kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hoi allemaal!

Ja hoor, Nathalie is weer helemaal terug! Dat is te merken ook! Gezellig hoor!
Wat goed dat je een goed gesprek met je mannetje hebt gehad! Het is erg goed om zo nu en dan eens een gesprek te hebben over hoe je je allebei voelt en waar je evt. mee zit. Goed van je dat je het niet opgekropt hebt!! Fijn dat hij vandaag extra lief voor je is, mag soms ook wel
Wat fijn dat jullie kat weer thuis gekomen is, waren jullie niet zenuwachtig?
Wat vervelend dat je nog steeds niet lekker slaapt, hebben jullie wel een goed bed? En lig je te piekeren 's nachts of heeft het daar niet mee te maken?

Esseltje: wat goed dat je bij de geneacoloog bent geweest, is toch een grote stap lijkt me. Fijn dat ze kon zien dat je wel een eispong hebt gehad. Hopelijk is het iets wat makkelijk met bijv. medicijnen op te lossen is! Succes en sterkte!!!

maMaJM: je hebt wel erg veel last van moeheid he? Dat is wel vervelend! Knap dat je ook echt je rust neemt, het is dan ook voor een goed doel he?

Bij mij is alles nog hetzelfde, wat een verrassing he? Mijn temperatuur was vanochtend nog even hoog, hopelijk blijft hij zo deze week!
Liefs Mosa

Nou het word droog zwemmen vandaag voor mij, wat baal ik zeg.
Werk je daar verdorie en krijg je niet eens te horen dat het zwemmen eerder is
Gisteravond om 21.50 uur een sms dat ik vanmorgen niet hoefde te werken. En nu was ie het bad al aan het schoon maken. Dus ik mijn zwemmaatjuh bellen met wie ik op maandag avond veel zwem. Ja zegd we vonden het al raar dat je er niet was. Was al om 18.45 uur zwemmen. Zit ik de hele dag uit te kijken na het zwemmen en te wachten tot het tijd is. Kan ik nog niet zwemmen. Nou ja morgen ochtend moet ik ook weer zwemmen. Maar vind het gewoon onwijs lullig hoe het allemaal gaat. Wel meer dingen, maar dat ga ik hier maar ff niet neer zetten, ben best wel een beetje pissing, want dan hadden vandaag ook nog lekker in Luxemburg kunnen blijven als ik geweten had dat ik niet hoefde te werken. En dan nu ook nog niet zwemmen, kei leuk.Dus dacht ga hier maar weer kijken, ff stoom afblazen, hihih.

Ja Mosa we waren best een beetje ongerust over onze kat. Gelukkig belde mijn paps zaterdag dat hij hem eten had gegeten en melk enzo en dat het nu op was dus dat ie wel thuis geweest was. Maar toen wij gisteravond thuis kwamen nog geen Nemo te zien, wel de bakjes leeg. Maar later die avond ja hoor daar was ie dan. Volgens mij heeft ie ergens een vriendinnetje ofzo, hihih.

Ff denken wat vroeg je nou nog meer, uhmmmmmm ik weet het niet meer

Ohhh ja over mijn slapen. Nou eigenlijk moeten we een ander matras hebben denk ik. Maar het probleem is weer eens geld! Maar daar zal het vast niet alleen aan liggen. Ik pieker niet voordat ik ga slapen. Dat deed ik het weekend in Luxemburg wel een beetje en toen sliep ik goed, hihih. Ik weet ook niet waarom ik zo onrustig slaap. Heb het zelf niet altijd ff door. Van dat wakker worden natuurlijk wel, maar ik schijn heel erg te woelen. Ik ga vannacht proberen om mobiele telefoon in de logeer kamer te leggen, misschien dat dat iets helpt met de straling ofzo. En denk dat ik aan mijn vriend zijn kant maar eens ga slapen. Ik heb het bed lekker verschoont dus dat is wel fijn. We zullen zien wat vannacht weer gaat brengen hè. Maar ik weet wel dat we dit niet nacht naar nacht gaan volhouden. Dus dan probeer je iets hè. Maar veel kanten kan ik niet op met ons bed, we zitte namelijk met een schuine wand.

Hoe voel je je meis?

Liefs Nathalie

Ohhh temperatuur nog hoog lees ik. Weet je al wanneer je weer wilt gaan testen. Ik moet ff denken hoe het ook alweer zat. Je hebt je eisprong gevoeld pas of niet. Ik lees wel ff terug. Ik ben vandaag zo verstrooid hè.

Liefs Nathalie

Het kan dus zijn dat je begin volgende week je nieuwe nod heb. Nou ja nieuwe, eigenlijk nog steeds oude, hihih. Want ik las dat je maandag en dinsdag die buikpijnen had en woensdag ging je temperatuur omhoog. Dus en daarna 14 dagen gerekend. Spannend!

Jeetje meiden ik ben zo aan het ratelen vandaag, hihih

Liefs Nathalie

Is altijd erg gezellig hoor Nathalie, dat geratel van jou!!
Ik denk (of hoop) inderdaad dat mijn nod volgende week maandag of dinsdag is. Ik ga dus aankomend weekend niet testen, maar  pas weer  het weekend erna als ik het  haal!

Wat vreemd dat je wel lekker hebt geslapen in Luxemburg, waar sliep je toen op? En misschien helpt het idd wel om aan de andere kant van je bed te slapen, je weet maar nooit. Ik hoop dat je snel beter slaapt, want hier wordt je natuurlijk niet vrolijk van!
Heb je morgen een drukke dag?

Ik heb zo'n ontzettende hoofdpijn vandaag. Ik had vandaag de hele dag een cursus in het Engels, en dat was heel erg vermoeiend. Je moet dan zo goed opletten om alles goed te volgen. Vanmiddag ging ik echt om de 20 seconden anders zitten omdat m'n ogen telkens bijna dichtvielen. Dat was wel heel vervelend! Vanavond maar weer eens op tijd naar bed, vind ik hoe ik me nu voel niet erg!
Liefs Mosa

Ben je steeds best wel moe? Kan me voorstellen dat je bij hele dag curus engels in slaap valt, pff. Ik ben daar nooit goed in geweest.

We sliepen op een nieuw goed luchtbed in een tentje. Kan moeilijk een tent hier in de tuin zetten en op een luchtbed gaan slapen. Dan mis ik Luxemburg nog steeds, hihih.

Ik ga het vannacht eens ff proberen, kijken op dat helpt. Ik hoop dat je vannacht goed slaapt meis. En morgen wat fitter voeld.

Hier morgen hydro therapie en 's middags fysio. Verder geen verplichtingen geloof ik. Dus valt opzich gelukkig mee, maar je weet maar nooit wat er tussendoor komt hier hoor.

Liefs Nathalie

Ik ben idd nog steeds erg moe, alhoewel ik vannacht erg slecht geslapen heb. Ik kon gisteren helemaal niet in slaap komen, ik was gewoon niet moe. Zo irritant is dat, want dan ga je de hele tijd op de wekker kijken. Ik ben echt een avondmens, dus heb moeite om vroeg te gaan slapen. Als ik geluk heb slaap ik voor 12 uur, ongeacht hoe laat we naar bed gaan. En dan toch vroeg op moeten staan. Tegenwoordig heb ik mezelf wel aangeleerd om 's ochtends in de trein te slapen, dat is altijd wel lekker. Dan gaat de heenreis altijd een stuk sneller

Het was trouwens geen cursus Engels. Het was een cursus over een bepaalde psychologische behandelvorm. Maar de man die deze behandeling ontwikkeld heeft is Amerikaans, dus dan wordt de cursus in het Engels gegeven. Ik heb normaal gelukkig geen moeite met Engels, lees ook vaak Engelse boeken maar dit was toch erg ingewikkeld. Wat voor opleiding heb jij eigenlijk gedaan?

Vreemd dat je op een luchtbed wel lekker geslapen hebt dan! Na de vakantie vind ik mijn eigen bed altijd weer heerlijk liggen na 2 weken op een luchtbed geslapen te hebben.

Jeetje, je blijft ook echt maar aan de gang he met de ene therapie na de andere. Is het de bedoeling dat je dat de rest van je leven blijft doen of krijg je het weer rustiger als je je beter voelt! Echt heftig hoor, het lijkt wel je baan!

Ik ben nu lekker een verse ananas (wat een raar woord om te typen eigenlijk ) aan het eten, is echt heerlijk! En zo lekker gezond natuurlijk!

De andere kluskippies zijn wel erg rustig he? Ik hoop dat ze binnenkort weer wat van ze laten horen! Ik kom nu automatisch iedere dag wel even hier kijken, ook al verslaafd

Liefs Mosa

Terug
Bovenaan