Ik wacht nog steeds geduldig af tot ik geaccepteerd word, dan zal ik morgenavond er eens rondkijken. Ik ken het helemaal niet, maar is wel ideaal voor iets. Ik stel me over bepaalde dingen ook iets terughoudender op, omdat ik anders misschien wel herkenbaar wordt voor anderen. En dat we er ook foto's kunnen plaatsen is natuurlijk ook erg leuk!
Wat spannend Mamoetje dat je je zwanger voelt! Heb je dat weleens eerder gehad? En hoe gaat het met het solliciteren, ben je al wat leuks tegengekomen? Je vroeg hoe oud m'n schoonzus is, ze is afgelopen maart 30 jaar geworden. Dan krijg je een oproep voor een uitstrijkje en daar bleek dit uit. Volgende week moet ze naar het ziekenhuis en dan weten ze misschien meer. Het is nu nog even afwachten, maar ik vind het wel heel erg voor hen. Wat zullen ze bang zijn!
Wat fijn dat je hulp hebt in het huishouden Nathalie, dat scheelt weer! Maar dan toch zelf nog te veel doen he?! Ik snap het wel, maar dat je daarna helemaal kapot bent is ook niet goed hoor! Leuk dat je al geprobeerd hebt een foto te plaatsen!
Collie: wat goed dat je iets minder met zwanger worden bezig bent! Dat kan natuurlijk nooit kwaad. Vandaag alweer je ei als het goed is, dan begint het aftellen naar je nod alweer. Spannend hoor! En ik kan me voorstellen dat je even moet slikken als je een geboortekaartje krijgt, we willen het ook allemaal zo graag he?! Ik hoop voor je dat het morgen beter weer is, zodat je meer kunt genieten van je vrije dag! Geniet er maar lekker van!
Met mij gaat het goed. Ik dacht maar heel kort ongesteld te zijn, was veel minder dan normaal met de pil, maar vandaag ineens toch nog wat bloed. Maar het is in ieder geval weer bijna voorbij, dus nu op naar een normale cyclus . Ik heb het er zelfs voor over dat ik dan op vakantie ongesteld word, en dat zegt wat hoor!! Maar we zullen zien hoe het loopt, ik hou goed mijn temperatuur in de gaten en hopelijk stijgt hij over anderhalve week zodat ik in ieder geval weet dat ik mijn eisprong heb gehad!
Ik heb verder niet zoveel te vertellen, vandaag gewoon gewerkt en morgen ook weer.
Fijne avond nog allemaal en alvast weltrusten!
Liefs Mosa