kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hoi hoi lieve meiden....
hier ffies een levensteken van mij.
Nathalie sprak me aan op msn, en smeekte me hier ff wat te schrijven..ze mistte me zo...hihi..
ja weetje meiden, ik ben zo moe de laatste tijd. ik lees soms wel met jullie mee. maar kan gewoon zwat niet de moed bij elkaar rapen om wat te schrijven.
en ik weet ook niet echt wat zeg maar...
ik voel me alleen maar moe, moe, moe, moe en nog1000 x moe...
dus ja dan beleef je niet zoveel he, en weetje het ergste is ook nog ik ben vergeetachtig.
dus alles wat ik beleef blijft een soort niet echt hangen.
Klinkt vast lekker vaag...maarja zwangeren zijn vaak beetje vaag he.
ik hoop dat t over paar weekjes gewoon weer beter gaat dan kom ik weer heel actief meekletsen of ik ga hard in mn huisie aan de gang waar ik nu ook nietzoveel doe...maargoed dat komt wel weer als ik me fitter ga voelen hoop ik.

Ohja vanochtend gewerkt. ging wel goed. liga mee naar boven genomen gisteravond, zodat ik die eerst liggend in bed op at. dat is tegen de ochtendmisselijkheid.
als ik dat niet doe, verga ik van de misselijkheid en dat is echt geen pretje en ook doordeweeks niet als ik dan zoonlief uit bed moet halen en dan zoooo beroerd ben...pfff ben pas x zittend met hem van de trap gegaan, zo raar voelde ik me..dus ja jullie snappen wel dat ik ff genoeg aan mezelf heb...en dus gewoon soms niet de moed bij elkaar kan rapen om hier iets te kwebbelen..
ik lees alles gezellig met jullie mee, maar schrijf ook gewoon nog wat minder omdat ik nog niet zeker weet of die meelezer(mn buurvrouw) dus al gestopt is met lezen.
pas heb ik het geprobeerd goed te maken met dr, maar zit nog niet echt schot in van haar kant en als leest ze dat nu hier, mag ze best weten. ik vind haar nog steeds beetje flauw bezig. maar goed. ik heb het er niet meer over en mis haar als kiespijn zeg maar dus tadaaa ik kwebbel maar weer door...

ohja weet nog wel wat.
hadden vrijdag avond gezellig die bbq van mn mannetje zn werk,
kheb trouwens niet veel op, maar kwam er op den duur achter dat ik een stukje van mn voortand kwijt was, van achteren zeg maar.
ik ben op de lagere school(in groep6 ofzo) een keer door een jongen op de stoeprand van de zandbak geduwd en toen was er heel stuk uit mn voortanden, dat is er weer netjes aan gezet gelukkig hoor door de tandarts, maar nu is er dus een klein stukje vanaf gegaan... het valt niet echt op maar als ik met mn tong erlangs ga voel ik het wel.
dus moet ik morgen ff de tandarts bellen..
kan ik mooi meteen ff voor controle. hij mag alleen geen foto's maken nu, maar ben volgens mij nog wel halfjaar terug geweest dus is ook niet nodig denk ik....

Nou meiden ik ga ff niet op jullie allemaal reageren, wou gewoon ff laten weten hoe het met me is en dat ik zekers met jullie meeleef en lees maar het allemaal niet kan onthouden wie wat zei...
Kben vandaag 7weken, en dus bijna over die crisis datum heen dat t toen mis ging.... gelukkig.
zag dat op de lijstjes mn VK bezoekjes nog niet staan ingevuld:
18-07-08 VK intake en 21-07-08 1ste echo!!!!!!!

Dikke knuf van mij

Ik heb je lijstje ff aangepast hoor meis. Gezellig dat je weer ff kwam babbelen. Ze zou het kort houden zei ze meiden, nou zie hier. Maar gezellig meis. Als je eenmaal aan het kletsen raakt dan typ je zo een eind weg hoor. We begrijpen best dat je heel erg moe bent en soms niet echt lekker bent. Goed van je dat je liga op je nachtkastje legd. 1x van de trap af stuiteren is wel genoeg hè. En ook nog stukje tand verliezen door een bbq. Ik weet ook niet goed wat te zeggen meis, want kijk half tv en kan me niet zo goed concentreren op het moment.

Fijne avond nog. Liefs Nathalie

Ps. Gaat iemand nog iets leuks doen deze week?

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                               10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                             ???

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda26, 28 jaar      ?? e ronde - 2e kindje                            06-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar         7e ronde 1e kindje                                   09-07-08      (33 dgn)  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Maureen                                    4e ronde -  1e kindje                   29-06-08
Kimmie                                        2e ronde -  1e kindje                   30-06-08      (28 dgn)

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
1e bezoek       14-07-08
MamaJM
1e bezoek        18-07-08
Echo's, ahhh wat lief en mooi

Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur
Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    
MamaJM
1e echo          21-07-08

Hee meiden,

Ik kom weer even buurten.. Ik ben druk met soliciteren dus ben er even wat minder..

Ga even proberen te reageren..

MamaJM: Wat vervelend dat je je zo rot voelt.. Hoop voor je dat het snel weer een beetje beter gaat.. En wat die tand betreft.. Hoop dat ze er wat aan kunnen doen bij de tandarts.. zonder een foto te maken.. Bijna over de crisisdatum heen.. das mooi.. sterkte meissie!

Mosa: Ook al heb je neit zo'n goede band met je schoonzusje(familie) tis toch rot om te horen.. ZOiets wens je niemand toe... Mag ik vragen hoe oud ze is??

Mickje: WOu toch even reageren op jou reactie bij de klusbabes.. ZOals gisteren ook al gezegt is   kletsen wij al bijna een jaar samen (ik iets minder maar het grootste gedeelte wel) Wij zijn ondertussen een groep van 18 meiden.. En om heel eerlijk te zijn is het nu af en toe veeel te druk om te volgen.. heb net gereageerd na een paar dagen afwezig te zijn geweest en heb daar 2(!) uur over gedaan.. gewoon omdat er sinds vrijdag 6 á 8 pagina's zijn bijgeschreven.. Ik weet niet meer precies hoe het gezegd is en of het er bot stond.. maar zo bedoelde wij het niet.. Maar wij hadden toevallig vlak daarvoor besloten dat we met dit groepje bleven.. omdat we soms al iedereen door elkaar haalde en het anders echt niet meer te doen was om te reageren als je er 1 dag niet was.. Was dus niets persoonlijks of het was ook niet bot bedoeld.. maar dat was onze bedoeling ook helemaal niet.. En dat gedoe met Yvon.. Doordat er een aantal meiden melig waren (en die waren niet alleen van klusbabes maar een aantal wel.. dat ben ik met je eens..) is het totaal de verkeerde kant op gegaan en is iedereen zich op een gegeven moment zich dat ook bewust geworden.. en iedereen heeft toen zijn welgemeende excusses aangeboden.. NO HARD FEELINGS ??? Ik hoop het niet.. want ik vind het hier ook hartstikke gezellig en zal het zonde vinden als ik hierom hier niet meer mee kan kletsen..  Maar wou het toch even rechtzetten.. (zo heel verhaal geworden)

Natalie: Je ouders hebben dat soort dingen echt wel door.. Je kent je kind als de beste.. dus je merkt als er iets anders is of er iets veranderdd.. Maar zo te horen zijn ze er wel erg blij mee.. hihihi.. Fijn dat je het naar je zin gehad .. en leuk dat je complimentjes gekregen heb over je kleding.. die tuniek toevallig bij de New Yorker gekocht.. daar hadden ze en hele leuke blauwe:)

Nou ik heb wel iedereen weer een beetje gehad zo dacht ik.. Ga eens vverder met werken;)

Ga pas de 14e testen als ik dan nog niet ongesteld ben..

xxxx Mamoetje

Mickje met de eerste zin bedoel ik over de klusbabes.. en niet bij de lklusbabes.. te nel getypt en neit meer na gelezen.. sorry!

xxx

Mamoetje

Hier ook weer ff een berichtje van mij. Vanmorgen erg druk geweest. Mijn hulp die ik voor de nieuwe wet WMO had is me vandaag ff komen helpen, want we gingen het allemaal niet redden. Dus de badkamer is nu ff goed gedaan, de ramen aan de binnenkant gewassen en de woonkamer grote beurt. Wel lekker hoor nu allemaal weer fris. Zelf ben ik met de was bezig geweest en dat weer opruimen en de schuur waar de wasmachine in staat opgeruimd en lap over dingen gehaald. Ben kapot! maar geeft wel voldaan gevoel. Maar dus weer teveel gedaan, grrr. Er zit dan soms geen ho op en ik wil niet gaan zitten toekijken hoe zij dingen doet en dat ik er maar een beetje bij zit.

Mamoetje ben benieuwd hoe het deze ronde met je gaat meis. Wat mij betreft mag je gewoon hier mee kletsen hoor. Hoe voel je je? Kwaaltjes of totaal niet? Wat zegd je gevoel?

MamaJm al naar de tandarts geweest? Heb je drukke week voor de boeg of valt het mee?

Voor aantal dames is dit een spannende week. Ben benieuwd of we binnenkort eindelijk weer een zwangere in ons midden mogen verwelkomen, word wel weer tijd vinden jullie ook niet?

Fijne middag allemaal! Liefs Nathalie

Ik voel me wel zwanger.. teminste me borsten lijken groter.. (had een BH van iemand gekregen die was wat te groot enn zat neit goed.. maar van het weekend zat ie en heel sstuk beter..

Ben misselijk met vlagen.. ben moe.. en heb regelmatig krampjes en dingetjes die ik voel in me buik.. Ook is nog steeds aan het einde van de dag em buik opgezet..

xxxx Mamoetje

Ohhh spannend zeg meis. Tis je gegund, jij bent ook al vanaf begin een kluskippie. Dus zou fijn zijn als het nu raak mag zijn. Ik ben benieuwd hoe het met iedereen is. Hopelijk komen ze de komende dagen nog ff babbelen.
Hier weinig nieuws te melden. Gelukkig gisteravond wel weer ff geklust, maar eisprong is nog niet. Dus we genieten gewoon lekker en zien wel wat er van komt. Hopelijk een baby, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan