kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Mosa, wou toch nog even reageren op je verhaal!

Wat stom dat je schoonouders zo reageerden op jullie verhaal zeg!!! pffffff!!!!
Ik kan me goed voorstellen dat dat een hele domper is! En het is waar wat je zegt; je kan het niet meer terugdraaien, whats done is done, zulen we dan maar zeggen!
Probeer je er dan maar niet te veel van aan te trekken (kja, is natuurlijk erg makkelijk zeggen voor mij, ik weet het!). Gelukkig dat je eigen ouders wel blij voor jullie zijn!
Gewoon lekker je eigen ding doen meid, en als jij en je vriend daar gelukkig mee zijn, dan kan de rest er van vinden wat ze willen, maar gewoon jullie eigen gevoel volgen!!

Groetjes, Mickje

P.S. Ben toch maar met ovulatietesten begonnen, en na 4 dagen eindelijk een duidelijker streepje! hoop morgen een echte positieve ovulatietest in handen te hebben...

Owja Joepie, ik heb die topics ook gelezen (deels dan). an de ene kant is het wel geinig ja, maar aan de andere kant denk ik van; pffff... mensen toch!! Gewoon negeren die onrustsokers, dan gaan ze vanzef wel weg!
Isnie goed voor je bloeddruk anders :)

Overigens verweet iemand die klusbabes dat ze niemand nieuws  in hun topic opnamen, en ik weet nog dat ik hier net begon te lezen en dat ik bij hen toen ook een stukje plaatste en dat ik een reactie kreeg vanl het is niet prsoonlijk bedoeld hoor, maar we hebben een hecht groepje en we willen er niemand meer bij.
(niet letterlijk zo gezegd hoor, maa daar kwam het wel op neer).
En toen dacht ik ok wel ff van; ja, ga dan niet op een openbar forum zitten kletsen, maar doe dat prive va de mail of via hyves of weet ik veel!
Maar goed, ga er geen ruzie om liggen maken.

Groetjes, Mickje

(heb nu ook vakantie!!! Yes, was er echt aan toe!!)

Mickje, dank je wel voor je woorden! Erg lief van je! Hun reactie neemt niet weg dat we  zelf heel blij zijn met deze beslissing en dat we  er  allebei volledig achterstaan. Maar het is wel vervelend. Ik kan niet goed met ze opschieten, het zijn gewoon hele andere mensen  dan ik (ik vind  ze heel oppervlakkig, geen echte gesprekken mee te voeren) dus dit was eigenlijk de zoveelste  frustratie.  Mocht het ooit uit gaan tussen m'n vriend en mij (hopelijk natuurlijk niet!!)  dan zou ik het absoluut niet erg vinden om hen niet meer te zien. Maar meestal kan ik het wel enigszins relativeren maar af en toe zit het wel hoog bij mij. Maar dat trekt wel weer bij hoop ik!  

Wat fijn dat je een duidelijk streepje had op de ovulatietest! Is toch wel fijn om een beetje te weten waar je aan toe bent he? Je weet in ieder geval op die manier wanneer het klussen echt nut kan hebben. En wie weet, helpt het! Succes in ieder geval! Ik ben wel aan het temperaturen. Ik had een lange cyclus de vorige keer maar mijn temperatuur ging netjes omlaag toen ik ongesteld werd. Dus ik hoop op die manier een beetje te ontdekken wanneer mijn eisprong deze keer zal zijn. Is toch wel ideaal dat er tegenwoordig methoden zijn om iets meer duidelijkheid te hebben wat betreft je eisprong!
Wat heerlijk dat je vakantie hebt zeg! Hoe lang heb je vakantie? Heb je nog leuke plannen?
Liefs Mosa

Zo, weer even het lijstje tevoorschijn gehaald. Petra, ik heb je weer op het nod-lijstje gezet maar weet niet wanneer je nod is. Misschien kun je het aanvullen.

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                               10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                             ???

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   09-07-08      (33 dgn)  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Maureen                                    4e ronde -  1e kindje                   29-06-08
Kimmie                                        2e ronde -  1e kindje                   30-06-08      (28 dgn)

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

hallo meiden mijn nod is als het goed is 28/7 ik zit in de 6de ronde ik zit helaas niet zo vaak op het forum druk druk druk oh ik gaa ook voor ons 1ste kindje al groetjes en heeeeeeeeellllllll veeeeelllll succes aan iedereenxxxjes springkikkertje

Ben nu wel erg moe, maar wilde jullie nog even weltrusten wensen! Ook mijn bannertje maar even van stal gehaald. Door mijn lange cyclus stond mijn bannertje alweer op dag 19 van de cyclus, maar gelijk even aangepast.
Liefs Mosa

Hi Meiden, ben ik ook weer ffies. Ja ik weet het, het is laat. Maar ik heb twee films met mijn mannetje gekeken, was gezellig avondje.  En wou dan de laptop niet pakken, want das ook niet zo leuk voor hem hè. Ging bij mezelf na wat ik zou denken en/of voelen als hij dat zou doen, en kwam tot de conclusie dat ik dat dan helemaal niet leuk zou vinden. Dus lekker samen film gekeken. Dacht nog ff hier kijken voor het slapen gaan en er is tot mijn verbazing nog gekletst ook, hihih. Gezellig meiden!

Mosa wat naar dat je schoonouders zo reageren zeg. Ik denk dat we zelf allemaal wel stilstaan bij dat je kinderen idd niet neemt, maar het een klein wondertjes is dat je mag krijgen. Maar hallo moet je dan overal zo op je woorden passen? 7 jaar is lang, maar dan kunnen ze jullie toch wel alle geluk wensen en met jullie meeleven en hopen dat alles goed gaat? Ik begrijp dat het niet altijd ff makkelijk is om mee om te gaan. En soms moet je dat gewoon ff kwijt hè. Vind het wel heel eerlijk hoor dat je zegd dat je wat jou betrefd hun eigenlijk niet zo nodig hoefd te zien e.d.

Mickje gezellig dat je ook weer ffies langs kwam meis. Fijn om te lezen dat je door de ovulatietesten toch wat duidelijkheid hebt. Heel veel klusplezier nog de komende dagen.

Joepie ik had idd stukje gelezen daar. Maar de hoop al opgegeven, want ging me er zelf al aan ergeren, hihih. En vanavond gezellige avond met mijn mannetje gehad, dus daar niet meer gelezen. Is denk ik ook onbegonnen werk aan.

Springkikkertje welkom, begrijp ik goed dat je graag gezellig met ons mee wilt kletsen? Kun je misschien wat meer over jezelf vertellen dan? Het zou wel fijn zijn als je ons wel een beetje op de hoogte houd hoe het gaat. Want zoals nu zitten we te duimen voor Kimmie en Wensje heeft laatst ook 1x iets gepost, maar hebben we ook nog niks van weer gehoord helaas. En dat vind ik persoonlijk dan wel erg jammer. Tis niet dat je elke dag hoefd te reageren hoor, begrijp me niet verkeerd. En iedereen is hier welkom. Maar 1x per maand een berichtje zou ik wel erg jammer vinden.

Ik voel me weer wat rustiger meiden. Af en toe slaan de zenuwen toe ofzo. Ik snap er niks van, dat heb ik wel eens rond mijn eisprong of rond mijn nod, maar dit? Word beetje kriechel van mezelf, hihih.

Wens jullie allemaal hele fijne nacht en tot morgen! Liefs Nathalie

Ook nog ff lief plaatje van mij. Zag dat Mosa ook nog ff langs was geweest, hihih
Zitten wel weer tegelijk te posten hè meis. Weltrusten!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan