Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Hallo lieve meiden!

Bolle, kan me voorstellen dat je zoiets hebt van, ppfff...over 3 weken kan ik lekker thuis bevallen! Hoe is het nu met je buikje? In het begin zei je dat je het soms nog moeilijk kon zien, dat je een klein buikje had, is hij al flink gegroeid???
Ik wist dat je toen bezig was met het vinden van een andere baan, dat is dus tot op heden niet gelukt? Maar als ik dat zo hoor komen jullie nog prima rond met het loon van je man of niet? Leuk dat je naar een andere auto kijkt! Zo'n kleintje neemt natuurlijk ook veel ruimte in he?!
Balen dat ze de verkeerde wagen hadden geleverd! Hoor je zo vaak he, ik heb dat ook altijd, dan kijk ik er helemaal naar uit en dan komt het, is het niet de goede!!! GGGRRR...dan baal je ook he?!
Welke kinderwagen heb je gehaald en welke kleur?!?!
Lekker doorgaan met aftellen!!!

Nathalie, wat vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt! Dan kun je toch nog niet heel erg genieten van je zwangerschap he?!
Ik hoop dat je snel opknapt meis!

Hier gaat alles z'n gangetje, lekker herfstvakantie samen met mijn vriendje! We zijn vandaag begonnen met de hal opknappen! Toen onze hond een hondje was, heeft hij nogal wat schade aangericht daar! hihi! En omdat dat toch de entree is, moet dat gewoon netjes zijn vind ik...we zijn hem aan het schilderen, rood! (één muur dan) en we hebben een hele grote zilveren spiegel gekocht! Ben heel benieuwd!
Dit weekend mijn eisprong gehad, ik ga uit van vrijdagavond (dag 13, heb ik vaker) want toen had ik buikpijn en rekbaar slijm, maar heb het hele weekend wel een beetje buikpijn gehad...Maar we hebben donderdagavond, vrijdagnacht, zondagochtend en gisteravond geklust, dus dat moet toch genoeg zijn, we kunnen hem in ieder geval niet gemist hebben! (weet na 9 rondes wel dat dit niet hoeft te betekenen dat ik ook echt zwanger ben!)
Vanmorgen toch nog een keertje getempt, om te kijken of ik echt mijn ei heb gehad en hij was 36.7...dus da's toch hoog genoeg!
Nu begint het wachten weer!
Morgen over een week mag vriendjelief eindelijk zijn zaad inleveren! Hoop dat er goed nieuws komt! Duimen jullie met me mee!?!?

Meiden, ik ga ff koken, ik wens jullie een fijne avond!

Liefs Joepie

Hi lieve kippies, vanuit bed maar ff berichtje van mij. Pff voel me niet fit vandaag. kweet niet of dit alleen zwanger zijn is of ook griepje op komst. Geen idee ben nog nooit eerder zwanger geweest hè. Dacht dat de eerste 3 maanden het ergste waren, nou toen vond ik het nog wel mee vallen, maar nu, hihih. Maar ach de tijd gaat zo snel. Over paar weekjes ons eerste kluskippie geboren, ohhhh spannenddddddddddddddd! Kijk er zo naar uit, hihih.

Ben weer helemaal bijgelezen maar hou het kort meiden. Ik denk aan jullie en duim heel hard voor iedereen!

Liefs Nathalie

Meiden ik ga verhuizen!!! (niet van forum maar van plek op de lijst)

Nou meiden,

Allereerst, sorry dat ik de afgelopen tijd niet ben geweest.. Maar was er zoveel mee bezig dat ik zoiets had van nu even niet.. alles aan de kant en even een maandje niet kijken misschien dat het helpt..

Nou jullie zien het.. En of het helpt..

Had mijn kortste cyclus genomen en dat was gisteren en toen er vanochtend en net nog niets was dacht ik laat ik het maar doen (hele avond getwijfeld en toen zei vriendjelief dat ik het maar gewoon moest doen)

En toen werd het 2e streepje blauw.. wat ik net al zei iets ligter dan de ander.. maaar een streep is een streep..

Mannetje gelooft het nog niet helemaal, die heeft dingen op het internet gelezen dat ik alsnog ongesteld ga worden.. Mest van hem morgen nog maar een test halen en die doen..

We hebben afgesproken dat we morgen ochtend naar de HA gaan. En daar nog een test laten doen..

Maar ik heb al bewijs genoeg,.. Aan me temp te zien had ik ook gisteren ong.moeten worden dus was al op van de zenuwen.. En nu het bewijs..

Ga maar eens kijken wanneer ik (als alles goed mag blijven gaan) uitgerekend ben..

Meiden, slaap lekker

xxxxx Mamoetje!!

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Collie, 25 jaar                         9e ronde - 1e kindje                               28-10-08

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 02-11-08

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 06-11-08

Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Momenteel zijn er geen kipkes over tijd, duim duim duim

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009 (1 dag voor mijn verjaardag)

Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje        
Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Bolle
9 okt             extra controle echo ivm groei baby (32.1 weken)
Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur
Esseltje
27 okt           1e echo om 12.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje:
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Joepie:
17 oktober 's ochtends de uitslag van de bloedtest en het spermaonderzoek

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Mamoetje! Wat super meis
Ik doe er ff een dansje bij. Ikke is zo blij voor jullie!

Een streep is idd een streep meis
Hopelijk morgen nog duidelijke bevestiging!!!
Wat is het je gegund meis. Ohh wat goed dit. Eerst Esseltje, nu jij!
Joepie kom op meis, jij moet ook nu hoor! En alle andere kippies op lijstje natuurlijk. Zo zien jullie maar het kan!

Geniet er van! Ik ben er helemaal hyper van, hihih

Dikke knuff en heel veel geluk!

Liefs Nathalie

MAMOETJE!!!! Gefeliciteerd!!!
Wat super voor jullie zeg!!! Het lijkt toch de goede kant op te gaan he, ook met de meiden die er wat langer over doen!!!
Misschien kun je een digitale zwangerschapstest halen, dan heeft je mannetje ook meer zekerheid!!!
Ik krijg steeds meer goede hoop dat het bij ons ook wel goed gaat komen!!

Strooi je even heeeeeeeeeeeel veel glitters!!!

Hier gaat het prima, mijn ei gehad van het weekend en vanmorgen helse pijn onderin mijn buik!!! Crepeerde echt! Hield even 5 minuten aan, toen zakte het af, en na 10 minuten ofzo kwam het nog een keer terug! Echt van die gemene speldenprikjes helemaal onderin!!! Nu zijn de steken weg, maar is het nog wel echt gevoelig.
Vriendje dacht gelijk aan innesteling, maar ik geloof er toch niet meer in! Maar ben wel nieuwsgierig, wat er dan in mijn buik gebeurd dat het zoveel pijn doet!!

Mamoetje, ben superblij voor je!!! Geniet ervan!!

Liefs Joepie

Hoi hoi,

Mammoetje jaaaah, geweldig meisje, je bent zwanger!!!!!! Van harte gefeliciteerd hoor, fijn dat het gelukt is, na best een tijdje proberen. Geniet er maar lekker van met je vriendje enne....wanneer is nu de uitgerekende datum? Want die zag ik er niet bij staan. Het zal eind juni ergens zijn denk ik he? Wow, de lijst wordt echt langer, ik hoop en duim dat gauw die hele NOD-lijst verdwenen is en we met zijn allen op het zwangerforum ons eigen cluppie oprichten ofzo.
Nathalie, hoe is het? Is al te zien dat je een buikje hebt? En hoe is het met de rest? Bolle, nog even he? Ik ben errug benieuwd!

Liefs Jolie

Gggrrr...het is toch niet te geloven...Ik dacht vanmorgen, laat ik de huisarts eens bellen om te vragen of de uitslag van de chlamydiatest er is...bel ik tegen 11.30 op, is ze iets aan het doen, vraagt ze of ze me zo mag terug bellen...dat mag...We zijn nu een uur verder en ik heb nog niks gehoord!
En wil wel bellen, maar ik denk ook nog dat ze pauze hebben...en...wil ook niet te drammerig overkomen!
Da's toch irritant!! Ik snap wel dat ze meer te doen hebben, maar ze snapt toch ook wel dat ik graag wil weten of alles goed is of niet...Misschien toch zo maar even bellen!

Mamoetje, hoe is het meis!!! Ben je al bij de ha geweest?!?!?!

Fijne dag meiden, ik ga verder met schilderen! (wat dingetjes opknappen, erg leuk!)

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan