Hoi meiden
hehe, eindelijk weekend, eindelijk even 2 dagen rust! Het is zoooo druk, de laatste weken voor de schoolvakantie..... maar nog één weekje en dan is het zo ver!
Ik hoop dat ik dan wat ontspannender kan zijn, want ik merk dat ik nu echt niet lekker in mijn vel zit.... <-- dat moet ik dus om het minste of geringste al!!
Ik probeer me een beetje in te houden, want mn vriendje maakte zich al zorgen toen ik vorige week ongesteld was geworden....
Maar nu kwam zijn zus gisteren aan dat ze zwanger is van de 2e, "en het was echt heeeeeeel snel gegaan"... ja... fijn... leuk.... gvd, waarom gaat dat bij ons niet dan?
Ik dacht echt van mezelf dat ik er niet te veel mee bezig was,met dat hele zwanger worden, maar gisterenavond was ik zo kwaad op mezelf!!! Dat ik meteen na "gefeliciteerd!!" te roepen, mezelf kl*te voel omdat het bij ons nog niet gelukt is!
Jeetje, als dat nu al zo is, hoe moet dat dan als het over een jaar ofzo nog steeds niet gelukt is?
De vorige keer schreef ik dat ik even afstand moest nemen, van hier, van het zwanger worden... Ik dacht dat dat even een dipje was, maar ik denk dat het echt even te veel is ofzo??!?! Ik vind het echt vreselijk, ik ging er in het begin zo makkelijk mee om, en nu is de laaste paar weken echt gewoon niet leuk!
Misschien ook een beetje de combinatie met de drukte en vermoeidheid van de afgelopen weken (altijd druk, vlak voor de zomervakantie).
En dan merk ik dat het klussen ook niet helemaal van harte gaat.... (doet beetje pijn)....
Owowowowow, wat is groot worden soms toch lastig!!!
(sorry, maar even een flauw grapje om de druk van de ketel te halen)
Oke, de tranen zijn weer weg, wat kan ik toch ook altijd vreselijk veel over mezelf zitten praten!!!
Even reageren:
@ Joepie; heb je een cyclus van 30 dagen??? Jij was toch altijd mooi met mij gelijk op aan het gaan? En jij zou, volgens je banner, nog 21 dagen tot je NOD hebben. En ikke nog 20 dagen. En toch sta jij eerder op het lijstje... ik snapumnie!
Jij hebt nu lekker vakantie he!! Geniet er van!!
@ Mosa; he, wat jammer van die negatieve test!! Het irritnte is at je ehta lleen maar kan wachten.... als je dan toch niet zwanger bent, dan hoop ik dat die RD's gauw komen, dan kan je tenminste naar de volgende ronde!
@ Nathalie, beetje laat... maar fijn weekend in Luxemburg!!!
@ maMaJm; gelukkig dat deze zwangerschap beter voelt! Spannend, bijna een echo. Wanneer gaan jullie het je zoontje vertellen?
@ Vlinder; wat erg voor je schoonzusje!! En dat internet... sja, je kunt er een hoop leuke dingen op vinden, maar ook zoveel vreselijke, afschuwelijke, nare dingen!!!!
Hoe zou het eienlijk met Esseltje zijn??? Zou ze haar verjaardagscadeautje gekregen hebben???
Nou, ik merk dat het toch eigenlijk wel weer oplucht om hier eventjes te typen.
(ove dit stukje heb ik overigens wel een uur ofzo gedaan, ben steeds tussendoor even iets anders gaan doen).
Ik bn er nog niet helemaal over uit wat het beste is, even helemaal afstand nemen van alles rond het zwanger worden (voor zover dat enigszins mogelijk is dan....) of misschien even de vakantie afwachten en hopelijk voel ik me dan weer wat beter!
Ik weet ook nog niet of ik ovultietesten ga gebruiken deze ronde, omdat ik bang ben dat als ik dat wel doe, dat ik er dan weer te gefocust op ben. Maar aan de andere kant... als ik ze niet gebruik, dan denk ik vast weer (als het deze ronde weer niet gelukt is); oooh, stik, had ik ze nu maar wel gebruikt!!!
Ik ben er wel over uit dat ik nog niet ga temperaturen! Moet je toch elke dag een beetje op htzelfde tijdstip doen, las ik... en dat gaat me in de vakantie dus echt niet lukken!! Dat weet ik nu al, hahaha! Hou wel van lekker uitslapen als het kan!!
Iedereen een fijn weekend toegewenst!
Groetjes, Mickje