Haaaaai lieve meiden!!!
Heeft iedereen de lente kriebbels ofzo?! K zou me toch bijna buiten gesloten gaan voellen!! hahaha K heb eigelijk net niet bijgelezen alleen de NOD lijst even bekeken en gelezen hoe er getest is!!! Echt zo leuk bij elke positieve test krijg ik weer kippevel
Hier gaat alles ze gangetje nu. T hele huis staat nog vol met dozen, maar met dit lekkere weer komt het er gewoon niet van om alles op te ruimen. Af en toe doen we wat maar alles in een keer vinden we het te warm voor hihihi We hebben dus ook maar besloten om vandaag naar het strand te gaan en de boel de boel te laten, hondje gaat lekker mee kan ze even zwemmen.
De afgelopen weken heb ik me er totaal niet mee bezig gehouden of het mischien bij mij ook raak zou zijn deze maand, maar vanaf eergister toch wel een beetje.... We waren alle spullen aant verhuizen en ik werd mega ligt in me hoofd dus ik liep ff naar de keuken om tegen het aanrecht aan te leunen, maar daar stonden mijn moeder en schoonmoeder gezellig te kletsen. Dus ik vertel dat ik me ff niet goed voelde, begint me schoonmoeder te vertellen dat zei dat ook wel vaker heeft en zeker bij haar zwangerschappen. Schietten ze samen in de lach en ik had niks door. Toen ik het eenmaal door had ff over gekletst en heb ik gezecht nou nee hoor maar als het zover is w8 ik geen drie maanden met vertellen hoor. Maar de afgelopen paar dagen last van me blaas, de ene keer pijn bij het plassen en de andere keer niet, zo moet ik drie keer achter elkaar en dan weer heel weinig terwijl ik regelmatig drink en ook genoeg. K heb wel vaker een blaasontstking gehad maar dar leek totaal niet op wat ik nu heb. En wat ik echt heel erg vond, dat heb ik echt nog nooit gehad..... Ik sta gister een doos uit te pakken en moest niezen, glippen er zo een paar druppels plas langs me been, ik kon wel janken zo erg vond ik het!!! Ik voelde me net een oud wijf!!! Daarna weer nergens last van gehad!! Verder voel ik niks, ja beetje moete met poepen, maar dat zijn allemaal dingen die niks met een zwangerschap te maken hoeven hebben maar toch schiet de gedachte wel eens door mijn hoofd. Ergens volgende week is me NOD hij staat op de 16e maar ga ervan uit dat het ok eerder of later kan zijn want k ben de draad een beetje kwijt dus we zullen zien. Als ik zo zie dat er nu ineens zoveel zwanger zijn ga ik toch denken van goh zou mei dan idd zo een vruchtbare maand zijn hahaha
Meiden ik wens jullie veel geluk en voor de rest natuurlijk heel veel *****************************************GLITTERS******************************************** En geniet allemaal van het weer, want dat ga ik vandaag ook maar eens doen!!!! Tot snel!
Dikke knuf Miranda!!