kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ik wil alleen even laten weten dat ik me net aangemeld hebt voor het groepje, nu hopen dat maMaJM mijn lidmaatschap goedkeurt . Is wel een heel goed idee, geen kans op meelezers die ons mogelijk kennen. Ik moet nu weg, maar ik kom straks nog even op iedereen reageren. Ik las in ieder geval dat het voor Mamoetje en Miranda erg spannend begint te worden, ik denk aan jullie!
Liefs Mosa

Hallo meiden!

Even snel...hihi, hulpje van MamaJM...wil je even doorgeven (als ze het zelf niet leest) dat ik aangemeld ben, maar dat het misschien onder de naam Remmie1125, het ging per ongeluk via de mail van m'n vriendje, hoe en wat, dat weet ik niet!   Maar ik ben het dus, maar dat was volgens mij aan mijn berichtje te zien wel duidelijk volgens mij!
Maar ff-tjes voor de zekerheid!

Fijne avond!

Liefs Joepie

MamaJm is ff weg met haar mannetje dus kan nog ff niet accepteren.
Ik heb al ff rond geneusd daar maar tis nog rustig zonder jullie, hihih
Ik probeerde foto te plaatsen, maar dat is me nog niet gelukt, omdat hij aangeeft dat mijn foto mappen geen foto's bevatten. Heellll irritant als me iets niet lukt, hihih
Maar komt vanzelf!

Zwangere meiden onder ons. Jullie zijn allemaal ook heel erg welkom hoor!

Liefs Nathalie

Ohhhh leukleuk, maar het hulpje heeft nog geen rechten *sniksnik*
Hahha nee tis leuk dat MamaJM dat gestart heeft. We hadden tegelijke tijd gepost. Dus inmiddels weet je dat MamaJM er nog ff niet is. Word tijd dat ze thuis komt. Maar ze accepteerd jullie meteen als ze thuis is hoor. Als je in je berichtje Joepie hebt gezet dan weet ze het vast. En we komen hier ook nog gewoon hè. Maar dat is gewoon lekker knuss en privé. Geen mensen die meelezen. Ook geen risico dat eventuele vriedinnen of familieleden erachter komen. En volges mij kunnen we daar ook toekomstige echo foto;'s plaatsen enzo. Leukleuk!

Liefs Nathalie

Ik wacht nog steeds geduldig af tot ik geaccepteerd word, dan zal ik morgenavond er eens rondkijken. Ik ken het helemaal niet, maar is wel ideaal voor iets. Ik stel me over bepaalde dingen ook iets terughoudender op, omdat ik anders misschien wel herkenbaar wordt voor anderen. En dat we er ook foto's kunnen plaatsen is natuurlijk ook erg leuk!

Wat spannend Mamoetje dat je je zwanger voelt! Heb je dat weleens eerder gehad? En hoe gaat het met het solliciteren, ben je al wat leuks tegengekomen? Je vroeg hoe oud m'n schoonzus is, ze is afgelopen maart 30 jaar geworden. Dan krijg je een oproep voor een uitstrijkje en daar bleek dit uit. Volgende week moet ze naar het ziekenhuis en dan weten ze misschien meer. Het is nu nog even afwachten, maar ik vind het wel heel erg voor hen. Wat zullen ze bang zijn!

Wat fijn dat je hulp hebt in het huishouden Nathalie, dat scheelt weer! Maar dan toch zelf nog te veel doen he?! Ik snap het wel, maar  dat je daarna helemaal kapot bent is ook niet goed hoor! Leuk dat je al geprobeerd hebt een foto te plaatsen!

Collie: wat goed dat je iets minder met zwanger worden bezig bent! Dat kan natuurlijk nooit kwaad. Vandaag alweer je ei als het goed is, dan begint het aftellen naar je nod alweer. Spannend hoor! En ik kan me voorstellen dat je even moet slikken als je een geboortekaartje krijgt, we willen het ook allemaal zo graag he?! Ik hoop voor je dat het morgen beter weer is, zodat je meer kunt genieten van je vrije dag! Geniet er maar lekker van!

Met mij gaat het goed. Ik dacht maar heel kort ongesteld te zijn, was veel minder dan normaal met de pil, maar vandaag ineens toch nog wat bloed. Maar het is in ieder geval weer bijna voorbij, dus nu op naar een normale cyclus . Ik heb het er zelfs voor over dat ik dan op vakantie ongesteld word, en dat zegt wat hoor!! Maar we zullen zien hoe het loopt, ik hou goed mijn temperatuur in de gaten en hopelijk stijgt hij over anderhalve week zodat ik in ieder geval weet dat ik mijn eisprong heb gehad!
Ik heb verder niet zoveel te vertellen, vandaag gewoon gewerkt en morgen ook weer.
Fijne avond nog allemaal en alvast weltrusten!
Liefs Mosa

Joepie je staat idd met die naam van je vriend aangemeld.
Misschien ken je je nog ff aanmelden met je eigen
Volgens mij kunnen we hem dan wel verwijderen
Tenzij je het zo goed vind om te houden, dat mag natuurlijk ook
Maar dan is het je wel lastig herkennen
Ik heb al geprobeer mijn profielnaam daar te veranderen, maar dat doet ie dus niet grrr

Leuk dat jullie ook al zijn aangemeld

Liefs Nathalie

hoi hoi hoi  meiden, ben ik ook nog ff.
was vanavond ff weg met mannetje, boodschappen doen en 1en ander langshalen en ff langs bij mensen..dus wel leuk.
mn zusje pastte ff op! die heeft zich wel vermaakt.
nu net Mosa en Mamoetje en Joepie geacepteerd.
Joepie als je je met andere msn naam wilt aanmelden dan kan ik die van je vriend zeg maar weer verwijderen hoor..dus zie maar...ik merk het wel..
Ik moet het allemaal nog beetje uitvogelen..maar vind gewoon al heerlijk dat niemand mee kan kijken die ik er niet wil hebben zeg maar...hihi
Idd leuk om foto's te plaatsen, verjaardagsdata, enz enz enz..
je kunt er gewoon wat hechter en vrijer praten he meiden!!
Dus meld je gezellig aan, het kost niets en is meer prive dan hier!
Welkom op mijn kwebbelforum!!

http://groups.msn.com/NewMommies

Liefs mamaJM

Ik zie dat jij ook al toegevoegd ben Mosa, leukleuk MamaJm krijgt het er nog druk mee. Maar ach ze heeft morgen toch niks te doen (behalve zorg voor kleine en zwanger zijn natuurlijk hahaha)

Ik heb helaas geen hulp in de huishouding meer meis. Dat is mij afgenomen. Mijn hulp dit ik toen had is nu na een maand komen helpen, omdat we het echt niet redden. De grote dingen en alles heel goed doen zeg maar. Mijn vriend werkt 40 uur, maar daar word niet naar gekeken bij de nieuwe wet wmo. Omdat ik vriend heb krijg ik geen hulp meer lekker krom hè. Word niet gekeken naar persoonlijke situatie. Heb bezwaar aangetekend, maar nog steeds geen uitsluitsel. Maar zit ondertussen al wel officieel sinds 18 mei zonder hulp. Gelukkig helpt mijn oude hulp nu soms, maar is dus al een maand niet geweest. We wouden het zelf proberen. Maar valt absoluut niet mee. Komen gewoon dagen en tijd te kort. Met de tuin erbij, groot huis, ik veel therapie en lichamelijk kan ik het helemaal niet goed doen, dat was vandaag wel weer bewijs.

Ik ga weer ff verder lezen hier, want volgens mij was er nog meer gezegd.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan