A
Anoniem
Guest
Zo ik heb maar ff tweede venstertje geopend. Snel al ff gekeken op het nod lijstje, maar zie geen veranderingen. Dus ga ik alles ff lezen. Ik ben de laatste die nod lijstje heeft geplaatst zag ik. Dus jullie hebben niet mega veel gekletst, hihih.
Ohh Vlinder ben ik ff blij dat ik je berichtje niet meer had gelezen voordat ik weekendje weg ging. Brrr wat naar voor je schoonzusje zeg dat ze is gaan bloeden en het hartje niet meer klopt van de baby. Is het vruchtje er inmiddels vanzelf uitgekomen of heeft ze medicijnen gekregen? Pff wat naar zeg. Kan begrijpen dat je daardoor beetje van slag was en dan ook nog die akelige site. Maar wel heerlijk dat de kleine nu vakantie heeft zeg. Niet meer 's morgens zo vroeg op de fiets. Maar gewoon lekker rustig aan doen en leuke dingen ondernemen. Of gewoon lekker thuis in de zon spelen met water, hihih. Daar was het wel weer voor vandaag. Ik wist helemaal niet dat jullie 2 maanden geleden getrouwd zijn. Nog gefeliciteerd (hahah beetje laat) Das idd dure gelegenheid. Je kunt niet alles hebben hè. Gewoon lekker genieten. Daar hoef je niet echt voor de deur uit hè, hihih.
Hhaha Mosa die de ramen nog ff gaat lappen. Ff snel verder lezen, want ben benieuwd hoe het met je gaat meis.
MamaJm ik lees echt alles hoor. Eergisteren zei je nog: flink veel kletsen want dan denkt Nathalie niet dat we haar gemist hebben, maar ik weet toch wel dat het zo is, hihh *knipoog* Niet naar familiedag geweest meis? Lekker rustig aan gedaan? Goed hoor dat je voor jezelf in je gezinnetje hebt gekozen. Ik ben dan vaak zo dat ik wel aan verplichtingen voldoe. Maar je hebt gelijk, eigenlijk zijn jullie niks verplicht. En als ze over paar maandjes horen dat je toen net weer zwanger was dan begrijpen ze het vast. En anders maar niet, hihih. Ik zal ff verder lezen of je nog wat getypt hebt over je weekend.
Joepie dank je voor je woordjes. Fijn dat voor jou de tijd nu wat sneller gaat nu je hier wat minder bent en druk bent met andere leuke dingen. Wel lief dat je nog steeds mee leest en hoop af en toe wel wat van je te horen. Niet teveel daagjes niet komen lezen hoor, want ik ben weer terug, hihih. Zal dat typniveau van hier weer eens een beetje opfeiselen, hihih. Gezellig weekend gehad? Hele fijne klustijd in elk geval. Maar dat moest vast wel lukken met die zwoele weer, hihih.
Ohhh Mosa wat jammer dus weer negatief getest. Ik dacht het al meis. En helemaal toen ik niks veranderd zag in nod lijstje. Wat balen zeg. Inmiddels rd-tjes al gekomen? Ohh dan moet ik natuurlijk nog ff verder lezen, hihih. Vanaf dinsdag ZOMER? Ohhh heerlijkk! Ik kreeg net een sms van de baas dat ik hij er morgen ochtend niet is en ik ook wel vrij mag. Dus heerlijk ff bijkomen en dan rustig de was van het weekendje weg wegwerken. Ik zal zo eerst maar eens ff in mijn agenda kijken wat voor afspraken ik voor morgen heb staan, hihih. Ohh ja en over of wij meteen de 1e ronde goede cyclus hadden. Nee hoor meis. 1e ronde werd ik weet te vroeg ongi en toen 2e ronde ineens 36 dagen cyclus, dus kon er niks van op aan. Nu zit ik gelukkig op mooie cyclus van 29 dagen, maar ga ook al ronde 5 in hè. Ronde 3 was keurig 28 dagen Dus bij mij was het nog 3x ongeveer normaal. Teministe dat HOOP ik, hihih. Je weet maar nooit wat ons lichaam allemaal van plan is. Kweet wel dat ie ons soms erg voor de gek kan houden. Maar ik weet gewoon dat de dingen die ik deze ronde voelde en dat ik me zo anders voelde niet voor niks waren. Maar het op het laatst gewoon niet zo heeft mogen zijn.
Ik lees ook net je vraag over ovulatie testen Mosa. Ik had ook een grafiekje bij de bijsluiter. En daar staat idd vlak voor of vlak na je eisprong dat je licht kan testen. Dus voor de rest zie je dan alleen controle streep. Dus wie weet meis. Voelde je de afgelopen dagen ook wat dan? Anders dan anders? Gisteren schreef je het. Maar ja je weet dus niet of het voor of na je eisprong is hè op het moment. Als je uitgaat van 28 dagen cyclus zou je dan nu alweer rond je eisprong zijn in ronde 2? Dat je misschien niet gevloeid heb, maar wel gewoon verder ging in je cyclus. Geen idee of het kan hoor. Maar las hier vorige week een meid die een ronde geen rd-tjes had gehad en de volgende maand zwanger. Dus wie weet. Geen idee of je wat aan deze info hebt. Misschien is je vraag ook al beantwoord door iemand anders, hihih.
(ff posten hoor, voordat ik alles kwijt raak, je weet maar nooit met mijn blonde acties, hihih. Ik lees ondertussen weer ff verder)