A
Anoniem
Guest
Hallo lieve meiden!
Bolle, kan me voorstellen dat je zoiets hebt van, ppfff...over 3 weken kan ik lekker thuis bevallen! Hoe is het nu met je buikje? In het begin zei je dat je het soms nog moeilijk kon zien, dat je een klein buikje had, is hij al flink gegroeid???
Ik wist dat je toen bezig was met het vinden van een andere baan, dat is dus tot op heden niet gelukt? Maar als ik dat zo hoor komen jullie nog prima rond met het loon van je man of niet? Leuk dat je naar een andere auto kijkt! Zo'n kleintje neemt natuurlijk ook veel ruimte in he?!
Balen dat ze de verkeerde wagen hadden geleverd! Hoor je zo vaak he, ik heb dat ook altijd, dan kijk ik er helemaal naar uit en dan komt het, is het niet de goede!!! GGGRRR...dan baal je ook he?!
Welke kinderwagen heb je gehaald en welke kleur?!?!
Lekker doorgaan met aftellen!!!
Nathalie, wat vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt! Dan kun je toch nog niet heel erg genieten van je zwangerschap he?!
Ik hoop dat je snel opknapt meis!
Hier gaat alles z'n gangetje, lekker herfstvakantie samen met mijn vriendje! We zijn vandaag begonnen met de hal opknappen! Toen onze hond een hondje was, heeft hij nogal wat schade aangericht daar! hihi! En omdat dat toch de entree is, moet dat gewoon netjes zijn vind ik...we zijn hem aan het schilderen, rood! (één muur dan) en we hebben een hele grote zilveren spiegel gekocht! Ben heel benieuwd!
Dit weekend mijn eisprong gehad, ik ga uit van vrijdagavond (dag 13, heb ik vaker) want toen had ik buikpijn en rekbaar slijm, maar heb het hele weekend wel een beetje buikpijn gehad...Maar we hebben donderdagavond, vrijdagnacht, zondagochtend en gisteravond geklust, dus dat moet toch genoeg zijn, we kunnen hem in ieder geval niet gemist hebben! (weet na 9 rondes wel dat dit niet hoeft te betekenen dat ik ook echt zwanger ben!)
Vanmorgen toch nog een keertje getempt, om te kijken of ik echt mijn ei heb gehad en hij was 36.7...dus da's toch hoog genoeg!
Nu begint het wachten weer!
Morgen over een week mag vriendjelief eindelijk zijn zaad inleveren! Hoop dat er goed nieuws komt! Duimen jullie met me mee!?!?
Meiden, ik ga ff koken, ik wens jullie een fijne avond!
Liefs Joepie