kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Oeps beetje ongeduldig geloof ik. De site happerde. Hoe krijgen we een topic vol hè.
Er moet wel meer gekletst worden hoor. Want op deze manier kan het nog wel ffies duren, hihih. Maar eerst maar eens wat meer zwangere kwebbelmeid hier in het topic creeren, vinden jullie ook niet?

Liefs Nathalie

Nu heb jij ook weer getypt zag ik, dan moet ik nog maar even reageren . Je hebt zelfs 3 keer een berichtje getypt, maar als je het goed vindt reageer ik er maar op eentje .

Baby te huur is alweer afgelopen maar alle uitzendingen staan op uitzendinggemist.nl dus daar kun je ook bekijken. En natuurlijk ligt een heel groot deel van hoe een kind wordt aan de ouders. Het zal inderdaad moeilijk zijn, een kind goed opvoeden, vooral het consequent zijn lijkt me. Dat merk ik soms al met onze katten! Maar ik denk dat je met veel liefde, warmte en geborgenheid idd al een heel eind komt. Ik hoop dat we het allemaal gaan ervaren over niet al te lange tijd!!

Nu ben ik echt weg, tot morgen!
Liefs Mosa

Echt het allerlaatste van vandaag, er is volgens mij tijdens dit 4e deel van het topic nog niemand zwanger geworden. Daar moet dus maar heel snel verandering in komen!! Dus onder het mom van glitters strooien: nieuwe zwangeren zijn erg
!!!!!!!!!!
Liefs Mosa

Ik merk dat ik niet zo helder meer ben. Dus ik lees je stukje en denk dan ohh dat en dat wil ik vertellen, maar als ik aan het einde ben weet ik het niet goed meer. Maar das ook niet zo gek op dit tijdstip hè. Uhmmm ff denken hoor.

Morgemiddag dus fysio & sportmasseur. Zaterdagmiddag verjaardag van mijn tante. En verder weet ik het eigenlijk niet. Ja wat boodschappen doen, huishouden zoals de was e.d. maar dat zijn een beetje standaard dingetjes hè. Verder geen vast afspraken tot nu toe. Ligt ook een beetje aan het weer. Ik wil eigelijk binnenkort ook wel heel graag weer eens naar de dierentuin. Maar ja met regen is dat niet fijn, maar als het heel warm is houd mijn mannetje het ook niet echt uit. Dus we kijken wel ffies. Zal dit weekend denk ik niet worden. Zondag denk ik gewoon lekker met zijn tweetjes lui zijn, goede film kijken. Mijn vriend bijkomen van drukke werkweek. Die werkt 40 uur per week.

Ohh ja over ons huis. Wij zijn eind vorig jaar verhuisd. Van een klein jongeren begane grond flatje (2 hoog) met 1 slaapkamer, kamer & keuken in 1 en smalle badkamer met grote boiler erin. Echt een huisje waar je in je eentje prima kan wonen, lekker knus. Met zijn tweetjes ook wel lekker knus natuurlijk, maar niet echt te doen. Ook geen zolder of extra bergruimte ofzo. Dus toen weg gingen samenwonen is een aantal dingen bij mijn ouders op zolder gegaan. Nu wonen we in een 2 onder 1 kap (lijtk meer rijtjeshuis) huis op de hoek. Dichtbij het centrum, aan een parallel weg. Met aan de zijkant gras, een hele grote oprijlaan en dus best veel tuin. Heel veel privacy hebben we helaas niet. Maar dat creeeren we steeds meer. Hebben een schuttinkje staan. Waar ik nog mooie bloembakken aan wil hebben eigelijk. En ten zijnde tijd komt er een garage, dat maakt ook alweer verschil. Het is aangepast huis, met traplift,aangepaste keuken zat erin, ruime lange woonkamer. Heb nu een eettafel met 6 stoelen, kweet niet wat me overkomt, hihih. Dat was vroeger een slaapkamer beneden. Toen was het huis heel erg in hokjes ingedeeld. Maar dat hadden de vorige bewoners er een paar jaar geleden uitgehaald. Er staan trouwens wel foto's op mijn hyves. Maar das meer van klusfase en heel in het begin. Tis nu nog niet helemaal 100% allemaal. Staan nog wel wat dingetjes in verhuisdozen enzo. Ik moet dat deel voor deel uitpakken. Maar tis wel erg mooi geworden al zeg ik het zelf. En beetje bij beetje word het toch steeds meer een thuis hè. Dan koop je eens dit, dan weer dat. Kan ook niet allemaal in 1x hè.

