Kluskippies wannabe moms!!

Dank je wel voor je knuffel naat,

dat zou op zich wel kunnen.. kan een afspraak voor vrijdag maken.. dan ben ik 10 dagen overtijd.. Maar die doen dat meestal pas na 2 weken.. en mijn dokter is hartstikke stipt.. weet eigenlijk neit wanneer ik dan de uitslag krijg.. ik denk dat ik van de week maar even ga bellen..

Volgend weekend een weekendje weg.. dus hoop voor dan wat te weten (ivm zwemmen enzo.. )

1 probleempje trouwens.. heb een soort van fobie voor naalden.. dan schiet ik helemaal in de stress.. hihhi

xxx Mamoetje

Hey meiden,

Grappig dotje dat jouw vriend zo meeleeft...
Vind ik wel erg lief!!!

Toen ik mijn vriend leerde kennen nu 4 jaar geleden wou hij helemaal geen kinderen,hij zag zichzelf echt helemaal geen vader worden. Ik heb hem toen gezegd dat als hij dat nu (toen) al zeker wist dat het voor mij ook duidelijk was dat ik niet met onze relatie verder zou willen... Gelukkig had hij toen zoiets van "we zien wel hoe het loopt"...

En nu 4 jaar later is hij helemaal omgeslagen!!! In januari ben ik gestopt met de nuvaring en waren we er allebei niet heel erg mee bezig, zou ik gelijk zwanger zijn dan zou het mooi zijn, maar anders was het ook prima. Verder nog helemaal niet bezig geweest met vruchtbare dagen, tot...
Anderhalve week geleden...Ik had eigenlijk woensdags mijn nod, maar er gebeurde helemaal niets...Toen er donderdags nog helemaal niks was heb ik mn vriend gesmst en hij vertelde dat hij net in gesprek was met zijn collega toen hij mn smsje las en helemaal van de kaart was... Hij zei dat hij het een heel bijzonder gevoel vond en het hem "kriebels" in zijn buik gaf, lief he...?! Dat voor een kerel van 33 ...
Maar ja zaterdags toch de RD...  helaas... Maar sindsdien is mn vriend ook echt helemaal enthousiast... Hij is al aan het rekenen geslagen wanneer ik uitgerekend ben als het deze ronde wel raak zou zijn... En heeft het zelfs al aan zn moeder verteld dat we graag kinderen willen en we hiermee bezig zijn.. pffff mannen soms...
Ben er zelf niet zo blij mee dat hij dat verteld heeft, als ik nu dikker wordt zal ze gelijk denken dat ik zwanger ben ... haha.... Maar goed, ik had het zelf liever tussen ons gehouden (en samen met jullie natuurlijk)...

Hey ik ga nog even relaxen... Fijne avond allemaal... Hopelijk morgen weer goede berichten, ik  voor iedereen op de wachtbank...

Ik ga slapen meiden.. tot morgen..

xxx Mamoetje

ps.. jullie zijn geweldig!

Nog ff een kijkje nemen hier voor het slapen gaan, hihih. Graag gedaan hoor Mamoetje. Hopelijk slaap je vannacht goed en kun je er morgen weer een beetje beter tegen. Tja als je bang bent voor naalden, gaat het nog wat worden, hihih. Misschien mag je wel een pleister met zalf  Je kunt altijd eens met je ha overleggen over je cyclus. Lekker joh dat jullie weekendje weg gaan. Heerlijk er ff tussenuit. Ik ben ook al aan het aftellen. Wij gaan met koninginnedag voor een lang weekend naar Luxemburg. Mijn schoonouders hebben daar een jaarplaats.

Ahhh lief zeg Elmoo. Wat kunnen onze mannen toch soms schatjes zijn hè. Maar af en toe kun je ze wel achter het behang plakken, hihih. Maar ik merk dat meer meiden onzeker zijn en dan ineens dat hun mannetjes ineen iets onzettends lief zeggen. Kunnen we er weer een hele tijd tegen hè. Wij zijn gewoon veel meer uitingsgericht hierin. Daarom is dit forum ook zo fijn.

Vanmiddag veel kleine kids om me heen. Heerlijk om ze te zien spelen en genieten. De kleine meid van mijn neef is woensdag geopereerd aan haar oogje. De lens is er nu uitgehaald waar staar op het oogje zit. En ze krijgt een speciale contactlens. Die moet ze tot haar 6de levensjaar dragen en dan word er een nieuwe lens in haar oog gezet. De kans is dat dat ze 20 tot 30% met dat oogje ziet. Maar deden ze niks, zal ze blind worden met dat oogje. Echt zo zielig zo'n klein meisje van nog geen 6 maandjes oud met een ooglensje op zodat ze niet in haar oogje kan wijrven en elk uur duppels in haar oogje moet. Maar gelukkig hebben ze het nu ontdekt. Als ze er later bij waren, was er waarschijnlijk niet veel meer aan kunnen doen.

Meiden ik ga nu slapen. Spreek jullie morgen weer. Dan kunnen we horen hoe het de rest van onze kluskippies gaat.

Liefs Nathalie

Goede morgen kluskippies,

Ik geniet nog even van het weekend. Mijn weekend duurt altijd tot maandag 12.00 uur. Ik werk in een speelgoedwinkel dus altijd maandagochtend vrij.

Mamoetje heb je je voor de Wii al ergens vrijblijvend op een wachtlijst gezet? Dat werkt het best, want nintendo kan er niet tegen produceren er is gewoon veel te veel vraag naar.

Elmoo super lief van jou vriend ook, ze kunnen ineens veranderen in van die super lieve gevoelige schatjes.

Ik ben trouwens wel blij dat ik 3 of 4 jaar geleden al gestopt ben met de pil. Ik had toen geen relatie dus slikte die troep eigenlijk voor niks. En toen ik 2 jaar geleden iets  met mijn vriend kreeg toen hebben we afgesproken dat ik niet weer zou beginnen aan die troep. We hadden zoiets van als het fout gaat dan gaat het maar fout. We waren er allebei uit dat we kinderen willen. Dus voor ons sinds  maart geen rubbertje meer.  En voor ons dus geen gedonder met ontpillen en problemen met de clyclus. Lijkt me zo vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik ga maar eens een douche nemen en dan mijn vriend wakker maken, dan kunnen we nog ff samen een bakkie doen voor we aan het werk gaan.

Werkse allemaal en tot vanavond.

Ha Dames,

Dat uitgebreid reageren is 'm niet meer geworden gisteravond!
Waren er tegen 20.30 weer, dus heb even lekker geklust met m'n
mannetje en daarna een douche genomen en lekker op de bank!
Ga er toch maar vanuit dat ik m'n eisprong heb gehad aangezien
ik gister wel wat buikkrampen had en ook nog veel waterige afscheiding...
(sorry voor dit detail) dus misschien was het gister wel zover...we
kunnen weer aftellen in ieder geval!

Antoinette, wat vervelend dat je stress hebt op je werk! Komt dat omdat
het te druk is of omdat je het niet leuk vindt? Kan ook idd zijn dat je
lichaam daarvan in de war raakt...ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Mamoetje, dat geldt natuurlijk ook voor jou, want dit lijkt me ook
echt niks! Dan nog liever weer ongesteld,dan weet je tenminste waar je
aan toe bent! Hou ons op de hoogte!

Nathalie, ons kletskousje! Ik ben weer helemaal fit, wel nog verkouden,
maar da's niks nieuws, want als je de hele dag tussen de kids zit, dan
wil dat nog weleens gebeuren! Een weerstand van niks! Zou wel fijn
zijn als het kwik wat omhoog ging...helemaal 25 april, als m'n zwager
en schoonzus gaan trouwen! Anders moet ik een panty aan enz...bleeh!
Mag dan wel 4 reserves meenemen!
Ben je weer een beetje opgeknapt na de verjaardag! Toch best lastig he,
zolang stil zitten in zo'n stoeltje! Groot gelijk dat je jezelf op de wachtbank
heb gezet, jij hebt nog wat in te halen! Hihi!
Wat zielig voor het kindje van je neef...je mag tegenwoordig echt heeeel
blij zijn als je kindje gezond ter wereld komt, want je hoort van die
nare dingen!

