kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hallo Lieve Kippies!!

Hier weer eens een berichtje van mij! Heb een druk werkweekend gehad. Maar ben nu weer 2daagjes vrij. Alleen een beetje balen van deze regen. Maar een goed excuus om achter de computer te zitten, dacht ik zo.

Joepie: Van dat je er weer even was! Kan me voorstellen dat je nu wat terughoudender bent. Het blijft elke keer idd een teleurstelling.  Heel veel succes deze spannende tijd!
Je stijgt nu weer langzaam op???

Mamoetje: Jij ook! je nod komt erg dicht bij!! Hoop dat je klachten een voorteken zijn...

Miranda: Wat veel klachten heb je!! Spannend!! Weet je al wanneer je gaat testen??

Mosa: Wat erg van je schoonzusje! Hoop dat het mee mag vallen!! Zoietst gun je niemand!!

Gerdien: Fantastisch dat alles goed is!!! Ik hoop dat je er gauw van kan gaan genieten!!

Mamajm: Spannend! Bijna over de kritieke tijd. En volgende week je vk bezoek!! Alles is deze keer vast goed!! Jammer dat je zo moe bent. Hoop dat het na 12 weken beter is!! En dat ook jij kan gaan genieten!!

Nathalie:Vervelend dat jij je niet optimaal voelt. Heb jij eigenlijk ook vakantie van jou therapie?? Hoop dat het nu voor jou een beetje rustig blijft!! Dat je goed aan jezelf kan denken!!

Mickje: Wat super die duidelijke ovulatietesten!! Geniet van je mannetje!!Hoop dat je over 2 weken een andere duidlijke test hebt!!

Ik ben het even helemaal kwijt, Sorry!!

Met mij gaat alles ok!! Lekker bezig!! Ik had voor deze maand ovulatie testen gekocht. Maar niet gebruikt. Heb er eigenlijk niet aan gedacht. Ben deze maand echt niet zo bezig met het zwanger worden. Voel mij lekkerder als de voorgaande maanden toen ik er teveel mee bezig was. Heb volgens mij vandaag mijn ei als ik het goed heb. Donderdag en zaterdag geklust en weet nog niet wat vandaag ons brengt. Dus opzich ok!!!
Ik heb nu zoiets van: Ik zie het wel, mijn tijd komt vast. Al duurt het nog eventjes, dan moet het zo maar zijn. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als het raak is!! Dat is mijn grootste wens!!
Toevallig het weekend een geboortekaartje gekregen van verre buren. Dan slik ik toch eventjes!!

Liefs Collie

Hi Collie gezellig dat je er weer ffies bent meis. Ja met dit weer heb je wel excuus om ff bij ons langs te gaan hoor. En anders verzin je gewoon een andere, hihih. Hier is het wisselvallig weer. Dan weer droog met beetje zon en dan weer regen. Maar tis niet koud. Net gewoon in t-shirt ff winkels bij langs geweest. Ik vergeet steeds dingen en moest voor mijn mannetje ff staalboren halen. Jeejte wat zijn die krengen duur zeg. Voor een paar boren al meer dan 10 euro. En dat waren de goedkoopste. Je had ook wel waar nog meer boren in zaten, maar das beetje onzin vind ik.

Toen was ik de draad ff kwijt. Ben best moe op het moment. Beetje teveel gedaan vandaag. Maar ja das eigen schuld hè. Al geeft het wel een voldaan gevoel. Al denkt mijn lichaam daar absoluut anders over. Maar die heeft vandaag ff pech, hihih. Ik heb geen vakantie van therapie, tenzij ik zelf op vakantie ga. Maar sommige therapeuten gaan wel met vakantie. Maar bijv. bij fysio ben ik overnomen. Is wel grappig, want is de therapeut die ik ook had toen ik 12 was. Dus nu na 12 jaar elkaar weer zien enzo, is wel bijzonder. Al zag ik haar in de wandelgangen wel eens natuurlijk.

