Hoi hoi lieve kippies, was ik ook weer... hihi wat een raar weer he...steeds heel heet en dan opeens een verkoelend buitje hier..wel lekker hoor...maar parasol was al zo nat dat ik hem maar half uit heb laten staan, kan tie nu weer drogen in de zon en wind..hihi anders wordt ie zo lelijk en dat vind ik zonde.
Nou hehe daar zit ik dan ff...
Eerst maar ff mijn verhaaltje doen... hihi
Erg vroeg op vanochtend voor mijn doen.
om kwart over 6 eruit.
normaal krijg ik dus mini ontbijtje op bed van mn mannetje, maarja die ging er ook gewoon uit nu dus ik rustig aan opstaan, maar pff na het aankleden en me opmaken wordt ik toch beroerd. alles begon te seuzen enzo in mn hoofd dus dacht jakkie, niet gaan overgeven... dat krijg je met lege maag.
ik ff in de badkamer gaan zitten en toen zakte het weer iets af zodat ik tenminste veilig de trap af kon en beneden op de bank geploft.... pfffff
weer zoooo misselijk
'mannetje dus meteen naar me toe! van gaat't? ik zei ik moet eerst wat eten hebben..maar ja dat is best moeilijk, je zo beroerd voelen en dan ook nog moeten eten, maar goed toen ik dus wat op had zakte het gelukkig weer en kon ik mn haar verder gaan doen en me klaar maken om naar de bruid te gaan!!
best wijs gevoel geeft dat hoor...hihi dat iemand je vraagt om op HUN DAG het haar van de bruid te doen, ze staat toch de hele dag in de belangstelling en het middelpunt he...hihi... dus ging vol goede moed!
En meiden het is mooi geworden!!!!!!! echt was er best trots op.
ze had heel mooi jurk..soort creme kleurig met ophaal erin en kreukstof en ze is dus bijna 6maandjes zwanger, dus buikie erin. vanachter mooi met van die linten zigzag dicht zeg maar en dr haar dus wowie!!!! hihi
nee echt, t zat veel mooier en vlotter dan met t proefkapsel. ik had het nu heel anders gedaan en viel veel mooier uit gelukkig!
Ze was er erg blij mee en dr a.s. mannetje natuurlijk ook! hij vond haar te wowie!!! hihi..
foto's volgen nog wel denk ik...
Toen dus het stel weg was om foto's te maken met een mooie mercedes opendak, bij een vriendin die daar dus ook gekomen was het haar gedaan, ook heel wijs geworden!! en zij helemaal blij!! hihi..
ja waarom wordt ik geen kapster vraagt dan iedereen he....??! ja ooit misschien..
wil tenminste wel een cursus gaan doen t.z.t zodat ik ook kan knippen!!
Nou toen daar nog allerhande dienstjes gedaan..broodjes gesmeerd, koffie gegeven, kado's nog ingepakt..hihi jaja ik was best wel in mn element en weer een 1000poot!! hihi
Nou moe en voldaan naar huis
Daar was zoonlief heel lief met mn schoonzusje die was komen slapen en oppassen..was super gegaan! dus helemaal fijn.
Lekker met hem geknuffeld en relax gedaan en broodje gegeten en net naar bed geweest, maar kon niet echt slapen, dus maar na ruim een uur er weer uit.
slaap je niet dan rust je toch, zei mn ma vroeger altijd haha....
zo ff de was ophangen, doe ik maar op zolder, want buiten is nu niet echt te vertrouwen..
Zou zo ff naar mn ouders gaan.
die hebben een best groot zwembad, kan zoonlief daar ff in en ik misschien ook nog, maar ik vind niet eens zo heel heet meer dus denk dat ik er maar bij blijf zitten, zo'n gedoe en best vermoeiend..en mn broertje en zusje zitten erook in en dan in n band gaat t ook best... kan hij ff lekker spetteren en afkoelen!!
Nou ja en dan nog ff eten in elkaar draaien en dan vanavond naar het feest!
Gaan niet te lang, want hou ik gewoon niet vol.
vanmorgen tegen die vriendin al verteld.. dat ik zo snel moe ben enzo dus snapte ze best...helemaal blij weer voor me en hopen dat t goed gaat nu natuurlijk...
Nou ja en verders vandaag niet veel gedaan. zo warm.
kan er wel goed tegen dat scheelt...
Nou nou meiden weer heel lang verhaal geworden, maar ja eerder deedt ik vaker op n dag in delen he, maar nu kom ik nog maar zo'n 1x op n dag ff schrijven, dan krijg je zo'n lang verhaal..ohoh sorry...hihi hebben jullie wat te lezen he.
Nathalie appart zeker, nu thuis? arme jij! vermaak je je wel een beetje meis? begint nu misschien pas allemaal tot je door te dringen h . ohoh wat een oneerlijk rot gedoe..
sterkte ermee en probeer te genieten van het mooie weer! nog iets positiefs he!!
Hoest met je rd'tjes? gaat t n beetje? knuf van mij
Verder niet veel bijschreven dacht ik he....
Ohja Vlinder je zit alweer opt wachtbankje..spannend hoor meis. hopelijk is het voor jullie ook weer snel raak..
sterkte meis met je vermoeidheid en ik duim voor je!!
Alle andere overtijd meiden veel sterkte met wachten... hopen snel wat van jullie te horen??
Mosa hoe ist met jou meid?? nog geen rd'tjes?????????? ik duim nog voor je!
Meiden ik ga ff er vandoor, nog rustig aan wat doen hier.
kom gauw weer!
Fijne dag allemaal!
Dikke knuf mij...
ff mn bannertje opzoeken hoor......
Ik ga weer richting die 7weken dat het toen mis ging..maar nu heb ik goede hoop... nog ff duimen aub meiden...