kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

He meiden,

ik kom maar heel eventje heel saai ik weet het ihihihih   en ik kom heel snel weer op iedereen reageren maar ik ben zo moe dat ik daar nu even niet aan moet denken.
de eerste vakantie dag is heerlijk alleen.... kan ik nu niet overdag gaan liggen en dAT   is wel zwaar, ik snap ook niet dat ik hier nu nog zit het is al half tien waaaaaaaaaaaaaaaa maar goed 1 ding scheeld smorgen's kun je rustig aan doen.

verder hier eigenlijk weinig nieuws druk weekend gehad zaterdag een bbq met mn familie gehad en zondag naar een verjaardag van mn schoonzus ze is al weer 37 man man gaat allemaal zo hard, ik ga me ook al oud voelen ihihhi ik ga ook al naar de 30 das echt raar hoor!!!!
zaterdag is mijn nod spannend!!!! ik voel nog niets vreems ik weet het ook echt niet, ik heb net nog wel een ovulatie test gedaan ik dacht misschien slaat die wel op hol dan heb ik een grotere kans.. maar nee :-( het streepje was heel zielig dun dus nu weet ik nog niets nou ja we wachten wel af.
maar meiden ik ga nu echt slapen anders gaat het niet goed komen.

trusten allemaal en tot snel dikke knuff petra

Hé Petra, leuk dat je een berichtje getypt hebt! Wat vervelend dat je zo moe bent zeg! Gelukkig heeft je dochtertje vakantie, dat scheelt dan weer.

En wat spannend zaterdag je nod! Voel je iets van kwaaltjes, behalve die moeheid dan? Ga je het weekend ook gelijk testen of wacht je wat langer mocht je nog niet ongesteld zijn. Zou wel heel fijn zijn als het weer raak zou zijn he?! Ik hoop het voor je en zal het weekend voor je duimen!

Ik ga zo ook richting bed, weltrusten allemaal!
Liefs Mosa

Zoo ik lig lekker in een heerlijk verschoond bedje.
Mobile telefoon/wekker ligt in de logeerkamer.
Dus moet er morgen vroeg uit om dat ding uit te drukken, hihih
Ik ga vannacht aan de kant slapen waar mijn vriend altijd slaapt
Nou als dat allemaal niet mag helpen voor een beetje goede nachtrust
dan weet ik het ook niet meer hoor. Dan moeten we morgen naar iets anders verzinnen, hihih.

Mosa het is idd raar dat ik op dat luchtbed, die twee nachten wel goed heb geslapen en in ons eigen heerlijke bedje niet. Het was geen dun luchtbedje hoor, echt een goede, want wij hadden steeds wel iets met luchtbed, dan lagen we halverwege de nacht weer zowiewo op de grond en dat trek ik echt niet met mijn spiertjes.

Tja hoelang ik nog naar therapie moet meis, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik verlopig nog niet af ben. Pas net weer met revalidatietraject begonnen hè. Het voeld voor mij idd als een baan zowat. Heb af en toe het idee dat ik alleen maar leef voor therapie en me beter voelen. Maar dat is natuurlijk onzin. Gelukkig deze week minder druk. Morgen fysio van de therapeut die ik had toen ik 12 was, dus wel speciaal. Zie haar in de wandelgangen wel eens maar nooit echt meer gesproken. Dus dat uur is zo om, hihih.

Verder weet ik niet meer wat je nog vroeg.

Vlinder wel fijn dat de kleine meid nu vakantie heeft, maar ja dan is idd de wisselwerking dat je overdag niet ff lekker rustig aan kunt doen. Hopelijk slaap je vannacht goed en hoef je in elk geval niet kei vroeg op te staan omdat ze naar school moet. Dat scheeld dan ook wel weer. Kan ze zelf ook een beetje uitslapen of is ze vaak al vroeg wakker?

Meiden ik kom jullie hele fijne nacht wensen. Tot morgen! Liefs Nathalie

Ik kom ff een traantje weg pinken hier hoor
Nou ja traantjes komen nog niet echt.
Zit ze volgens mij ver weg te stoppen,
ook  al voel ik me daar niet beter op.

Ik heb geen werk meer! Had het er zo naar mijn zin
Waren niet veel uurtjes, maar toch.
Lekker met kids werken, plezier in mijn werk,
er ff uit zijn, ff wat anders naast alle therapieen e.d.
Maar nee dit beetje plezier mag ik dus niet hebben
Reden: tja 0 - uren contract en iemand anders moet mijn uren hebben
Heb er bepaalde gedachtes over, en vind bepaalde dingen niet echt kloppen
Maar okay het zij zo, voel me alleen wel een beetje uit het veld geslagen.

Baan weg, auto dalijk weg. Goh wat het is het leventje toch moeilijk soms
Heb besloten om dan maar per 1 juli te stoppen, vandaag dus.
Oh jeetje had er niet aan moeten denken dat ik vandaag mijn auto ook nog kwijt was.
Gelukkig uitstel tot 1 augustus, maar ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben.

Ineens heb ik lege plekken in mijn agenda. Dat word morgen dus de hele dag niksen. Zie er nu al tegenop. Gek hè.  Dacht ik net mijn leventje iets meer op regel te hebben, een ritme te hebben. Maar nee hoor het mag niet zo zijn.  En dan heeft het weer ff een plekje nodig hè. Die ga ik ff zoeken.

Liefs Nathalie

Even snel vanaf m'n werk, ik wilde even reageren. Vanavond zal ik uitgebreider reageren.

Wat ontzettend balen Nathalie!! Het wordt je ook echt niet makkelijk gemaakt he? Het blijft ook maar doorgaan bij jou! En dan ook nog eens per direct! Een hele dikke knuffel voor jou en sterkte!
Liefs Mosa

Hoi Nathalie,

Omdat alle instanties het juist jou zo moeilijk maken, wou ik je in elk geval de sleutel tot succes geven en een dikke knuffel!!!!!

Meid, heel veel sterkte...!!!!!!

Hoi meiden!

Ben weer terug van vakantie! We zijn naar Zweden en Noorwegen geweest! Was echt prachtig. Echt uitgerust ben ik er niet geworden, omdat dit onze (voorlopig) laatste actieve vakantie was. Heb erg veel gewandeld in de bergen, was erg mooi, maar merkte toch wel dat mijn conditie slechter is geworden en mijn 'buik' deed ook niet altijd even lekker mee, dus heb wel veel moeten rusten onderweg!
Ik zie dat er alweer een nieuw topic is! Gaat lekker hoor! Ik kan helaas niet alles terug lezen van bijna drie weken! Volgens mij zijn er sinds ik op vakantie ben geen nieuwe zwangere meiden bij, erg jammer, had het zo gehoopt. Ik kan me alleen herinneren dat het bij mamajm niet helemaal zeker was door bloedingen enzo, maar zo te zien is alles goed?

Nathalie, lees net in een van de laatste berichtjes dat je je baan kwijt bent. Wat is de wereld toch oneerlijk. Het zit je maar niet mee! Ik hoop echt dat de tijden zich nu zullen keren en je van het ene goede nieuws in het andere zult vallen!

Verder heb ik nog een nieuwtje, nou ja, jullie kennen haar dan wel niet, maar de dag voor ik op vakantie ging heb ik te horen gekregen dat mijn zusje ook zwanger is! Zij is nu een week of 12. Ik vind het echt zo leuk dat we samen zwanger lopen! Het is haar tweede kindje. Ze heeft alleen heel erg veel bloedingen gehad in de eerste twaalf weken, dacht ook zelfs dat het een miskraam was, maar het vruchtje zat er nog en het hartje hebben ze zien kloppen. Dus dat is goed nieuws! Ze is begin januari uitgerekend. Ik dus begin december. De vk wil toch 3 dec aanhouden ipv 27 nov, dus zal de   lijst maar weer even aanpassen.

Verder heb ik morgen een sollicitatiegesprek! Het zou zo leuk zijn als ik aangenomen wordt! Ik wil zo graag weer aan de slag in mijn vakgebied! Ondanks dat de functie op een iets lager niveau is weet ik zeker dat ik er veel uitdaging zal hebben en het een erg leuke baan is. Het is een baan als boswachter bij Staatsbosbeheer! Lijkt me zo super! Ik moet ze dus morgen alleen wel gaan melden dat ik 4 maanden zwanger ben en ik hoop dat dat geen reden zal zijn dat ze me afwijzen. Ik weet dat ik niet de enige kandidaat ben, dus ze kunnen wel kiezen. Ik laat jullie nog weten hoe het afloopt. Verder kom ik bij het uitzendbureau ook niet echt verder. Ze hebben bijna geen baantjes voor maar 4 maanden (= tot zwangerschapsverlof) Hooguit schoonmaakwerk, maar dat is lichamelijk zwaar en dat zie ik nu ik zwanger ben niet zitten. Bovendien ben ik niet zo'n schoonmaker ;) Ook in de zorg is niets voor mij. Als het iets buiten mijn vakgebied wordt dan het liefst iets van administratief werk of baliewerk ofzo. Nou ja ik zal moeten afwachten. Ik ben erg benieuwd of het nog lukt om een baan te vinden nu ik zwanger ben.
Over twee maanden geef ik het in ieder geval op, dan bezorg ik mezelf alleen maar stress en dat is niet goed voor de baby. Dan zie ik na mijn zwangerschap wel hoe het verder gaat lopen.

Mijn buik wil nog niet zo echt. Iedereen lacht me uit als ze vragen of er al een buikje is en ik mijn buik laat zien. Er is werkelijk waar nog helemaal niets te zien voor andere mensen. Mijn zussen lachen me zelfs een beetje uit en mijn jongere zusje heeft al meer buik dan mij, terwijl ze bijna 6 weken minder ver is. Ik heb zelf wel erg veel bandenpijn en mijn broeken pas ik bijna allemaal niet meer, maar het is toch best frustrerend. Ik ben nu 18 weken zwanger en wil het zo graag aan de buitenwereld kunnen laten zien. Ik begin me er zelfs een beetje druk om te maken of het wel hard genoeg groeit. Toch denken mijn man en ik van wel. Mijn taille (was toch altijd wel een wespentaille) is helemaal verdwenen en voor de rest ziet het vanaf onder mijn ribben tot mijn schaambot voor ons toch wel opgeblazen uit. Maar het ziet er voor de buitenwereld niet anders uit dan de buik van een normale vrouw. Misschien vinden jullie het stom dat ik me daar zo druk om maak, ik ben verder ook hardstikke blij met de zwangerschap, we voelen ons echt geprezen! Maar vanaf 12 weken dacht ik eigenlijk dat het wel zichtbaar zou worden. De vrouwen die voor de 20 weken echo gingen bij het echocentrum, toen wij voor de 12 weken echo gingen, hadden allemaal al echt een buik! Als ik daar over twee weken zit pas ik waarschijnlijk beter tussen de vrouwen die 12 weken zwanger zijn. Dat maakt me gewoon een beetje verdrietig. Van alle vrouwen die ik ken die zwanger zijn geweest of zwanger zijn (en dat zijn er heel wat, ik heb bijv alleen al 12 neefjes en nichtjes van mijn eigen zussen) heb ik nog nooit een vrouw gezien die zo weinig buik had. Maar goed ik moet me daar maar niet te druk om maken. Ik hoop in ieder geval wel dat alles goed zal zijn bij de 20 weken echo en dat het kindje toch gewoon goed groeit. Bij iedere vrouw schijnt de buik er anders uit te zien, dus misschien maak ik me druk om niets en loop ik over een paar weken ook te pronken. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val hoor, maar het is iets wat me de laatste weken enorm bezig houdt en ik heb er echt al een paar keer om gehuild voor de spiegel.

Ik zal proberen de komende dagen wat vaker te reageren, dan ben ik ook weer een beetje op de hoogte, want ik heb geen flauw idee wat er de laatste drie weken allemaal gespeeld heeft.

Voor degene die net vakantie hebben: geniet er lekker van! En in nl blijven is nu met dit mooie weer natuurlijk ook geen straf!

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           05-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                               10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                                21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                             26-07-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08  
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                  29-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur