kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ik ging nog ff op mijn  hyves kijken en dit wil ik graag nog ff met jullie delen:

Laat de dingen op je af komen, dat is een prima methode om je doelen te bereiken. Je gedachten zouden zich nu alleen op het heden moeten concentreren, vooruitlopen op de zaken is nu niet goed voor je. Het is verstandig om terughoudend te handelen, ondanks dat je je in een invloedrijke positie bevindt..

Gezondheid
Je gepieker zorgt ervoor dat je de leuke dingen van het leven niet ziet. Nu heb je de kans om de wereld te laten zien wat je kunt. Je leven komt in een stroomversnelling terecht..

Liefde

Geniet van wat de romantiek je te bieden heeft, de komende tijd. Zet een streep onder de zorgen uit het verleden. Benut de kansen die het lot jou geeft..

Werk
Op financieel gebied moet je elke stap goed overwegen, voordat je je met bijkomende verplichtingen inlaat. Neem ook de kleine dingen van het leven serieus. Een gunstige tijd, om een idee goed te verkopen of om een nieuwe functie te zoeken, contracten of nog zwevende verhandelingen tot een goed einde te brengen..

Liefs Nathalie

Hallo,

Hier weer eens een berichtje van mij.
Alles gaat goed met de 'foetus' . Ik heb al 2 echo's gehad en het zag er super goed uit! Ik ben 4 dagen minder lang zwanger dan ik dacht, maar nu dus 10 weken.

En ik voel mij zo beroerd...!!!!

Ben zo misselijk en moe en slap het is nu echt heel erg. Ik hoop dat het na deze week minder wordt.
Ook ik doe mee aan MvM. Het is wel een beetje een gemartel, maar je went er zo aan.

Ik ben nu onder behandeling in het ziekenhuis door een gyneacoloog en daar blijf ik voorlopig ook. Ze willen mij toch wat beter in de gaten houden door de zwangerschapsvergiftingen in mijn familie.
Het geeft mij wel een geruststellend idee, ik krijg nu ook elke keer een echo als ik daar ben.   Het wordt dus ook een ziekenhuisbevalling, de gyn is echt niet een aardig mens, maarja, wel iemand die je aanpakt en dat is misschien wel goed voor mij.

Tot nu toe ziet het er echt allemaal heel goed uit gelukkig, de kans dat het nu nog mis gaat was heel klein, zeiden ze.

Ik hoop dat jullie ook snel zwanger zullen worden en ik denk nog vaak aan jullie!

Hoi Gerdien

Wat fijn om te horen dat alles goed mt jou en je kindje gaat!
Ik heb net even via Joepie haar hyves jouw hyves opgezocht en zag al een echo staan! Gaaf zeg!!!
Tsj, en over dat beroerd zijn.... lekker cliché... maar het is vor een goed doel!En het gaat vanzelf weer over, ik denk dat je het ergste nu wel gehad hebt? (is toch meestal alleen de eerste 3 maanden?)
Wel jammer dat de gyn niet zo aardig is, dat lijkt me wel lastig vooral nu je er wat vaker naar toe met. maar als je zelf al aangeeft dat het wel goed voor je is, nou, dan komt het allemaal dik in orde!
Hou jezelf maar goed in de gaten meid, want zwangerschapsvergiftiging is niet zo best! Lijkt me wel een geruststellend idee dat je nu extra goed in de gaten wordt gehouden.
Geniet ervan meid!!!!!!!!!!! Lief dat je aan ons denkt!

Ik heb nu vakantie, dus eindelijk weer wat eer tijd voor mezelf. Vriendje was gisterenavond werken, en is een vriendin op bezoek gekome en toen ze weg was heb ik weer eens even lekker ouderwets gecomputerd, haha!
Nu istie fietsen, dus weer even aangezet. Maar niet voor al te lang, want alsie terug is hebben we vanmiddag een feest.
Heb net nog wel een ovulatietest gedaan en het streepje is nu echt bijna net zo donker als de teststreep, dus dat wordt spannend!!!!

Mosa, jij vroeg over mijn vakantie. Ik werk in het onderwijs (groep 3), dus 6 weken! Nouja, niet helemaal hoor, want komende week ga iknog ff terug naar school om alles goe dop te ruimen en en de 6e week ben ik weer druk bezig om alles in te ruimen, voor te bereiden, vergaderen enzovoort.
We hebben geen vakantieplannen omdat wij druk bezig zijn met het verbouwen van ons huis. In de bouwvak willen we nog wel even een weekje eruit, maar we hebben verder niks gepland, We zien wel waar we uitkomen.
En jij? Heb jij ook lekker (bijna) vakantie??

Groetjes, Mickje

Hi Meiden wat gezellig weer iets van jullie te horen.

Gerdien das lang geleden meis. Fijn om te lezen dat ondanks de misselijkheid en moeheid het goed met jou en de kleine gaat. 4 dagen minderlang maar toch al 10 weken zwanger. De tijd gaat best snel of niet meiden? Fijn dat je nu zo goed onder controle staat. Maar lijkt me geen pretje als die mevrouw nu al zo streng is. Tja het kan zijn dat het je juist steund. Maar is die vrouw ook bij de bevalling dan? Ik moet geen takke**** aan mijn bed hoor, hihih.

Mickje lekker aan het genieten van soms een beetje rust? Ondanks het verbouwen natuurlijk. Maar gezellig avondje met een vriendin. En weer ffies tijd hebben om hier te kijken en kletsen lijkt me toch ook wel fijn of nie?
Mijn oom en tante zijn vannacht vertrokken met twee kids. De 3e blijft thuis bij zijn oma. Maar die is 18 dus vermaakt zich prima. Onderweg zie je ook steeds meer mensen met helemaal afgeladen auto's en caravans enzo. Je merkt goed wanneer er vakantie is hoor. De basisscholen hebben hier geloof ik al een week vakantie gehad. En in week 29 begin hier de bouwvak geloof ik.

Ik ben ook wel toen aan vakantie geloof ik. Gek zou je denken, want je bent je baan kwijt dus heb je vakantie. Maar das dus niet zo. Heb nog genoeg therapie en ik merk dat ik ff uit deze dagelijks sleur moet. Ff andere omgeving. Vannacht en vanmorgen is me weer eens duidelijk geworden dat ik soms tussen hoop en vrees in leef. En dan een beetje baal van mezelf. Maar goed het zonnetje schijnt hier lekker.

Meiden geniet er lekker van, hele fijne zondag!

Liefs Nathalie

Hallo lieve dames,

Hier ben ik dan weer met een uitgebreid verhaaltje, tenminste als mijn laptop niet steeds letters over gaat slaan want dat doet hij nu!

Nathalie, wat vervelend dat je je zo rot voelt zeg! En natuurlijk kan ik me voorstellen dat je uit die sleur wilt! Dat zou ik ook willen! Wat gezellig dat je gister lekker met je mannetje een film hebt gekeken en verstandig dat je je even in hem verplaatst hebt, toen je de laptop wilde pakken! hihi...zou ik ook vaker moeten doen!

Vlinder, groot gelijk dat je nu medische hulp wil...je weet dat het kan, omdat jullie al een kleintje hebben, maar waarom lukt het nu dan niet meer???Ik zou dan ook zekerheid willen! Ik hoop voor jullie dat er snel duidelijkheid is!

Mosa, dan heb ik daar overheen gelezen, sorry! Maar wat fijn dat je weer met frisse moed kunt beginnen! Goed dat je je temp bijhoudt, dan weet je toch meer van het hoe en wat he?? Wat jammer dat je schoonouders zo reageren...is voor vriendje ook zeker niet altijd leuk he! Gelukkig reageren jou ouders wel lekker enthousiast maar je hebt het toch liever van beide kanten! Jammer dat sommige mensen het altijd verpesten!

Mickje, wat goed zeg, 2 strepen op je test, bijna even duidelijk! Dan weet je zeker dat je op het juiste moment klust! Ik hoop op goed nieuws hoor, over 2 weekjes! Wat heerlijk dat je ook vakantie hebt! Mijn eerste week zit er alweer op, het gaat supersnel! Geniet ervan!

Gerdien, wat fijn dat alles goed is met de foetus! hihi, wat zeg je dat leuk! Ook fijn dat je lekker onder controle blijft, dan heb je toch iets meer zekerheid! Jammer dat je je zo rot voelt, dan kun je nog niet echt optimaal genieten! maar het wordt straks als het goed is alleen maar beter! En hopen dat die vergiftiging jouw deurtje voorbij gaat!

Hier gaat alles prima! Nog maar 11 dagen, het schiet wel op hoor! Heb nu temp-stijging gehad een paar dagen geleden, dus heb ronde de 3/4e juli m'n eisprong gehad...had vanmorgen heel iets opgedroogd bloed in m'n onderbroek...tenminste daar leek het op...kan innesteling zijn ja, maar ben na m'n laatste keer heel erg voorzichtig geworden, wil geen grote teleurstelling meer...al denk ik dat het elke maand een teleurstelling is...
Ik geniet verder heel erg van de vakantie, we hebben nu de hond van zwager en schoonzus 2 weken, een ierse setter,dus het is gezellig druk bij ons! Heb de   geschilderd in de wc, mooie sjabloontjes om de spiegel gemaakt en een blauw vlak om een schilderij! Echt leuk...ga nu nog een fotowand maken, een plank hout met behang eromheen en daarom weer houten lijstjes met foto's, de lijstjes maak ik ook zelf...echt leuk hoor, om jezelf een beetje bezig te houden, hihi!

Ik ga ff een broodje eten, vanochtend wat later gegeten, dus nu ook weer!

Fijne dag allemaal en tot snel!

Liefs Joepie!

Hey Joepie, gezellig dat je weer ff langs kwam meis. Jij bent echt crea bezig. Leuk hoor al je plannen. En fijn om te horen dat de tijd voor jou nu allemaal wat sneller gaat. Elke maand zal idd wel een teleurstelling zijn. Maar vorige maand was wel extra zuur hè meis.

Mijn mannetje is nu F1 aan het kijken dus ik dacht ik ga hier ffies kijken.
Voel me vandaag ff niet zo toppie. Mijn rechterbeen doet heel erg pijn. Geen idee hoe het allemaal komt. Maar door mijn hele been stekende pijn. Lig met een kussen onder mijn knie op de bank, maar trekt niet weg. En daar baal ik van. Tis ff niet mijn dag geloof ik.

Miranda het word spannend voor jou zeg meis. Hoe voel je je?

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                               10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                             ???

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda26, 28 jaar      ?? e ronde - 2e kindje                            06-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar         7e ronde 1e kindje                                   09-07-08      (33 dgn)  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Maureen                                    4e ronde -  1e kindje                   29-06-08
Kimmie                                        2e ronde -  1e kindje                   30-06-08      (28 dgn)

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur