kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Voor jullie lieve woordjes! Ik hoop het echt dat ooit voor mij het geluk ook een beetje meer is weggelegd. Ik knijp mijn handen dicht voor alles wat ik heb en doe zo mijn best voor alles. Maar het word me blijkbaar niet gegund. Dit heeft ff weer een plekje nodig. Een tegenslag die ik weer te boven moet komen. Net als je denkt dat je ffies het hoofd boven water kan houden.

Bolle meis, misschien word je morgenvroeg wel wakker en heb je ineens giga buik. Dat schijnt voor te komen hè. En doordat jij hele dunne taile had zet het bij jou ook in breedte uit en dan pas naar voren. Kan me goed voorstellen dat je graag met je dikke buikje wil pronken hoor. Klets hier maar lekker van je af. Zo te horen hebben jullie wel mooie vakantie gehad. Gezellig dat je weer wat vaker komt kletsen.

Elmoo dank je voor de sleutel & Mosa lief dat je ook ff reageerd op je werk.

Liefs Nathalie

Hoi hoi lieve meiden,
hier ff een levensteken van mij.
ik ben ERG moe dus zal het proberen kort tehouden..
en niet op iedereen reageren..sorry!!
Vanochtend met mn ma bij mn oma geweest.
was wel gezellig
alleen op den duur zei ik dus dat ik geen koffie meer hoefde, gewoon ik vond het heerlijk, maar ik ben niet zo'n koffie mens. ik heb liever glas fris.
toen vroeg mn oma. oh is het weer zover? zou leuk zijn he na de mk?!
Nou dat is dus typisch mn oma, en zoiets had ik aan zien komen, dus ik kon er wel om heen praten. dus misschien heeft ze nog wel een vermoeden maar ik heb dus gezegd van nog niet....hihi..
Maar goed, toen we naar huis gingen was zoonlief ERGGGG vies. heel lief gespeeld, maar is nogal zand enzo daar, is boerderij dus hij moest echt in bad.
dus ik tegen mn ma de terugweg zo van: pff moet ie ook nog helemaal in bad midden op de dag, want had net zn bedje verschoond en echt alles zat er onder..
maar goed gegeten, in bad gedaan alles zo goed en zo kwaad als het ging.
maar ik dus kei moe...
ook naar bed
toen ik uit bed kwam rond 3uur was ik toch zo kapot moe!
Echt stond te shacken op mn benen. snap gewoon niet hoe dat kan.
ook soort trek, maar ja snel banaan op want zoonlief wou ook uit bed.
maar zat te klieren, dus ik zei nou dan niet he.
dus hij in bed laten spelen. vind hij best.
ik mn man gebeld. ik was gewoon zo kapot op. zo'n drukke dag nog voor de boeg omdat ik vanavond tupperware zou hebben.... ik zag het gewoon allemaal echt niet zitten...
zat er ff helemaal doorheen..
heb ff aan de telefoon gehuild...pfff allemaal niets voor mij, maar ik voelde dat ik moest toegeven.. anders zou ik mezelf voorbij lopen.
ik vroeg aan mn man of hij het goed vond als ik het me ma zou vertellen, zodat zij ff om boodschappen kon dan weet ze er ook maar van enzo...
nou vond hij best natuurlijk. ik weet wat het beste is voor mn lichaam..dus ja hij wel bezorgd maar ik zei, t komt wel goed...heel rot allemaal
ik dus mn ma bellen... pfff ik weer enorm gehuild, niet normaal.. heb me laten gaan. zo moeilijk om toe te moeten geven, omdat je zooooooooooooo moe bent en gewoon geen puf meer hebt. en dat is echt niks voor mij want ik ben altijd een 1000poot en kan altijd alles zeg maar...
maar goed ik zie wel in dat t nu gewoon ff niet gaat.
Mn ma zou dus boodschappen voor me doen. en ze had al vermoeden dat ik zwanger was omdat ik laatste tijd zo anders was zei ze. ook meer moe keek enzo..dus wel lief van dr...
ook mn manager van Tupperware gebeld. die wist er ook al van... dus nou die snapte het ook goed.
ik zei ik moet morgen vroeg bij mn vriendin dr bruidskapsel gaan doen, en dat kan ik gewoon niet afzeggen, dus als ik vanavond op tijd naar bed kan kan dat best lukken...
ze begreep me goed en vond goed dat ik naar mn lichaam luister..dus party werd wel geregeld.
pffff toen was er al wat druk van me af gelukkig!!
Nou toen kwam dus mn schoonzusje ook nog....
Mag ik nu ook wel vertellen..wist ik al langer hoor, maar die is dus ook weer zwanger!!!! jeeess we lopen haast tegelijk op....
dat is dat zusje die   begin dit jaar ook een mk heeft gehad,
zij is dus ook steeds zo moe.
en ze was vanmiddag bij de tandarts geweest en moest foto gemaakt worden, dus zei ze dat ze zwanger was en zo dan mag dat niet.
toen ze klaar was zat er dus een meisje wat ze kende en omdat ze dacht dat ie het wel gehoord zou hebben is ze het dus maar aan dr ma gaan vertellen zodat die het niet eerst van n ander   zou horen...
nou super gaaf natuurlijk, maar ook allemaal heel bijzonder want als ze toen in januari die mk niet had gehad zou ze nu uitgerekend zijn..dus hopen allebei dat t goed gaat.
zij is ook erg moe en misselijk steeds.
ligt ook veel op bed dus pff we kunnen er samen goed over praten...hihi en houden moed
Nou ja blablabla heel verhaal geworden.
veel emo's eruit vandaag!
Nu dus rustig aan... kan nog wel veeeeeeeeeeeel meer vertellen maar zitten jullie ook vast niet op te wachten...
dacht, nu weten jullie beetje hoe het met me gaat!

Nathalie, meis heel veel sterkte met al je tegenslagen. erg zeg, je baan kwijt en dan ook nog je auto binnekort...
met jou zit t echt niet mee meis. ik denk aan je!
Nou meiden sorry dat ik verder niet reageer, wilde dit ff kwijt en lees verder wel mee....
Fijne avond en allemaal een knuf van mij

MamaJm wat goed van je dat je ff voor jezelf hebt gekozen meis
Wat vervelend dat je je zo ontzettend moe voeld dat je niet meer kan opladen. Hopelijk heeft het je goed gedaan vandaag en slaap je vannacht goed, zodat je morgen van de bruiloft kunt genieten. Ik denk aan je!

Liefs Nathalie

jeetje nathalie wat is dat balen!!!! het zit je ook niet mee he pfff dikke knuff van mij ;-)

en mamajm jij hebt ook een dagje achter de rug pfff wat een emotionele dag zeg!!! wat ik heel erg goed van je vind is dat je goed naar je lichaam luistert goed hoor meid dat je dat zo doet en zo je grenzen aangeeft!!! zo moe als jij bent.... zo heb ik het elke dag..... en.... zoals je nu merkt, is dat behoorlijk zwaar!!!
en wat leuk dat je schoonzus ook zwanger is, hebben jullie genoeg stof om over te kleppen hihihihihi.

met mij gaat het vandaag iets beter, mijn man heeft avond dienst en die heeft mij vanmorgen dus heerlijk laten slapen en Tharia ( mijn dochter) even goed bij me weg gehouden zodat ik goed kon uitslapen, daar was ik wel heel erg blij mee, want wat mis ik mijn middag slaapjes ongelofelijk!!!!!!!!!! het is nu nog beter plannen om tot savonds door te kunnen gaan.
maar gelukkig helpt mijn begeleidster me goed

nou ik heb me toch veel afscheiding, het is echt ongelofelijk, wat ik normaal dus 1 dag voor mijn nod heb heb ik nu al alleen dan de dubbele hoeveelheid pffff echt raar, misschien komt dat nog van de mk?? geen idee eigenlijk. het kan misschien ook van een zwangerschap komen, maar daar durf ik niet teveel op te hopen, ik probeer maar zo coel mogelijk teblijven, dan is de terleurstelling mider groot

nou ik ga mezelf nog even een kop koffie geven zo saai als mn man avond dienst heeft, zit je dan in je uppie koffie tedrinken niks aan ihihih nou ja morgen is hij lekker vrij en vanaf zaterdag heeft hij 2 wekwn vakantie waaaaaaaa heerlijk!!!

nou meiden tot snel dikke knuff petra

Ja Vlinder elke dag onwijs moe zijn valt niet mee meis. En kan me voorstellen dat je nu je middag slaapjes of in elk geval rust om je heen mist. Fijn dat je hierin begeleid word en lief mannetje heeft die je dochter ook bezig kan houden zodat jij ff bij kan tanken. Nog ff en dan heeft hij ook lekker vakantie.

Ik heb net lekker choco pinda's zitten eten, ben er misselijk van, hihih. Ben namelijk niet zo'n snoeper en als ik dat doe (te veel) dan voel ik me misselijk. Ik denk dat ik zo nog ff langs mijn ouders ga. Tis nog mooi weer. Daar ff kijken.

Liefs Nathalie

Hoi meiden, bedankt voor jullie lieve woordjes!
doet me goed, en ik lucht hier gewoon mn hart...
Zoonlief ligt nu ook op bed.
wat wordt dat een dondersteentje zeg..
echt hij is nu echt alles aan het uitproberen en ontdekken.
een geweldig leuke leeftijd maar ozo zwaar nu voor me, maar goed, ik probeer ook van hem te genieten want dat verdiend hij en mn man natuurlijk ook.
maar vandaag heeft me wel een beetje opgelucht. zo van. nu weet mn mams het ook dus kan ze me helpen en hoef ik niet meer steeds alles om te praten of me groot te houden..
en mannetje zei ook anders vertel je het maar aan meerderen waar het fijn voor is om te weten, dan kunnen ze wat beter begrijpen waarom ik zo moe ben enzo...

Petra wat heb jij joh? dat je dus hele dagen zo moe ben zei je? misschien heb je het wel verteld? maar snapte ff niet wat je er mee bedoelt?
Je hebt toch niet chronische vermoeidheid ofzo?
Sterkte meis ermee. want zoooo moe zijn is vreselijk vooral als je het niet van jezelf gewend bent zoals ik...pff wat moet je dan aan je lichaam toegeven zeg...
En Nathalie, jij ook meis..
pfff mn lange berichtje van net was wel erg echo..sorry.
jij hebt t ook zwaar en moeilijk en alleen maar tegenslag na tegenslag.
kon ik je maar helpen, maar helaas.
Geniet van de mooie dingen in je leventje en sterkte met alles!!
meer weet ik niet te zeggen...vind het gewoon zo moeilijk voor je en zo oneerlijk!!!
 Hou je taai!!!
Liefs mij

hoihoi

ja mamajm ik heb cvs/me dus het cronisch vermoeidheid syndroom en ik kan er best goed mee over weg hoor, het is wel veel inleveren maar ik kan er mee omgaan al zijn de vakantie dagen van mijn dochter dan wat zwaarder maar ja ff klagen en we gaan weer verder hihihihhhi
nou meiden ik ga weer want ik ga ff lekker douchen heerlijk na zon warme dag.

liefs pera

Oh joh meis dat wist ik niet,
wat erg. maar idd je redt je meestal wel
alleen dan nu ff omschakelen naar dat je dochtertje vrij heeft he..
heftig hoor meis.
ik kan me nu dus iets indenken hoe jij je dus altijd voelt...pfff zou ik gek van worden..
sterkte meis!!!!! knuffel van mij
en ga maar lekker douche..ik zo ook, en op tijd naar bedje..
liefs van mij voor allemaal!!

Terug
Bovenaan