Dotje, wat leuk dat je naar Engeland gaat! Wel jammer dat het tijdens
je NOD is, maar als je dan ongesteld wordt, dan heb je iig afleiding!
Mooi dat je zo'n leuk weekend hebt gehad!! Het klonk in ieder geval
heel gezellig! Wat fijn dat jij dat geharrewar met die cyclussen niet
hebt! Ik ben ook zo bang dat ik dat ga krijgen, dat lijkt me zoooooo
vervelend...ga maar ff duimen voor mezelf...en voor de rest die al wel
in zo'n situatie zit!

Elmoo, fijn dat je vriendje is omgeslagen...da's toch wel een belangrijk
punt he, als je een relatie begint...ik zou ook niet weten wat ik zou doen
als ik te horen kreeg dat mijn vriendje geen kindjes wilde...ppfff...wat
moeilijk! Maar gelukkig is je vriendje van gedachten veranderd!

MamaJM, hoest met je mannetje???Is hij al redelijk opgeknapt???

Poeh, hoe deed je dat met die foto van je hondje, want het lukt me
maar niet!

Ik mis wel een paar meiden hier!
Mickje, Gerdien, Essel, (woensdag voor het laatst, snik) Maureen...
euh...nog mensen vergeten??
Laten jullie gauw weer van je horen???
En ook de meiden die ik niet genoemd heb? Kan het soms nie meer
onthouden!

Ik ga de hond uitlaten en dan aan het werk! een fijne dag en vast nog wel
tot vanavond!

Liefs Joepie

Hoi Kluskippies!

T'is me wat, ik praat op het forum kluskippies, maar bij ons staat het klussen helaas op een laag pitje. Ik heb telkens ontzettende pijn en denk dat de schimmels weer terug zijn. Dus als we het proberen is het al snel weer een teleurstelling, omdat ik echt te veel pijn heb. ik hoop zo dat het snel weer normaal zal worden. Ik vraag me af of het met mijn zwangerschap te maken heeft, maar dat weet ik niet. Je leest wel dat je de eerste drie maanden minder zin hebt, maar dat is het niet, het doet gewoon ontzettend pijn.
Als ik dan lees hoeveel jullie op dit moment klussen word ik weleens jaloers, en vind het erg sneu voor mijn mannetje. Zo zie je maar nog niet zwanger zijn heeft ook nog zijn voordelen, want jullie klussen er lekker op los, maar goed ik mag niet klagen, want jullie willen uiteraard ook niets anders dan ook zwanger zijn!

Mamoetje en antoinet wat balen dat jullie 'weer' negatief getest hebben zeg. Wat een vervelende situatie. Ben je overtijd en dan ben je nog niet zwanger volgens de test. Je leest inderdaad dat de test bij sommige vrouwens pas na wat langere tijd positief is. Vooral met de clearbluetesten. ik heb het idee dat de streepjestesten gevoeliger zijn. Misschien dat jullie eens een andere test kunnen uitproberen? Zeker bij jou Mamoetje, als je de laatste maanden telkens rond de 33 dagen zat zou je nu toch wel denken dat je op dag 39 zwanger zou moeten zijn. Ik zou er inderdaad de komende dagen nog een testje tegen aan gooien en anders de huisarts bellen. Wat vaag dat je huisarts pas na twee weken wil testen, ik geloof dat dat bij mijne niets uitmaakt. Maar aangezien je al een wat langere cyclus hebt dan gemiddeld wil die het misschien wel voor je doen. Ik hoop echt dat je toch echt zwanger bent en duim voor je!
Ook voor Antoinet lijkt me die onzekerheid echt een drama. Het kan inerdaad met stress te maken hebben, maar ik hoop het niet voor je. Was jou cyclus al een beetje regelmatig?
En Maureen ik hoop dat je ons nog weet te vinden op het forum, want we hebben al een tijdje niets gehoord en je Nod is toch al weer een tijdje geleden! ik hoop dat je snel eens iets laat horen!
Verder hebben jullie weer een hoop getypt, op het meeste is door andere meiden al gereageerd en ik hoop dat jullie het niet erg vinden, maar ik laat het hier even bij.
Ik hoop echt dat jullie allemaal snel zwanger worden, zou dat zou leuk vinden! Begin me hier namelijk erg eenzaam te voelen en merk dat ik de teleurstellingen van jullie testen toch te persoonlijk aan ga trekken. Voel me een soort van schuldig dat ik wel direct zwanger was en kan op dit forum niet echt mijn ei kwijt. Helaas heb ik nog niet zo'n leuk forum gevonden met zwangeren die zo'n hechte groep hebben, daarom blijf ik hier rond hangen, omdat ik jullie 'ken'. En ik leef erg met jullie mee, maar het is voor mij lastig om over heel andere dingen te praten die voor jullie nog niet zijn. Er is ook niamand met wie ik mijn kwaaltjes kan delen, dus ik hou jullie goed in de gaten, maar denk niet dat ik nog veel zal reageren. Hier nog heel veel ***********GLITTERS**************** en dat jullie allemaal maar snel zwanger mogen worden!

Goedemiddag kluskippies! Hier is ze weer hoor, hihi. Weer terug van het werk en lekker onder het genot van een broodje ff het forum bij lezen. Joepie heeft er weer hele tekst van gemaakt, hihi. Leuk om te lezen meis! Ja met kids dan snotter je wel. Valt me op dat die ook om de haverklap ziek zijn de laatste tijd. Dat merk je heel erg met zwemlessen hè. Vooral weken geleden. Toen waren er echt veel een paar weken ziek. Dus ging flink rond. Tja mijn weerstand is ook belabberd hoor, maar ik ontspring gelukkig nog ff de dans, hihi. Geen tijd en zin in om me ziek te voelen.

Wat fijn zeg Dotje dat je idd zeker weet hoe je cyclus is, daar kun je teministe een beetje op bouwen en dan heb je echt iets aan je bannertje. Hier is het maar afwachten. Maar voel me sinds gisteravond wel anders. Net ook weer raar gevoel in mijn buik. En dan denk ik oh zal wel van de honger komen. Probeer dan excuses te vinden, hihih. Maar heb net gegeten en voelt nog raar. Vreemd vreemd.

HIer de werkdag er alweer op zitten. Vanochtend gewerkt. Lekker opgeschoten. Baas en ik samen ff de lijsten doorgenomen van de zwemleskindertjes. Normaal krijg ik amper de kans te vragen wanneer ik niet meer uit de wirwar van lijsten kom. Ik schrijf dan wel vragen op en die bespreken we dan altijd ff, maar zo werkt veel fijner. Er komen namelijk steeds meer aanmeldingen. En hij is best chaotisch en tis voor hem ook allemaal nieuw. Dus ik probeer orde in de chaos aan te brengen en te houden, hihih. En gaat tot nu toe prima. Maar ja als kinderen van het ene groepje naar het andere hoppen dan weet ik het soms ook ff niet meer, hihih. Sprak mijn nichtje ff op msn, die is ruim een week geleden geopereerd aan haar enkel banden. Ik moet straks nog ff de stad in dus vroeg of ze nog wat nodig had. Nou nu is mijn hele middag volgepland hoor, hahah. Eerst samen bij hun (misschien) koophuis krijgen. Dan de sleutel terug brengen naar de makelaar en moet ik zelf dus nog wat doen in de stad. En of ik dan ook nog ff mee wou na de dierenwinkel in ander dorp + langs de zaak (haar vader heeft een snackbar, waar zij ook werkt en misschien in toekomst overneemt) Dus ik ben de hele middag zoet. Ik ga dalijk wel aardappelen schillen en vlees braden, want verwacht niet vroeg thuis te zijn. Jeetje wat een zemel verhaal, hahah. Hebben jullie weer wat te lezen

NOD lijstje:

Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08   Spannend!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08   Spannend!!!
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08      Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Terug
Bovenaan