kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Zooooo ben ik ook weer. Mooie weer, waar waar waar? Hier in Drenthe de hele middag al regen hoor. En niet zulke kleinen druppen ook. Heel leuk als je doosje met boodschappen in je handen hebt en dan je sleutels laat vallen. Gelukkig net naast een plas, hihi.

Ik ben weer flink afgebeuld door de sportmasseur hoor. Mijn bovenarm blijkt nu geirriteerd, omdat ik wat meer met 1 kruk probeer te lopen ook mbt therapie in de zaal e.d. Ik kan niet aan de andere kant met kruk lopen, want dat red ik niet vanwege mijn heup, heel apart. Maar goed voeld nu wel iets beter in mijn rug gelukkig.

Vlinder jammer dat 30 dagen van je cyclus pas op de 7de valt. Moet je nog ffies iets langer geduld hebben. Mosa vroeg het al: heb je vaker heel veel afscheiding net voor je nod? Wie weet meis, we blijven in elk geval duimen!

Mosa boodschapjes ook weer binnen. Ik was ff snel tussen fysio en sportmasseur door gegaan. Want ik moest eigenlijk om 14.30 uur er zijn. Maar bij fysio liep uit en zat niet meer op de weg, dus was er pas tegen 14.45 uur en om 15.00 uur zou hij alweer iemand masseren. Gelukkig had ie om 15.30 uur nog plekje, dus ik dacht ga ik snel ff wat boodschapjes doen. Geen idee wat ik allemaal precies moest hebben. Ohhh nu schiet me iets te binnen. Ik ben eieren vergeten. Krijg je als je ff snel snel doet hè. Maar ach heb het meeste binnen voor het weekend.

Vanavond eten we roerbakaardappeltjes in speciale marinade en speklapje. En maak lekkere komkommersalade erbij, dan krijgen wij ons buikje wel weer vol denk ik.

Verder niet echt plannen voor vanavond geloof ik. Ik zal eens ff met mijn mannetje overleggen dalijk. Die is nu nog aan het werk namelijk. Ik ben helemaal met de dagen in de war. Geen idee wat voor dag ik denk dat het is, maar kan me niet voorstellen dat het weekend is en morgen zaterdag.

Vanuit regenachtige Drenthe eetsmakelijk voor strakkies!

Liefs Nathalie

Hoi hoi lieve meiden...
zo was ik ook weer us he..
Nathalie en Mosa wat hebben jullie gezellig samen zitten babbelen zeg!! hihi
khad heel wat bij te lezen...
ga niet overal op reageren hoor..was beetje gesprekje tussen jullie he op dat moment...en jullie hebben het over tv programma's gehad, huisje, vakantie, ouders, blablabla werk volgens mij ook nog...hihi Te veel om op te noemen!
Maar wel grappig om na te lezen.
Weet ik ook meteen watmeer over jullie.
Mosa leuk zeg dat je psychologe bent!
Merk je hier geen depressieve verhalen op uit verhalen van ons??? hihi...
Knap werk vind ik zoiets.
ik ben ook vaak voor anderen psycholoog zeggen ze.
Ik sta namelijk altijd voor anderen klaar en vergeet mezelf weleens, maar vind het gewoon fijn om anderen tips te geven of uit de put te helpen ofzo.
werk je in een instelling of zo? of gewoon instantie? of hoe noem je dat?
Succes met je coordinerende taak!

Nou dan weer ff ego verhaaltje van mij he....houd Nathalie zo van...hahaha!!
Gisteravond werken ging prima..
vanochtend erg misselijk met opstaan.
merk echt dat mn maag dan zo leeg is dat ik zoooo beroerd wordt..verschrikkelijk. zittend met zoonlief de trap afgegaan.
beneden snel broodje voor mezelf gepakt en op de bank geploft..zo naar..pffff
zoonlief ging lief spelen! dat is dan echt n schatje..ik zei: ja we gaan zo lekker eten, maar pff ik moet dan echt me inhouden om niet enorm te gaan overgeven...maar goed lekker verhaal he... gaat wel weer over hopen we over paar weekjes...??!!
Daarna dus met vriendin naar dierentuin!
was erg gezellig en leuk!
Heerlijk weer en zoonlief vond de dieren erg leuk.
ze kwamen ook best dichtbij. de giraffe hadden net vers gras gehad dus kwamen best dichtbij de hekken, heel schattig.
zoonlief heeft behang met giraffe op zn kamertje en aantal knuffels enzo dus was echt grappig... nu zag hij ze eens in het echt!!! hihi
Ook de apen en beren goed gezien! erg leuk in Ouwehand in Rhenen geweest dus!
Mooi en leuk park! ze zijn het nog verder aan het opknappen en nog mooier aan het maken, dus als iemand keer in de buurt is, ga er gerust een dagje heen!
Wie weet ooit met de kindertjes he.... ik duim voor jullie..
nou aan het einde nog naar de zeeleeuwenshow geweest..
was ook erg grappig.
aant begin leuke muziek enzo, zoonlief hevig meeklappen en dansen!! hihi zo lief!
Daarna dus die kunstjes kijken...ook knap en schattig hoor!
Nou ja en toen waren we allemaal moe he....
om 3uur thuis.. zoonlief in bed en ikku ook!
Pfff lekker de GroterGroeien ff liggen lezen en toen toch nog gaan slapen...tot 5uur...hihi erg he..echt lang..maar goed..
toen op de fiets ff naar de supermarkt en visboer. lekker kibbeling gehaald. hoefde ik heerlijk niet meer eten te koken ofzo.. geen puf meer voor hoor na zo'n daggie.
Vanavond dus bbq van mannetje zn werk. dus eet ik daar wel weer wat als ik trek heb.
het eten smaakt me niet zo momenteel dus. wel vervelend want heb wel veel trek zeg maar en ook eten nodig om overeind te blijven dus ik zal vast wel wat vleesjes meepikken...
Wordt denk ik gezellige avond! meestal wel tenminste! vind ook wel lekker er ff met mannetje uit!! heerlijk saampjes!!
Schoonzusje komt weer oppassen en blijft slapen dus ideaal!
Nou wat een verhaal alweer he...heb je als je weer een dagje niet bent geweest...hihi...hebben jullie weer wat gezelligs te lezen!

Nathalie jij vroeg pas een keer hoe het met mn MvM kanntjes ging? hihi
nou prima hoor. soms sochtends plas ik het kannetje bijna in 1x vol! dan denk ik poeh, wat kan je blaas eind oprekken zeg niet normaal!! hihi
Maar ik doe soms niet hoor int kannetje plassen, als ik ff geen zin heb en lekker normaal van me af wil sassen, je moet toch wel een soort int kannetje richten dus...hihi..maar verders gaat prima.
redt dat wel die 8flessen per week bijna vol te krijgen, dus kunnen ze weer heel wat HCGhormoontjes uithalen!!! dat geeft fijn gevoel!

Nou mn mannetje is zoonlief al in bad aant doen, de schat dus ik ga maar us bij ze kijken...en zo nog ff relaxe voor dat we gaan
Wens jullie gezellig weekend!! ik zal hier morgen ws pas weer zijn...vanavond niet meer denk ik..
dus meiden, fijne avond en totgauw maar weer!!
Meiden die overtijd zijn: ik duim voor jullie...spannend vlinder voor jou!! xx
dikke knuf van mij
ff mn bannertje opzoeken.....
Alweer 6 weken en 5 dagen..bijna bij waar het toen mis ging met 7weken en 3 dagen...maar ik verwacht t nog steeds niet, mn buikie wordt al zo dik...haha...zegt mannetje soms..maar mag wel nu he.. hoef mooi mn buik niet meer in te houden..haha ook wel relax

he meiden, ik kom even met een sip gezichtje vertellen dat ik toch ongesteld ben geworden.
Stiekem had ik best hoop maar goed dat is nu van de baan 3 dagen vroeger als normaal maar ik ben duidelijk ongesteld.
ga ff lekker op de bank hangen

liefs petra

Ik heb hier geen drupje regen gezien Nathalie! Vanmiddag waren er wel af en toe donkere wolken maar verder scheen de zon de hele tijd. Nu is de lucht helemaal blauw, bij jou ook? Morgen zou het ook een mooie zomerse dag worden.

Wat vervelend dat je bovenarm geirriteerd is! Loop je altijd met een kruk dan of ook weleens zonder? Lijkt me zo verschrikkelijk dat iets wat voor (gelukkig) de meesten van ons zo vanzelfsprekend moeizaam gaat. Ik heb het al vaker gezegd, maar echt   af voor je positieve instelling! Heel knap, maar je kan eigenlijk ook niet anders he?

Ik heb net lekker bij mijn ouders gegeten. Mijn vriend werkt altijd op vrijdagavond, dus soms eet ik bij hen. Is toch altijd wel makkelijk maar  vooral gezellig!  

Hee maMaJM, gezellig dat je er ook weer even was! Wat leuk dat je naar de dierentuin bent geweest. Zelfs als volwassene blijft dat leuk he? Fijn dat je zoontje zo genoten heeft! Wat ideaal dat je schoonzusje oppast vanavond, hoef je je ook geen zorgen te maken over hoe het gaat he? Is dat dan het schoonzusje waarvan je pas vertelde dat ze ook zwanger is of is dat weer een andere?
Idd fijn dat je je buik nu niet meer hoeft in te houden, dat is een bijkomend voordeel he . Veel plezier bij de barbeque mocht je dit nog lezen!

Fijne avond allemaal! Ik wilde vanavond de badkamer schoonmaken, maar ik twijfel nog of ik daar wel zin in heb
Liefs Mosa

Aaah wat jammer! Balen Petra!!! Dus dan was de afscheiding en het sliertje bloed toch een teken. In ieder geval een  van mij en sterkte!
Liefs Mosa

ha lieve meiden,

zag dat ik gemist werd...lief hoor...ben er nog wel hoor en ga binnenkort weer typen, maar ben nu bij mn ouders, vertelde laatst dat zuslief en haar vriend tijdelijk uit elkaar waren, maar dat is nu zeg maar sinds gister definitief...ze woont nu al een tijdje bij m'n ouders, dus ik blijf vanavond even lekker daar slapen, met z'n tweeën in het 2-persoonsbed, lekker kletsen, zussen onder elkaar!

Petra, balen dat je ongesteld bent geworden!!

Nathalie, wat een kl*tenzooi dat je geen baan meer hebt, ik hoop snel op beter nieuws!

MamaJM...ons kapstertje, leuk hoor, maar pas je goed op jezelf??

Mosa, nog steeds niet echt duidelijkheid of wel? Moet eerlijk toegeven dat ik niet alles heb gelezen, want jullie hebben onderling zo lekker zitten kletsen!

Ik reageer binnenkort uitgebreider!

Liefs Joepie!

Meiden ik kom later misschien nog ffies kletsen,
maar heb nu best wel hoofdpijn. Ga dus lekker ff op de bank liggen.

Wil op zoveel dingen reageren, maar eerst ff hopen dat mijn hoofdpijn afzakt

Liefs Nathalie

We stonden op pagina 2, dus dacht ga maar ff kijken hoe het met de meiden is hier.
Gelukkig heb ik minder hoofdpijn dan gisteren. Ik had vandaag verjaardag van mijn tante die 60 is geworden. En zit nu lekker op de bank ff bij te kletsen hier.

Hoe is het met iedereen? Joepie fijn dat je er weer ff was meis. Jeetje je zus en zwager dus toch definitief uit elkaar. Terwijl er eerst nog beetje hoop was dat het goed zou komen toch? Moeilijke periode dus! Wel fijn dat je er dan zo kan zijn voor haar. En erg lief van je. Saampjes kletsen met je zus enzo en daar logeren bij je ouders.
Hoe gaat ie met jou verder meis? Lekker aan het genieten van je vakantie? Al leuke dingen gedaan?

MamaJM zo te horen heb jij het erg gezellig gehad gistere. Leuk en lief hoor met al die diertjes hè. Zie die koppies al helemaal voor me. Dit weekend werken of lekker met je gezinnetje leuke dingen doen? Hier is het in elk geval heerlijk weer vandaag.

Vlinder meis wat balen dat de rd-tjes zijn gekomen. Had je al ffies gesproken in ander topic. Hoe voel je je? Zijn de rd-tjes erg aanwezig?

Wens iedereen hele fijne avond! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan