Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 02-11-08

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 06-11-08

Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08
Collie 25 jaar                     10e ronde- 1e kindje                                   23-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Momenteel zijn er geen kipkes over tijd, duim duim duim

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009
(1 dag voor mijn verjaardag)
Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???
Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Esseltje
27 okt           1e echo om 12.00 uur
Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
17 oktober 's ochtends de uitslag van de bloedtest en het spermaonderzoek

Hallo lieve kippies.

Mamoetje!! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Super na 11 rondes!! Het jullie van harte gegund ga er lekker van genieten!!

Heb verder niet de moed om te reageren. Vanmorgen was mijn temp nog verder gedaald. 36.4. Toen wist ik al hoe laat het was. Even later naar toilet geweest en ja hoor daar waren de rd!! 4 dagen te vroeg!! Samen even lekker in bed gejankt.
Heb nu een cyclus van 29 dagen. Zit er nu even doorheen, Ga kapot van verdriet en buikkrampen.
Wilde het jullie even laten weten!!

Voor jullie allemaal een heel fijn weekend!!

Liefs Collie.

Hi Meiden hier weer een off day. Ben blij dat ik dinsdag naar vk ga. Vandaag later opgestaan. Daarna aangekleed en wou ik naar de winkel, brood halen enzo, want dat had ik niet meer. Mijn paps en mijn vriend waren hier aan het klussen in de garage. Ik had al tijdje in de auto gezeten blijkt. Zegd mijn paps ineens: ''Moet je nog weg of ben je er alweer?'' Ik had het niet eens door. Toen snel wat boodschapjes gaan doen. Thuis weer ff in de auto blijven zitten, maar dit keer wel bewust. Kweet niet wat ik had. Toen op de bank geploft. Daarna wou ik broodje maken, maar na paar stappen duizelig dus weer op bank geploft. Paps zei vanavond al: jeetje wat keek jij uit vanmiddag. Na het eten nog ff op de bank gelegen en toen naar bed. Heb tot 18.00 uur geslapen. Daarna eten gemaakt, waar ik amper iets van kon eten, bahbahbah. Toen ffies douchen en naar verjaardag van mijn broertje. Nu gelukkig weer thuis. Pff wat een gekakel af en toe en mijn vriend had ook weer hoofdpijn. Dus liggen nu lekker op de bank.

Collie dikke knuff meis. Hopelijk word volgende ronde jullie ronde. Begrijp dat je verdrietig bent. Denk aan je!

Meiden, fijn weekend nog en weltrusten voor strakkies! Liefs nathalie

Hallo allemaal,
Hier weer een berichtje van mij.
@ Mamoetje, Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar van meid!!
@ Collie,  dat is weer balen zeg, hopelijk lukt het de volgende ronde.
Met mij gaat verder alles prima, ben alleen de hele dag moe en heb last van maagzuur. Maar dat is niet zo erg, ik voel de kleine gelukkig erg goed, die ligt de hele dag te draaien.
Groetjes poeh

Bijzonder hoor Poeh dat je de kleine zo voeld enzo lijkt me.
Ik heb net met veel moeite beetje soep, beetje boontjes met aardappelen en stukje vlees gegeten die mama voor ons gekookt had vandaag. Normaal vind ik alles heel lekker en nu smaakte het amper iets na en kreeg ik het er echt moeilijk door. Maar heb teministe weer iets binnen. Morgen om 16.00 uur naar verloskundige voor controle.

Esseltje hoe was vandaag je echo meis?
Joepie heb je de huisarts vandaag nog kunnen bereiken over die uitslag enzo?
Mamoetje besef je al een beetje dat je zwanger bent meis?
Bolle hou jij het nog een beetje uit, zo die laatste lootjes?

Hoe is het met de andere kippies?

Liefs Nathalie

Hallo meiden,

Nathalie, wat rot dat je je nog steeds zo ziek voelt! Dan is eten gewoon echt
niet lekker meer he?!
Maar je weet zo goed dat je voor jou en je uk gewoon moet eten!!! Hoorde laatst dat cola erg schijnt te helpen tegen misselijkheid. Een man had dat iemand verteld, die liet zijn kinderen cola drinken als ze misselijk waren en die zwangere vrouw had er ook heel veel baat bij! Ze zei nog, je zou denken dat je er misselijker van werd, maar het hielp echt!

Poeh, wat fijn dat het zo goed gaat!! Hoorde laatst ook iets tegen maagzuur, maar nu weet ik niet meer wat het was...las het in een ander topic! Mijn zus had een hevige verhouding met Rennie, haha!

Esseltje, vertel vertel!!!!!!

Nu even een verhaaltje over mezelf!

Heb hier toch weer een beetje goed nieuws!
Heb vanmorgen de dokter gebeld dat ik toch weer onderzoek wilde of er nu echt wat zat of niet...mocht vanmiddag komen, moest dus weer opnieuw voor een kweekje. Toen hadden we het er nog een keer over dat ik het dus echt heel vreemd vond en het hele verhaal uitgelegd en toen zei hij ook dat het nog helemaal niet zeker was dat het  in mijn baarmoedermond of eierstokken   zat, want die infectie (chlamydia nog wat) kon je ook krijgen door acute luchtweginfecties of ooginfecties...En luchtweginfecties heb ik wel gehad! Dus toen zei ik dat, toen zei hij dat het daar dus ook nog van kon komen...maar goed, een nieuw een kweekje gemaakt (met zo'n eendenbek...brrrr..maar deed minder pijn dan de vorige keer...) en toen heeft hij ook nog even gevoeld aan de baarmoeder en eierstokken en hij zei dat het allemaal heel goed voelde, dat hij niet het idee had dat er wat mis was en dat mijn baarmoeder ook mooi bewegelijk was enz...Dus ik was heeeeeeeeel erg opgelucht!
En als het van die luchtweginfecties komt dan is het ook verklaarbaar dat er via het bloed wel wat uitkomt, want dat neemt alles mee en dat er via het kweekje niks uit kwam de vorige keer, want dat is dus alleen voor de eierstokken en baarmoeder!

Moet het morgen inleveren en als het goed is is over een week de uitslag (maar denk dat het wel weer langer gaat duren, want dat is toch altijd zo!)

Vriendjelief doet voor de zekerheid ook een testje, dan weten we dat ook...maar we zijn een stukje rustiger nu!
Vriendjelief is wel donderschagerijnig, want hij is voor vandaag en morgen gestopt met roken omdat hij woensdag zijn zaad in moet leveren (doet hij normaal voor mijn eisprong ook) ik doe echt alles verkeerd, hihi!
Ik kruip wel in een hoekje vanavond en hou me lekker rustig!

Meiden, fijne avond!

Liefs Joepie

Net terug van de verloskundige en het hartje van onze kleine Uk weer mogen horen. Dat was inmiddels alweer 3 weken geleden en het blijft zo onwijs fijn   Heel luid & duidelijk kon je het horen. Als ik er aan denk gaat mijn hart zelf sneller kloppen. Echt zo bijzonder dit
Uitslagen van glucose & hb waarde was gelukkig allemaal goed. Mijn bloeddruk was 139 over 75 dus ook niks op aan te merken   En ik ben 1 kilo gegroeid  Pff wat een opluchting zeg, hihi.
Morgen moet ik een afspraak maken voor nog een echo. Omdat onze Uk 3 weken geleden nog maar zo klein was, wil ze graag een goede termijn echo hebben. Ikke helemaal blij

Ik heb ook verteld hoe ik me de laatste 1,5 week voel, maar het schijnt er allemaal bij te horen, pff. Ik moest maar gewoon rustig aan doen. En als ik duizelig was met mijn hoofd tussen mijn benen gaan zitten. En niet teveel overal op letten.

Het eten gaat de laatste 1,5 week ook niet echt toppie en ik moest maar gewoon eten wat ik lekker vind  Ikke helemaal verbaasd. Ikke uitleggen dat ik juist zoveel mogelijk groente en gezond wou eten, omdat ik het idee heb dat dat het gezondst is. Maar ze zei als je op dit moment bijvoorbeeld zin hebt in patat moet je dat gewoon eten, dan is je lichaam daar aan toe. Nou dat gaat wat worden. Bah moet niet aan patat denken maar goed, haha. Rauwkost en fruit schijnt vaak wel te gaan. Dus moest me maar niet te druk maken zei ze en gewoon lekker genieten.

Meiden fijne avond en tot snel!

Liefs Ons

Ps. Joepie meis, dank je voor de tip, maar cola gaat er hier niet echt in, hihih. Sommige dingen lust ik echt niet meer, zo raar. Ene keer beter dan de andere keer.

Wat fijn dat jullie nu meer gerustgesteld zijn. Had die ha dat niet ff voor het weekend allemaal goed kunnen uitleggen, pff. Dan heb je je niet van alles in je hoofd hoeven halen en zo'n zorgen hoeven maken. Morgen moet je mannetje zijn zwemmertjes inleveren toch? Is ie al weer een beetje in goed humeur? Of zit je nog steeds in de hoek, hihih. Dit weekend je nod? Denk aan je!

Ha meiden,

Mamoetje, ben jou de vorige keer helemaal vergeten!! Wat een stom wijf zeg, dat ze dat zo zei!!!! Jezus, als je niet normaal met mensen om kan gaan dan moet je astronaut worden, kun  je lekker alleen op de maan gaan zitten...wat een mormel zeg!

Heb het lijstje er maar even bijgehaald en mezelf op het wachtbankje gezet. Ik heb m'n NOD 1 november, stond hier al een tijdje verkeerd. Ben er heel rustig onder omdat ik toch al het idee heb dat we het met hulp moeten doen. Dus vandaar dat ik ook totaal geen drang heb om te testen. Zal wel teleurgesteld zijn als ik ongesteld word, maar ik verwacht niet anders. Voel me wel heel vreemd, pijn onderin mijn buik, een heel vol gevoel en met vlagen misselijk, maar mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden dat ik daar ook niet meer van op kijk!!!
Gisteren heeft mijn vriendje z'n zaad ingeleverd en over een week krijgen we de uitslag. We wachten maar weer af! Dat vind ik nog spannender dan mijn aankomende NOD...Hij was ook niet te genieten de afgelopen dagen, wat bleek later, hij maakte zich toch ook wel erge zorgen en wilde weten wat ik ging doen als zijn zaad helemaal niet goed bleek te zijn....och, arm schatje...Ik heb toch voor hem gekozen omdat ik van hem hou en niet omdat ik dacht dat ik mooie kindjes met hem zou kunnen krijgen!! Tuurlijk zou ik het heel erg vinden, maar ga daarom echt niet bij hem weg!!! Hoe komt ie erop...het zou net zo goed aan mij kunnen liggen...

Meiden, ik ga er vandoor, over een uurtje een oudergesprek met een moeder die neerlandica is (universitaire opleiding nederlands) en dat is zo'n belachelijk wijf! Weet alles beter enz....Brrr...

Wish me luck!

Liefs Joepie

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 06-11-08
Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08
Collie 25 jaar                     10e ronde- 1e kindje                                   23-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 01-11-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Momenteel zijn er geen kipkes over tijd, duim duim duim

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009
(1 dag voor mijn verjaardag)
Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
3 november uitslag kweekje
5 november uitslag spermaonderzoek

Terug
Bovenaan