Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Hi Antionette, dat kan ook niet omdat ik je mail adres niet heb meis
Mijn mailadres is: nathalie6184@hotmail.com als je daar ff naar toe wilt mailen aub?

Meiden ik moet nog heel veel bij lezen. Ik ben nog bij mijn schoonouders.
Maar kwam ff snel langs. Voel me erg moe en brak op het moment
Maar gelukkig morgen geen revalidatie therapie. Dus kan morgen lekker rustig aan doen
Hier doe ik ook wel rustig aan hoor, maar met al die visite enzo, pff. Ik word oud! hihih

Ik kom morgen denk ik ff bijlezen en reageren. Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,
Ik heb nog een keer een mailtje gestuurd.Hopelijk is hij dezekeer aangekomen.
groetjes,
Antoinette

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08

(37 dgn)
Collie, 25 jaar                         9e ronde - 1e kindje                               28-10-08

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 02-11-08

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 06-11-08

Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Momenteel zijn er geen kipkes over tijd, duim duim duim

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:

Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009 (1 dag voor mijn verjaardag)

Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Bolle
9 okt             extra controle echo ivm groei baby (32.1 weken)
Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje:
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Joepie:
17 oktober 's ochtends de uitslag van de bloedtest en het spermaonderzoek

Hallo Lieve kluskippies.

Joepie: Had op nm al gezegd dat het super is dat de uitslag goed is!! Weekend goed geklust!! Ik hoop dat jij je ei ook spontaan hebt gevonden deze keer!! En dat de rest van de onderzoeken jullie gespaard blijven!!

Essel: Kan je het nu al een beetje bevatten???

Nathalie: Druk weekend gehad bij je schoonouders?? Alle verjaardagen goed gevierd??
Wat verevelend dat je zo moe bent. Hoop dat dat snel mag veranderen. Maar het is voor een goed doel!!

Bolle: Nog maar 45 dagen?? Het schiet echt al op. Alles voor de kleine al in orde?? Zie op tegen de bevalling?? Wanneer heb je verlof??

Jolie: Wat leuk dat je zoontje een 'nieuwe'kamer heeft, En dat hij helemaal trots is!! Succes met het aanpakken van de babykamer!!
Wat leuk dat jullie aan het kijken zijn naar een nieuwbouwwoning!! Spannend!!

Poeh & Antoinet: Heel leuk dat jullie weer ff langs kwamen!! Het is leuk om wat te horen van alle zwangere kluskippies!!

Ik heb mijzelf maar weer op het lijstje gezet. Dan weten anderen het ook hoe het met mij staat.   Verder weinig nieuws van deze kant. Ik moet weer 'wachten'...
Heb over deze maand geen goed gevoel. Ben niet erg lekker in orde geweest deze maand.

Liefs Collie.

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08

(37 dgn)
Collie, 25 jaar                         9e ronde - 1e kindje                               28-10-08

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 02-11-08

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 06-11-08

Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Momenteel zijn er geen kipkes over tijd, duim duim duim

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009 (1 dag voor mijn verjaardag)

Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Bolle
9 okt             extra controle echo ivm groei baby (32.1 weken)
Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur
Esseltje
27 okt           1e echo om 12.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje:
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Joepie:
17 oktober 's ochtends de uitslag van de bloedtest en het spermaonderzoek

Lieve kipkes,

Jeetje moest ff zoeken, want we staan op de 2de pagina... het is hier erg rustig!

Colli, meid.. ja langzaam beginnen we het te bevatten dat het nu eindelijk mag gaan gebeuren. We zijn heel blij, en we zijn al volop met namen bezig, haha.. want dat is een van de moeilijkste beslissingen, haha!!! Verder gaan we volgende week maandag naar de gyn voor onze eerste echo, erg spannend allemaal... Ik denk dat het dan ook pas echt tot ons doordringt, als je het hartje hoor... Ook ben je ongerust of het allemaal wel goed zit, maar ik probeer daar maar niet aan te denken, en gewoon lkkr te genieten, van alles...   Voor jullie zal ik ook kaarsjes aansteken volgende week, dat jullie maar snel mogen aantellen, want het ook jullie gegunt.

Marloes, ook voor jou begint het langzaam weer spannend te worden, meis ik hoop het zo...

Heel veel liefs Esseltje

Sorry dat ik de afgelopen dagen niet ben langs geweest meiden. Ik voel me zo brak. Breng meer in bed door deze dagen dan dat ik wat kan doen. Dit weekend bij mijn schoonouders geweest, wat wel erg gezellig was. Maar nu echt bijkomen, ook al heb ik rustig aan gedaan, zwangerschap hakt er toch wel in.

Vanmiddag had ik fysio en daarna naar de winkel geweest, maar daar werd ik ook weer niet lekker dus snel naar huis gegaan. De rest komt later wel. Ga me nu voorbereiden om vlees te gaan bakken, hihih.

Ik hoop dat ik snel weer ff kan bijlezen en bijkletsen met jullie, maar dat weten jullie teministe ff waar ik ben.

Liefs Nathalie

Hier ben ik ook weer even.
Essel spannend hoor je eerste echo! Je bent dan een week of zes, dus er zal nog niet heel veel te zien zijn, maar als het goed is kunnen ze wel het hartje al zien, maar ook dat is denk net aan. Ik hoop dat alles goed zal zijn!
Collie ik hoop ook dat jij snel zwanger raakt! We duimen voor je. Morgen zou ik officieel met zwangerschapsverlof gaan, maar omdat ik geen baan heb momenteel zit ik al langer thuis. Er zal dus weinig veranderen. Alles is verder klaar voor de baby. As maandag komen ze de wagen opnieuw leveren. (ze hadden de verkeerde geleverd!) ik hoop dat het nu wel de goede is!
Nathalie ik hoop dat je je snel beter gaat voelen hoor. Vaak gaat het vanaf de vierde maand beter en heb je weer veel meer energie! ik hoop dat dat bij jou ook zo is.

Verder ben ik dus echt aan het aftellen. Over drie weken mag ik thuis bevallen, ik ben blij als ik zover ben. En dan hopen dat het niet heel lang meer op zich laat wachten, maar ja je weet maar nooit. Ik kan ook nog half december bevallen. Ik hoop alleen wel erg op de laatste week van november of eerste week van december.
En we zijn op zoek naar een nieuwe grotere auto. We hebben er nu een op het oog waar we as zaterdag gaan kijken. Die maakt wel een hele grote kans. We moeten ook onze eigen auto nog kwaijt raken, een twingo, dus als jullie iemand weten ;)

Tot later!
Groetjes,
Bolle

Terug
Bovenaan