kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                               10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                                21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                 ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           05-07-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Maureen                                    4e ronde -  1e kindje                   29-06-08
Kimmie                                        2e ronde -  1e kindje                   30-06-08      (28 dgn)

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Goedemorgen meiden, ff leuk glitterplaatje voor ons allemaal
Hoe is ie hier? Allemaal een beetje kunnen slapen ondanks de warmte?
Nog plannen voor vandaag?

Hier ga ik dalijk lekker zwemmen. Ben benieuwd hoe er gereageerd word in het zwembad. Het was toch wel raar hoor om gisteren niet te hoeven werken. Maar vanmiddag heb ik ook een afspraak dus dan gaat de tijd wat sneller hè. En anders kom ik gewoon gezellig hier beppen. Als jullie teministe wat hebben getypt, hihi. Volgens mij is iedereen lekker aanhet genieten van vrij zijn, het mooie weer en andere leuke dingen en gelijk hebben jullie!

Hele fijne dag en tot strakkies! Liefs Nathalie

Goedemorgen,

Ik ben weer op m'n werk maar heb even alles gelezen. Vanavond heb ik eindelijk tijd om te reageren op iedereen.

Even over mijn nod voor het lijstje, als ik van 28 dagen uitga is mijn volgende nod op  29 juli (ben ik op vakantie, dan zit ik er echt niet op ongesteld zijn te wachten) en met 43 dagen op 13 augustus. Als iemand dat even zou willen aanpassen.
Maar omdat ik nu temperatuur, hoop ik ongeveer wel te weten wanneer mijn eisprong geweest is en wanneer dan mijn echte nod is. Ik had namelijk tot eergisteren 36.7 's ochtends, gisteren was hij ineens 36.4 en vandaag 36.3. Dus ik kon wel goed het verschil zien.

Ik ben wel heel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben en dat mijn lichaam wrs weer op gang gekomen is.
Een hele fijne dag toegewenst!
Liefs Mosa

Hey Meissies,
Even kort voor ik ga douchen, daarna kom ik reageren op jullie berichtjes. Ik heb zulk leuk nieuws! Ik had in mijn laatste berichtje toch verteld dat ik vlak voor mijn vakantie te horen heb gekregen dat mijn zusje ook zwanger is (nu 13 weken). Nu heb ik gisteren nog meer goed nieuws gekregen: mijn oudere zus is ook zwanger! Het is bij haar nog wel pril, zes weken, dus wel even de echo afwachten, maar nu lopen we dus met zijn drietjes zwanger!   Leuk he!
Het enige is dat we nu gisteren gelijk al discussie hadden over de wieg waar we allemaal zelf in hebben gelegen en de doopjurk. Hihi, ging wel op een grappige manier, maar het zal op een gegeven moment wel gaan spelen. Maar goed aangezien ik het verst zwanger ben denk ik dat de wieg in ieder geval in het begin bij mij zal staan! Ik heb dus nog drie zussen dus ben erg benieuwd of er nog meer bij gaan komen. Mijn moeder had een paar maanden geleden namelijk gedroomd dat 5 van haar dochters zwanger liepen! Zo wel erg leuk zijn als dat uitkomt! Ze had die droom voordat er nog maar iemand verteld had dat ze zwanger was, of bezig waren om zwanger te raken! En nu zijn er dus al drie van de vijf!

Ik kom straks weer even terug, moet echt even douchen.

Groetjes!

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                               10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                                21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           05-07-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Maureen                                    4e ronde -  1e kindje                   29-06-08
Kimmie                                        2e ronde -  1e kindje                   30-06-08      (28 dgn)

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Hee meiden,

Ff snel vanaf me werk..

MamaJM.. : Wat fijn dat het haar zo goed gelukt is.. Wij hadden een jaar geleden een bruifloft van iemand die ook 6 maanden zwanger was maar ik vond haar er neit mooi uit zien met der jurk,.. Zal wel verkeerde type jurk zijn..

Natalie: Heb je me  advies nog opgevolgd?? Hoop het wel.. dan heb je teminste zekerheid.. Gaat het alweer een beetje beter?

Nou.. Ik denk dat ik mijn normale cyclus maar weer aan ga houden.. want voor mijn gevoel had ik eerder mijn eisprong en dan zou mijn NOD op 9 Juli zijn.. Dan is vriendjelief gelukig alweer terug van weekendje weg.. gaat naar de ardenne dit weekend met voetbal..

xxx Mamoetje

Hi Meiden,

Mosa ik heb je ff op het lijstje gezet hoor meis.

Bolle wat ontzettend grappig dat nu nog een zus zwanger is. Gefeliciteerd meis, wat fijn zeg. Kun je wel heel veel met elkaar delen. Nog 3 zussen? Ook nog broers of dat niet? Ohh dat zou wel helemaal lachen zijn als hun ook zwanger mogen zijn. Misschien zitten die wel te gniffelen, of denken hun nu ook van ohh dan willen wij ook, hahaha. Leuke foto's krijg je dan zeg met jullie 5-en. Echt ontzettend fijn voor jullie. Dan krijgen opa & oma het nog druk met al die kleinkinderen in 1x, hihih.

Ik was net op msn met een vriendin. Weten jullie nog dat ik laatst zei dat ik het voorgevoel kreeg dat ze weer zwanger is. Ondanks dat we elkaar al tijdje niet hebben gezien. Nou ik kreeg weer gelijk hoor. Zien elkaar volgende week, maar ze zei net op msn dat ze zwanger is. Zo leuk! En uitgeteld op de verjaardag van hun 1e kindje, hihi. Ik vind het wel moeilijk om volgende week dan niet heel veel vragen te gaan stellen en me in te houden hoor. Kweet niet of dat gaat lukken, hihih. We zien wel.

Ik ga nu ff lunchen me tmijn mannetje, kom dalijk nog wel ff verder kletsen.

Liefs Nathalie

Ohh Mamoetje, dus je hebt je ei al gehad dan hè meis. Hoeveel dagen is 9 juli dan je nod? Zullen we die ook ff in het lijstje zetten dan?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan