kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Lieve Nathalie!!
Haha je hebt wel lekker weekend gehad zo te lezen..
en fijn gesprek met je mannetje!! dat is super meis!
weet je hoe hij er over denkt he!
Ik ben moe en heb drukke ochtend gehad, dus ga ff naar bed.
kom straks misschien nog wel weer..
drukke week dus niet veel tijd...
maar wou jou even weer welkom thuis heten!!! haha
Liefs mamaJM

Hhahah grappig plaatje! Ahhh lief MamaJM. Merk net ineens dat ik mijn msn niet eens aan heb, hihih. Maar goed ook anders raken we aan de klets en ga jij weer later naar bed. Ga maar ff lekker uitrusten meis. Dan kwebbelen we zo wel ff.

Ik roep al tig keer dat ik ff de was ga doen, maar blijf hier steeds plakken.
Van alles aan het bijlezen en reageren, tis wat. Maar ga ik nu echt doen.

Tot strakkies meiden! Liefs Nathalie

Hey Nathalie!!

Weer helemaal terug?? Goed weekend gehad lees ik. Fijn!! Kan een mens toch goed doen!! Ook heel erg fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je mannetje. Weet je ook weer hoe je er allebei over denkt en voelt.
Alvast heel veel succes in ronde 5!!!
Laat juli een mooie maand worden met veel zwangere kippies!!

Liefs Collie

Dank je Collie, ja ik ben weer helemaal terug, en valt ook te zien hier op het forum volgens mij, hihih. Ik heb vandaag rustig dagje, omdat ik vanmorgne niet hoefde te werken en me voorgenomen heb om me niet te druk te maken vandaag. En lukt me tot nu toe prima. Wel lekker wat dingetjes aan het doen en net ff naar buiten geweest. Bij de nieuwe bakker gekeken aan de overkant van de straat. En daar nog gezellig ff staan kletsen. Heerlijk roomcroisantje gekocht voor mij en mijn mannetje.

Het is idd fijn om te weten dat hij eigelijk met dezelfde dingen in zijn maag zat als ik. En gewoon niet goed weet wat hij op dingen moet zeggen. Dan kan ik daar wat geruster op zijn hè. Het is wel een schatje vandaag hoor. Komt af en toe zomaar ff een kus of een knuffel brengen. Niet dat ik die anders niet krijg hoor, hihih. Maar nu gewoon ffies extra, voelt blijkbaar aan dat ik het ff nodig heb. Verder voel ik me eigenlijk best goed. rd-tjes heb ik het ergste alweer gehad. En heb het een beetje een plekje gegeven dat het gewoon niet zo heeft mogen zijn. Voelde me echt zo anders deze ronde. Dus tja wie weet, we kunnen niet bij elkaar van binnen kijken hè.

We kunnen alleen heel hard voor elkaar duimen en gezellig met elkaar kletsen over leuke en moeilijke dingen en das ook erg fijn hè.

Liefs Nahtalie

Hallo Kipkes,

Ik zie dat er weer nieuwe kipkes bij zijn gekomen!! Welkom!!! Ik doe niet meer zo actief mee, omdat ik er anders te veel mee bezig ben...

Dan wil ik graag Jolie en Mamajm feliciteren met hun zwangerschap... meiden toppie..!!!

Ik ben vanmorgen mijn de gynocoloog geweest en ze heeft een inwendig onderzoek gedaan, en de baarmoeder zag er goed uit.. Ook kon ze zien dat ik net mijn eisprong heb gehad! Nu moet ik wachten totdat ik ongi word en dan de 3e dag van mijn ongi bloedprikken, en 10 dagen na mijn eerste ongi dag word er een echo gemaakt om te kijken of mijn eileiders niet verkleefd zijn. Ook mijn sjatje moet een kwakje afgeven om te kijken of zijn zwemmertjes goed zijn... Dus spannend allemaal... Maar ook de gyn vond dat mijn menstruatie raar verloopt... normaal ben je niet zolang ongi. Ergens ging er iets fout zei ze... nou lkkr dan... ik ben der niet gerust op... Maar ja we wachten af... Ik heb wel een eisprong en dat is toch het belangrijkste...!!

Kippies tot snel...

Knuffies Esseltje

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           05-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                               10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                                21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                             26-07-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08  
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                  29-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Heyyyy Esseltje, fijn weer iets van je te horen meis. Je nieuwe nod is dus 10 juli. Jeetje dat klinkt ook alweer snel zeg. Fijn dat je in elk geval weet dat je eisprong hebt. Dat is al iets hè. Fijn dat die gyn meteen zo eerlijk is door te zeggen van dat het wel wat vreemd is dat je zolang ongi bent. Maar meis het kan ook iets kleins zijn dat je misschien ff paar dagen medicijnen moet slikken om iets op gang te brengen en dat het dan allemaal goed komt. Ik hoop het echt voor jullie. Kan we wel voorstellen dat je dan ff schrikt hoor. Er word gelukkig nu goed naar je gekeken. Geeft dat je een beetje rust?

Wou je ff een knuffelll komen geven en hoop dat je ons beetje op de hoogte houd hoe het verder met je gaat. Ik snap goed dat je ff niet meer zoveel hier bent, maar ben toch wel nieuwsgierig hoor.

Liefs Nathalie

Hoi Esseltje. wat een verhaal meis. echt een gedoe denk ik he.
wel fijn dat je in ieder geval ovulatie hebt idd. je lichaam doet het he meis!!
hopelijk mogen jullie snel in verwachting raken! spannend allemaal!
sterkte met alles joh!!!

Nathalie, je bent wel lekker bezig hoor..haha wel hier kletsen maar niet op msn wordt ik wel beetje verdrietig van hoor meis. nu heb ik je nog hele dag niet persoonlijk gesproken..maar goed...hihi
komt wel he.
Mn ma belde net.
morgenvroeg gaan we samen naar mn oma. dus wel ff gezellig. zij rijdt. dus relax!! hihi mn ouders hebben pas nieuwe auto en ben ik nog nooit mee geweest.dus voel me net met n taxi mee gaan..haha wel lekker eens hoor, gereden worden!!
Verders vanmiddag haast niks gedaan, voel me eruuuug moe en futloos, beetje misselijk naar gevoel steeds in mn maag en aldoor trek lijkt het..
dus ik ga nu vast eten met zoontje, want manlief belde net dat t wel na 18.00u werd, en zo lang ga ik niet wachten met eten hoor.
Kmoet vanavond werken, nu zie ik da tnog niet zitten maar als ik maar eenmaal bezig ben en rustig aan doe zal het wel gaan.
niet zo'n druk pakket dus komt wel goed denk ik.
afleiding is het beste voor me!
Meiden, fijne avond allemaal en eetse zo en totspreeks!
Liefs mij

Ohhh wat ben ik verstrooit vandaag. En zie ineens dat het al 17.30 uur is. Niet normaal zeg. Zal maar eens ff gaan koken dan, hahah. Wat een dag wat een dag. Kweet niet waar ik last van heb hoor, hihih.

MamaJm werkse meis, heb me msn nu aangezet hoor, misschien spreek ik je nog ff voordat je gaat werken. Je zult nu wel lekker aan het smullen zijn met je ventje.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan