kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hallo Allemaal!!

ff  weer een berichtje van mij.Wat een weertje he? Zit lekker verkoelend binnen.

Nathalie: Ik weet niet wat ik lees...Ik weet niet wat ik moet zeggen.... Het is echt verschrikkelijk voor je!! Ik hoop echt dat het zonnetje snel voor je gaat schijnen!! Dat het geluk je weer toelacht!!

Esseltje: Wat goed dat je een bezoekje hebt gebracht aan de gyn!! Fijn dat je een ovu hebt! Hoop dat er volgende maand geen verklevingen te zien zijn! Hoop dat alles goed is!!
Hoop dat je snel zwanger mag raken!!

Elmoo: Wij hebben ook al stil gestaan bij die keuze ondanks dat ik nog niet eens zwanger ben. Wij zouden dezelfde keuze maken als jullie. Idd wij hebben ook ontzettend veel plezier in ons werk en zouden wel minderen maar zeker niet stoppen!
Ik wil ook mijn kindje een gelukkig leven bieden. Met allemaal handicaps wat je vooraf weet zie ik dat niet zitten.  Al heb je dat natuurlijk niet voor het zeggen. Als het kindje gezond mag zij kan het later ook nog ongelukkig zijn.
Ik vind het wel een moeilijk onderwerp, denk er veel over na.

Mamajm: Wat fijn dat je een fijne dag hebt gehad! En dat de bruid er mooi uit zag! Ze hebben iniedergeval een hele mooie dag!!
Ik hoop dat na de 12 weekjes je vermoeidheid weer weggaat. En dat je weer veel energie krijgt om echt te gaan genieten!!

Vlinder: Wat erg die chronische vermoeidheid!! Lijkt me echt moeilijk nu je kindje vakantie heeft. Dan ben jij helemaal gesloopt.Natuurlijk wel fijn om haar dicht bij je te hebben..

Ik heb gisteren ovulatietesten binnnen gekregen. Wil daar deze maand mee beginnen. Dus ben benieuwd.
Vandaag de laatste dag van mijn ritje vrije dagen. Heb weinig gedaan afgelopen dagen. Nog steeds een zeurderig gevoel in mijn onderrug. Gelukkig gaat het vandaag weer iets beter.

Liefs Collie.

Hallo Mosa,

Zie dat je net hebt gereageerd. Goed dat je het zo oppakt!! Ik ben blij voor je!! Nu weet je waar je aan toe bent! En kan je door naar de volgende ronde. Nieuwe ronde nieuwe kansen!! Heel veel succes!! Hoop op een normale cyclus of natuurlijk een zwangerschap!!

Liefs Collie

Jeetje Mosa wat heb je ons in spanning gelaten zeg meis. Maar nu weet je eindelijk waar je aan toe bent. Wat fijn voor je. Natuurlijk ffies balen dat je ongi bent. Maar je temperatuur zei het al. Dus je was er al een beetje op voorbereid. Geniet van je etentje vanavond en tot morgen meis. Dan kletsen we ff bij.

Collie je hebt gelijk hoor. Je kan allemaal nog zo gezond zijn, maar dat is niet een garantie voor een gelukkig leventje hè. Daar is veel meer voor nodig. Maar het voornaamste is gezondheid. Maar meiden er kan ons allemaal iets overkomen of onze mannetje. Denk eens aan auto ongeluk. Als we alles van te voren zouden weten, nee moet er niet aan denken. Soms moet je het geluk een handje helpen en het afdwingen, hihi. Ik doe hard mijn best, maar wil nog niet echt lukken. We hebben er in elk geval mooi weer bij.

Liefs Nathalie

Bah, bah en bah. Ik heb nog zoveel te doen op m'n werk dat ik besloten heb om morgen op mijn vrije dag ook nog maar te gaan werken. Ik heb er echt geen zin in, maar ja het is wel verstandig. Ik kijk wel of ik  morgen vanaf mijn werk even op jullie verhaaltjes kan reageren.  

Nu mijn cyclus zo lang duurde ben ik alleen maar blij dat ik ongesteld ben, helemaal niet teleurgesteld dat ik niet zwanger ben. Ik ging er toch al niet vanuit en vind het fijn dat mijn cyclus nog meevalt. Soms las ik verhalen van meiden die wel 5 of 6 maanden niet ongesteld werden, dus ik ben momenteel alleen maar blij.

Nu naar het etentje, heb weinig zin omdat ik dan vanavond laat nog van Amsterdam twee uur naar huis moet reizen. Maar het is wel goed om er straks bij te zijn, dat is eigenlijk de enige reden dat ik ga.

Nogmaals fijne avond allemaal!
Liefs Mosa

Heb je inmiddels al uitgerekend in welke cyclus dat je zat? Dan kunnen we ff nieuwe nod voor je maken. Of we kijken wel ff terug vanavond, kan ook wel ff. Dan doen we gewoon een nod met 28 dagen en nog met .... dagen. Veel plezier bij je etentje. Ik ga nu maar eens ffies koken.

Liefs Nathalie

Nou meiden wat een weer he vandaag pfffffffff zweten hihihihiih halverwege de dag zaten we met z'n allen in het zwembad in de tuin ihihihihi was wel leuk trouwens, lekker ff gek doen.
later op de middag ben ik even lekker alleen gaan shoppen even wat leuke spulletjes voor in de kamer gekocht en wat nieuwe kleren voor mezelf, echt leuk!!! ik ben er helemaal blij mee. al ben ik iets minder blij met mn rode koppie ihihihihih lekker verbrand maar het trekt al bruiner bij :)

tja dat is een heel pittig onderwerp van essel geloof ik?? wat zou je doen wanneer het kindje niet volgens de verwachtingen is, erg moeilijk en ik denk dat ieder zelf kan invullen wat je zou doen, ik zelf zou het nooit kunnen, hoe dan ook het is een leventje wat je gegeven word ( dat geloof ik) en ik zou het echt niet kunnen om het weg tehalen, tuurlijk zou ik ook verdrietig zijn als het niet helemaal goed zou zijn, maar toch zou ik er al mijn liefde aan willen geven, maar... net wat ik zeg een ieder denkt daar weer anders over.

ik ben alle namen kwijt hihiih maar was het nu mamajm die het haar heeft gedaan??? leuk meid en lastig dat je je zo beroerd voeld pfffff
maar dan moet je het wel goed kunnen ( kapsels) idd misschien kun je ooit kapster worden??? ihihi leuk!!!! heb je ook opleidingen er voor gehad?? of is het gewoon de feeling??
en wat leuk dat ze trouwd met een buikje heerlijk, dat was ook mijn wens maar ja inmidels ben ik al weer bijna 3 maanden getrouwd ihihhih

nathalie fijn meid dat het vandaag weer wat beter met je gat was ook wel ff een domper he !!! niks aan

en mossa....... WAAAAAAAAAAAA EINDELIJK ONGESTELD hihihhi wat zul jij blij zijn!!! hopelijk gaat het nu beter met je cycles of liever nog dat je volgende nod wegblijft, doe maar voor een maand of 8 dan ihihihhih

ff denken niemand vergeten??? owww sorry hoor als ik wel iemand vergeet

wat leuk dat ik weer op het wacht bankie zit ik ben zoooooooooo benieuwd!!! ik hoop het zo he.
ik heb niet heel veel verschijnselen alleen dat ik erg veel afscheiding heb heeeeeeel erg veel en dat de ovulatie test laatst dus een licht tweede streepje gaf, maar ja of dat wijst op een zwangerschap weet ik eigenlijk niet omdat ik deze maand dus voor het eerst een ovulatie test heb gebruikt. dus.... jawel we wachten af .
ik ga als ik in het weekend nog niet ong. ben begin volgende week testen als ik het vol hou.
ik wacht het liefte zo lang mogelijk net als mamajm ik zou willen dat ik ook zo lang kon wachten maar ik weet niet of me dat gaat lukken maar we moeten eerst maar eens afwachten of de rdtjes zich niet gewoon melden.

nou meiden ik ga er weer vandoor, dochterlief even op de wc zetten en dan zo ook mn bedje op zoeken, morgen weer therapie moet mn dochter mee das wel minder maar ja. nou de groetjes maar weer

liefs petra

Hi Vlinder, zo te horen hebben jullie het erg gezellig gehad, lekker in badje kliederen. En dan ook nog lekker wezen shoppen, gezellig hoor. Was het niet kei warm in de stad? Hier was het vandaag benauwd weer namelijk.

Het begint hier nu ineens heel erg te waaien. Moest ff in tussentijd de deur dichtdoen en den andere deur is dichtgewaaid.

Ik ben benieuwd hoe je het weekend door zal komen Vlinder. Ik hoop dat je volgende week positief mag testen meis.

Verder weet ik ff niet meer wat ik wou zeggen. Mijn mams beld nu ff, dus ben ff afgeleid, hihih.

Liefs Nathalie

Valt niet meer een berichtje typen en met je mams aan de telefoon zijn, hihi
Vlinder je was ff in de war met de namen want Elmo vroeg naar onze mening over nekplooi meting en de gevolgen hiervan. Ook jij hebt weer gelijk. Ik denk idd pas dat je erover kunt beslissen als je zelf voor die keuze staat. En zal heus niet minder van die kleine houden.

Ik ga nog ff tv kijken en dalijk lekker douchen! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan