Nou, dat heb je snel getypt Nathalie! Ik heb idd niet zoveel te vertellen nu, maar ja dat hoort er ook bij he?
Het zou idd fijn zijn als je een goed voorgevoel over jezelf zou hebben! Maar wie weet komt dat nog.
Ik zat net ook een stukje te kijken van hulp bij opvoeden, soms zijn er zulke vervelende kinderen dat je bijna zou denken, geen kinderen! Maar ja, ze zijn niet allemaal zo gelukkig . Een tijdje geleden werd Baby te huur op BNN herhaald, dat vond ik ook wel leuk om naar te kijken. Ken je dat? Dat ging over 4 jonge stellen die gingen samenwonen voor het programma. Eerst werden de meisjes 'zwanger' (ze kregen een dikke buik om), toen kregen ze een baby, daarna een peuter enzovoort. Ze moesten dan een paar dagen voor die kinderen zorgen en het huishouden doen enzo. Ging natuurlijk lang niet altijd goed, maar wel leuk om naar te kijken dan.
Afgelopen zondag hadden we een verjaardag, het dochtertje van vrienden van ons werd één. Er waren allemaal foto's gemaakt, die kreeg ik straks per mail. Toch wel erg leuk, ze zat zo lief bij me op schoot. Ze is best éénkennig, maar ze lijkt mij gelukkig wel te mogen! Op een gegeven moment zat ze op schoot en toen leunde ze helemaal naar achteren om tegen me aan te liggen. Toen dacht ik, ooh dat wil ik ook!! Maar dan kan ik nu in ieder geval vast genieten van haar!
Een agenda is idd wel makkelijk, ik schrijf er tegenwoordig ook van alles in. Anders vergeet je het zo snel he? En jij met al je verschillende therapie-afspraken, dan heb je het helemaal nodig! De foto's van Anne Geddes zijn altijd zo lief, dus ik kan me wel een voorstelling maken van hoe je agenda eruitziet. Ik heb trouwens op mijn laptop een excel-bestandje gemaakt met mijn temperatuur. Daar schrijf ik ook in hoe ik me voelde die dag. Ik zat straks nog even te kijken naar twee weken geleden, toen was dus blijkbaar mijn eisprong. Precies op die dag had ik spierpijn in mijn buik, heb dat toen ook hier geschreven. Maar toen was het dag 30 van mijn cyclus, dus toen hoopte ik er nog een beetje op zwanger te zijn. Nu weet ik dus beter . Ik voelde me die hele week niet goed, erg moe en soms misselijk. In die week hebben we dan ook niet geklust, ik voelde me echt niet goed. Dus achteraf gezien had ik niet eens zwanger kunnen zijn nu . Is wel grappig, van de 6 weken dat ik nu van de pil afben hebben we 5 weken erg veel geklust en dus 1 week minder en toen was dus net mijn eisprong. Zul je ook net zien, maar nu weet ik misschien iets meer waar ik op moet letten!
Veel succes met je massage morgen (is vast niet alleen lekker, maar ook pijnlijk denk ik!) en tot morgen!
Liefs Mosa