kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Zo ik heb maar ff tweede venstertje geopend. Snel al ff gekeken op het nod lijstje, maar zie geen veranderingen. Dus ga ik alles ff lezen. Ik ben de laatste die nod lijstje heeft geplaatst zag ik. Dus jullie hebben niet mega veel gekletst, hihih.

Ohh Vlinder ben ik ff blij dat ik je berichtje niet meer had gelezen voordat ik weekendje weg ging. Brrr wat naar voor je schoonzusje zeg dat ze is gaan bloeden en het hartje niet meer klopt van de baby. Is het vruchtje er inmiddels vanzelf uitgekomen of heeft ze medicijnen gekregen? Pff wat naar zeg. Kan begrijpen dat je daardoor beetje van slag was en dan ook nog die akelige site. Maar wel heerlijk dat de kleine nu vakantie heeft zeg. Niet meer 's morgens zo vroeg op de fiets. Maar gewoon lekker rustig aan doen en leuke dingen ondernemen. Of gewoon lekker thuis in de zon spelen met water, hihih. Daar was het wel weer voor vandaag. Ik wist helemaal niet dat jullie 2 maanden geleden getrouwd zijn. Nog gefeliciteerd (hahah beetje laat) Das idd dure gelegenheid. Je kunt niet alles hebben hè. Gewoon lekker genieten. Daar hoef je niet echt voor de deur uit hè, hihih.

Hhaha Mosa die de ramen nog ff gaat lappen. Ff snel verder lezen, want ben benieuwd hoe het met je gaat meis.

MamaJm ik lees echt alles hoor. Eergisteren zei je nog: flink veel kletsen want dan denkt Nathalie niet dat we haar gemist hebben, maar ik weet toch wel dat het zo is, hihh *knipoog* Niet naar familiedag geweest meis? Lekker rustig aan gedaan? Goed hoor dat je voor  jezelf in je gezinnetje hebt gekozen. Ik ben dan vaak zo dat ik wel aan verplichtingen voldoe.  Maar je hebt gelijk, eigenlijk  zijn jullie niks verplicht. En als ze over paar maandjes horen dat je toen net  weer zwanger was dan begrijpen ze het vast. En anders maar niet, hihih.  Ik zal ff verder lezen of je nog wat getypt hebt over je weekend.

Joepie dank je voor je woordjes. Fijn dat voor jou de tijd nu wat sneller gaat nu je hier wat minder bent en druk bent met andere leuke dingen. Wel lief dat je nog steeds mee leest en hoop af en toe wel wat van je te horen. Niet teveel daagjes niet komen lezen hoor, want ik ben weer terug, hihih. Zal dat typniveau van hier weer eens een beetje opfeiselen, hihih. Gezellig weekend gehad? Hele fijne klustijd in elk geval. Maar dat moest vast wel lukken met die zwoele weer, hihih.

Ohhh Mosa wat jammer dus weer negatief getest. Ik dacht het al meis. En helemaal toen ik niks veranderd zag in nod lijstje. Wat balen zeg. Inmiddels rd-tjes al gekomen? Ohh dan moet ik natuurlijk nog ff verder lezen, hihih. Vanaf dinsdag ZOMER? Ohhh heerlijkk! Ik kreeg net een sms van de baas dat ik hij er morgen ochtend niet is en ik ook wel vrij mag. Dus heerlijk ff bijkomen en dan rustig de was van het weekendje weg wegwerken. Ik zal zo eerst maar eens ff in mijn agenda kijken wat voor afspraken ik voor morgen heb staan, hihih. Ohh ja en over of wij meteen de 1e ronde goede cyclus hadden. Nee hoor meis. 1e ronde werd ik weet te vroeg ongi en toen 2e ronde ineens 36 dagen cyclus, dus kon er niks van op aan. Nu zit ik gelukkig op mooie cyclus van 29 dagen, maar ga ook al ronde 5 in hè. Ronde 3 was keurig 28 dagen Dus bij mij was het nog 3x ongeveer normaal. Teministe dat HOOP ik, hihih. Je weet maar nooit wat ons lichaam allemaal van plan is. Kweet wel dat ie ons soms erg voor de gek kan houden. Maar ik weet gewoon dat de dingen die ik deze ronde voelde en dat ik me zo anders voelde niet voor niks waren. Maar het op het laatst gewoon niet zo heeft mogen zijn.

Ik lees ook net je vraag over ovulatie testen Mosa. Ik had ook een grafiekje bij de bijsluiter. En daar staat idd vlak voor of vlak na je eisprong dat je licht kan testen. Dus voor de rest zie je dan alleen controle streep. Dus wie weet meis. Voelde je de afgelopen dagen ook wat dan? Anders dan anders? Gisteren schreef je het. Maar ja je weet dus niet of het voor of na je eisprong is hè op het moment. Als je uitgaat van 28 dagen cyclus zou je dan nu alweer rond je eisprong zijn in ronde 2? Dat je misschien niet gevloeid heb, maar wel gewoon verder ging in je cyclus. Geen idee of het kan hoor. Maar las hier vorige week een meid die een ronde geen rd-tjes had gehad en de volgende maand zwanger. Dus wie weet. Geen idee of je wat aan deze info hebt. Misschien is je vraag ook al beantwoord door iemand anders, hihih.

(ff posten hoor, voordat ik alles kwijt raak, je weet maar nooit met mijn blonde acties, hihih. Ik lees ondertussen weer ff verder)

Nou Mosa dat dacht ik ook, maar ja ik ben zo;n muts die overal op reageerd hè en alles wil lezen, hihih. En dan zit ik ook  nog op msn. Tja dan gaat het allemaal niet zo snel. Maar ik lees weer trouw ff verder, hihih

Nou Nathalie, je hebt al flink gereageerd zeg! Ik ben erg benieuwd hoe je weekendje was maar dat ga je vast zo nog schrijven Ik weet niet of ik het vanavond nog lees, wil zo heel verstandig al naar bed gaan. De laatste tijd ben ik zo moe, en morgen om 10 over 6 gaat mijn wekken helaas weer. Lekker dat je morgenochtend niet hoeft te werken, lekker een beetje uitslapen (als het je lukt)!

Ik heb net nog een ovulatietest gedaan, was nieuwsgierig maar nu kwam alleen het controlestreepje tevoorschijn. Dat zou betekenen dat mijn eisprong al geweest is, dat komt overeen met mijn idee dat hij afgelopen week is geweest. Ik hoop het zo! Als ik een 28 dagen cyclus had gehad zou ik aanstaande dinsdag mijn eisprong hebben, maar hoop het dus niet! Ik hoop dat mijn ochtendtemperatuur in ieder geval de komende dagen nog hoog blijft.

En hoe is het met jou, al een beetje over de teleurstelling van de rd-tjes heen?