Jeetje ik typ echt weer heel uitgebreid vanavond. Ik denk dat ik de rest morgen maar ff ga vertellen. Want anders word het wel hele lap tekst. En mijn lichaam zeg: Lekker gaan slapen Nathalie anders word ik boos, hihih.

Dus dat ga ik dan maar braaf doen! Weltrusten! Slaap lekker allemaal.

Liefs Nathalie

Lekker geslapen allemaal?
Hier wel redelijk, alleen apart geen idee hoe ik het uit moet leggen
Voel me apart. Tja lastig hè om uit te leggen hoe je je voeld als je het zelf niet weet.

Glitters zijn hier zeker welkom. Ik weet niet of MamaJM in dit topic bekendmaakt dat ze zwanger is of in het vorige. Maar er mogen wel wat meer glitters bij vind ik hoor. De maand juli is lekkere zwoele maand tot nu toe. Maar ja is nog maar net begonnen hè dus we hebben alle hoop nog. Wie weet zijn de meiden op het overtijdbankje wel zwanger.

Je vroeg gisteravond of wij nog op vakantie gaan mosa. Nou zowiezo 1 augustus weer een weekendje naar Luxemburg. Want ik heb die dag behandeling bij een osteopaat in Zeeland en dan gaan we dan lekker zo door voor een weekendje daar bij mijn schoonouders. Heerlijk hoor als ze daar zo'n seizoensplaats hebben en dat je er toch ff lekker tussenuit kan zijn. Ik kreeg paar dagen geleden een sms van mijn schoonmams of mijn vriend halverwege augustus vrij kan regelen, dan mogen we hun caravan gebruiken. We weten nog niet of we 1 weekje gaan of misschien wat langer. Maar denk wel dat we het aanbod aannemen. Omdat het er niet echt inzit om momenteel op vakantie te gaan. Wij willen nog heel graag eens naar Italië, maar das ook duur land. En willen nog wel meer dingen zien. Maar ach dat komt wel. Zijn nog jong en nog niet zwanger dus, hihih. Collega's van mijn vriend hebben volgende week en de weken erna eerst vakantie, dus kunnen wij toch niet weg. We zien het wel wat deze zomer ons allemaal gaat brengen. En mocht ik wel zwanger mogen worden dan kunnen we over een aantal jaartjes ook nog lekker genieten met onze kleine hè.

Ik ben al best klaar wakker, nog wel lekker lui.
Ik ga maar eens ff ontbijtje maken. Al heb ik niet veel trek.

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   09-07-08      (33 dgn)  
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                               10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           05-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Maureen                                    4e ronde -  1e kindje                   29-06-08
Kimmie                                        2e ronde -  1e kindje                   30-06-08      (28 dgn)

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Goedemorgen, ik ben ook weer van de partij !
Nathalie, dat is idd hartstikke lekker dat je schoonouders een seizoensplaats hebben in Luxemburg, ook altijd handig voor jullie natuurlijk. En ik krijg het idee dat je ook goed met je schoonouders kan opschieten, of niet? Zou heerlijk zijn als jullie in augustus nog wat langer daarheen zouden kunnen gaan, even lekker helemaal eruit!

Wij gaan toevallig naar Italië, zijn we allebei nog nooit geweest. Vroeger met mijn ouders ging ik altijd kamperen. Toen heb ik altijd gezegd dat ik als ik zelf op vakantie zou gaan alleen maar met het vliegtuig op vakantie zou gaan. Dat heb ik 3 of 4 keer gedaan, maar vind kamperen toch leuker. Wij boeken ook nooit wat, we kiezen een streek uit waar we heen gaan en dan zien we het wel. Dus meestal blijven we ergens 3 of 4 nachtjes en dan gaan we weer een stukje verderop kijken. We houden vooral van bergen en watervallen enzo. Meestal gingen we naar Frankrijk, maar nu dus iets anders. Ik ga vanmiddag even wat boekjes halen over Italië, zodat we een mooie streek kunnen uitkiezen. Het leek nog altijd erg ver weg maar we gaan 24 juli weg en dat schiet al zo op.

Toen wij voor het eerst gingen samenwonen, woonden we in een vakantiehuisje. We hadden wel een grote tuin, maar een woonoppervlakte van ongeveer 35 vierkante meter. Was wel heel gezellig, maar erg warm in de zomer en heel koud in de winter (ijsbloemen aan de binnenkant van  het slaapkamerraam). Daarna konden we een appartement hier in  het centrum huren met 3 slaapkamers, we  wisten niet wat ons overkwam. Nu hebben we nog meer ruimte en tot staat het bijna helemaal vol . Als je zo klein hebt gewoond dan waardeer je het wel meer he?  

Ik ga maar even aan het werk, heb wat van m'n werk mee naar huis genomen (heel onverstandig, ik weet het) maar kom straks wel weer kijken.
Liefs Mosa

Ohhh ohhh foei Mosa, jij bent ook veel te goed voor deze wereld en voor je baas.
Ben alweer vergeten wat voor werk je doet, maar okay heel ffies dan. Ik hou je gewoon aan de praat. Want nu weet je dat ik hier ook ben en kan je het vast niet laten om straks weer ff te kijken of ik gereageerd heb, hahahah goede truc hè.

Ja ik heb goede band met mijn schoonouders. Vooral met mijn schoonmoeder, die heb ik ook op msn enzo. Kletsen regelmatig ffies. Tja als je elkaar niet zoveel kan zien, doordat je best ver uit elkaar woont, dan doen we het maar zo hè. Hun wonen in de Zaanstad en wij in Drenthe. Luxemburg is echt heerlijk. Dat zou dan ook wel wat voor jullie zijn denk ik.

Wij zijn in 2006 naar Engeland geweest. Twee weekjes, echt onwijs veel gezien. Idd paar nachtjes hier en dan weer verder reizen enzo. Dat was eigenlijk mijn eerste verre vakantie. Wij gingen vroeger ook altijd kamperen. Heb nog nooit gevlogen. Luxemburg was dan voor mij ook al wat verder. En we gaan eens per jaar met vrienden/broertje van mijn vriend naar Center Parcs in Duitsland. Dus dat altijd ook wel heel gezellig. Dit jaar was ik als enige meid met 5 mannen mee. Of hun met mij dat kan natuurlijk ook. En ja dat beviel prima. Ik heb ze gewoon lekker hun gang laten gaan. Als ik ff moest rusten deed ik dat (wat ik anders niet snel doe, dus voor mij was dat lange weekend wel ffies goed) Mijn mannetje kon 's avonds met zijn vrienden uit. Dus ik had lekker openhaard aan gedaan daar en tv aan het kijken of boek aan het lezen. Kwam ie ineens al vrij vroeg terug. Hij zei dat hij hoofdpijn had, maar later kwam de aap wel uit de mauw, hij vond het niet leuk voor mij dat ik daar zo alleen zat. Ahhh lief! Maar ik had zo iets van jeetje je mag uit en dan kom je weer bij me, hihih. Heb ik niet gezegd hoor. Engeland was ook helemaal super. Zijn zelfs in Lochness geweest. Echt een hele ervaring die vakantie. Ach soms moet je niet teveel willen plannen. We zien wel hoe de zomer loopt, het is nog niet voorbij hè. Kan snel genoeg!

Ja je waardeerd zeker heel veel dingen als je heel anders gewend bent. Ondanks tegenslagen ben ik dankbaar voor alles wat we samen hebben en wat ik allemaal heb mogen bereiken. En denk dat als je van alles mee maakt je juist hele kleine dingen heel erg gaat waarderen.

Werkse nog ffies en tot straks, hiih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan