Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Elmoo, ik heb al veel vaker gedacht dat ik zwanger ben hoor, hahaha!

Maar ik heb steeds een beetje buikpijn, in mijn onderbuik en ook steken in mijn lies (links). Soms een vlaag van misselijkheid.

Maargoed, dit kan ook allemaal weer tussen mijn oren zitten, ben weer heel erg gefocussed op wat ik voel.

Essel, ik had hetzelfde als jij. Ook ik wou een beetje afstand nemen en ik voelde mij daar ook goed bij. Ik was er niet zo mee bezig.

Maarja, toen ging ik toch elke keer weer kijken op het forum en zo raakte ik weer verslaafd!

Het forum is natuurlijk ook ontzettend leuk en fijn om je hart te luchten, maar zo ben ik er wel véél meer mee bezig.

Haaaaai lieve meiden!!!

Heeft iedereen de lente kriebbels ofzo?!  K zou me toch bijna buiten gesloten gaan voellen!! hahaha K heb eigelijk net niet bijgelezen alleen de NOD lijst even bekeken en gelezen hoe er getest is!!! Echt zo leuk bij elke positieve test krijg ik weer kippevel
Hier gaat alles ze gangetje nu. T hele huis staat nog vol met dozen, maar met dit lekkere weer komt het er gewoon niet van om alles op te ruimen. Af en toe doen we wat maar alles in een keer vinden we het te warm voor hihihi We hebben dus ook maar besloten om vandaag naar het strand te gaan en de boel de boel te laten, hondje gaat lekker mee kan ze even zwemmen.
De afgelopen weken heb ik me er totaal niet mee bezig gehouden of het mischien bij mij ook raak zou zijn deze maand, maar vanaf eergister toch wel een beetje.... We waren alle spullen aant verhuizen en ik werd mega ligt in me hoofd dus ik liep ff naar de keuken om tegen het aanrecht aan te leunen, maar daar stonden mijn moeder en schoonmoeder gezellig te kletsen. Dus ik vertel dat ik me ff niet goed voelde, begint me schoonmoeder te vertellen dat zei dat ook wel vaker heeft en zeker bij haar zwangerschappen. Schietten ze samen in de lach en ik had niks door. Toen ik het eenmaal door had ff over gekletst en heb ik gezecht nou nee hoor maar als het zover is w8 ik geen drie maanden met vertellen hoor. Maar de afgelopen paar dagen last van me blaas, de ene keer pijn bij het plassen en de andere keer niet, zo moet ik drie keer achter elkaar en dan weer heel weinig terwijl ik regelmatig drink en ook genoeg. K heb wel vaker een blaasontstking gehad maar dar leek totaal niet op wat ik nu heb. En wat ik echt heel erg vond, dat heb ik echt nog nooit gehad..... Ik sta gister een doos uit te pakken en moest niezen, glippen er zo een paar druppels plas langs me been, ik kon wel janken zo erg vond ik het!!! Ik voelde me net een oud wijf!!! Daarna weer nergens last van gehad!! Verder voel ik niks, ja beetje moete met poepen, maar dat zijn allemaal dingen die niks met een zwangerschap te maken hoeven hebben maar toch schiet de gedachte wel eens door mijn hoofd. Ergens volgende week is me NOD hij staat op de 16e maar ga ervan uit dat het ok eerder of later kan zijn want k ben de draad een beetje kwijt dus we zullen zien. Als ik zo zie dat er nu ineens zoveel zwanger zijn ga ik toch denken van goh zou mei dan idd zo een vruchtbare maand zijn hahaha
Meiden ik wens jullie veel geluk en voor de rest natuurlijk heel veel *****************************************GLITTERS******************************************** En geniet allemaal van het weer, want dat ga ik vandaag ook maar eens doen!!!! Tot snel!

Dikke knuf Miranda!!

Goedemorgennnn kluskippies! Wij zijn gewoon verslavend  daar is niks aan te doen. Als ik hier pas 's avonds kom dan missen jullie me al,hihih. Nee ff zonder gekheid. Denk dat er wel een kern van waarheid in zit dat je er dan iets minder mee bezig bent. En als jullie je er fijn bij voelen waarom niet. Zou wel leuk zijn ons af en toe op de hoogte te houden. Zeker rond nod, want vind het wel jammer dat we van sommige meiden echt helemaal niks meer horen. Al zal dat ook met een reden zijn, maar je leeft toch met elkaar mee.

Hier ging vanmorgen het wekkertje al. Grr en dat op mijn vrije dag. Mijn vriend wou naar Viva Italia, maar zijn Bella staat nog bij de garage ivm met oliedruk dus hij heeft mijn auto ff misbruikt. Niet gevraagd of ik mee wou ofzo. Nee hij had met vrienden afgesproken en ik vind het eigenlijk wel best zo, want steeds dat vele staan enzo, nee laten we maar niet doen. Ik heb vandaag beetje grieperig gevoel, kweet het niet goed te omschrijven.

Aangezien er nog weinig is gezegd hiero, kan ik ook nog niet echt reageren hè. Kom jullie daarom een hele fijne 2e Pinksterdag wensen en kom vandaag nog wel ffies weer buurten.

Liefs Nathalie

Goeiemoggel dames.. allemaal lekker geslapen? en lekker vrij vandaag?! genieten og ff van het mooie weer op je vrije dagje he... lekker zonnen!
Doe ik ook. gister heel de middag in de zon liggen bakken. was net een rooie kreeft...hihi viel wel mee hoor. gewoon wel aardig verkleurd!
Vanmiddag gaan we op de fiets naar mn oma toe. is wel ruim half uur fietsen.dus is goed voor mn conditie....moet er toch beetje aan wennen he, straks met zn 3tjes op de fiets...pfff haha...en dat zonder versnellingen.
Vannacht beroerd geslapen. was om half 4 wakker en kon gewoon de gang niet meer krijgen..zoveel om over te denken.. maar ff wat water gaan drinken en toen ging het wel weer. vanmorgen lekker licht ontbijtje op bed van mn schat gekregen. dus kon ik er weer tegen. super!
Zoonlief stapt ook weer vrolijk rond hier en het lijkt net of hij steeds baby zegt.. echt heel maf. weet niet wat dat kind al door heeft hoor..haha hij voelt t denk aan... kleine boef!
Nou meiden meer nieuws heb ik ffies niet. spreek jullie later op de dag nog wel!
Fijne 2de pinksterdag allemaal!
Liefs mij

Was ik weer, heb besloten om maar wakker te blijven en dan ben je hier en daar aan het rondneuzen en is het zo weer 10.00 uur. Ik had het berichtje van Miranda helemaal niet geleden. Ik dacht dat je zo'n opruimbui had meis, hihih. Nee geniet lekker van het mooie weer meis. Die dozen kunnen geleidelijk aan wel. Wat naar voor je dat je ineens plas verliesd. Maar wat betreft je ontlasting, meis dat is een zwangerschapskwaaltje, hihihihh. Jaja, spannendddd! Wil je natuurlijk koppie niet gek maken, maar je begint er zelf over hè, hihih. Gezellig dat je weer wat vaker mee kletst. Je merkt hier gewoon heel duidelijk hoe meer we voelen of hoe dichter we bij ons nod zijn, des te meer we kletsen. Zo hebben we zo weer een topic vol, hihih.

Ahhh wat lief MamaJM, ja die kleintjes zijn niet dom hoor. Wel lief van je mannetje dat je alweer ontbijt op bed kreeg. Wil ik ook wel, hihih. Geniet allemaal nog maar ff lekker van het mooie weer.

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde

1e kindje                           16-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08      Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Heej Nathalie.... jij komt toch ergens uit Drenthe of die kant?? (meen ik ooit ergens gelezen te hebben)
Vind het wel grappig dat ik een kleine Brabantse tongval er door heen "hoor" (=lees), dus vroeg me af of er ergens in je familie iets Brabants zat......

(over Brabant gesproken.... over een maandje ga ik naar GUUS MEEUWIS in het PSV-stadion, en dat is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gezellig!!! Zingt ie ook "Brabant" en dat vind ik toch zo'n sfeervol lied... jammer dat het niet "ons" volkslied geworden is, haha)

Groetjes, Mickje

Hihi die Nathalie..zal ik jou eens wat vertellen!!!
Ik krijg al zolang we getrouwd zijn sochtends ontbijt op bed. toen ik zwanger was van onze eerste kreeg ik op den duur zelfs bord brinta, omdat ik sochtends zo'n enorme trek had!
Later boterham en ontbijtkoek en daar laat ie het nu bij.
Ik heb weleens gezegd dat   hij het niet meer hoefde te doen, maar t is zo'n schat!
Krijg nog elke ochtend mok melk en plakje ontbijtkoek. heb je toch vast wat in je buikie he...
Tis ook een echte schat hoor, die man van me!!! die zijn zeldzaam*knipoog!!*
Wie weet wat die van jou allemaal voor je gaat doen als je zwanger ben....
liefs mij

Terug
Bovenaan