Hoi hoi lieve meiden,
hier ff een levensteken van mij.
ik ben ERG moe dus zal het proberen kort tehouden..
en niet op iedereen reageren..sorry!!
Vanochtend met mn ma bij mn oma geweest.
was wel gezellig
alleen op den duur zei ik dus dat ik geen koffie meer hoefde, gewoon ik vond het heerlijk, maar ik ben niet zo'n koffie mens. ik heb liever glas fris.
toen vroeg mn oma. oh is het weer zover? zou leuk zijn he na de mk?!
Nou dat is dus typisch mn oma, en zoiets had ik aan zien komen, dus ik kon er wel om heen praten. dus misschien heeft ze nog wel een vermoeden maar ik heb dus gezegd van nog niet....hihi..
Maar goed, toen we naar huis gingen was zoonlief ERGGGG vies. heel lief gespeeld, maar is nogal zand enzo daar, is boerderij dus hij moest echt in bad.
dus ik tegen mn ma de terugweg zo van: pff moet ie ook nog helemaal in bad midden op de dag, want had net zn bedje verschoond en echt alles zat er onder..
maar goed gegeten, in bad gedaan alles zo goed en zo kwaad als het ging.
maar ik dus kei moe...
ook naar bed
toen ik uit bed kwam rond 3uur was ik toch zo kapot moe!
Echt stond te shacken op mn benen. snap gewoon niet hoe dat kan.
ook soort trek, maar ja snel banaan op want zoonlief wou ook uit bed.
maar zat te klieren, dus ik zei nou dan niet he.
dus hij in bed laten spelen. vind hij best.
ik mn man gebeld. ik was gewoon zo kapot op. zo'n drukke dag nog voor de boeg omdat ik vanavond tupperware zou hebben.... ik zag het gewoon allemaal echt niet zitten...
zat er ff helemaal doorheen..
heb ff aan de telefoon gehuild...pfff allemaal niets voor mij, maar ik voelde dat ik moest toegeven.. anders zou ik mezelf voorbij lopen.
ik vroeg aan mn man of hij het goed vond als ik het me ma zou vertellen, zodat zij ff om boodschappen kon dan weet ze er ook maar van enzo...
nou vond hij best natuurlijk. ik weet wat het beste is voor mn lichaam..dus ja hij wel bezorgd maar ik zei, t komt wel goed...heel rot allemaal
ik dus mn ma bellen... pfff ik weer enorm gehuild, niet normaal.. heb me laten gaan. zo moeilijk om toe te moeten geven, omdat je zooooooooooooo moe bent en gewoon geen puf meer hebt. en dat is echt niks voor mij want ik ben altijd een 1000poot en kan altijd alles zeg maar...
maar goed ik zie wel in dat t nu gewoon ff niet gaat.
Mn ma zou dus boodschappen voor me doen. en ze had al vermoeden dat ik zwanger was omdat ik laatste tijd zo anders was zei ze. ook meer moe keek enzo..dus wel lief van dr...
ook mn manager van Tupperware gebeld. die wist er ook al van... dus nou die snapte het ook goed.
ik zei ik moet morgen vroeg bij mn vriendin dr bruidskapsel gaan doen, en dat kan ik gewoon niet afzeggen, dus als ik vanavond op tijd naar bed kan kan dat best lukken...
ze begreep me goed en vond goed dat ik naar mn lichaam luister..dus party werd wel geregeld.
pffff toen was er al wat druk van me af gelukkig!!
Nou toen kwam dus mn schoonzusje ook nog....
Mag ik nu ook wel vertellen..wist ik al langer hoor, maar die is dus ook weer zwanger!!!! jeeess we lopen haast tegelijk op....
dat is dat zusje die begin dit jaar ook een mk heeft gehad,
zij is dus ook steeds zo moe.
en ze was vanmiddag bij de tandarts geweest en moest foto gemaakt worden, dus zei ze dat ze zwanger was en zo dan mag dat niet.
toen ze klaar was zat er dus een meisje wat ze kende en omdat ze dacht dat ie het wel gehoord zou hebben is ze het dus maar aan dr ma gaan vertellen zodat die het niet eerst van n ander zou horen...
nou super gaaf natuurlijk, maar ook allemaal heel bijzonder want als ze toen in januari die mk niet had gehad zou ze nu uitgerekend zijn..dus hopen allebei dat t goed gaat.
zij is ook erg moe en misselijk steeds.
ligt ook veel op bed dus pff we kunnen er samen goed over praten...hihi en houden moed
Nou ja blablabla heel verhaal geworden.
veel emo's eruit vandaag!
Nu dus rustig aan... kan nog wel veeeeeeeeeeeel meer vertellen maar zitten jullie ook vast niet op te wachten...
dacht, nu weten jullie beetje hoe het met me gaat!
Nathalie, meis heel veel sterkte met al je tegenslagen. erg zeg, je baan kwijt en dan ook nog je auto binnekort...
met jou zit t echt niet mee meis. ik denk aan je!
Nou meiden sorry dat ik verder niet reageer, wilde dit ff kwijt en lees verder wel mee....
Fijne avond en allemaal een knuf van mij