Wat is er gezellig veel gekletst vanmiddag zeg! Eerst maar even reageren.
Nathalie, wat gezellig dat je twee films hebt gekeken gisteren en ze ook leuk samen hebt afgekeken! Is soms ook wel goed natuurlijk, even echt samen wat doen! Je horoscoop klopt ook weer helemaal he?! Misschien moet je er toch maar eens naar luisteren, er staan veel goede adviezen in! En als je het gevoel hebt om even uit de sleur te moeten, dan zou ik helemaal proberen om in augustus een tijdje naar Luxemburg te gaan!
Wat fijn dat alles goed gaat en dat het er goed uitziet Gerdien! Wel balen dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk wordt dat idd na de eerste drie maanden minder, nu maar lekker rustig aan doen en goed naar je lichaam luisteren! Ook wel jammer van de gyn, maar misschien werkt haar aanpak inderdaad wel goed voor jou!
Lekker hoor Mickje, zo lang vakantie ondanks dat je nog wel wat dingen te doen hebt! Lijkt me een leuke klas, groep 3. Dan moet je ze natuurlijk leren lezen en schrijven, lijkt me erg leuk. Heb je altijd hetzelfde jaar? Wat zijn jullie aan het verbouwen dan? Doen jullie het helemaal zelf? Zou wel lekker zijn om toch even weg te gaan, is altijd toch anders dan thuis vakantie hebben vind ik. Ik heb 22 juli mijn laatste werkdag, dan de dag erna alles inpakken en dan heerlijk 2,5 week kamperen in Italie! Als we dan thuiskomen hebben we nog een week! Heerlijk, ik heb er zo'n zin in maar het schiet al op! Klusze in ieder geval
Joepie, dat is wel weer een voordeel he? De vorige keer natuurlijk een hele grote teleurstelling maar dat je een paar weken erna toch weer een nieuwe kans hebt is toch wel fijn. Maar ik snap dat je nu heel erg terughoudend bent! Maar gewoon even afwachten! Je hebt in ieder geval genoeg te doen zo te lezen om afleiding te hebben! Leuk hoor, zo creatief bezig zijn in huis! En dan ook nog oppassen op een hond, gezellig hoor!
Miranda, wat spannend zeg! Je hebt wel veel typische kwaaltjes hoor! Was je cyclus altijd regelmatig? Ik weet wel dat als je temperatuur een paar dagen na je nod nog steeds hoog is, dat je dan een goede kans hebt zwanger te zijn, mits je een regelmatige cyclus hebt. Heel veel succes, ik zal voor je duimen!!
Wij zijn net toch maar weer even naar mijn schoonouders geweest en deze keer viel het gelukkig mee! Ze vertelden wel iets ergs! Mijn schoonzus (die al 7 jaar zwanger wil worden) is pas 30 jaar geworden en kreeg dus een oproep voor een uitstrijkje. Dat heeft ze laten doen en die bleek niet goed te zijn. Dus nog een keer en deze was ook niet goed. Dus nu moet ze deze week en volgende week naar het ziekenhuis voor een echo en ze gaan een stukje baarmoeder weghalen om te kijken wat er aan de hand is. Echt heel zielig! Het is maar te hopen dat het niets ernstigs maar dat weten ze nu nog niet. Nu zou het natuurlijk ook uiteindelijk positief kunnen uitvallen, omdat ze dan misschien de reden vinden dat het ze niet lukt om zwanger te worden en dat ivf niet aanslaat. Maar wel erg spannend voor ze! Ik hoorde ook dat zij een cyclus heeft van 21 dagen, dat lijkt me toch ook niet goed! Zo'n goede band (of eigenlijk geen, zelfde verhaal als met mijn schoonouders) heb ik niet met haar, dus dit wist ik helemaal niet. Is toch wel schrikken, zulk nieuws!
Nu zijn we weer lekker thuis, lekker aan het bankhangen
Liefs Mosa