kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ik werk achter de computer, dus ik kan zo even kijken of er al weer wat getypt is. Maar dat is een leuke onderbreking hoor! Ik ben psycholoog, maar werk nu voornamelijk als coördinator van een groot psychologisch onderzoek, is wel erg interessant.

Wat fijn dat je zo'n goede band met je schoonouders hebt! Is toch beter als dat allemaal goed zit. Bij mij is dat niet zo, en die van mij wonen wat mij betreft te dichtbij . Ik ben ooit eens in Luxemburg geweest, toen waren m'n ouders 12,5 jaar getrouwd (inmiddels 31 dus ik weet er niet meer veel van af). Was inderdaad ook mooi, nu komen we er meestal alleen doorheen naar Frankrijk (wel altijd even tanken daar ) maar ik ga liever iets verder weg omdat je dan meer zekerheid hebt op mooi weer. En met een tentje wil je wel mooi weer hebben natuurlijk!

Engeland moet ook erg mooi zijn ja.  Ik ben met school wel op excursie in Londen geweest, maar nooit daarbuiten. Maar er zijn zo veel ontzettend mooie landen natuurlijk.En dan heb ik het alleen nog maar over Europa, laat staan daarbuiten! Maar het meer van Lochness is toch in Schotland en niet Engeland? Ook gezellig dat jullie ieder jaar met vrienden naar Duitsland gaan (allemaal vrijgezel ofzo dat jij het enige meisje bent?), en wat lief dat je mannetje eerder thuis kwam voor jou! Zegt toch wel wat he?          
Wij zijn 2  met vrienden naar Parijs geweest. Haar vader was daar veel voor zijn werk, dus had hij een appartement daar, erg handig dus! Dat was ook erg leuk, al de standaard dingen gezien natuurlijk zoals de Eifeltoren, de Notre Dame, de Seine enzo. Maar dat hoort er natuurlijk ook wel bij. We gingen een paar dagen, maar toen besefte ik wel dat op vakantie gaan met anderen niets voor mij is. Je moet dan toch een beetje rekening met elkaar houden, en op vakantie lijkt me dat niets. Daarom gaan we altijd lekker met z'n tweetjes en proberen we zelfs campings uit te zoeken waar weinig Nederlanders staan. Heerlijk!

Ik ga weer even verder, tot straks!
Straks komt een ander kluskippie hier kijken en dan denkt ze dat er iemand zwanger is zoveel als dat er nu gepraat is
Liefs Mosa

Hhahaha ja of ze denken Nathalie is weer hyper ofzo. Valt best mee

Ohhh ja is ook zo, wist ook wel dat je als pshycoloog werkt. Maar omdat je werkt mee naar huis nam en zo druk bent met alles. Zal het dit keer proberen te onthouden hoor, hihih.

Lochness is idd in Schotland, we hebben dus echt veel rondgereisd. Wel zwaar hoor steeds tent op tent af. Daarna moest ik eigenlijk bijkomen van de vakantie, hahah. Wij hadden namelijk een wat hogere tent, schuurtje model, waar alleen luchtbed en wat spulletjes in kan. Maar niet echt handig ding om steeds op en af te breken. Geraamte moet er door de deur ingezet worden en zware stokken. Maar goed we hebben echt onvergetelijke vakantie gehad en daar gaat het om hè.

Mijn vriend gaat al 4 a 5 jaar met zijn vrienden weekendje weg. Vorig jaar zijn we niet geweest met zijn allen. Dus dit jaar moest het er zeker weer van komen. Dit was mijn CP 2 dus. De 1 heeft zijn vriendin in Noorwegen zitten. De ander is vrijgezel. Broertje van mijn vriend had toen net een relatie, maar was nog niet heel lang aan, dus ging een andere goede vriend mee. Die had wel een vriendin, maar omdat het huisje 6 persoons was en ik zowiezo al mee ging. Tja dan zit je met 5 jongens hè, hahha. Was toen nog te kort dag om 8 persoonshuisje te regelen. En ik mocht mee van de mannen. Dus tja laat me geen lekker weekendje weg door de neus boren. Heb ze eigenlijk heel vrij gelaten. Ben de moeilijkste niet. En tis wel handig een vrouw in huis hè. Die drinken inschenkt, opruimd en zorgd voor een lekker ontbijtje 's morgens, maar krijg altijd wel hulp gelukkig. Werd op gegeven moment zelfs gezegd nu ga jij maar eens ff zitten. Kijk aan!

Mijn schoonvader kletst niet zoveel. Ja over dingen die hem interesseren kan ik breeduit vertellen. Hij kookt goed en kan goed bbq-en, hihih. Tis niet dat we hele gesprekken hebben samen zeg maar.   Maar tis idd fijn dat het zo gaat. Denk dat in elke familie wel iets is. Denk je ook niet? Volgens mij als iedereen hun verhalen hier neer zet, dan hebben we zo 10 topics vol, hahah. Maar laten we het gezellig houden.

Het is wel fijn dat nu we in rd - voor eisprong periode zitten ook zo gezellig met elkaar kunnen kletsen. En dan krijg je idd de vakantie tijd dus kun je daar gezellig over kletsen. Of klagen over het weer ofzo, hahah. We moeten toch iets hè.

Liefs Nathalie

Is ook heerlijk toch, lekker over vakanties praten! Nu nog het weer hier wat beter. Het is nu wel lekker buiten maar er komt een hele donkere lucht aan! Maar het kan ook zo omslaan naar heerlijk droog zomerweer! Positief denken dus!

Ik ga even stofzuigen en dan boodschappen doen en langs m'n moeder. Tot vanmiddag!
Liefs Mosa

Hhahah hoe zorg je dat je voldoende pauze neemt van je werk. Nou je kijkt gewoon ff om het uur op JG of Nathalie alweer gereageerd heeft. Ik had vanmorgen geen afspraken, vandaar dat ik hier ben.

Ik ga ook ff wat doen nu. In tussentijd steeds beetje gedaan en dan weer ff hier kijken. Maar als je eenmaal aan het kletsen en bijlezen bent dan is het weer veel te gezellig hè. Dalijk ff lunchen met mijn mannetje en dan om 13.30 uur fanatiek doen bij fysio. Kijken hoe het vandaag gaat!

Tot vanmiddag! Liefs Nathalie

Ik ga nu naar fysio & de sportmasseur. Maar wou jullie nog ff een lief plaatje plakken

Liefs Nathalie

He meiden,

ik ben weer eens mega moe en heb dus niet alles gelezen.... sorry
ik zie trouwens onze joepie niet meer zoveel dat viel me nog wel even op.
ik heb me trouwens vergist, als ik uit ga van 28-30 dgn van mijn cycles is zaterdag mijn 28 ste dag en maandag pas mn 30 ste shit!! moet ik nog langer wachten.
ik heb zoveel afscheiding echt heeeeel veel en vanmorgen zat er heel iets een sliertje bloed bij, dat vond ik wel vreemd want als ik normaal ongi ben ben ik het meteen voluit dan zit het hele wc papiertje er wel onder bhaaaa sorry hoor maar goed we blijven dus gewoon
afwachten ik vind het wel weer heel erg spannend hoor!!! dus ik wil glitterws vangen hihiihi
ja baby tehuur is leuk he ik denk dat het nu een herhaling is want ik had het eerder al gezien een halfjaar terug ofzo. maar ik vond het ook zo leuk om tezien.
Ja mooie naam het Tharia we hebben het eigenlijk zelf verzonnen niet uit een boekje ofzo, later kwam ik er achter dat het wel een bestaande naam is. mijn ( toemalige man) is een surinamer en ik wilde toch iets aparts dan met de naam geen oer hollandse dat is zo krom en we kwamen er maar niet uit tot we hier toevallig op kwamen en dat werd het. ik vind het nog steeds een hele mooie naam en je hoord het dus bijna nooit.
nou meiden ik ga er weer vandoor. en als er hier nieuws is dan horen jullie het, ik zet mezelf zo even op 7 juli in ons lijstje

liefs petra

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   09-07-08      (33 dgn)  
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                               10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           07-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Maureen                                    4e ronde -  1e kindje                   29-06-08
Kimmie                                        2e ronde -  1e kindje                   30-06-08      (28 dgn)

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Daar ben ik weer, alle boodschappen weer binnen. Heb het nu ook wel gehad! Ik heb ook multi zwanger worden pillen van de Etos gehaald, ik heb gehoord dat die heel goed zijn. Daar zit naast foliumzuur ook vele andere vitamines in voor o.a een normale cyclus en vruchtbaarheid. Ik weet niet of het beter is dan alleen foliumzuur, maar kwaad kan het vast niet. Slikt iemand van jullie deze pillen? Het zijn  alleen wel erg grote zag ik, en je moet er twee per dag slikken.

Zo Nathalie, weer flink afgebeuld bij de sportmasseur? Zit het dan daarna weer soepeler?

Petra, balen dat je je vergist hebt in de nod, moet je nog wat langer geduld hebben! Heb je vaker afscheiding als je ongesteld moet worden? Ik heb dat namelijk echt bijna nooit, dus kan aan de hand daarvan niet mijn eisprong bepalen. Ga je nog wat leuks doen in het weekend zodat het snel de 7e is?
Babay te huur is inderdaad een herhaling, ik heb het alleen de eerste keer nooit gezien. Toen wilde ik zelf nog niet zwanger worden en was ik er niet mee bezig. Nu ik er wel mee bezig ben, vind ik dat soort programma's wel leuk om te zien.
Echt een supermooie naam nog steeds, Tharia. Leuk hoor dat jullie het zelf verzonnen hebben, dat maakt het net iets aparter. Ik heb zelf ook een hele mooie meisjesnaam in mijn hoofd die ook apart is. Ik hou niet van die typische Nederlandse namen en ook één lettergreepnamen vind ik niet zo mooi. Mijn vriend zijn achternaam bestaat uit één lettergreep dus dan vind ik een langere voornaam ook mooier passen.

Ik ga lekker even buiten van het mooie weer genieten, tot later.
Liefs Mosa

Terug
Bovenaan