A
Anoniem
Guest
Heyyy was onze Elmootje ook weer ff, gezellig meis. Moeilijk is dat hè om niks te zeggen. Mijn mams heeft dipje, haar gezondheid gaat niet echt goed en wil eigenlijk wil ik het er soms wel uitflappen. Maar liever nog niet vertellen, want dan gaat ze zich daar druk om maken en steeds vragen enzo. Ze bedoelen het dan goed, maar heb daar helemaal geen zin in. Belde ze net dat papa dalijk niet naar opa en oma komt omdat hij heel erg buikkrampen heeft. Heeft hij vorig jaar ook eens gehad, Echt huilend in bed van de pijn. Zal waarschijnlijk iets met zijn darmen te maken hebben. Dus ach dat kan er ook nog wel bij, hihih. Ik raak er ondertussen aan gewend dat dingen in het leventje niet zo gaan als ik graag zou willen. Daarom hoop ik echt over een tijdje zwanger te mogen zijn van klein wondertje. Maar ja als je dan die nare dingen weer denkt, ondanks dat ik zo positief mogelijk in het leventje sta, dan denk ik wel eens ff somber.
Ik ga nog lekker ff genietn van het mooie weer en me ff omkleden. Had namelijk tijdens het pannenkoeken bakken ff andere kleding aan gedaan, anders ruiken ze dalijk dat we pannenkoeken hebben gegeten. Dat zullen ze misschien zowiezo wel, want volgens mij hangt die hele lucht rond me, hahhaa.
Meiden tot strakkies of anders later vanavond nog ff.
Liefs Nathalie
Ik ga nog lekker ff genietn van het mooie weer en me ff omkleden. Had namelijk tijdens het pannenkoeken bakken ff andere kleding aan gedaan, anders ruiken ze dalijk dat we pannenkoeken hebben gegeten. Dat zullen ze misschien zowiezo wel, want volgens mij hangt die hele lucht rond me, hahhaa.
Meiden tot strakkies of anders later vanavond nog ff.
Liefs Nathalie