Liefs Mosa

Mickje hoe voel je je op het moment meis. Heel herkenbaar wat je allemaal schrijft hoor. Ik er het weekend ook over na gedacht. Vrijdag avond in de auto voelde ik me toch wel beetje naar. Had mijn mannetje verteld dat ik ongi was geworden en hij reageerde alleen een beetje met oh okay. Terwijl ik juist meer had verwacht of ff een knuffel ofzo. Maar nee. En toen begon het denken al. Hele weekend wou ik vragen van of ik nu meer met zwanger willen worden bezig ben dan hem en of hij het nog wel fijn met me vind enzo. Omdat ik een beetje het idee kreeg dat ie me meer ging buiten sluiten en er meer dagen tussen het klussen zit de laatste tijd. Dat ik echt zo iets heb van uhm dit weet ik niet. Ik kreeg de vraag gewoon niet over mijn lippen, gek hè dat je zo blockeerd in het praten. Maar tis me gelukt hoor, hihih. Heb er met hem over gepraat. En toen vertelde hij dat het wat minder ging met ons enzo. Dus ik schrok ff. Maar daarmee bedoelde hij het gedoe van aflopen maand rond mijn auto en andere dingen enzo. En hebben eigenlijk heel fijn gesprek erover gehad. Heb ook gezegd dat van 1x klussen je niet zwanger word hoor en ik het gewoon fijn met hem wil hebben en niet persee wil klussen voor een kindje, maar het gewoon fijn vind met hem. Heb ook gevraagd waarom hij er niet echt over heeft als ik zeg dat ik ongi ben geworden enzo. Hij zei: ik ben daarin een droogkloot sorry. Ik weet dan niet hoe ik moet reageren en wist dat ja ook niet toen je overtijd was. En toen kwam ik ineens tot het besef van hey ja in het begin was ik er veel anders mee bezig. Nu was het toch wel ff jammer dat de rd-tjes kwamen. Vooral omdat ik me deze maand ook anders voelde enzo. Dus ik zei ook tegen mijn mannetje, tja misschien is het ook omdat wij van alles voelen enzo. En hij zei dat ie het nog steeds heel erg fijn vind met me enzo. Dus dat deed me wel ff goed. Sorry nu praat ik dus over mezelf, maar probeer hiermee kenbaar te maken dat ik er ineens achter kwam dat ik er nu ook anders mee bezig ben. Dat hoe langer het duurt (had van te voren ook al gedacht dat het wat langer zou duren maar toch) hoe meer teleurgesteld je raakt van rd-tjes en hoe meer je gaat voelen in een ronde of hoe meer je naar die kinderwens toe leefd, dan is het ook logisch hè meis. En dan vertel je zus ook nog dat ze snel zwanger is geraakt van een 2e. Heel erg gefeliciteerd natuurlijk! maar soms vallen die dingen dan ff anders. Zijn ook hormoontjes hè van ons. Ik merk gewoon dat ik het fijn vind om hier dingen met jullie te delen. Wat er in mijn koppie om gaat. Maar ook om te weten hoe het met jullie gaat. Dat het eigenlijk gewoon voeld als een vriendinnen groepje die gezellig met elkaar zitten te kletsen. Ipv ohhh we MOETEN zwanger worden. Dat willen we natuurlijk heel graag en zijn we hier ook heelll veel mee bezig. Maar daarnaast is er ook een band hè. En idd wat je zelf al opschrijft, misschien is het een combi van alles. Drukte op je werk en er omheen. Hopelijk kun je in de vakantie lekker ff bij komen. Gaan jullie nog met vakantie?

Liefs Nathalie

Meteen maar weer ff tussentijds berichtje voor Mosa, dan lees ik wel weer verder hoe het weekend van jullie was.

Ohh ja deze week had je die buikpijnen hè. Dus wie weet was dat ergens daar wel je eisprong meis. Hoe hoog is je temperatuur. Die van mij was vanmorgen 36,45. Ja ik ben wel over de teleurstelling heen nu. Ik had net al stuk(je) geschreven voor Mickje waarin ik heb gelegd dat ik ging merken dat ik toch wel teleursteld was, ook al had ik dat eerst niet zo door. Maar nu voor het eerst merk van hè echt jammer! Maar meiden dit is ronde 5. Klusweek is nog niet eens begonnen en ik heb nu al zo iets van ohh deze ronde word vast niks, gek hè. Nou dat gevoel van mij moet maar eens ff ophouden. Ik ga het doorbreken! hahahah.

Weltrusten meis! Hopelijk slaap je vannacht goed. Ohh dan weet ik dus ook al dat ik niet ga lezen dat bij jou de rd-tjes gekomen zijn, hihih. Balen hoor dat je nog in onzekerheid zit. Maar die ovulatietest geeft dus idd aan dat je eisprong geweest is, omdat je gisteren nog een beetje licht streepje zag. Dat bied misschien iets duidelijkheid. Ben wel erggg benieuwd naar je tempertuur morgen ochtend.

Liefs Nathalie

Ohhh mamaJM wat een heerlijk egoverhaaltje had je, hihih. Ik heb helemaal zitten wegzwijmelen en kan het me al helemaal voorstellen hoe jullie kleine zo lief voor je buik is. Echt ontzettend lief hoe je dat allemaal verteld zeg. En ja meis de hormoontjes gaan soms met je aan de haal. Maar als ik zo dingetjes van je hoor, dan is het al veel meer zwanger dan de vorige keer meis. We blijven gewoon duimen voor jullie en idd goed naar je lichaam luisteren en aan jezelf denken. Al bijna 6 weekjes zwanger, tijd gaat alweer best snel.