Ik ga nu ff lekker rustig zitten. Zit met de beentjes op de bank nu. Ohhh jeetje echt donkere lucht hier nu. Ik hoef de plantjes niet water geven vanavond, hahah.

Liefs Nathalie

Hey Nathalie,

Heb je nog wel vakantie plannen met je mannetje?? (of heb je dat al eens verteld?) Heb je goed dat je nu even met de beentjes omhoog zit!! Las dat je vandaag ook al erg druk bent geweest!! Geeft idd een voldaan gevoel als het huis weer helemaal schoon is.

Ik ben vandaag ook nog even tussen de buien door naar het dorp gefietst even naar de drogist en moest een nieuwe senseo hebben, De onze had het afgelopen weekend begeven. Kan toch niet zonder vind het wel makkelijk als ik alleen ben.
En nu zit ik alweer veel te lang achter de computer. Als je eenmaal aan het kijken bent op het forum vliegt de tijd...

Liefs Collie.

Ja de tijd vliegt zekers meis. Want ik zit dat het alweer bijna 16.45 uur is. Ik bedenk me net dat ik ook nog groente van de winkel ben vergeten mee te nemen. Lekker slim!
Maar ik kijk wel of ik iets van spinazie ofzo in de vriezer heb. Ik moet nog aardappelen schillen ook, maar nog geen puf voor. Heb idd beetje teveel gedaan vandaag. Of zeg maar terug veel te veel. Maar ach had gisteravond al pijn in mijn rechter been en wist niet waar het vandaan komt. En nu heb ik gewoon pijn in twee benen, maar weet ik teministe waar het vandaan komt, hahaha. Lekkere logica hè. Maar ach vanavond rustig aan doen en dan moeten ze maar weer normaal doen hoor. Hoop dat ze eens naar mij luisteren, maar ben er bang voor, hihih. We zullen zien!

Wij gaan waarschijnlijk halverwege augustus nog een weekje of misschien iets langer naar Luxemburg. Mogen de caravan van mijn schoonouders lenen. Dus dat is wel ideaal. Alles bij de hand e.d. en mooie omgeving daar. Lekker ff tot rust komen en uit de sleur. Ook ff geen therapie meer. Dat breekt je soms ook op hoor.

Wens je een fijne avond!

Liefs Nathalie

Naar Luxemburg, heerijk!! Heb je goed!! Kan je je gedachten even weer ergens anders opzetten!! Lekker genieten met je mannetje!!
Hoop dat je beentjes je vanavond wat rust gunnen!! Doe lekker rustig aan!!

Liefs Collie

Ik ga vanavond lekker genietn van een heerlijk schoon huis en een goede film ofzo kijken. We zien we wat het avondje gaat brengen. Gaat vast goed komen.

Liefs Nathalie

Ga jij eigenlijk nog op vakantie of had je dat al verteld, ben het ff kwijt

Hey Lieve meiden ik heb een leuk nieuwtje namens MamaJM

MamaJM kwam het met idee om een msn group te openen voor ons. Ze heeft dit namelijk bij februari 2009 mama's gelezen dat dat meer gebeurd en leek haar wel een heel leuk idee om gezellig privé met elkaar te kletsen. Natuurlijk is het geen vervanging van dit gezellige JG groepje, maar meer om te voorkomen dat we ongewenste meelezers hebben zoals laatst al gebeurde. En sommigen echt op hun hoede zijn om hier iets neer te zetten.

Dus we zouden het erg leuk vinden als jullie gezellig met ons mee kletsen. Dit is dus speciaal voor JG meiden. MamaJm is beheerster (ik ben hulpje, om het jullie te mogen vertellen hier, hihih) Voor aanmelding stuur een mailtje met je JG nickname en gezellige boodschap naar MamaJM

Ohhh dan moet ik natuurlijk wel ff vertellen waar jullie ons kunnen vinden, hihih.

http://groups.msn.com/newmommies

We hopen jullie daar te zien!

Liefs MamaJM & Nathalie

Terug
Bovenaan