kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hoi allemaal!

Maar even een berichtje van mij om ons topic weer even naar boven te halen, we stonden al op de 2e pagina! Ik denk dat iedereen lekker genoten heeft van het mooie weer vandaag! Hier regent het nu, dus we zijn maar naar binnen gegaan.

Vandaag hebben we nieuwe slaapmatten gekocht voor op vakantie, maar wat zijn die dingen duur! We hebben het toch maar gedaan want bijna ieder jaar een lek luchtbed is natuurlijk ook niks. Vanmiddag nog even boekjes over Italie gelezen om te kijken waar we heen gaan op vakantie maar we zijn er nog niet helemaal over uit. Maar dat komt nog wel. Verder heb ik niet zo veel te praten op het moment, er was ook niet zoveel om op te reageren.

Joepie: leuk dat je er gisteren weer was, maar helaas met minder leuk nieuws! Wat zielig voor je zus dat zij en haar vriend uit elkaar zijn. Fijn dat je er zo goed voor haar bent! Je schreef ook dat ik nog geen duidelijkheid had, maar ik ben afgelopen week na 43 dagen ongesteld geworden. Dit was geen teleurstelling, ik was er alleen maar blij om dat mijn cyclus niet nog langer was. Nu afwachten hoelang deze cyclus gaat duren!

Nathalie: wat vervelend dat je gisteren zo'n hoofdpijn had! ik hoop dat het inmiddels gezakt is en dat je van het mooie weer hebt kunnen genieten!

Ik hoop dat er straks nog wat meiden komen kletsen, want het is wel erg rustig zo!
Liefs Mosa

Hoi Nathalie, jij toch ook even hier! Je had in ieder geval goed weer vanmiddag met de verjaardag! Was het gezellig? Had je je nieuwe tuniek aan?
Liefs Mosa

Hhahah hey mosa, wel toevallig, ik had ons al naar boven getoverd, want miste jullie ook al! Hier is het nog best lekker weer. Al koeld het nu wel af. We hebben vamiddag in grote zaal gezeten, maar was er wel benauwd, gelukkig hebben we op gegeven moment schuifpui open kunnen doen. Was wel ffies gezellig, maar soms wel lange zit hoor. Heb heel wat foto's gemaakt. Die moet ik nog ff op laptop zetten. Mijn andere tante wou ze ook graag hebben, want wil er een foto boek van laten maken. Omdat mijn tante 60 is geworden en gek is op foto's en 60 is toch wel hele mijlpaal hè. Zeker voor haar. Lichamelijk is ze ouder dan 60 en geestelijk veel jonger dus dat is wel anders dan hè.
Hun hadden de camera vergeten dus waren blij dat ik hem mee had genomen. Ik kwam thuis tot de conclusie dat ik zelf niet op 1 foto sta, hahah. Dalijk maar ff op laptop zetten en ff kijken wat het allemaal geworden is.

Mijn tuniekje/jurkje vonden ze erg leuk staan. Kreeg er complimenten over. Mijn paps zei: ohh leuk zeg, die kan kan straks ook nog wel. Dus ik keek hem aan en vroeg nog eens wat hij zei. Ik wist wel wat hij bedoelde dus we deden er een beetje lacherig over. Mijn ouders weten officieel niet dat we gestopt zijn met de pil. Maar dan is de opmerking toen we ging gingen: nou we horen het wel hè. Toch wel een beetje heel raar. En mijn mams gisteren ook al of ik de cd van de biba boerderij van de c1000 wou hebben. Maar die had ik zelf ook al, hihih. Toen zei ze ohh dan laten we die al wel vast bij ons of iets in die trend. Ik weet niet wat mijn ouders aan me zien of wat anderen aan me zien. Krijg niet de opmerking dat ik er anders uitzie ofzo. Maar wel complimentjes over bijvoorbeeld mijn tuniekje vandaag. Had er een witte linnenbroek onder gedaan.

Liefs Nathalie

Dat is idd het nadeel van foto's nemen he, dat je er zelf niet opstaat. Alhoewel dat soms ook een voordeel kan zijn . Wat leuk dat je zoveel complimenten over je kleren kreeg, dat is altijd goed om te horen toch! Je ouders hebben dan toch waarschijnlijk wel door dat jullie een kindje willen he? Is ook niet zo erg toch! Ouders zien dat denk ik toch wel snel hoor!
Wij hebben het wel tegen onze ouders verteld, ik vind het toch fijn om er nog met iemand anders over te kunnen praten. Mijn ouders vinden het erg spannend voor ons. Mijn schoonouders reageerden zoals ze bijna overal op reageren als het over ons gaat. Alleen zeggen, leuk en dan zeggen dat het allemaal niet vanzelfsprekend is en dat mensen het maar hebben over kinderen nemen. Nou, zo denken wij dus absoluut niet. De broer van mijn vriend en zijn vrouw zijn al 7 jaar bezig en hebben inmiddels ook een aantal mislukte ivf-pogingen gedaan. Maar het leek net of zij er al vanuit gingen dat het toch niet zou lukken ofzo, zo raar is dat! Was wel zielig maar mijn vriend was best wel gekwetst daardoor en heeft er eigenlijk spijt van dat we het verteld hebben. Maar ja, dat kunnen we nu niet terugdraaien. En ze vonden het ook niet leuk dat we niet eerst gaan trouwen, maar ik vind dat nu eenmaal niet zo belangrijk op het moment. Dan denk ik laat ons gewoon zo leven als dat we zelf willen. Wees gewoon blij voor ons dat we een gelukkig leven leiden. Maar het lijkt soms of ze op  bijna alle  dingen van ons commentaar hebben, zo irritant is dat!! Gelukkig waren mijn ouders wel blij voor ons. M'n moeder zei pas nog dat toen ze op vakantie waren dat ze m'n vader toch net iets langer naar kindjes zag kijken, zo lief!

Ga je nog wat leuks doen vanavond of lekker rustig aan doen? Heb je vannacht weer beter geslapen? Ik heb last van hoofdpijn, misschien toch een beetje door de zon vanmiddag. Maar zolang we een rustig avondje thuis hebben, heb ik er minder last van.
Liefs Mosa

Ik ga met mijn mannetje film kijken. Reageer later weer!

Liefs Nathalie

hej meiden

ik kom maar heel kort, maar wil jullie ff vertellen dat het redelijk goed gaat ik baal als een tierelier dat het niet raak is, we gaan dan ook vanaf deze maand stappen ondernemen en we gaan richting huisarts.
ik heb nog niet uitgerekend wanneer mijn nieuwe nod is als ik het heb uitgezocht meld ik me weer op het lijstje

fijn weekend allemaal en dikke knuff van petra

Meiden, ff snel, want ben op visite bij m'n zus, maar als jullie middenin een soap willen belanden, moeten jullie: wie gelooft er in parachnosten (weet niet meer precies hoe de titels waren) klusbabes 27 en waar blijven de moderators ofzo eens lezen, hihi! Dikke ruzie daar, die lui zijn allemaal een beetje gestresst...erg grappig!

Fijne avond en tot snel!

Liefs Joepie

Petra, goed dat jullie naar de huisarts gaan! Ik kan me voorstellen dat je flink baalt, je bent ook al zo lang bezig! Hopelijk kan hij/zij jullie verder helpen! Ik weet niet of je dit al hebt verteld, maar was je snel zwanger van je dochtertje? In ieder geval heel veel succes!!

Joepie: ik heb inderdaad die topics even gelezen, was wel grappig ja! Dan denk ik, maak je niet zo druk om zoiets. En dan ook maar blijven reageren!
Hoe gaat het met je Joepie?

Ik had straks erge hoofdpijn dus we gingen even een stukje fietsen.Ik dacht dat die frisse lucht me wel even goed zou  doen. En gelukkig heeft het goed geholpen, uiteindelijk hebben we bijna een uur gefietst en lekker gezwijmeld over een kindje en alles wat erbij komt  kijken! Erg gezellig!
Liefs Mosa  

Terug
Bovenaan