Ohh Mosa je temperatuur was dus al 2 dagen 36,7 dus zou kunnen kloppen met die ovulatie testen hè meis. Ik hoop dat je temperatuur de komende dagen lekker hoger blijft. Hhaha Ohhh gaat geloof ik een beetje mijn stopwoordje worden op het moment, want dan lees ik weer wat en komt er weer een zin met ohhh, hahah. Het klopt idd wat je omschrijft. MamaJm die zich naar voeld(e) of het deze zwangerschap allemaal wel goed mag gaan. Mickje met een dipje waarom ze nog steeds niet zwanger mag zijn en of het allemaal wel kan en zo mag zijn e.d. en jij waarom je cyclus niet normaal op gang komt (terwijl wij ook met ontpillen te maken hadden hoor, hihih) En zo hebben we allemaal die onzekerheden. Eerst over het zwanger worden, dan over het zwanger zijn, dan over opvoeding, hihi. Het houd ons bezig!

Colie gezellig dat je ff langs kwam. Het klopt idd dat ik al gevoel had dat de rd-tjes kwamen. Voor mijn gevoel zat ik al in ronde 5 alleen de rd-tjes waren er nog niet. Maar nu inmiddels dus wel. Vrijdagnacht behoorlijk, bahbah zat er op gegeven moment zelfs onder van achteren (sorry) Gisteren was het al best minder en gisteravond dacht ik zelfs ff ohh ze zijn bijna weg (vond ik al raar) maar vandaag ook wel weer wat bloed verloren hoor. We wachten maar rustig af. Mijn temperatuur was zaterdag ochtend 36,58 en vanmorgen 36,45. Ik had voordat we weg gingen een andere thermometer gekocht maar die geeft maar 1 decimaal aan en dat vind ik niet fijn, want ik teste dus 36,5 maar bleek 36,58 te zijn dus bijna 36,6. Dus doe het maar gewoon met die andere. Heb handig lijstje gemaakt in mijn laptop. Die had ik het weekend namelijk wel gewoon mee. Kon ik wat in dagboek schrijven enzo. En heb sprelletje gedaan, die mijn schoonmoeder had meegenomen. Zaten we gezellig samen te doen.

Hahhah kijk aan het werd al steeds minder met dat typen van jullie. Ff redden jullie het wel zonder me, maar dan valt het stil en dan weet de volgende weer niet zoveel te zeggen omdat er niet zoveel is gezegd. Nou meiden jullie kwebbelkous is weer terug hoor, hihih. MamaJM je hebt wel drukke maar leuke week voor de boeg meis. Morgen ben ik vrij. Zal zo ff in mijn agenda kijken of ik nog andere afspraken heb. Spreek je vast morgen wel ff op msn neem ik aan, hihih.

Yippiieeeeee ik ben weer helemaal bij! Nog ff laatste reactie op berichtje van Mosa voordat ik mijn eerste berichtje stuurde dat ik er weer was. Ohh wat gezellig hè die kinder verjaardagen. Wij hebben gisteren heerlijk gewandeld in Echternach. Was een rolstoel route. Aangezien ik het anders niet vol kan houden. Hebben best lang gelopen en ondertussen nog ff gerust op bankje en de honden ff laten zwemmen. Want een tante was ook mee met de hond. Gezellig met mijn schoonouders en mannetje natuurlijk. Was gezellig middagjes. Toen zaten ze op gegeven moment onder een boom bij een speeltuintje en mijn schoonvader ging nog ff foto's maken van romeinse tuin ofzo. Ik betrapte me erop dat ik wel erg naar die kindertjes zat te kijken. Dacht ohh wat leuk als onze kids over een paar jaar ook zo lekker kunnen spelen en de mooie omgeving van Luxemburg kunnen zien. We hadden het vandaag nog over Movie Park in Duitsland dat we daar begin juni geweest waren en dat het zo veranderd was. Want mijn vriend was er als klein jongetje ook al 1 of 2x geweest. Toen zei mijn schoonmams al. Ja wij wachten gewoon op de kleinkinderen dan kunnen wij ook weer naar pretparken enzo, hihih.

Nu weten jullie door alle verhaaltjes heen al dat ik het heerlijk heb gehad in Luxemburg. Mooi weer. Geen regen, hooguit paar spettertjes. Gisteren niet heellll zonnig. Teministe op de camping niet, maar koud was het absoluut niet. Zelfs 's nachts niet. Als was het vannacht wel iets frisser maar met resultaat dat ik vandaag lekker op het ligbed heb kunnen liggen zinnen. Maar werd alleen gek van de kleine vliegjes en beestje die op me gingen zitten. Handtastelijke dingen, grrr! Maar we zijn dus nu lekker weer thuis. Is wel kort hoor zo'n weekendje. Vrijdag waren we er om 23.45 uur en vanmiddag om 15.00 uur gaan rijden. Onderweg wel paar keer gestopt en waren om 20.00 uur weer thuis. Nu lig ik lekker op de bank en tis inmiddels al 23.15 uur. Dacht eerst ohh valt wel mee dat bijlezen. Maar ja dan reageer je deel voor deel hè. En dan word het toch later dan je had verwacht. Ohh onze kat is weer boven water. Die is niet meegeweest naar Luxemburg. Hij was begin van de middag naar buiten gegaan, is nooiitttt zover weg, maar nu konden we hem nergens vinden. Dus wij zoeken en zoeken, ben zelfs nog bij ons oude huis geweest. Maar geen katje. Dus toen uiteindelijk mijn ouders gebeld en gevraagd of die wouden zorgen voor zijn eten. En is helemaal goed gekomen. Maar toen we thuis kwamen nog geen kat te bekennen. Hij was gisteren wel binnen geweest zei mijn vader. Dus nu maar ff knuffelen met hem. Hij zal we boos zijn dat ie niet mee mocht naar Luxemburg. Maar ja eigen schuld. We hadden nog zo gezegd ga nou niet lopend, want dat is te ver. Mijn schoonmoeder zei al: had hem dan ook zijn tomtom meegegeven, hihih.

Nu ga ik stoppen hoor meiden. Tot morgen!

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           05-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                                21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                             26-07-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Esseltje,30 jaar                5e ronde - 1e kindje                    21-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                  29-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

*Snik Snik* wat is dit nou meiden. Halloooo ik ben weer terug hoor. Pff wat een warm welkom zeg *knipoog* hahah. Zijn jullie allemaal lekker aan het genieten van het weer, en al paar meiden voor wie de zomervakantie al is begonnen of nie.

Ik heb Maurreen maar ff op het overtijd bankje gezet. En hoe gaat het met de rest van de meiden. Ik lees ook helemaal niks meer van Kimmie en Wensje. Als jullie op ons nod lijstje willen zit daar ook een meldplicht aan vast hoor. Tuurlijk hoefd dat niet dagelijks, maar tis toch wel fijn om te weten hoe het met jullie gaat. En dat jullie gezellig mee kletsen. Vind ik persoonlijk. Zijn we meer meiden die wat afstand hebben genomen en wel mee lezen of vanwege privé redenen ff hier niet veel zijn, maar dat kan dan ff gezegd worden toch?

Meiden ik sliep in Luxemburg beter dan ik hier doe, dus denk dat ik maar weer terug ga, hihih. Vannacht weer liggen woelen volgens mijn mannetje. Hij is erg moe nu. Ik zei al tegen hem, misschien moeten we ons bed anders neer zetten of dat ik aan jou kant ga slapen ofzo. Want dit kan niet dagen zo door gaan. Hij moet wel elke dag werken. Ik had vandaag het geluk dat ik kon blijven liggen, maar morgen moet ik ook al om 8.30 uur in het zwembad liggen. Dit houden we niet weken achter elkaar vol. Begin me toch wel af te vragen waar het aan ligt hoor.

Ik wens jullie hele fijne dag en hoop dat er snel weer iemand gezellig met me komt kletsen, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan