Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Heyyy was onze Elmootje ook weer ff, gezellig meis. Moeilijk is dat hè om niks te zeggen. Mijn mams heeft dipje, haar gezondheid gaat niet echt goed en wil eigenlijk wil ik het er soms wel uitflappen. Maar liever nog niet vertellen, want dan gaat ze zich daar druk om maken en steeds vragen enzo. Ze bedoelen het dan goed, maar heb daar helemaal geen zin in. Belde ze net dat papa dalijk niet naar opa en oma komt omdat hij heel erg buikkrampen heeft. Heeft hij vorig jaar ook eens gehad, Echt huilend in bed van de pijn. Zal waarschijnlijk iets met zijn darmen te maken hebben. Dus ach dat kan er ook nog wel bij, hihih. Ik raak er ondertussen aan gewend dat dingen in het leventje niet zo gaan als ik graag zou willen. Daarom hoop ik echt over een tijdje zwanger te mogen zijn van klein wondertje. Maar ja als je dan die nare dingen weer denkt, ondanks dat ik zo positief mogelijk in het leventje sta, dan denk ik wel eens ff somber.

Ik ga nog lekker ff genietn van het mooie weer en me ff omkleden. Had namelijk tijdens het pannenkoeken bakken ff andere kleding aan gedaan, anders ruiken ze dalijk dat we pannenkoeken hebben gegeten. Dat zullen ze misschien zowiezo wel, want volgens mij hangt die hele lucht rond me, hahhaa.

Meiden tot strakkies of anders later vanavond nog ff.

Liefs Nathalie

Naat, heb je toegevoegd op hyves!! Ik was het ja!
De wereld is klein trouwens, jij hebt een Gerdien uit almelo in je vriendenlijstje staan en die heeft mijn nichtje (Femke) ook in het vriendenlijstje staan!!!
We kennen dus bijna dezelfde mensen hihi!!!
Balen van je mamsie en papsie zeg...zit je ff nie mee he???Hopen dat je snel zwanger mag zijn!

Elmoo...kan me voorstellen dat je het dan van de daken wilt schreeuwen, helemaal omdat je paps en mams deze hummel heeeeeeeeeeeeeeeel vaak mag zien!!!Dat zal haar vast goed doen!!!
Ik heb ook de 20e m'n NOD, tegelijk met Gerdien ja...ik hoop zoooooooooo dat m'n voorgevoel klopt, maar ik ben toch bang van niet hoor...dan valt het niet zo tegen...kan wel heel hard denken dat ik zwanger ben, maar mocht het niet zo zijn, dan komt de 'klap' wel harder aan...doe nog even aan zelfbescherming!!!

Jaaaaaa, bolle, het is bijna zover! De echo is in aantocht! Het schiet mooi op met je hoor...kun je niet zo'n mooi bannertje maken...leuk om te zien hoelang je zwanger bent!!

Ik spring ff onder de douche! Tot laterzzzzzzzzzzzz....

Knuf Joepie

hallo allemaal!!!!!!!!!!!!

ten eerste maMaJm van harte meid,super dat je vanmorgen een positieve test in je handen hebt gehad ik gun het je van harte!!!!!!!!!!!!! zal voor jou wel een hele speciale moederdag zijn geweest......

elmoo wat vervelend dat verhaal over je broer en z'n vriendin!!!! kan me voorstellen dat je het nu heel graag wil vertellen is ook zulk mooi nieuws he meid,geniet je wel al een beetje van je zwangerschap?

joepie ik hoop voor jou natuurlijk dat je voorgevoel klopt en dat je hartstikke zwanger bent meid!!!!!!!!!! je moet nu alleen nog ff geduld hebben en dat is moeilijk he dat aftellen ik weet er alles van zit nu zelf ook in het schuitje!!!!!

nathalie waren de pannenkoeken lekker hihihihi,nog ff en dan heb jij ook je nod he spannend he,maar gelukkig vliegen de dagen voorbij en voor dat je het weet is het zover.....

bij mij hier nog niks te bekennen wat op rd lijkt!!!! vanmorgen een hoge temp. van 37.04 en voel me niet lekker heb vanmiddag geslapen op de bank en ben nu niet lekker raar gevoel kan het niet echt thuisbrengen en omdat je het zo graag wil ga je natuurlijk van alles denken en voelen heb wel weer wat lage rugpijn en krampjes in mijn buik en vanmiddag rommelende darmen....... maar nu genoeg over mij weer ik kom straks misschien nog ff kijken en anders morgen weer!!!!!!!!!! fijne avond allemaal........
doeiiiiiiiiiii
liefs mir

Hey Meiden, de dag zit er weer bijna op. Pff ben wel moe hoor. Mijn broertje en zijn vriendin kwam ook nog ff bij opa & oma. Hun hadden gisteren bbq, vandaag bbq en morgen bbq. Mijn broertje was met zijn schoonvader en vrienden al vanaf vanmiddag aan de bier, dus die stonk een uur in de wind, pff zeg. En winden laten, puur gist. Bij oma nog twee biertjes en een lol dat ie had. Ook al heeft ie geen bier op dan heeft ie zijn woordje ook wel klaar hoor. Maar nu kreeg je er echt geen bekkie tussen. Bied ie me chips aan, neem nou maar, neem nou maar. Ik hoefde niet, stop ie het zo bij mijn shirtje in, grapjas. Mams was er ook, was wel ff gezellig. Maar nu ben ik bekaf.

Elmo wat naar van je broer en zijn ''vrouw'' zet het maar ff tussen haakjes, want als je zo doet (ken het verhaal natuurlijk niet) dan is het wel heel erg. Moeilijk voor je ouders dat ze hun kleinkind nog nooit hebben gezien en je broer nu ook niet meer zien. Tis wat met die familiebanden. Kan me het voorstellen dat je het dan nu heel graag wil vertellen. Weet je al wanneer ongeveer. Ik las laatst iemand die zei: waarom niet vertellen, als het mis gaat vertel je alleen het slechte nieuws, nu kun je met elkaar de dagen, weken en maanden genieten van het goede nieuws. En daar zit natuurlijk wel een kern van waarheid in. Al is het ook wel fijn om samen met je mannetje een groot klein geheimpje te hebben, hihih.

Ik denk dat ik maar eens ff ga lezen wat dat moeders voor moeders is, ik hoor er steeds meer zwangere meiden over.

Joepie, ik snap heel goed dat je zelf schrikt als je ineens dat voorgevoel hebt en dan heelll hard tegen jezelf gaat zeggen nee Marlous, ff rustig aan, hihih. Tis net of ik mezelf hoor praten soms. Soms zit ik te fantaseren, zoals bijvoorbeeld vandaag moeder. Liep met mijn vriend hand in hand naar opa en oma. En dacht ohh als volgend jaar ik nou mama ben, komen ze dan bij mij op visite? hihih. Of gewoon lekker wegdromen. En dan denk ik weer bij mezelf ohh dat kan nog wel ff duren. Stel als het nu raak mag zijn dan is het een begin februari kindje. Dus als we langer moeten wachten, dan kan het altijd nog voor begin mei geboren worden hè. Op een of andere manier heb ik over deze periode ook heel ander gevoel. Toen we begonnen had ik ronde 3 in gedachten en dat veranderd soms wel dat ik denk ohhh we zijn veel langer bezig. Tis de onzekerheid en niet teveel willen hopen, de zelfbescherming idd.

30 mei is nog lang niet hoor Mir. Nou ja de dagen gaan idd wel snel. Jeetje spannend meis dat je nu van alles voeld. Ben benieuwd hoe morgen je temperatuur is en hoe je je morgen voelt.

Hoe is het met de rest van de meiden? Ik ben zo benieuwd hoe het met Britt en Spring is, misschien zijn hun ook wel zwanger. Of niet anders hadden ze ons vast wel ff snel laten weten. Tenzij ze nu geen beschikking over internet hebben natuurlijk. Ons maar een beetje in spanning laten, foeifoei, hihi.

Hebben jullie allemaal leuke dag gehad? Wat hebben jullie gedaan?

Liefs Nathalie

He he toekomstige mama's,

Laten we afspreken dat we allemaal volgend jaar voor de eerste keer moederdag gaan vieren.. Als we dat kunnen waar maken, dan zijn we denk ik allemaal super tevreden... Ik wel tenminste.

En natuurlijk zal ik rond mijn NOD, weer berichten!!! Misschien wel eerder, maar ik merk gewoon dat ik me lekkerder voel als ik niet te veel er mee bezig ben, en dat houd helaas ook in dat ik wat minder op het forum te vinden ben...   Maar ik hou jullie allemaal in de gaten...

Joepie: ik hoop dat je voorgevoel klopt... ik durf niets meer te voelen, ik zie het wel, en gun jullie allemaal snel een mooie zwangerschap toe... wel spannend dat je samen met Gerdien bent.... ik ga zekers kaarsjes aansteken en voor jullie duimen... ook voor alle andere meiden...

Dikke kus en hug

Esseltje

Dat vind ik een goede deal Essel. Weet je wat het is. Het lijkt dat we nu we ronde verder zijn er lang niet meer zo geforceerd mee bezig zijn. Zeker de eerste ronde is alles zo spannend en nieuw. Alleen het feit al dat we samen met onze mannetjes hebben besloten om graag een kindje te hopen krijgen. En dan voel je van alles, je gaat overal op letten. Tweede ronde ga je weer gelijken met de eerste ronde, je voelt je dan anders als je niet dezelfde klachten hebt, zit met veel vragen nog steeds. Maar nu begint het al beetje anders te worden. Wat ik vooral fijn vind is hier mijn ei kwijt te kunnen. NIET MIJN EI, maar jullie snappen wat ik bedoel, hihih. En gewoon heel erg mee te leven met andere meiden. Ik denk dat me dit meer helpt dan zelf te gaan nadenken over dingen. En hier eigenlijk zit om de leuke verhalen te horen zoals vandaag dat MamaJM postief heeft getest. De zwangerschapskwaaltjes. de verhalen over klussen, het mooie weer. Koetjes en kalfjes. Gewoon ook steeds meer over andere dingen als het rond de klusperiode is. Hoe dichter we bij onze nod komen hoe meer hyper we worden denk ik, hihih. Maar vooral het genieten. Ieder op haar eigen manier. Misschien denk ik volgende ronde ook wel van ohh kom hier niet dagelijks. Maar denk niet dat ik dat vol hou, hihih. Tis anders als je op vakantie bent, maar dan denk ik ook nog wel ff van goh hoe zou het met de meiden zijn. Maar feit is dat ik er nu anders mee om ga dan ronde 1 en 2. En hopelijk kunnen we over een tijdje allemaal leuke verhalen hier neerzetten over postieve tests.

Liefs Nathalie

sorry bolle...je had al een leuke banner!!!Zag hem net in het voorbij scrollen!!!

Dames, ik ga lekker slapen...ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust en tot morgen!!

En voor degene in de vruchtbare periode...klusse!!!

Liefs Joepie...zzzzzzzz...snurk....zzzzzzzzzzz

Ik strooi nog ff wat kracht en liefde naar jullie allemaal toe deze nacht, hihih
Tot morgen! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan