kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

het nathalie ben ik weer ff wilde toch reageren hihihi...........
ik voelde me de vorige week misselijk en duizelig en nu gaat het wel weer.
verder heb ik enorm veel last van witte afscheiding.
moe
iets pijnlijke tepels net een spierpijn gevoel aan mijn borsten
volgens fertilityfriend op dag 15 mijn ei gehad dit ook gevoeld en ovulatietesten gaf dit aan.......
gisteren een tempverhoging voor mijn ei was die 36.1/36.3 en na mijn ei 36.47/36.6 en gisteren was die ineens 36.86 en vanmorgen 36.83
ik wacht nog ff af maar spannend is het wel!!!!! wil niet teleurgesteld worden maar ja eerst maar eens kijken wat mijn temp morgenvroeg is zal je zien is hij weer lager hihihi
groetjes mir

oja nog wat vergeten
lichte krampen al de hele week en wat buikpijn
lage rugpijn
rommelende darmen
obstipatieklachten
hihihi en soms wat vergeetachtig
doeggggggggggggggggggggg mir

Hahha hey meis, gezellig dat je ff wat laat horen. Wel apart dat je temperatuur sinds gisteren echt een spurt maakt zeg. Wie weet meis, ik duim voor je. De dingen die je omschrijft klinken wel positief, maar ja je weet maar nooit hè met ons lichaam.
Ik duim in elk geval heel erg voor je en denk aan je!

Liefs Nathalie

Wat is er gezellig veel gekletst vanmiddag zeg! Eerst maar even reageren.

Nathalie, wat gezellig dat je twee films hebt gekeken gisteren en ze ook leuk samen hebt afgekeken! Is soms ook wel goed natuurlijk, even echt samen wat doen! Je horoscoop klopt ook weer helemaal he?! Misschien moet je er toch maar eens naar luisteren, er staan veel goede adviezen in! En als je het gevoel hebt om even uit de sleur te moeten, dan zou ik helemaal proberen om in augustus een tijdje naar Luxemburg te gaan!

Wat fijn dat alles goed gaat en dat het er goed uitziet Gerdien! Wel balen dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk wordt dat idd na de eerste drie maanden minder, nu maar lekker rustig aan doen en goed naar je lichaam luisteren! Ook wel jammer van de gyn, maar misschien werkt haar aanpak inderdaad wel goed voor jou!

Lekker hoor Mickje, zo lang vakantie ondanks dat je nog wel wat dingen te doen hebt!  Lijkt me een leuke klas,  groep 3. Dan moet je ze natuurlijk leren lezen en schrijven, lijkt me erg leuk. Heb je altijd hetzelfde jaar?  Wat zijn jullie aan het verbouwen dan? Doen jullie het helemaal zelf? Zou wel lekker zijn om toch even weg te gaan, is altijd toch anders dan thuis vakantie hebben vind ik. Ik heb 22 juli mijn laatste werkdag, dan de dag erna alles inpakken en dan heerlijk 2,5 week kamperen in Italie! Als we dan thuiskomen hebben we nog een week! Heerlijk, ik heb er zo'n zin in maar het schiet al op! Klusze in ieder geval

Joepie, dat is wel weer een voordeel he? De vorige keer natuurlijk een hele grote teleurstelling maar dat je een paar weken erna toch weer een nieuwe kans hebt is toch wel fijn. Maar ik snap dat je nu heel erg terughoudend bent! Maar gewoon even afwachten! Je hebt in ieder geval genoeg te doen zo te lezen om afleiding te hebben! Leuk hoor, zo creatief bezig zijn in huis! En dan ook nog oppassen op een hond, gezellig hoor!

Miranda, wat spannend zeg! Je hebt wel veel typische kwaaltjes hoor! Was je cyclus altijd regelmatig? Ik weet wel dat als je temperatuur een paar dagen na je nod nog steeds hoog is, dat je dan een goede kans hebt zwanger te zijn, mits je een regelmatige cyclus hebt. Heel veel succes, ik zal voor je duimen!!

Wij zijn net toch maar weer even naar mijn schoonouders geweest en deze keer viel het gelukkig mee! Ze vertelden wel iets ergs! Mijn schoonzus (die al 7 jaar zwanger wil worden) is pas 30 jaar geworden en kreeg dus een oproep voor een uitstrijkje. Dat heeft ze laten doen en die bleek niet goed te zijn. Dus nog een keer en deze was ook niet goed. Dus nu moet ze deze week en volgende week naar het ziekenhuis voor een echo en ze gaan een stukje baarmoeder weghalen om te kijken wat er aan de hand is. Echt heel zielig! Het is maar te hopen dat het niets ernstigs maar dat weten ze nu nog niet. Nu zou het natuurlijk ook uiteindelijk positief kunnen uitvallen, omdat ze dan misschien de reden vinden dat het ze niet lukt om zwanger te worden en dat ivf niet aanslaat. Maar wel erg spannend voor ze! Ik hoorde ook dat zij een cyclus heeft van 21 dagen, dat lijkt me toch ook niet goed! Zo'n goede band (of eigenlijk geen, zelfde verhaal als met mijn schoonouders) heb ik niet met haar, dus dit wist ik helemaal niet. Is toch wel schrikken, zulk nieuws!  

Nu zijn we weer lekker thuis, lekker aan het bankhangen
Liefs Mosa

Hi Mosa, ja dat is zeker wel ff schrikken als je zo iets hoord. Ook al heb je niet of nauwelijks een band dit is toch wel schrikken en erg voor ze hoor. Hopelijk is alles goed idd. En wie weet vinden ze idd duidelijke reden, en kan er misschien iets aan gedaan worden. Dat hopen we dan maar voor ze.

Heerlijk vooruit zicht zeg naar Italië, heb je nog wat aan je boekje gehad die je gehaald hebt? Weet je al waar jullie ongeveer naar toe willen? Het is idd verstandig om ff een tijdje naar Luxemburg te gaan. Maar duurt nog ffies hè. Maar voor we het weten is het zover. Volgende week weer best druk met therapie, maar gelukkig meer verdeeld over de week. En ook leuke dingen zoals bezoekje naar vriendin en vrijdag avond naar vrienden die we al sinds het begin van het jaar niet meer hebben gezien. Echt erg, als je niet zo dichtbij elkaar woont en het steeds bij afspraak maken blijft en dan tot de conclusie komt dat of de een of de ander dan niet en dan niet kan. Maar er is nu afspraak gemaakt hoor, hihih.

Fijne avond! Liefs Nathalie

Ja, idd een heerlijk vooruitzicht heb ik wat betreft de vakantie. We zijn er nog niet helemaal uit maar waarschijnlijk worden het de Dolomieten, een gebergte in het Noorden. Als we maar ongeveer een plek in ond hoofd hebben om in eerste instantie heengaan, dan zien we van daaruit wel waar we daarna heengaan. Nu  we (nog) met z'n tweetjes zijn, kunnen we natuurlijk makkelijk op de bonnefooi gaan. Later zien we het wel, eerst maar eens hopen dat het zover komt natuurlijk.

Leuk dat je deze week ook wat afspraken met vrienden hebt! Is ook lastig als ze ver weg wonen en iedereen is inderdaad altijd zo druk. Een jaar geleden zijn vrienden van ons ook verhuisd en ook al is het maar 3 kwartier rijden, het komt er toch wat minder snel van om erheen te gaan. Maar we proberen er wel voor de zorgen regelmatig af te spreken.

Ik moet morgen weer werken, maar heb nog niet zoveel zin. Ik moet morgen iemand inwerken en dat is toch altijd vermoeiend. Maar als ik morgen eenmaal op m'n werk ben, vind ik het wel weer leuk. Maar het vroege opstaan valt me de laatste tijd zo zwaar. Maar ja, dat hoort er bij. Gewoon niet te laat naar bed gaan helpt vaak al wel . Fijne avond nog!
Liefs Mosa

Ja heb je ook gelijk in. Hebben wij in 2006 dus gedaan naar Engeland.
Toen waren we heel vroeg op vakantie. Das ook niet alles hoor.
Want als iedereen op vakantie gaat, ben jij alweer bekaf, hihih
Maar verschil is dat ik nu niet mijn destijds stagebedrijf/werk draaiende
moet houden in mijn 1-tje. Ik ga het deze week allemaal goed proberen te verdelen
en proberen te genieten van dingen om me heen.

Opstaan valt idd niet altijd mee. Volgens mij ben jij ook meer een avond mens of nie?
Maar als ik eenmaal opsta en bezig ben gaat het wel weer. Heeft ook te maken met het slechte slapen van mij. Maar ga morgen gewoon redelijke betijd uit bed, anders heb ik er de hele week last van. Dan maar wat rustiger aan op een dag. Heb vanavond maar ff wat dingetjes opgeschreven die ik moet doen en halen van de winkel. Ff mijn eigenwijze fase doorbreken van ik kan het wel onthouden, jeetje ben nog maar 24 hoor, dat moet ik toch kunnen onthouden. Nou niet dus. En om mezelf niet tig keer naar de winkel te laten gaan en mijn energie eind van de ochtend al totaal kwijt te zijn, toch maar weer eens ff verstandig doen, hihih.

Fijne avond! Liefs Nathalie

Genieten is inderdaad het belangrijkste tussen al je therapieen door! Vind je het niet raar om weer in het zwembad te komen?
Ik ben heel erg een avondmens. Ook al ben ik overdags moe, dan voel ik me 's avonds weer  fitter en dan heb ik geen zin om vroeg naar bed te gaan. Maar normaal ben ik er wel aan gewend, alleen de laatste tijd heb ik er meer moeite mee. Maar ik baal er soms ook van dat ik bijna 4 uur per dag onderweg ben, dan maak je zulke lange dagen. Maar het is voor mij niet zo makkelijk om meer in de buurt werk te vinden. Uiteindelijk hoop ik dat wel natuurlijk!

Het lijkt me inderdaad handig om een lijstje te maken van dingen die je allemaal moet doen en halen! Doe ik zelf ook vaak hoor, om dus ook te voorkomen dat ik dingen vergeet. Dus één troost, je bent absoluut niet de enige  

Liefs Mosa

Terug
Bovenaan