kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hallo Lieve Kippies!!

Allemaal een heel erg fijn weekend!!
Ik heb een druk weekejnd maar wil toch ff reageren:

Nathalie: Jammer dat de rd zijn gekomen. Maar je had het een beetje verwacht, of niet. Heel fijn dat je cyclus weer regelmatig is. Heel veel succes de komende ronde!! En geniet lekker van je weekendje!!

Joepie: Fijn dat je weer langs kwam om te kletsen! Idd onze nod redelijk dicht bij elkaar. Paar daagjes verschil. Meid Geniet van deze ronde!!

Vlinder: Wat naar van je schoonzusje!!! Blijft een afschuwelijk iets, ik heb er geen woorden voor. Jij nog heel veel succes met het afwachten tot volgend weekend!!

Mickje; Wat naar dat je je zo voelt. Kan het mij wel voorstellen. Heb het zelf ook een beetje gehad. Meid, Ik hoop dat er ooit zo'n klein hummeltje in je buik mag groeien. Jou tijd komt echt!!!!

Mamajm: Ik begrijp dat je het heel erg spannend vindt of het wel goed zal gaan.
Ik denk dat je gewoon op je gevoel af moet gaan. Je gaf aan het begin al aan dat dit anders voelt als bij je mk. Over 3 weken je echo?? Dan zal het vast allemaal goed zijn!!! Ik blijf voor je duimen!!

Mosa: Jammer dat je   weer nagatief hebt getest. Het zegt idd nog niets. Jou ei kan idd later zijn. Hoop het voor je!!  dat je  dan evt over 2 weken een positieve test in handen mag hebben!!

Vanavond gaan wij lekker de stad in een cafeetje pakken. Heerlijk met vrienden ff bijkletsen.
Morgen hebben wij 2 kinder verjaardagen. Ons neefje wordt 4 en de kleine van mijn vriendin is 2 geworden. Dus een drukke gezellige boel morgen.

Liefs Collie.

Hoi allemaal,

Wat is het rustig hier. Hebben jullie nog leuke plannen voor vanavond of morgen? Wij zijn vanavond lekker thuis en morgen wordt het dochtertje van vrienden van ons 1 jaar. Dus daar gaan we naar toe. Is wel erg leuk, het is een erg schattig meisje!!

Liefs Mosa

Nou nou, de hele avond is niemand komen kletsen. Ik heb verder ook niets meer te melden.

Alvast een fijne dag morgen allemaal!
Liefs Mosa

Hoi hoi hoi allemaal, wat is het hier stilletjes...hihi
je kan wel merken dat onze kwebbelkous er niet is he...
die zit heerlijk in Luxemburg.
Ben zo benieuwd hoe ze het heeft gehad? vast heerlijk en leuk!
Maar dat horen we vast zsm...
wat zal ze ons ook missen he...hihi?!!

Mosa hoest nu met jou?
Nog steeds geen rd'tjes??
wat een vaag gedoe he meis.
hou vol... khoop echt snel op meer duidelijkheid voor je meis!
Hoe ist met de andere meiden??
Allemaal van het heerlijke weer aant genieten..?
het blijft voorlopig ff mooi he, dus super!
Woensdag wordt't helemaal extreem warm hebben ze het over,
nou wel leuk
want dat trouwt die vriendin van me waar ik dus het haar mag gaan doen sochtends!
Zon op je trouwdag is super..dus wordt vast n heerlijke dag!
Hier gaat verder oke.
Gisteravond lekker gewerkt.
ging goed.
afentoe ff zitten bij klanten, dan hield ik het prima vol.
vanavond weer. maar zal wel goed komen.
net ff weer lekker geslapen dus!!
Morgen ook op zich wel drukke ochtend en savonds ben ik van plan te gaan skeeleren...maar weten nog niet of dat door gaat. misschien veranderen we dat momenteel even in fietsen.
dat is minder inspannend en vermoeiend en toch beweeg je dan ook he.. hihi
Dinsdag lekker in huis aan de gang denk ik...hoop ik als ik puf heb
en savonds werken en woensdag dus vroeg uit de veren om bij de bruid het haar te gaan doen en ook bij vriendin van ons die hele dag mee mag, savonds dan naar het feest dus ook weer volle dag en donderdag niet echt iets speciaals. alleen savonds weer werken.
en vrijdag ga ik met n vriendin en haar dochtertje van net 1jaar en zoonlief natuurlijk naar de dierentuin!! leuk he!!??!!
heeft zij bedacht.
ze msnde me pas dat ze een abonnement had en of we niet zin hadden om mee te gaan.. heel erg leuk dus.. wordt mooi weer dus komt vast goed!
Savonds hebben we bbq van man zn werk dus ook gezellig!
Wordt lange vermoeiende dag, maar ik hou me goed, want anders merken ze misschien iets op...hihi en dat proberen we nog ff niet..maargoed we zien wel.
Nou ja dat was zo'n beetje mn hele week..
lekker leuk en druk..maar daar hou ik wel van
en gaat de week snel he.. sneller op naar de echo....!!!!

Meiden verder weinig nieuws te melden eigenlijk, en veel bijkletsen hoeft ook niet want er is niet zoveel geschreven he... dan ben je snel klaar...
Nou totkrabbels maar weer en de groetjes...Liefs mij

Nog ff mn bannertje tevoorschijn halen, alweer 6weekjes vandaag:

Hallo Lieve Kippies!!

Alles goed met iedereen?? Heerlijk aan het genieten van het mooie weer??Wat is het hier rustig zonder Nathalie!! Ze  boft maar met dit super weer!! Weekend kan vast en zeker niet meer stuk, ondanks de rd.

Mamajm: Wat een heerlijk weekje ga je tegemoet!! Veel leuke dingen!! Geniet ervan!

Mosa: Nog geen nieuws?? Wat zegt je ovulatietest vandaag??

Vandaag een lekker druk dagje gehad met 2 kinder verjaardagen. Wat heerlijk om die kinderen te zien buiten spelen met dit weer. Lekker met waterpistolen. En ravotten in het gras.  Echt genieten.
Maar ben blij dat ik weer thuis op de bank zit.
Net een mailtje gekregen van een schoonzus van mijn beste vriendin voor een vrijgezellendag. hou normaal helemaal niet zo van dit soort dagjes.Zal vast een leuk dagje worden wat ik zo zie.Mijn vriendin gaat in november trouwen.

Allemaal nog een hele fijne avond!!

Liefs Collie.

Goedenavond allemaal,

Zo, we hebben net pas gegeten. We waren vandaag bij vrienden  van ons, hun dochtertje werd 1 jaar. Was erg gezellig, en een heel lief kindje. Ze heeft heel lang bij me op schoot gezeten, lekker liedjes gezongen enzo. Af en toe keken mijn vriend en ik elkaar zo aan van, wie weet binnenkort! Was wel erg leuk. We willen het toch voor ons houden, dus we hebben niets gezegd. Soms vind ik dat toch best moeilijk.

maMaJM: leuk woensdag die bruiloft en dat je dus het haar van de bruid gaat doen. Ik weet nog wel dat je een tijdje geleden een proefkapsel ging maken. Het kan wel over de 30 graden worden woensdag dus dat wordt zweten! Maar beter zon dan regen! Zo te lezen heb je weer een drukke  week voor de boeg! Let maar goed op jezelf! Wat een schattig bannertje heb je zeg!

Collie: jij ook al kinderverjaardagen vandaag! Is dan wel vermoeiend he? En weten jullie al wat jullie met het vrijgezellendagje gaan doen?  Jij bent niet getrouwd toch?  Al wel plannen?

Hier nog  steeds geen rd-tjes,  eerlijk gezegd heb ik ook nog niet  het idee dat ze snel gaan komen. Maar ik zat  even terug te denken. Afgelopen maandag en dinsdag had ik erge buikpijn (ik dacht toen ongesteld te worden) en sindsdien is mijn ochtendtemperatuur van 36.3 of 36.4 gestegen naar de 36.7. Dat is hij sinds woensdag.  
Ik weet dat je temperatuur omhoog gaat na de eisprong dus ik hoop eigenlijk dat dat mijn eisprong was. We hebben in ieder geval geklust op  zondag en dinsdag dus dat zou goed uitkomen. Ik hoop maar dat dit klopt en dat mijn temperatuur nog even hoog blijft. Als  dit klopt betekent dat dat ik maandag of dinsdag over een week ongesteld  zou worden (of zwanger??). Daar zou ik blij mee zijn.
Ook de ovulatietest van gisteren gaf  aan dat ik wrs  een paar dagen voor of na mijn eisprong zit. Ik hoop zo dat het zo zal gaan! Anders weet ik het ook niet meer, ik zit nu op dag 41. Misschien duurde het gewoon wat langer voordat mijn eisprong weer op gang kwam. Ik ga dus  ook aanstaand weekend niet testen, maar eventueel  het weekend erna (alhoewel ik hoop dat ik dan gewoon ongesteld ben geworden). Dus ik ben benieuwd, ik heb in ieder geval weer een beetje hoop.  Ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling is als je ongesteld wordt iedere  maand, maar dit  is ook niks. Ik heb trouwens vandaag geen ovulatietest gedaan, ik was gisteren alleen benieuwd of ik misschien mijn eisprong pas later heb gehad. Ik wil ze nu nog niet gebruiken, eerst maar eens kijken hoe het zonder gaat.

Ik kom straks nog wel even kijken, ik ben benieuwd hoe het met de andere kluskippies gaat!
Liefs Mosa

Ikke is weer thuis meiden.
En ga nu eerst ff alle berichtjes lezen
Kom dalijk nog wel gezellig ff bij kletsen!
Maar wou jullie alvast ff een knuffel komen geven.

Liefs Nathalie

Welkom terug Nathalie!!! Erg veel valt er niet bij te lezen!
Heb je het lekker gehad?
Liefs Mosa

Terug
Bovenaan