kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

hoi hoi lieve meiden
hier ff kort berichtje van mij...
Bruiloft feest was erg leuk.
iedereen had gezegd dat ze dr haar erg mooi vonden en dr jurk natuurlijk ook.
kheb een foto ervan maar daar kan je het kapsel niet heel goed op zien.
maar krijg binnekort nog n duidelijker foto dus jullie houden het tegoed.
Vanochtend naar de winkel ff om boodschappen en meteen door naar de markt.
toen ik thuis kwam zo moe...eerst ff met n bakkie op de bank gezeten...
toen dacht ik, ik MOET nu echt t huis dweilen want ziet er gewoon vies uit ...hihi erg he
Nou dat dus braaf gedaan...
wel zwaar maar deedt het ook niet perfectos maar het ziet weer fris.
boven en beneden..Ook nog was gestreken en opgeruimd dus alles weer klaar.
morgen dan maar proberen de wc's te doen en vind ik het wel weer ff goed...
Ben zo moe..
Ga nu ook weer naar bed, zoonlief ook en ben zelf nu echt op.
dus meiden, wens jullie fijne middag... en kom straks misschien nog ff lezen en bij kletsen en verder reageren.
Liefs mij

Ik stuur wel ff een paar werkbeertjes langs MamaJM
Meis waarom doe je dan ook meteen zoveel in 1x.
Boven en beneden dweilen en dan ook nog strijken
Verdelennnnnn moet ik ook! En ja das moeilijk
maar je moet het jezelf wel een beetje aan gaan leren hoor.

Ik was net wel op msn, maar mijn tekst kwam steeds niet door bij je, heel vreemd
Dacht al waarom reageerd ze nou niet, zal wel ff aan het eten zijn of met zoonlief aan het spelen. Maar nee toen kreeg ik mijn tekst dus weer terug. Opnieuw aanmelden hielp ook niet. Maar nu lig je toch lekker ff te rusten, dus post ik maar ff een berichtje hier. Ook voor de andere meiden.

Ik heb vanmorgen lekker gezwommen. Heb de sleutels ingeleverd dus ben er nu klaar mee. Na het zwemmen lekker ff buiten koffie gedronken en gezellig zitten kletsen. Volgende week mogen we introdusee (of hoe schrijf je dat?) meenemen. Dus ik zit ff te bedenken of ik iemand mee kan nemen.

Net lekker toasti gegeten en ga dalijk denk ik ff wat eerder naar de stad. Heb om 15.00 uur afspraak dus kan ik mooi voor die tijd ff kijken of ik nog leuk shirtje kan vinden ofzo. Want mijn tante word zondag 60. Ze belde gisteravond al ffies op, heel lief. Of wij ook kwamen. Ik had dat natuurlijk allang van oma gehoord dat we zondag middag zijn uitgenodig om daar in gezinsvervangendtehuis met elkaar het te vieren. Ze is helemaal zenuwachtig geloof ik. Ze heeft het prikbord al leeg gehaald voor alle kaartjes, hihih. Dus ik ga zo maar eens ff een leuke kaart halen.

Ik zei laatst toch dat ik het voorgevoel had dat een vriendin van mij zwanger zou zijn van hun 2e. Nou ik heb weer eens gelijk hoor. Elkaar al hele tijd niet gezien helaas. Maar ik kreeg op een of andere manier dat gevoel. Ik sprak haar ff op msn en toen vertelde ze het al. We zien elkaar volgende week, dus kunnen we ff gezellig bij kletsen. Ik mag wel uitkijken dat ik niet teveel vragen stel en uitkijk wat ik zeg. Kweet niet of me dat gaat lukken hoor. Ze heeft mij toen ook verteld toen ze met hun 1e kleine bezig waren. Ben erg benieuwd hoelang ze er toen over hadden gedaan, kweet het niet meer goed, maar best wel wat maandjes geloof ik. En nu geen idee. Maar ze is uitgeteld op de verjaardag van de 1e hihihih. Kweet niet of ze op een forum zit, van de 1e geloof ik iets met msn-group ofzo. Maar anders heeft ze me toch al herkend, want ik ratel hier zoveel, hihih. Zal volgende week wel de vraag krijgen of wij nog niet aan kids zitten te denken. Ik straal namelijk echt als ik daar ben, hihi. Heerlijk die kleine!

Nou meiden ik heb alweer heel wat getypt. Tot later!

Liefs Nathalie

hoi hoi meiden..was ik weer ffies...
ga zo eten, maar wou toch ff snel melden dat t goed met mn kapperszaakje...hahahha net echt he.
nee net belde een nichtje, zusje van een nicht die woensdag gaat trouwen en vroeg ze of ik het haar wilde doen ook van nog een ander zusje....?! hihi
ik wordt echt nog weer beroemd he..iedereen gaat me vragen.
wel erg leuk om te doen... en verdien ik liefdadigheidje mee...haha
Kheb het al eens eerder bij die nichtjes gedaan toen een broer van ze trouwden en toen die ouders 'zoveel'jaar waren getrouwd...dus ken hun haar....haha.
wel leuk maar dat ene nichtje moet heel vroeg klaar zijn dus moet ik kwart voor 6 al aan de slag..pfff weer heftig maar goed.. wel leuk om te doen!
Nou meiden jullie weer op de hoogte over mn kappers carrierre...haha...
ik ga nu eten en vanavond werken dus ben ik er niet
Totmorgen maar weer.
Liefs en fijne avond van mij

Kom weer ff een lief plaatje brengen.
Ohhh MamaJm wat super met kapperscarriere zeg, hihih
Leuk voor je, beetje afleiding en iets dat je echt leuk vind volgens mij
Wel vroeg ophoor! Maar zo rol je er een beetje in. Bouw je alvast een klantenkring op. Voordat jullie grote vent en toekomste spruit wat ouder zijn dat jij in tussentijd cursus kan volgen en dan een eigen zaakje beginnen, hihih. Wie weet meis! Werkse vanavond in elk geval en tot morgen. Dan ging je naar de dierentuin geloof ik of niet? Heel veel plezier!

Ik ben vanmiddag nog ff kort de stad in geweest. Heb erg leuk tuniek gekocht, was opruiming. Dus ik van alles mee de paskamer in. Ik dacht dat dat tuniekje me niet zou staan, maar die was juist het leukste. En twee basishemdjes gekocht die zo ergens onder kunnen of gewoon leuk bij rokje, zaten heel mooi. Eindelijk weer iets voor mezelf verkocht, vond wel dat ik dat verdiend had.

Nu ben ik best wel beetje moe en het eten smaakte me vanavond niet. Vanmiddag heeft het hier hard geregend dus hoef gelukkig niet meer de plantjes water te geven. Ik ga lekker rustig aan doen. Morgen naar sportmasseur en weer naar fysio. De zaal in, kijken hoe het dan gaat.

Fijne avond en kom later misschien nog wel ff kletsen.
Teministe als er iets gezegd is, hihih.

Liefs Nathalie

Hoi kluskippies!

Eindelijk even tijd om rustig op iedereen te reageren, ik ben er lekker voor op de bank gaan zitten.

Nathalie:  hoe gaat het nu met je? Raar zeker om de  sleutels in te leveren? Wat lekker dat je  vanmiddag  lekker gewinkeld hebt en dat je jezel verwend hebt. Dat mag ook wel eens!  Doe je zeker je nieuwe tuniek aan naar de verjaardag van je tante? Wat goed dat je voorgevoel weer klopte! Misschien kun je daar wel je werk van maken! Komen wij allemaal bij je langs! Voel je nu al iets over de overtijd of wachtbank meiden?

MamaJM: wat leuk dat je bruidskapsel zo goed geslaagd is en dat je gelijk weer gevraagd ben door je nichtjes! Wie weet kun je wel in de toekomst je eigen kapperszaakje beginnen! Wat vervelend dat je nog zo ontzettend moe bent, had je dat tijdens de zwangerschap met je zoontje ook?

Elmoo: idd een moeilijk onderwerp, die nekplooimeting. Ik heb daar eigenlijk nog nooit zo over nagedacht. Ik denk niet  dat ik het zou laten doen als ik zwanger zou zijn, maar ik snap wel dat mensen het doen. Was er een speciale reden dat je het wilde laten doen, dat een bepaalde afwijking misschien in jullie familie voorkomt? Ik kan me wel voorstellen dat als het kindje heel veel afwijkingen zou krijgen, dat het in sommige gevallen beter zou zijn om het weg te laten halen, als je sommige kinderen of volwassenen soms in rolstoelen ziet zitten, kwijlend en niet kunnen praten. Dat lijkt me voor hen ook geen leven. Syndroom van Down vind ik persoonlijk een ander verhaal, maar ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet beslissen. Ook ben ik in het algemeen niet tegen abortus, ik zou het zelf niet doen maar ik ben van mening dat iedereen dat zelf moet kunnen beslissen. Maar in elk geval heel fijn dat de kans bij jullie bijna verwaarloosbaar is, zal wel een opluchting zijn he?

Petra: nu begint het echt spannend te worden voor je! Nog even geduld hebben,  in ieder geval tot zaterdag. Nu weet ik even niet meer of je al ongesteld bent geweest na je mk of dat het nu voor het eerst wordt. Had je wel een regelmatige cyclus? Ik heb nu weekend dus ik kan weer de hele dag voor je duimen :)

Bolle: wat ontzettend leuk dat twee van je zussen zwanger zijn! Dat zal apart zijn, over een tijdje met drie van die dikke buiken! Is het voor je zussen ook hun eerste kindje?

Mamoetje: Zou fijn zijn als je cyclus weer normaal zou zijn! Dan schiet je nod al zo op! Spannend hoor!

Jammer dat we niets meer horen van Miranda, Maureen en Kimmie, die zijn toch al weer even overtijd!

Ik heb lekker weekend, ben ik ook wel aan toe. Door het mooie weer aan het begin van de week vaak tot 's avonds laat nog buiten gezeten en daardoor weer net te kort geslapen. Maar vanaf nu kan ik het weer inhalen! Ik heb de hele dag al buikpijn, maar voor deze keer vind ik het niet zo erg. Nu kan ik in ieder geval niet vergeten dat ik ongesteld ben! Ik hoop dat deze cyclus wat korter zal zijn, anders moet ik iedere keer zo lang wachten op mijn nod. Maar ik zal het wel zien! Ik ga even de krant lezen en kom straks weer kijken.
Liefs Mosa

Petra, wat ik trouwens nog wilde zeggen. Wat heeft je dochtertje een ontzettend mooie naam!! Hoe komen jullie aan de naam Tharia? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Liefs Mosa

Ben ik er vanavond na een paar dagen weer, en dan komt niemand typen
Maar dat is vast een goed teken, dan hebben jullie waarschijnlijk leukere dingen te doen dan achter de computer zitten
Liefs Mosa

Het is toch wat, denk ik ga niet zovaak op het forum kijken vanavond, want er typt toch niemand hier. hahahaha. En ja hoor is onze Mosa er gezellig. Meis ben je er nog?

Terug
Bovenaan