Ik merk dat ik niet zo helder meer ben. Dus ik lees je stukje en denk dan ohh dat en dat wil ik vertellen, maar als ik aan het einde ben weet ik het niet goed meer. Maar das ook niet zo gek op dit tijdstip hè. Uhmmm ff denken hoor.
Morgemiddag dus fysio & sportmasseur. Zaterdagmiddag verjaardag van mijn tante. En verder weet ik het eigenlijk niet. Ja wat boodschappen doen, huishouden zoals de was e.d. maar dat zijn een beetje standaard dingetjes hè. Verder geen vast afspraken tot nu toe. Ligt ook een beetje aan het weer. Ik wil eigelijk binnenkort ook wel heel graag weer eens naar de dierentuin. Maar ja met regen is dat niet fijn, maar als het heel warm is houd mijn mannetje het ook niet echt uit. Dus we kijken wel ffies. Zal dit weekend denk ik niet worden. Zondag denk ik gewoon lekker met zijn tweetjes lui zijn, goede film kijken. Mijn vriend bijkomen van drukke werkweek. Die werkt 40 uur per week.
Ohh ja over ons huis. Wij zijn eind vorig jaar verhuisd. Van een klein jongeren begane grond flatje (2 hoog) met 1 slaapkamer, kamer & keuken in 1 en smalle badkamer met grote boiler erin. Echt een huisje waar je in je eentje prima kan wonen, lekker knus. Met zijn tweetjes ook wel lekker knus natuurlijk, maar niet echt te doen. Ook geen zolder of extra bergruimte ofzo. Dus toen weg gingen samenwonen is een aantal dingen bij mijn ouders op zolder gegaan. Nu wonen we in een 2 onder 1 kap (lijtk meer rijtjeshuis) huis op de hoek. Dichtbij het centrum, aan een parallel weg. Met aan de zijkant gras, een hele grote oprijlaan en dus best veel tuin. Heel veel privacy hebben we helaas niet. Maar dat creeeren we steeds meer. Hebben een schuttinkje staan. Waar ik nog mooie bloembakken aan wil hebben eigelijk. En ten zijnde tijd komt er een garage, dat maakt ook alweer verschil. Het is aangepast huis, met traplift,aangepaste keuken zat erin, ruime lange woonkamer. Heb nu een eettafel met 6 stoelen, kweet niet wat me overkomt, hihih. Dat was vroeger een slaapkamer beneden. Toen was het huis heel erg in hokjes ingedeeld. Maar dat hadden de vorige bewoners er een paar jaar geleden uitgehaald. Er staan trouwens wel foto's op mijn hyves. Maar das meer van klusfase en heel in het begin. Tis nu nog niet helemaal 100% allemaal. Staan nog wel wat dingetjes in verhuisdozen enzo. Ik moet dat deel voor deel uitpakken. Maar tis wel erg mooi geworden al zeg ik het zelf. En beetje bij beetje word het toch steeds meer een thuis hè. Dan koop je eens dit, dan weer dat. Kan ook niet allemaal in 1x hè.
Jeetje ik typ echt weer heel uitgebreid vanavond. Ik denk dat ik de rest morgen maar ff ga vertellen. Want anders word het wel hele lap tekst. En mijn lichaam zeg: Lekker gaan slapen Nathalie anders word ik boos, hihih.
Dus dat ga ik dan maar braaf doen! Weltrusten! Slaap lekker allemaal.
Liefs Nathalie