A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal!
Maar even een berichtje van mij om ons topic weer even naar boven te halen, we stonden al op de 2e pagina! Ik denk dat iedereen lekker genoten heeft van het mooie weer vandaag! Hier regent het nu, dus we zijn maar naar binnen gegaan.
Vandaag hebben we nieuwe slaapmatten gekocht voor op vakantie, maar wat zijn die dingen duur! We hebben het toch maar gedaan want bijna ieder jaar een lek luchtbed is natuurlijk ook niks. Vanmiddag nog even boekjes over Italie gelezen om te kijken waar we heen gaan op vakantie maar we zijn er nog niet helemaal over uit. Maar dat komt nog wel. Verder heb ik niet zo veel te praten op het moment, er was ook niet zoveel om op te reageren.
Joepie: leuk dat je er gisteren weer was, maar helaas met minder leuk nieuws! Wat zielig voor je zus dat zij en haar vriend uit elkaar zijn. Fijn dat je er zo goed voor haar bent! Je schreef ook dat ik nog geen duidelijkheid had, maar ik ben afgelopen week na 43 dagen ongesteld geworden. Dit was geen teleurstelling, ik was er alleen maar blij om dat mijn cyclus niet nog langer was. Nu afwachten hoelang deze cyclus gaat duren!
Nathalie: wat vervelend dat je gisteren zo'n hoofdpijn had! ik hoop dat het inmiddels gezakt is en dat je van het mooie weer hebt kunnen genieten!
Ik hoop dat er straks nog wat meiden komen kletsen, want het is wel erg rustig zo!
Liefs Mosa