.. testen of niet??

xxxx Mamoetje

Hhahaha jaaa dat wil jij wel weten hè Mamoetje, zeg ik lekker niet! Flauw ben ik hè?
Gezellig dat je weer ff langs komt trouwens. Op welke dag van je cyclus zit je nu? 3 juni is dan dag 34 of niet? Je bent wel een beetje in de war. Want Elmootje moet GEEN rd-tjes krijgen want die is al zwanger meis. Esseltje heeft beetje roze afscheiding. We hopen voor haar dat het niet doorzet. Haar temperatuur was vandaag 37.4 als ik me niet vergis. In elk geval over de 37. Dus ben benieuwd wat dat morgen zal zijn.

Gerdien gaat morgenochtend weer testen, dus ook zo spannend. Ik snap niet echt wat je bedoelde. Je hebt in dag 6 je eisprong al gevoeld denk je? En wat was er met dag 18 en 20? Ik zal het dalijk nog eens ff duidelijk lezen.

Tja testen of niet testen. Ff rekenen op welke dag je zit. Pff moeizaam. Maar nog geen 28 dagen zie ik net, hihih. Is teveel rekenen hoor. De 28 zit je op 28 dagen cyclus? Klopt dat een beetje? Nou dan zou ik nog nog niet testen als ik jou was. Dan zou ik zeker wachten tot eind mei. Of bedoelde je dat ook? Pff ik volg het niet meer meiden, ikke is ook al zo'n zeef! En heb mijn haar blonde plukjes, dus gedraag me ook ff zo nu, hihih

Liefs Nathalie

De antwoorden stonden er dus al. Je zit nu op dag 20. Hhaha tis wat, goed he lezen!

Ik wou nog ff wat vertellen, hihih. Zal ook eens niet. Zo word het topic wel vol

Toen wij 1 jaar samen waren zijn we naar de dierentuin geweest, waar onze eerste date was. Toen we 2 jaar samen waren heeft mijn lieffie me meegenomen naar de Efteling, omdat ik daar nog nooit geweest was en heelll graag heen wou. Was mooie zonnige dag! En nu we 3 jaar samen zijn. Komt het niet verder dan lekker bij elkaar op de bank zitten koffie drinken, hihih. Past niet echt in het rijtje thuis hè. Maar ach komt nog wel! Hij moet het vannacht maar goed maken met me, hihih

Grrrr mijn plaatje doet het niet MamaJM, had zo'nnnn lief muisje met een cadeau, strikje met glitters en dan Happy Birthday. Nu ga ik andere zoeken hoor!

Liefs Nahtalie

Terug
Bovenaan