Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

JAAA!!!!!! Mamoetje wat fijn voor je!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me voorstellen dat je mannetje er even aan moet wennen en het nog niet helemaal gelooft! Hoe was de uitslag bij de ha?
Een streepje is een streepje hoor, dus het kan niet anders dan goed zijn. Je hebt inderdaad ook van die testen waarin staat: zwanger, dan gelooft je vriend het vast wel! Maar ik lees wel vaak dat die pas iets later werken dan de streepjestesten, dus niet schrikken dan hoor als hij nog niet voldoende hcg vindt, dat komt door de gevoeligheid van de test...
Leuk hoor, wat gaat het ineens hard met de zwangerschappen! Laten we hopen dat de rest nu snel volgt! Voor ik bevallen ben zou iedereen zwanger moeten zijn, dat zou wel erg leuk zijn! En Joepie, het is inderdaad nog even afwachten, maar ik had die steken ook in mijn onderbuik tijdens de innesteling, dus wie weet! Nog even geduld tot je kan testen, ik blijf voor je duimen. En ook voor de andere meiden!

Met mij verder alles zijn gangetje. De rugpijn is gelukkig iets minder geworden. Verder wacht ik maar af en probeer de tijd zoveel mogelijk te doden door de internetten, op familiebezoek te gaan of huishoudelijke taakjes te doen. De nesteldrang heb ik nog niet gehad, dus het zal nog wel even duren voor de kleine komt. Vaak doen vrouwen dat intuitief vlak voor de bevalling. Ben benieuwd of dat bij mij ook het geval zal zijn!

Zaterdag gaan we dus kijken voor een grotere auto. Het is wel een tweedehands hoor. Ik ontvang nu een uitkering, waardoor we best nog goed rondkomen, maar als die stopt zal ik echt wel een baan moeten vinden, anders moeten we de auto direct weer verkopen. Maar ik ga er maar vanuit dat ik vast wel iets vind. Nu werd ik vaak toch afgewezen omdat ik te kort inzetbaar was door mijn zwangerschap. Straks speelt dat niet meer!
Groetjes allemaal!

Hi Meiden, ik voel me gelukkig iets beter dan de afgelopen dagen. Al dacht ik dat vanmorgen niet, pff voelde me weer zo brak. Maar wezen therapie zwemmen en dat was wel ff lekker. Net ff broodje gegeten en ga dalijk denk ik ff lekker naar buiten, de stad in ofzo. Maar dat moet ik nog ff kijken.

Mamoetje beseffen jullie het al een beetje meis? Hoe was het bij de huisarts?

Jolie hoe gaat ie met jou? Veel last van kwaaltjes of valt het wel mee?
Hier begint buikje steeds meer te groeien idd. Ik heb al buikcreme, maar vergeet het er steeds op de doen, hihih. Dan heb ik mijn kleding alweer aan en denk ik ohh ja, oeps.

Fijne dag meiden. Geniet er maar lekker van, want morgen zou het weer slecht weer worden hoorde ik.

Liefs Nathalie

Ohhh zie nu ineens dat Joepie en Bolle ook nog gereageerd hadden.
Joepie gewoon ffies bellen hoor meis. Moeten ze maar begrijpen dat jullie het heel erg spannend vinden.

Bolle fijn dat het met je rugpijn wat beter gaat. Echt zo onwerkelijk dat je bijna uitgeteld bent. Kweet nog bijna dat je net zwanger was. Lijkt nog maar kort geleden. Jeetje wat gaat de tijd snel. Voordat ik het weet ben ik zelf aan het bevallen, hihih. Nog ff en het is alweer kerst. De weken gaan ook zo snel. Vanmorgen besefde ik ineens dat het alweer donderdag was. En als ik dan ga terugdenken aan wat ik deze week heb gedaan, hahah. Pff wat een week zeg. Alleen noodzakelijke afspraken en verder veel in bed gelegen. Gelukkig voel ik me vandaag wat beter, dus daar ga ik maar ff van profiteren.

Liefs Nathalie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Collie, 25 jaar                         9e ronde - 1e kindje                               28-10-08

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 02-11-08

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 06-11-08

Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Momenteel zijn er geen kipkes over tijd, duim duim duim

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009
(1 dag voor mijn verjaardag)
Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???
Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Esseltje
27 okt           1e echo om 12.00 uur
Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
17 oktober 's ochtends de uitslag van de bloedtest en het spermaonderzoek

Ben ook wel benieuwd of Rozemarijke al bevallen is. Zou leuk zijn als ze dat ffies liet weten. Maar volgens mij is ze ons uit het oog verloren. En misschien nu wel hele andere dingen aan haar hoofd hè.

Liefs Nathalie

Ben helemaal van slag...en dubieuze chlamydiatest-uitslag....WAT MOET IK DAAR NU MEE!!!??? Ze kon niet echt zeggen wat er precies  zat en hoe, maar schoon was het ook niet helemaal!!! Heb ik GVD 2,5 jaar geleden een soa-test gedaan, omdat ik niet wilde dat ik onvruchtbaar zou KUNNEN raken door een soa...alles goed en dan hoor je hier dat er toch wat zit...maar wat het nou precies is kunnen ze niet zeggen...
Nu had ik vergeten te vragen of ik dan niet aan de antibiotica moest, want het schijnt wel dat je het kunt behandelen en nu wilde ik net weer bellen, staat dat kl*tenantwoordapparaat aan dat het vanmiddag door iemand anders waargenomen wordt...

Moest dan toch maar de gyn bellen, want moest sowieso een afspraak maken, wat de uitslag van vriendjes zaad ook was...kunnen we pas 18 december terecht!!!!
Zit er echt even helemaal doorheen...zie het niet meer zo zitten nu...

Wat een kl*tendag...sorry voor mijn ego-berichtje!

Liefs Joepie

Meiden het is officieel ik ben zwanger!!

Mijn eigen HA is op vakantie dus moest naar de vervanger.. hele vervelende assistente.. Toen de test pos. was en ze het aan ons kwam vertellen keek ze ons heel gek aan omdat we blij waren.. En toen zei ze o, het is dus gepland.. Nou dan feliciteer ik jullie maar.. Gek mens..

Leef een beetje in een roes.. Mannetje moest huilen toen we wegliepen bij de HA., was wel schattig..

Was zeeeer laat thuis vanacht en de hele dag gewerkt dus ga lekker naast me mannetje in bed liggen..

Meiden bedankt voor alle felicitatie's.. Morgen vrij dus dan kom ik even buurten!

xxxxx Mamoetje

Joepie, gelukkig voel je je inmiddels wat rustiger. Wat een gedoe allemaal zeg meis. Nu weer de ha die er vandaag niet was. Grrr je zal ze toch wat

En Mamoetje jeetje wat een *piep* mens zeg. Lekker lullig die reactie. Maar heellll fijn dat het nu echt zeker is. Ben zo blij voor jullie! Lief hoor dat je mannetje moest huilen. Tis jullie heel erg gegund.

Hoe is het met de andere kippies? Jullie tokken niet meer zo hard, hihih.

Esseltje beseffen jullie het al een beetje meis?

Allemaal heel druk of niet? Of net als ik deze week niet echt lekker? Sommige meiden zullen ook vakantie hebben nu. Heerlijk zeg. Het weer was vandaag alleen wel echt herfst zeg, pff. Gisteren heb ik nog ff lekker genoten van het weer door de stad in te gaan. Leuke koopjes opgedaan. Eindelijk weer eens kleding voor mezelf gekocht. Heerijk! Past allemaal niet zo goed meer natuurlijk hihih.

Deze week twee vriendinnen verteld van mijn zwangerschap. Echt zulke leuke lieve reacties. Ik begin het steeds meer te beseffen nu eigenlijk. Al lijkt het nog wel onwerkelijk dat ik zondag alweer 13 weken zwanger ben. Tijd gaat best wel snel.

Meiden heel fijn weekend en tot kwebbels. Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan