kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Sorry meiden ff kort
Ben erg moe en ga zo slapen
Lig al vanaf 21.45 uur in bed
Was nog ff met mijn schoonmams aan het kletsen op msn
Het hele verhaal vertellen enzo

MamaJM je moet niet sorry zeggen over je berichtje meis
Klets lekker van je af! Dat van mij komt OOIT wel eens goed
Iedereen moet gewoon lekker blijven kletsen hoor.
Ben dol op ego verhaaltjes van jullie, hihih

Liefs Nathalie

MMMM lekker windje hoor, hihih

Offf heeft er iemand zin in een

ahhhhh zo kan ik het wel ff uithouden, hihih

Meiden we zakte zover weg in het lijstje dus dacht ga ons eens ff op 1 zetten!
Hoe is ie met jullie?Iedereen aan het genieten van het mooie weer en/of aan het werk? Joepie jij hebt al lekker vakantie hè meis. Gingen jullie nu ook nog weg?
Mickje heb je alles weer een beetje op regel na je vakantie (of ben ik in de war, jij was toch net terug?) Elmoo hoe is ie met jou meis, al tijdje niks gehoord. Gaat het een beetje met jou en je mannetje? En al meer meiden tijdje niet gezien jammer. Ik zal ons nod lijstje ff erbij pakken, want ik bedenk me dat ik helemaal niet meer weet wie op het wachtbankje of overtijd bankje zitten.

MamaJM je zult vast een straalde dag hebben met die bruiloft van die vriendin, was het toch? Ben je tevreden over haar kapsel? Is het goed gelukt? Hoe voel je je vandaag? Valt het een beetje uit te houden met dit weer? Hopelijk heb je vannacht goed geslapen en weet je vandaag ook beetje rust momenten te pakken. Fijn dat nu je mams het weet en dat ze je beetje kan helpen. Lief hoor de reacties van je mannetje dat je het aan meer mensen mag vertellen zodat ze je kunnen ondersteunen als je het allemaal ff niet meer trekt. Hoe is het met je kannetjes, hihih.

Hier gaat het gelukkig iets beter dan gisteren. Kan alles weer een beetje relativeren en misschien heeft het zo   moeten zijn allemaal. Ik ga nu proberen alles een beetje meer over 1 week te verdelen. En misschien moet ik eerst ff weer stapjes terug doen, voordat ik vooruit kan, wie weet! Meiden geniet lekker van het heerlijk weer. Ik ga ff wat drinken pakken, want we moeten wel genoeg drinken hoor!

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                               10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                                21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           05-07-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08  
Maureen                                    4e ronde -  1e kindje                   29-06-08
Kimmie                                        2e ronde -  1e kindje                   30-06-08      (28 dgn)

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Vlinder ik heb je alvast op het wachtbankje gezet meis.
Hopelijk gaat alles goed met je?

En Kimmie als je met ons mee leest, het zou fijn zijn om te horen hoe het met je gaat. Miranda, Maureen en natuurlijk onze Mosa, hoe gaat het met jullie meiden?

Liefs Nathalie

Hoi hoi lieve kippies,  was ik ook  weer... hihi wat een raar weer he...steeds heel heet en dan opeens een verkoelend buitje hier..wel lekker hoor...maar parasol was al zo nat dat ik hem maar half uit heb laten staan, kan tie nu weer drogen in de zon en wind..hihi anders wordt ie zo lelijk en dat vind ik zonde.

Nou hehe daar zit ik dan ff...
Eerst maar ff mijn verhaaltje doen... hihi

Erg vroeg op vanochtend voor mijn doen.
om kwart over 6 eruit.
normaal krijg ik dus mini ontbijtje op bed van mn mannetje, maarja die ging er ook gewoon uit nu dus ik rustig aan opstaan, maar pff na het aankleden en me opmaken wordt ik toch beroerd. alles begon te seuzen enzo in mn hoofd dus dacht jakkie, niet gaan overgeven... dat krijg je met lege maag.
ik ff in de badkamer gaan zitten en toen zakte het weer iets af zodat ik tenminste veilig de trap af kon en beneden op de bank geploft.... pfffff
weer zoooo misselijk
'mannetje dus meteen naar me toe! van gaat't? ik zei ik moet eerst wat eten hebben..maar ja dat is best moeilijk, je zo beroerd voelen en dan ook nog moeten eten, maar goed toen ik dus wat op had zakte het gelukkig weer en kon ik mn haar verder gaan doen en me klaar maken om naar de bruid te gaan!!
best wijs gevoel geeft dat hoor...hihi dat iemand je vraagt om op HUN DAG het haar van de bruid   te doen, ze staat toch de hele dag in de belangstelling en het middelpunt he...hihi... dus ging vol goede moed!
En meiden het is mooi geworden!!!!!!! echt was er best trots op.
ze had heel mooi jurk..soort creme kleurig met ophaal erin en kreukstof en ze is dus bijna 6maandjes zwanger, dus buikie erin. vanachter mooi met van die linten zigzag dicht zeg maar en dr haar dus wowie!!!! hihi
nee echt, t zat veel mooier en vlotter dan met t proefkapsel. ik had het nu heel anders gedaan en viel veel mooier uit gelukkig!
Ze was er erg blij mee en dr a.s. mannetje natuurlijk ook! hij vond haar te wowie!!! hihi..
foto's volgen nog wel denk ik...
Toen dus het stel weg was om foto's te maken met een mooie mercedes opendak, bij een vriendin die daar dus ook gekomen was het  haar gedaan, ook heel wijs geworden!! en zij helemaal blij!! hihi..
ja waarom wordt ik geen kapster vraagt dan iedereen he....??! ja ooit misschien..
wil tenminste wel een cursus gaan doen t.z.t zodat ik ook kan knippen!!
Nou toen daar nog allerhande dienstjes gedaan..broodjes gesmeerd, koffie gegeven, kado's nog ingepakt..hihi jaja ik was best wel in mn element en weer een 1000poot!! hihi
Nou moe en voldaan naar huis
Daar was zoonlief heel lief met mn schoonzusje die was komen slapen en oppassen..was super gegaan! dus helemaal fijn.
Lekker met hem geknuffeld en relax gedaan en broodje gegeten en net naar bed geweest, maar kon niet echt slapen, dus maar na ruim een uur er weer uit.
slaap je niet dan rust je toch, zei mn ma vroeger altijd haha....
zo ff de was ophangen, doe ik maar op zolder, want buiten is nu niet echt te vertrouwen..
Zou zo ff naar mn ouders gaan.
die hebben een best groot zwembad, kan zoonlief daar ff in en ik misschien ook nog, maar ik vind niet eens zo heel heet meer dus denk dat ik er maar bij blijf zitten, zo'n gedoe en best vermoeiend..en mn broertje en zusje zitten erook in en dan in n band gaat t ook best... kan hij ff lekker spetteren en afkoelen!!
Nou ja en dan nog ff eten in elkaar draaien en dan vanavond naar het feest!
Gaan niet te lang, want hou ik gewoon niet vol.
vanmorgen tegen die vriendin al verteld.. dat ik zo snel moe ben enzo dus snapte ze best...helemaal blij weer voor me en hopen dat t goed gaat nu natuurlijk...
Nou ja en verders vandaag niet veel gedaan. zo warm.
kan er wel goed tegen dat scheelt...

Nou nou meiden weer heel lang verhaal geworden, maar ja eerder deedt ik vaker op n dag in delen he, maar nu kom ik nog maar zo'n 1x op n dag ff schrijven, dan krijg je zo'n lang verhaal..ohoh sorry...hihi hebben jullie wat te lezen he.

Nathalie appart zeker, nu thuis? arme jij! vermaak je je wel een beetje meis? begint nu misschien pas allemaal tot je door te dringen h . ohoh wat een oneerlijk rot gedoe..
sterkte ermee en probeer te genieten van het mooie weer! nog iets positiefs he!!
Hoest met je rd'tjes? gaat t n beetje? knuf van mij

Verder niet veel bijschreven dacht ik he....
Ohja Vlinder je zit alweer opt wachtbankje..spannend hoor meis. hopelijk is het voor jullie ook weer snel raak..
sterkte meis met je vermoeidheid en ik duim voor je!!

Alle andere overtijd meiden veel sterkte met wachten... hopen snel wat van jullie te horen??
Mosa hoe ist met jou meid?? nog geen rd'tjes?????????? ik duim nog voor je!

Meiden ik ga ff er vandoor, nog rustig aan wat doen hier.
kom gauw weer!
Fijne dag allemaal!
Dikke knuf mij...
ff mn bannertje opzoeken hoor......
Ik ga weer richting die 7weken dat het toen mis ging..maar nu heb ik goede hoop... nog ff duimen aub meiden...

Hey meiden,

Pfffffffff wat een hitte zeg, zit heerlijk met een boek onder de parasol, maar is me eigenlijk nog te warm...
Net in het UMCG geweest voor een nekplooimeting om een kansberekening te laten doen op een kindje met een down syndroom. Vorige week hadden ze al bloed afgenomen en samen met de berekening van de nekplooi komt daar een kans berekening uit... Bij ons 1 op 13.000

In mn vriendenkring merk ik dat de nekplooimeting eigenlijk een beetje taboe is, want het is maar een kansberekening en wat als er een getal uitkomt dat je niet bevalt?
Tja nou hoe egoistisch het ook mag klinken (ben ik me ook echt wel van bewust) maar als ik/wij nu bij voorbaat zouden weten dat ons kindje ernstige afwijkingen zou hebben of het down syndroom dan zouden wij de keuze maken om het toch wel weg te laten halen...
Mn vriend en ik hebben allebei een leuke baan en willen straks, wel minder, maar zeker ernaast blijven werken. Een kindje met het downsyndroom brengt toch heel veel zorgen met zich mee en zal altijd afhankelijk van jou blijven... Pfff merk nu alweer dat ik mezelf helemaal aan het verdedigen ben, maar sta wel helemaal achter deze keuze hoor.... Al weten we dat het geen garantie is....

Ik ben wel benieuwd hoe jullie erover denken....

Pfff een glaasje frisse fruitdrank erbij gepakt hoor. Hahahh nee meis gezellig dat je er weer bent. Dan maar in 1x ipv meerder keren per dag, dan weten we toch hoe het met je gaat en zo te lezen heb je je prima vermaakt vandaag. Je klinkt ook weer wat vrolijker enzo. Wat onwijs super dat het kapsel zo mooi is geworden, ben helemaal benieuwd naar de foto's. En wat hebben ze er mooi weer bij zeg. Zal voor haar ook wel zwaar zijn als ze 6 maanden zwanger is, de spanningen en zenuwen en dan dit weer erbij. Lekker hoor, maar toen ik buiten stond de was ff op de hangen merkte ik toch wel dat het hothoi is hier.

Hhahah ja zegt mijn mams ook altijd, dat ik rustig aan moet doen e.d. En ff ruim een uur gelegen is toch wel ff rust hè. Kon je weer ff opladen voor het feest vanavond. Ik vind wel dat je heel veel pland hoor. Ik zou denken van als je lekker feest heb vanavond blijf lekker thuis vanmiddag en laat de kleine man een beetje met water spelen ofzo. Aan de andere kant daar vermaakt hij zich natuurlijk wel, en kan jij met je mams kletsen enzo. En jij hebt liever drukte om je heen en bezig zijn hè. Dus geniet lekker meis, hopelijk blijft het daar bij jullie droog. Hier is echt geen regen te bekennen, dus dat word vanavond weer de tuin sproeien. Dat gras van ons groeid als kool.

Ik voel me iets beter dan gisteren. Kan het iets beter relativeren allemaal. Vind het erg jammer van het werk, maar zit het meeste ermee dat ik nu gewoon weer thuis zit. En dat ik zoveel plezier in mijn werk had enzo. Maar heb vanmiddag maar eens ff bedacht dat ik nu de therapieen allemaal beter wil gaan verdelen (heb daar niet zelf heel erg de hand in, want bijv. fysio word maar gewoon ingepland) Zodat ik elke dag iets heb en er ook beter tegen kan. En thuis gewoon meer dingetjes wil oppakken. Zal ook wel moeten, doe nu alles in delen vandaag. En dan is het wel lekker als je niet van hort naar her hoeft hoor. Heb al 3 weken geen hulp in huishouding en dat valt me best zwaar. Tis niet dat het hier een tering bende is. Maar de ramen zien er niet uit, de badkamer heeft grote beurd nodig. Voor het oog is het woongedeelte schoon, dus daar gaat het om hè. Moet eigenlijk nog ff stofzuigen, maar dat red ik vandaag niet meer. Dus morgen weer een dag. Morgen heb ik therapie zwemmen en 's middags nog een afspraak. Voor volgende week heb ik een afspraak gemaakt met en vriendin om daar langs te gaan. Ze hebben een zoontje van ruim 1 dus das wel gezellig. Mijn voorgevoel zegd dat ze weer zwanger is. Heb haar al best een tijd niet gezien. Maar krijg op een of ander manier dat gevoel. Ik laat jullie het nog wel weten of mijn gevoel weer eens juist was, hihih.

Elmooo wat onzettend fijn voor jullie dat alles goed gaat met jou en de kleine. Kans van 1 op de 13.000 geeft toch wel een geruststelling neem ik aan. Ik heb niemand in vrienden kring die op het moment zwanger is of erover praat. Jullie zijn een beetje mijn zwangere mutsen vriendenkring, hihih. Dus ben heel erg blij voor jullie.

Het is een pittig onderwerp wat je aansnijdt dat zet me toch wel ff te denken. Over het algemeen zou ik niet snel abortus plegen. Maar dan heb ik het meer over als ik een paar jaar geleden ineens zwanger zou zijn geweest en wij nog niet met onze kinderwens bezig zouden zijn. Stel wij komen voor de keuze dat ons kindje idd een hele ernstige afwijking heeft of bijv. het down syndroom. Pff tja dan zou ik daar kapot van zijn, maar ik denk (weet niet 100% zeker, want we staan gelukkig niet voor die keuze) dat wij het kindje dan weg laten halen. Omdat met ernstige afwijkingen wij als gezinnetje het denk ik niet gaan redden qua zorg gezien ik zelf beperkingen heb. En ik wil voor onze toekomstige kleine het beste. Nu is het niet gezegd dat al het leed bespaard zal blijven. Misschien heb ik toch iets erfelijks (wat misschien nu nog niet bekend is) en draag ik dat onze kleine over. Tja dat is iets waar wij bij stil hebben gestaan. En hebben samen besloten dat wij heel graag samen een kindje willen. Garantie op een gezond kindje krijgt niemand. Maar wij hebben genoeg liefde, genegenheid, geborgenheid en nog 1001 dingen in ons (of dat leren we bij als de kleine er is) om onze toekomste uk een fijn leventje te bezorgen. Teministe dat hoop ik dan maar.

Liefs Nathalie

Weer een berichtje van mijn werk. Ik ben heel druk dus even snel. Volgens mij ben ik ongesteld geworden en ik ben nu helemaal hyper van blijheid! Vanochtend was mijn temp. ineens 36.4 dus lager dan de vorige dagen. Ik al balen, want ik was bang nog erg lang te moeten wachten op mijn ongesteldheid. Ik was net heel druk aan het werk toen ik ineens buikpijn had. Omdat mijn temp. dus lager was had ik wel een tampon ingedaan vanochtend. Ik ging naar de wc om te checken en het was eindelijk zover!
Volgens mij zit ik op dag 43, dus ik ben er  erg blij mee! Nu kan ik eindelijk naar de volgende ronde!!

Ik kom morgen weer uitgebreid  iedereen op reageren, maar  vanochtend  had ik weer  cursus, nu gewoon werken en vanavond een etentje van mijn werk dus ben laat thuis.  
Fijne dag nog iedereeen!!
Liefs Mosa  

Terug
Bovenaan